Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rudolf

Hotel Rudolf

* * *
U Motelu 861/3, Havířov
Zobrazit na mapě

Hotel Rudolf v Havířově se pyšní kromě atraktivní polohy na hlavní trase Ostrava – Havířov v lokalitě plné zeleně a pohodlného ubytování ve vámi zvoleném standardu, také moderním wellness clubem. Samozřejmostí pro Hotel Rudolf je široká nabídka kvalitních jídel a nápojů, které si můžete vychutnat ve stylové restauraci, a k příjemnému nerušenému odpočinku láká kavárna, bar či letní terasa. O vaše příjemné zážitky z havířovského Hotelu Rudolf se postará usměvavý vyškolený personál.

  • typ

    V hotelu Rudolf jsem byl spokojen. Příjemný personál i snídaně. Můžu doporučit....

    L.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový komfort
1 045 Kč
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový standard
935 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Apartmá
2 189 Kč
2 189 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový komfort
1 485 Kč
1 155 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový standard
1 375 Kč
1 045 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový standard
1 485 Kč
1 485 Kč
1 485 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • MaestroMaestro

Služby hotelu

Hotelová recepce má k dispozici trezor pro uložení cenností, nabídku drogistického zboží, alkoholických i nealkoholických nápojů, cukrovinek, slaného pečiva a tabákových výrobků. Dále hotel poskytuje informační, překladatelské a sekretářské služby. Na Vaše přání hotel zajistí praní a žehlení prádla s dodávkou do 24 hodin a pokojový servis.

jazyková vybavenost personálu:  AJ,NJ

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • tv
  • služba praní prádla

Gastronomické služby

K dispozici je restaurace, non-stop Lobby bar, letní terasa a snídaně.

  • kavárna
  • internetová kavárna
  • venkovní terasa
  • bar
  • lobby bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • hotelové taxi
  • hotelový transport
  • cateringové služby

Sportovní možnosti

  • lázeňské služby
  • venkovní bazén 30 m
  • sauna
  • whirlpool/vířivka

Služby pro motoristy

Vlastní parkoviště.

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

Podle Vašeho přání a představ hotel uspořádá jakoukoliv slavnostní hostinu, zajistíme společenské i firemní akce, svatby, rodinné oslavy, promoce, rauty, prezentace, konference, školení, catering.

  • konferenční a společenská místnost
  • společenská místnost s tv

Wellness služby

Hotel Rudolf v Havířově nacházející se hned vedle aquaparku Havířov, je situován do zeleně městské parku. Kromě pohodlného ubytování v pokojích nebo manažerském suite různých kategorií nabízí tento klidný havířovský hotel i víkendové wellness pobyty. Součástí hotelu je nově vybudované wellness centrum, které svými relaxačními a wellness procedurami zpříjemňuje pobyt ubytovaným hostům.

Ve wellness centru havířovského Hotelu Rudolf se nachází sauna, pára a whirpool. Princip saunování spočívá ve střídání horkého vzduchu v potírně a následné ochlazení ve sprše nebo hotelovém bazénku. Saunování podporuje vyplavování škodlivých látek v organismu a také při pravidelné aplikaci zvyšuje obranyschopnost organismu.

Hotel Rudolf, který mimo jiné pořádá jakékoli slavnostní hostiny, se pyšní zkušeným personálem, který se pečlivě postará i o pohodlné ubytování, celodenní občerstvení a v neposlední řadě i o služby ve wellness centru. Ponořte se do vířivé whirlpool lázně a relaxujte při tónech uklidňující hudby. Pobyt ve whirlpool prospívá pohybovému ústrojí a posiluje celkové ozdravení organismu.

Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový komfort
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový standard
Dvoulůžkový pokoj Apartmá
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový komfort
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový standard
Třílůžkový pokoj Třílůžkový standard
od 20.8.2018
do 28.2.2019
1 045 Kč
935 Kč
2 189 Kč
1 485 Kč
1 375 Kč
1 485 Kč

Hotel Rudolf Havířov se nachází na hlavní příjezdové trase Ostrava – Havířov v blízkosti kruhového objezdu a hlavního nádraží města Havířov.

Nadmořská výška: 245 m n.m.

  • diskotéka: 150 m
  • obchodní centrum : 500 m
  • autobusové nádraží: 1.0 km
  • centrum města: 1.0 km
  • letiště: 30.0 km
  • zastávka MHD: 0,5 km
  • vlakové nádraží: 0,2 km
  • noční klub: 1.0 km
  • 49°47'15.332"
  • 18°24'51.201"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Havířov zámek Hned naproti kostela sv. Anny v Havířově stojí v krásném parčíku původně barokní zámeček, jehož majitelem byl v letech 1827-1835 hrabě Friedrich von Arco, který má náhrobek právě u kostela. Zámeček…
  • Havířov – nádražní "Brusel" Zbourat nebo nezbourat. V pravdě otázka hodná kralevice dánského. Poslední rozhodnutí hovoří o nebourání, nicméně zřejmě něco ubude. Řeč je o nedávno dosti diskutované budově nádraží v Havířově.…
  • Havířov Havířov leží na Severní Moravě, východním směrem od Ostravy. Nedaleko Havířova jižním a východním směrem byly vybudovány dvě přehradní nádrže Těrlicko a Žermanice. Obě přehradní nádrže jsou využívány…
  • Turistická známka č. 2009 - Město Havířov Jedná se o nejmladší město České republiky. Město je známé svou světově unikátní architekturou. Jádro města bylo postaveno v 50. letech ve stylu socialistického realismu, v roce 1992 bylo vyhlášeno…
  • Větrný mlýnek s turbínou v Havířově                            Větrný mlýnek s turbínou v Havířově ,,Na Důlňáku"  Říkávalo se jim větřoky a najdete je pouze v oblasti Těšínska. V Česku nemají obdoby.  20.1.2018 Mlýnek s větrnou…

Celkové hodnocení Hotel Rudolf od ubytovaných zákazníků

Ubytování
86%
Stravování
84%
Přístup personálu
90%
Okolí
73%
Služby
83%
Celková spokojenost
83%
83%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Rudolf hodnotilo 32 zákazníků, 88% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Jiří N.

24.10.2011

Celkové hodnocení
96%

Ubytování a pobyt v hotelu Rudolf v Havířově mohu všem zájemcům vřele doporučit. Byl jsem zde, a to již opakovaně v průběhu asi dvou let, po všech stránkách spokojen. Před hotelem je také parkoviště s dostačující kapacitou, také umístění hotelu je zajímavé, v tichém a klidném místě, přitom nedaleko nepříliš daleko od centra... J. N., Praha 9

typ

Klient Václav P.

6.1.2011

Celkové hodnocení
85%

Příjemný hotel hned za benzinkou, klidné okolí, vynikající Radegast! Přístup personálu byl profesionální.

typ

Klient Slaviboj B.

7.12.2010

Celkové hodnocení
87%

Byl jsem v tomto hotelu za poslední 2 roky už asi po šesté, takže jsem spokojen, jen by možná bylo dobré umět nabídnout klientovi nějaký bonus pro příště, aby se rád vrátil a nehledal jiné ubytování.

typ

Klient Ing.Vladimír B.

18.5.2010

Celkové hodnocení
95%

Úrovni ubytování a služeb neodpovídá úroveň snídaně, která je spíš na úrovni nějakého penzionu. Celkově ale lze hotel doporučit. Výborná kuchyně, výborný, milý a ochotný personál.

typ

Klient Ivo Č.

7.4.2010

Celkové hodnocení
73%

Doporučuji si počkat na klidnější provoz po dokončení rekonstrukce hotelu. Není pro ty, kteří očekávají snídaně formou švédských stolů (dnes už to je slabý standart pečivo-máslo-džem)...jinak ale příjemné přespání na pracovních cestách.

typ

Klientka Simona M.

7.2.2010

Celkové hodnocení
70%

Myslím, že cena 700 Kč za nejlevnější pokoj je velmi vysoká; personál je vstřícný a ochotný, ale vybavení pokojů zastaralé, ráno netekla teplá voda a bezdrátové připojení k internetu fungovalo jen sporadicky. Beru v potaz, že návštěvu jsem uskutečnila v období velkých mrazů, což mohlo zkomplikovat dopravu čerstvého pečiva k snídani a ohřev vody, ale při mé příští cestě na sever se raději poohlédnu po jiném ubytování.

typ

Klient Vlastimil B.

4.2.2010

Celkové hodnocení
90%

Na pokoji č.12 nešlo zastavit topení. V noci bylo příliš horko. Otevření oken je v noci při dnešních mínusových teplotách také problematické, protože postele jsou umístěny hned pod nimi. Ubytoval jsem se až ve večerních hodinách, kuchyň jsem nevyzkoušel a v okolí hotelu byly jen závěje. Proto tyto dvě kategorie nehodnotím.

typ

Klient L.

10.11.2009

Celkové hodnocení
100%

V hotelu Rudolf jsem byl spokojen. Příjemný personál i snídaně. Můžu doporučit.

typ

Klientka Helgard S.

31.1.2008

Celkové hodnocení
87%

Na pokoji by mohly být v zimě teplejší deky. Perfektní byla naopak služba na recepci a v baru i výborná snídaně.

typ

Klientka Lenka J.

22.12.2014

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Jaroslav K.

9.12.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Oldřich C.

2.8.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Bohuslav K.

6.9.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jan M.

2.8.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Ladislav K.

11.7.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Ivan G.

3.6.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Petr D.

2.6.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient David D.

2.6.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Jan H.

2.4.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Jaroslava G.

7.1.2011

Celkové hodnocení
48%

typ

Klient Jan H.

5.1.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Milan K.

4.1.2011

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Ivo Č.

5.5.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Petr P.

6.4.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient N.

7.3.2010

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Jan K.

4.12.2009

Celkové hodnocení
53%

typ

Klientka Iva Š.

7.10.2009

Celkové hodnocení
93%

typ

Klient C.

5.8.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Milena J.

27.5.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jiří H.

26.5.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jan K.

2.4.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient I.

10.12.2008

Celkové hodnocení
85%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Turistická známka č. 2009 - Město Havířov

typ

Jakub S.

27.5.2016

Počasí bylo nádherné, jel jsem zde z Prahy kvůli Alergenu, který se ten den konal v místním kulturním domě. Havířov je sám o sobě krásné město.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Rudolf 0 Hotel Rudolf 1 Hotel Rudolf 2 Hotel Rudolf 3 Hotel Rudolf 4 Hotel Rudolf 5 Hotel Rudolf 6 Hotel Rudolf 7 Hotel Rudolf 8 Hotel Rudolf 9 Hotel Rudolf 10 Hotel Rudolf 11 Hotel Rudolf 12 Hotel Rudolf 13 Hotel Rudolf 14 Hotel Rudolf 15 Hotel Rudolf 16 Hotel Rudolf 17 Hotel Rudolf 18 Hotel Rudolf 19 Hotel Rudolf 20 Hotel Rudolf 21 Hotel Rudolf 22

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím