| Klient Tomáš H.20.9.2018 | Celkové hodnocení 60% | Vše bylo celkem v pohodě a byli jsme spokojeni. Pokoj byl dobře vybaven. Všude bylo čisto a pořádek. Škoda, že nebyla přístupná kuchyně. I tuto záležitost jsme s majitelkou vyřešili. |
Penzion Žírovice leží na okraji Františkových Lázní a nabízí pěkné a klidné ubytování v domku se zahradou. Penzion Žírovice pro vás připravil pěkné dvoulůžkové nebo čtyřlůžkové pokoje s vlastní koupelnou. Po ránu vám připraví chutnou snídani a večer si můžete užít venkovní grilování pod pergolou. Využít můžete společenskou místnost, kde je i plně vybavená kuchyňka, která vám umožní si připravit občerstvení.
Dvojlůžkové pokoje v přízemí penzionu mají vlastní terasu, v prvním patře je 1 čtyřlůžkový pokoj a 1 čtyřlůžkové studio pokoj. Hosté mají k dispozici společenskou místnost . Internetové připojení je zdarma. Všechny pokoje mají vlastní koupelnu (wc, sprchový kout, vysoušeč vlasů), TV , lednice, stylový nábytek.
Na zahradě je krytý bazén, možnost posezení a grilování pod pergolou. Uschovat kola je možné.
V ceně pokoje není zahrnuta snídaně . Lze si doplatit na místě . Cena 1. snídaně za osobu je 108,-kč , na zahradě možnost grilování v otevřené zahradní pergole. V okolí cca 50 restaurací.
Každý den od 15.00 do 19.00. hodin.
V blízkosti penzionu se nachází přírodní rezervace SOOS, Motýlí Farma , Hrad SEEBERG, Hrad Vildštejn, Chebský Hrad, Hrad LOKET, zámek KYNŽVART, sopka KOMORNÍ HURKA,
Dopravní dostupnost je velmi dobrá. Od Chebu 6km.,od FR.lázní 1.5km.
Penzion leží ve Františkových Lázních v části zvané Žírovice.
Nadmořská výška ubytování: 468 m n.m.
Možnosti:
Lyžarské vleky:
Souřadnice ubytování pro navigaci:
Ubytování | 75% |
---|---|
Stravování | 80% |
Přístup personálu | 80% |
Okolí | 80% |
Služby | 73% |
Celková spokojenost | 77% |
Penzion Žírovice hodnotili 4 zákazníci, 100% tento hotel doporučuje.
| Klient Tomáš H.20.9.2018 | Celkové hodnocení 60% | Vše bylo celkem v pohodě a byli jsme spokojeni. Pokoj byl dobře vybaven. Všude bylo čisto a pořádek. Škoda, že nebyla přístupná kuchyně. I tuto záležitost jsme s majitelkou vyřešili. |
| Klient Holger B.17.1.2018 | Celkové hodnocení 80% | Místo se nám opravdu líbilo. Snídaně byla dobrá. Z ubytování si můžete udělat hodně. Nemluvíme česky. text byl přeložen strojem! |
| Klient Emil V.28.5.2017 | Celkové hodnocení 80% | Sympatický penzion. Ochotná paní domácí, která připravila na přání bohaté snídaně. Spokojenost. Pouze bych doporučil hustší rošty v posteli. Výhodou našeho pokoje bylo i posezení na terase(púředzahrádce). |
| Klient Lukáš Č.22.9.2014 | Celkové hodnocení 93% |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
| Emil V.28.5.2017 | Okolí vhodné na turistiku pěčí i na kole. Nejblíž jsou Fr. Lázně, pak Soos, sopka Hůrka atd. Bohužel majitel Motýlího domu zemřel a tak není možná návštěva této bývalé atrakce, která je penzionu nejblíž. |
| Bohumil J.19.4.2017 | Motýlí dům je v součastnosti mimo provoz. |
| Bohumil J.19.4.2017 | Turistickou známku nebylo možno získat z důvodu, že Motýlí farma byla mimo provoz. |
| Bohumil J.19.4.2017 | Doporučuji k prohlídce. |
| jitka p.13.1.2017 | Na mši jsme se nedostali ale kostel je význačný orientační bod ve městě. |
| Jaroslava V.11.11.2015 | Kostel jsme navštívili, je pěkný. |
| Magdalena B.19.9.2019 | vynikajici cil pro vylet je tam užasny aqvapark kde jsme si to užili a 2 krasny parky s fontanami |
| Ilona K.26.6.2018 | Pro nepritnive počasí jsme nevyhledali |
| Miroslav V.11.9.2017 | Výlet na hrad Seeberg splnil naše očekávání, velmi zajímavá expozice i bezprostřední okolí. |
| Marie Ř.16.6.2017 | Krásná procházka na Ameriku,moc pěkně upravený park s prameny. |
| Janka P.17.5.2017 | Blizkost divadla v dochazkove zdalenosti prijemna, hezke predstaveni Cardasova princezna |
| Janka P.17.5.2017 | Blizkost divadla v dochazkove zdalenosti prijemna, hezke predstaveni Cardasova princezna |
| Janka P.17.5.2017 | Blizkost divadla v dochazkove zdalenosti prijemna, hezke predstaveni Cardasova princezna |
| Janka P.17.5.2017 | Blizkost divadla v dochazkove zdalenosti prijemna, hezke predstaveni Cardasova princezna |
| Daniela G.2.11.2016 | Divadlo Boženy Němcové jsme několikrát navštívili a bylo to pěkné zpestření našeho pobytu. |
| Irena Š.7.8.2016 | výlet do Chebu. |
| Miroslav Č.25.7.2016 | využili jsme nabídku a navštívili představení pražkého divadla |
| Bohumil J.19.4.2017 | Velmi hezký, doporučuji. |
1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Kolbenova 882/5A, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.
1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.
1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.
2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
4.4. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.
Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.
6.2. Prohlášení o souborech cookie
Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.
6.3. Zasílání obchodních sdělení
Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.
6.4. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.
7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.
Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.