Všeobecné obchodní podmínky
společnosti Lázně Františkovy Lázně a.s.
Všeobecné smluvní podmínky společnosti Lázně Františkovy Lázně a.s. (dále jen podmínky) upravují vzájemný smluvní vztah mezi společností Lázně Františkovy Lázně a.s., Jiráskova 3, 351 01 Františkovy Lázně (dále jen Lázně a klientem - fyzickou osobou, která pobyt v Lázních jako objednatel objednává (dále jen klient).
I. Objednávka pobytu, vznik smluvního vztahu
Klient si objednává pobyt v Lázních písemnou objednávkou, kterou podává Lázním poštou, faxem, elektronickou poštou nebo osobně. Podstatné náležitosti zakládající řádně vystavenou objednávku jsou:
- jméno a příjmení klienta, datum narození, adresa trvalého bydliště, kontakt (telefon, příp. e-mail),
- název pobytu (u jednotlivě objednávaných služeb rozsah ubytovacích, stravovacích a léčebných služeb), počet osob, termín pobytu, délka pobytu, místo (lázeňský dům/hotel nebo dependance) a kategorie (pokoj) ubytování, pokud není v nabídce uvedeno jinak.
Objednává-li tuzemec pobyt pro cizince, je klient povinen tuto skutečnost uvést. Po řádně vystavené a podané objednávce je klient svou objednávkou vázán. Potvrzením objednávky Lázněmi vzniká mezi klientem a Lázněmi smluvní vztah. Lázně se zavazují zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a klient zaplatit Lázním smluvenou cenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce, kterou klient podal a Lázně potvrdily.
II. Práva a povinnosti klienta
Klient má právo:
- být dostatečně a úplně informován Lázněmi o objednávaných službách, tj. jejich rozsahu, termínu a ceně,
- na řádné poskytnutí jím objednaných, Lázněmi potvrzených a zálohově zaplacených služeb; pokud nenastanou nenadálé události, krizové situace a neočekávané okolnosti (vlivy počasí, výpadky energií, politické události, přírodní vlivy – záplavy, zemětřesení apod.).
- kdykoliv před zahájením pobytu zrušit potvrzenou objednávku za předpokladu dodržení stornovacích podmínek v souladu s čl. VII.
- reklamovat vady poskytovaných služeb podle Reklamačního řádu Lázní.
Klient je povinen:
- úplně a správně uvést všechny podstatné náležitosti, osobní údaje, objednávky,
- zaplatit Lázním nejpozději v den nástupu na pobyt plnou cenu za pobyt,
- respektovat předpisy zařízení, jejichž služby využívá,
- pečlivě si překontrolovat Lázněmi vystavené potvrzení pobytu a při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktovat neprodleně Lázně.
III. Povinnosti Lázní ke klientovi
Lázně jsou povinny:
- poskytnout klientovi informace k jeho pobytu,
- potvrdit klientovi řádně objednaný pobyt a poskytnout klientovi informace k nástupu na pobyt,
- zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě,
- v případě odstoupení od potvrzené objednávky pobytu ze strany klienta vyplatit nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu na pobyt nebo pokud vzniknou stornovací poplatky rozdíl mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými stornovacími poplatky.
IV. Ceny služeb a jejich úhrada
Ceny služeb poskytovaných Lázněmi jsou uvedeny v prospektech Ceník 2014 / 2015, aktuálně platný katalog speciálních nabídek a krátkodobých pobytů, procedury, na www.frantiskovylazne.cz nebo speciálních nabídkových listech.
Úhradu objednaných služeb může klient provést před nástupem na pobyt nebo nejpozději v den nástupu na pobyt:
- bankovním převodem na naše konto
platba v Kč
UNICREDIT BANK CZ Karlovy Vary, číslo účtu: 502816034/2700
platba v EUR
UNICREDIT BANK CZ Karlovy Vary: IBAN: CZ5827000000005028160009, BIC/SWIFT-Code: BACXCZPP - poštovní poukázkou
- platbou v hotovosti nebo kreditní kartou v den příjezdu (VISA, VISA Elektron, MasterCard, JCB, American Express, Diners Club)
- poukázkami:
SODEXO - pass - Relax, Flexi, Dárkový, Fokus
EDENRED - Tiket, Medica, Compliments - dárkový, Holiday, Multi, Benefit card; Ticket sport a kultura (pouze v Aquaforu)
CHEQUE DEJENEUR - Šek dovolená, Unišek+, Cadhoc - dárkový šek; Unišek (pouze v Aquaforu)
V případě, že klient bude platit pobyt na místě (platební kartou nebo platbou v hotovosti), musí být úhrada pobytu provedena v recepci hotelu nebo ubytovací kanceláři nejpozději v den příjezdu před poskytnutím první služby Lázněmi.
V. Potvrzení pobytu
K čerpání zaplacených služeb opravňuje klienta potvrzení pobytu vystavené Lázněmi. Potvrzení pobytu, které klient obdrží, obsahuje následující údaje: jméno a příjmení klienta, termín pobytu, název pobytu a ubytovacího zařízení, kategorii pokoje (pokud není v nabídce uvedeno jinak) a cenu. Klient je povinen překontrolovat správnost uvedených údajů. Při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje klient neprodleně pracovníka obchodního oddělení Lázní, který potvrzení vystavil.
VI. Nástup na pobyt
Při nástupu se klient v recepci ubytovacího zařízení Lázní prokáže průkazem totožnosti a potvrzením pobytu. Po splnění uvedených formalit recepce klienta ubytuje a poskytne mu další informace k pobytu.
Lázně si vyhrazují v případě nutnosti právo na změnu ubytování v odpovídající kategorii v rámci hotelů společnosti. S ubytovacím řádem se klient může seznámit při nástupu na pobyt.
VII. Stornovací podmínky
Klient má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky pobytu. Toto odstoupení ze strany klienta (dále jen storno) musí být provedeno písemnou formou a prokazatelně doručeno Lázním. Lázním vzniká nárok na zaplacení odstupného (dále jen stornovacího poplatku), které je stanoveno podle délky doby mezi dnem storna a prvním dnem potvrzeného pobytu.
Stornopoplatky jsou účtovány z celkové, tj. potvrzené ceny pobytu následovně:
Storno pobytu provedeno od potvrzení rezervace: | Výše stornovacího poplatku v % z celkové ceny pobytu |
do 32 dní před nástupem na pobyt | 15 % (min. 500 Kč) |
31–22 dní před nástupem | 30% |
21–14 dní před nástupem | 50% |
13–7 dní před nástupem | 70% |
6–2 dny před nástupem | 80% |
1 den před nástupem nebo nenastoupení pobytu | 100% |
Dnem storna je skutečný den doručení písemného storna Lázním a započítává se do výše uvedeného počtů dní rozhodných pro výpočet stornovacích poplatků, první den pobytu se do tohoto počtu dní nezapočítává. V případě stornované objednávky provedou Lázně nejpozději do 14 dní vyúčtování a vrácení zaplacené zálohy s odečtenými stornopoplatky.
VIII. Závěrečná ustanovení
Všeobecné podmínky vstupují v platnost dne 9. března 2014. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi Lázněmi a klientem upraveny výlučně písemnou formou.
Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce pobytu použijí Lázně pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi Lázněmi a klientem.
Změny vyhrazeny.