Největší výběr ubytování v ČR Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Lázeňský hotel GOETHE

Lázeňský hotel GOETHE

* * *
Národní třída 12/9, Františkovy Lázně
Zobrazit na mapě
Pobytové balíčky

Lázeňský hotel Goethe naleznete přímo v centru lázeňské zóny Františkových Lázní, v nejkrásnější ulici města. Nepřehlédnutelný Lázeňský hotel Goethe na Vás již při vstupu dýchne příjemnou atmosférou. Hotel Vám poskytne ubytování v útulně zařízených pokojích s nádherným výhledem na celou promenádu, přičemž si můžete vybrat z celé řady různých typů pobytů za výhodné ceny.

  • typ

    Třídenní pobyt ve Františkových Lázních a ubytování v hotelu Goethe bylo velmi pěkné a určitě využijeme Vaši nabídku a v podzimních měsících budeme pobyt opakovat. Za tento krátký pobyt nelze stihnout vše, co Františkovy Lázně nab...

    Václav I.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Vybrané zařízení nabízí ubytování formou pobytových balíčků zahrnujících širokou paletu dalších služeb. Pokud hledáte pouze obyčejné ubytování, prosím, vyberte si z nabízených alternativ.
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Economy Plus 1/1
1 090 Kč
Jednolůžkový pokoj
Standard 1/1
1 220 Kč
Jednolůžkový pokoj
Komfort 1/1
1 350 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Economy Plus 1/2
1 660 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Komfort 1/2
2 180 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Standard 1/2
1 920 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Pobyty pro seniory v tomto hotelu

Všechny pobyty v tomto hotelu red background circle

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

  • nekuřácký hotel
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • výtah
  • recepce nonstop
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna
  • kadeřnictví 50 m

Gastronomické služby

  • kavárna 50 m
  • lobby bar 100 m
  • vinárna 100 m
  • restaurace 50 m

Doplňkové služby

Sportovní možnosti

Nordic walking + zapůjčení holí, půjčovna kol a koloběžek, fitness, tenis, golf, plavání v hotelu Imperial,Savoy,Goethe, areal hotelu Imperial - miniaturgolf, petangue, ruské kuželky, Belvedere - kroket, hotel Royal - joga, Ball Balance, Aqua Aerobic v Luisiných lázních, tanec Nia v hotelu Pawlik, stolní tenis v hotelu Dr.Adler a Pawlik. Výše uvedené sportovní možnosti jsou k dispozici pro veškeré hosty lázeňských hotelů Dr. Adler, Belvedere, Goethe, Metropol, Imperial, Pawlik, Savoy.

  • lázeňské služby
  • minigolf 250 m
  • venkovní bazén 200 m
  • sauna
  • whirlpool/vířivka
  • vnitřní bazén 200 m

Služby pro motoristy

  • parkoviště - 80 Kč 100 m

Kongresové a školící služby

  • společenská místnost s tv

Wellness služby

Přímo v centru Františkových Lázní vás nadchne pohled na budovu hotelu Lázeňského hotelu Goethe. Po celý den je k dispozici zdravotní profesionální personál, který vám nabídne bohatý výběr z wellness aktivit a procedur nabízených hotelovým balneoprovozem. I požadavky na speciální stravu vám ochotně poskytne personál restaurace. Ve Františkových Lázních ochutnejte některý z více než tuctu minerálních pramenů a užívejte aktivity wellness doslova každým douškem.

Active Wellness je komplexní program navzájem provázaných cvičebních, lázeňských, léčebných aktivit pro vaše zdravé a krásné tělo. Využijte nabídky Lázeňského hotelu Goethe a nalezte tu správnou odpověď na následky životního stylu a ozdravte vaše tělo i mysl díky wellness programu připravovaného lázeňskými specialisty.

Lázeňské služby

Lázeňský hotel Goethe má nádhernou polohu v nejkrásnější ulici západočeských Františkových Lázní, na Národní třídě. V útulných pokojích ve tříhvězdičkovém standardu se budete cítit jako doma. Jistě jste přijeli do Františkových Lázní kvůli lázeňským procedurám. Tak ani v tomto Vás lázeňský dům nezklame, protože ve vlastním balneocentru nabízí opravdu širokou škálu lázeňských služeb.

Chcete-li se cítit svěžejší a odpočatější, pak zkuste léčebnou metodu zvanou Oxygenoterapie. Jde o inhalaci kyslíkové směsi se současným podáváním vitamínů a minerálů. Vyšší koncentrace kyslíku lépe prokrví tkáně a dodají Vám novou energii.

Elektroléčba se nejčastěji využívá při léčbě oběhových potíží a její účinky spočívají v uvolnění svalstva a celkovém prokrvení. Elektroterapie takto napomáhá při léčbě kloubů či poruchách látkové výměny.

Jednolůžkový pokoj Economy Plus 1/1
Jednolůžkový pokoj Standard 1/1
Jednolůžkový pokoj Komfort 1/1
Dvoulůžkový pokoj Economy Plus 1/2
Dvoulůžkový pokoj Komfort 1/2
Dvoulůžkový pokoj Standard 1/2
od 18.6.2018
do 27.5.2019
1 090 Kč
1 220 Kč
1 350 Kč
1 660 Kč
2 180 Kč
1 920 Kč
Intenzivní lymfotýden
postel 8 dní
(7 nocí)
osoby 86%
strava plná penze

Intenzivní lymfotýden

Lázeňský hotel GOETHE * * * Františkovy Lázně

Pokud byste rádi osvěžili své tělo, tak vsaďte na pobytový balíček, který je zaměřen na lymfatický systém. Pokud se v těle správně rozproudí lymfa, tak se zbavíte otoků, toxinů i některých nepříjemných pocitů, které má na svědomí zanešený organismus.

Cena od:
12 390 Kč
Zobrazit
Týdenní silvestrovský pobyt
postel 8 dní
(7 nocí)
osoby 86%
strava plná penze

Týdenní silvestrovský pobyt

Lázeňský hotel GOETHE * * * Františkovy Lázně

Silvestr ve Františkových Lázních bude magickým zážitkem pro všechny věkové kategorie. Můžete se těšit na léčebné procedury, plnou penzi i na neomezený vstup do krásného františkolázeňského Aquafora.

Cena od:
14 770 Kč
Zobrazit
Lehká léčebná kúra RELAX
postel 8 dní
(7 nocí)
osoby 86%
strava polopenze

Lehká léčebná kúra RELAX

Lázeňský hotel GOETHE * * * Františkovy Lázně

Začněte pečovat o své zdraví pomocí léčebných procedur doporučených lékařem v rámci pobytu Lehká léčebná kúra Relax na sedm nocí. Součástí pobytu je 10 léčebných procedur a neomezený vstup do Aquafora.

Cena od:
10 220 Kč
Zobrazit
Týdenní vánoční pobyt
postel 8 dní
(7 nocí)
osoby 86%
strava plná penze

Týdenní vánoční pobyt

Lázeňský hotel GOETHE * * * Františkovy Lázně

Využijte vánoční období k návštěvě Františkových Lázní. Tento lázeňský pobytový balíček zahrnuje deset léčebných procedur, neomezený vstup do známého Aquafora, lékařskou prohlídku i plnou lázeňskou penzi.

Cena od:
12 180 Kč
Zobrazit
Týden pro seniory
postel 8 dní
(7 nocí)
osoby 86%
strava polopenze

Týden pro seniory

Lázeňský hotel GOETHE * * * Františkovy Lázně

Týden pro seniory skvěle rozšiřuje nabídku pobytových balíčků pro seniory, které patří mezi velmi oblíbené. Tentokrát vás zveme do krásných Františkových Lázní, kde si užijete kvalitní péči i neomezený vstup do aquafora.

Cena od:
9 800 Kč
Zobrazit
Lázně na zkoušku
postel 8 dní
(7 nocí)
osoby 86%
strava polopenze

Lázně na zkoušku

Lázeňský hotel GOETHE * * * Františkovy Lázně

Ve Františkových Lázních, v Lázeňském hotelu Goethe, si můžete vyzkoušet odbornou lázeňskou péči, díky které si odpočinete a načerpáte novou energii. Součástí pobytu je několik léčebných procedur a neomezený vstup do Aquafora.

Cena od:
8 680 Kč
Zobrazit
Krátkodobý pobyt VITAL
postel 4 dny
(3 noci)
osoby 86%
strava polopenze

Krátkodobý pobyt VITAL

Lázeňský hotel GOETHE * * * Františkovy Lázně

Být vitální znamená žít zdravě. Vydejte se cestou zdravého životního stylu s pomocí pobytového balíčku Vital. Vyzkoušejte aromatickou masáž, relaxační koupel, parafínový zábal rukou i vstup do lázeňského Aquafora.

Cena od:
5 340 Kč
Zobrazit
Krátkodobý pobyt VÍKEND
postel 3 dny
(2 noci)
osoby 86%
strava polopenze

Krátkodobý pobyt VÍKEND

Lázeňský hotel GOETHE * * * Františkovy Lázně

Víkend plný relaxace v Lázeňském hotelu Goethe vám zajistí úlevu od fyzických a duševních neduhů. Načerpejte nové síly při příjemné masáži, relaxační koupeli nebo ve vyhledávaném františkolázeňském Aquaforu.

Cena od:
3 780 Kč
Zobrazit

Lázeňský dům leží v centru lázeňské zóny ve městě Františkovy Lázně.

Nadmořská výška: 443 m n.m.

  • divadlo: 200 m
  • 50°7'11.651"
  • 12°21'3.125"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Františkolázeňský, katolický kostel Povýšení sv. Kříže   Nejvýznamnější církevní památkou lázeňského města je jistě kostel Povýšení sv. Kříže. Stojí na mírném návrší mezi Ruskou ulicí a Městskými sady. Nejhezčí pohled na svatyni je z Jiráskovy…
  • Františkovy Lázně Františkovy Lázně leží v Západních Čechách, severně od města Chebu na východním okraji ašského výběžku. Františkovy Lázně jsou vyhledávaným a světově proslulým lázeňským městem. V lázních se zaměřují…
  • Půjčovna kol Českých drah - Františkovy Lázně Všechny půjčovny kol ČD jsou vybaveny kvalitními koly s odborně prováděným servisem. Ve vybraných půjčovnách kol jsou k dispozici také elektrokola, dětská kola, koloběžky a dětské cyklosedačky. …
  • Františkovy Lázně - Informační centrum Informační centrum Vám poskytne informace o společenských, kulturních a sportovních akcích ve městě a okolí. Dále máte možnost zajistit si ubytování čí stravování. V rámci centra si můžete zakoupit…
  • Socha sv. Jana z Nepomuku ve Františkových Lázních.   Velmi zajímavá barokní socha sv. Jana z Nepomuku stojí při okraji parku, u mostu přes Slatinný potok. Socha je z roku 1723 a nechala ji zhotovit rodina Werndlů z Chlumečku. Na…

Celkové hodnocení Lázeňský hotel GOETHE od ubytovaných zákazníků

Ubytování
88%
Stravování
80%
Přístup personálu
78%
Okolí
97%
Služby
82%
Celková spokojenost
85%
85%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Lázeňský hotel GOETHE hodnotilo 12 zákazníků, 92% tento hotel doporučuje.

typ

Klientka Olga D.

30.10.2013

Celkové hodnocení
100%

Moc se nám tam líbilo, procedury nám vyhovovaly, personál byl příjemný. S ubytováním jsme byli spokojeni a polopenze nám velmi vyhovovala. Příští rok plánujeme opět navštívit Váš hotel a ráda Vás doporučím svým známým.

typ

Klientka Josefa B.

9.7.2013

Celkové hodnocení
84%

Lázeňský dům Goethe bych vřele doporučila. Má perfektní polohu na hlavní třídě, kde je pěší zóna, velmi klidné prostředí. Přála bych si, aby personál na recepci byl více informován o kulturním dění ve FL, a to i o kultuře mimo LD Goethe.Trochu horší orientace při hledání procedur uvnitř LD - potíže by mohli mít špatně chodící pacienti. Kdybych jela znovu do FL, volila bych LD Goethe.

typ

Klient Václav I.

7.7.2011

Celkové hodnocení
100%

Třídenní pobyt ve Františkových Lázních a ubytování v hotelu Goethe bylo velmi pěkné a určitě využijeme Vaši nabídku a v podzimních měsících budeme pobyt opakovat. Za tento krátký pobyt nelze stihnout vše, co Františkovy Lázně nabízí.

typ

Klientka Helena B.

27.4.2011

Celkové hodnocení
64%

Velmi negativně jsme hodnotili, že hotel neměl vlastní parkoviště pro hosty, dále rozložení procedur nebylo optimální - plánovaná byla koupel a masáž, což si myslím by bylo nejlepší po sobě druhý den pobytu a ne hned první den po tom co jsme přijeli. Františkovy Lázně jsou nádherné Lázně, myslím že by nebylo od věci přijmout více sezónního personálu (fyzioterapeutky atd.), rozšířit možnosti kulturní a sportovní zvláště v sezóně. Takhle to ze strany vedení Lázní dělalo trochu dojem "stávající personál to nějak zvládne hlavně ať si to nějak odbudem". Celkový dojem z pobytu máme kladný, hotel má velmi dobré umístění, pokoje byli útulné i když musím napsat že s úklidem jsme spokojeni nebyli.

typ

Klient Vojtěch C.

21.2.2011

Celkové hodnocení
100%

Uvítací drink, pokud je u relaxačního pobytu součástí balíčku zaplacených služeb, by měl mít také nealkoholickou alternativu. V případě naší návštěvy hotelu tomu tak nebylo. Doporučovali bychom pořídit na pokoje 23, 24 (zřejmě i další) žaluzie nebo závěsy z látky, která nepropouští světlo, protože silné pouliční osvětlení proniká v noci do místností. Někdo má v noci na spaní raději tmu. Bylo by také příjemné, kdyby byl signál wifi pro připojení k internetu dostupný nejen ve vestibulu v okolí recepce, ale i na pokojích.

typ

Klientka Dr. Jitka A.

27.7.2010

Celkové hodnocení
76%

Chci Vám napsat, protože pod názvem "sýrová mísa" při sobotní večeři 24.7. byl podáván obložený talíř, převážně s uzeninou a jedním plátkem sýru. Nevím, jak je toto možné předložit hostům, kteří mohou být příp. vegetariáni. Host očekává vždy korektní jednání.

typ

Klient Radomír F.

11.5.2010

Celkové hodnocení
92%

Jedinou vadou na kráse celého pobytu bylo sdílení jídelního stolu s nevrlými důchodkyněmi.

typ

Klient Miroslav H.

4.8.2013

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka E.

3.11.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Bedřich H.

4.9.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Pavlína M.

12.6.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Kateřina L.

16.11.2010

Celkové hodnocení
80%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Františkolázeňský, katolický kostel Povýšení sv. Kříže

typ

Dušan Ř.

24.11.2017

hezká procházka k Františkovi, na Zámeček, Ameriku, Pyramidu, rezervaci SOOS, do i Chebu jen cca 7 km, ale i třeba k Lujsinu prameni. Stačí si vzít mapku a jen chtít chodit

typ

Marta Č.

20.11.2017

Františkovy Lázně známe dobře. Přesto jsme si zopakovali zajímavosti města i okolí.

typ

Miroslav V.

11.9.2017

Stojí za to navštívit, pozoruhodná architektura i interiér.

typ

Daniela G.

29.3.2017

Do Františkových lázní jezdíme také proto, že se vždy najdeme houby, i když jinde nerostou. Máme to jako krásnou procházku a ještě si přivezeme domů úlovek. Stojí také navštívit Libou, kde krásně zrekonstruovali místní hrad.

typ

Josef S.

28.2.2017

Hezký výlet je do Skalné na hrad Burg Vildštejn , je tam i středověká krčma .I v okolí lázní jsou i další hrady. Ještě rádi bychom se u Vás ubytovali a do prohlídli okolí Lázní

typ

Irena Š.

7.8.2016

Nádherný.

typ

Miroslava T.

30.5.2016

Aquaforum. Minizoo. Hezké vycházky k rybníku Amerika.

typ

Miroslav R.

27.5.2016

Navštívili jsme kostel v době bohoslužby a byli příjemně překvapeni interiérem kostela

typ

Jaroslava V.

11.11.2015

Katolický kostel se nacházel hned kousek od hotelu Praha

Socha sv. Jana z Nepomuku ve Františkových Lázních.

typ

Jaroslava V.

11.11.2015

Objevili jsme při procházce městem.

Storno poplatky při zrušení pobytu

  • 15% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 90 dní před příjezdem
  • 30% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 31 dní před příjezdem
  • 50% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 21 dní před příjezdem
  • 70% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 14 dní před příjezdem
  • 80% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 6 dní před příjezdem
  • 100% z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 1 den před příjezdem
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKYspolečnosti Františkovy Lázně SAVOY a.s. IČ: 04188080, DIČ: CZ04188080,
se sídlem Františkovy Lázně, Jiráskova 23/3, PSČ 351 01
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl B, vložka 1881Článek I. - Úvodní ustanovení1.1 Obchodní společnost Františkovy Lázně SAVOY a.s., IČ: 04188080, DIČ: CZ04188080, se sídlem Jiráskova 23/3, 351 01 Františkovy Lázně, Tel.: 354 203 000 Fax: 354 203 052, E-mail: recepce@spahotel-savoy.cz, Datová schránka:tea57rx, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl B, vložka 1881 (dále jen „Poskytovatel“) je společností, jejímž předmětem podnikání je poskytování lázeňské péče a s tím souvisejících služeb jako je ubytování, stravování, poskytování léčebných procedur a dalších, s pobytem obvykle spojených služeb.1.2 Předmětem těchto Všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP“) je vymezení podmínek a pravidel, kterými se řídí vzájemný vztah mezi Poskytovatelem a klientem - osobou, která jakožto objednatel objedná pobyt a/nebo služby Poskytovatele (dále jen „Klient“). Vztah Poskytovatele a Klienta se řídí těmito VOP, které tvoří obecný právní rámec pro jejich smluvní vztah, nebude-li v konkrétním případě výslovně sjednáno jinak.1.3 Tyto VOP platí pro rezervace uskutečněné písemnou objednávkou (poštou, faxem, elektronickou poštou), osobně nebo telefonicky na recepci provozovny Poskytovatele, nebo v Rezervačním centru (Františkovy Lázně, Národní 13/11) a rovněž pro online rezervace uskutečněné prostřednictvím rezervačního systému umístěného na internetových stránkách Poskytovatele, zejména na www.spahotel-savoy.cz a/nebo bonusovelazne.cz. Článek II. - Vymezení pojmů2.1   Klient je osoba, která uskuteční rezervaci jakýmkoliv ze způsobů uvedených v čl. I. odst. 1.3 těchto VOP. Klientem je jakákoliv fyzická či právnická osoba, která nenakupuje předmětné služby za účelem dalšího prodeje nebo podnikání s nimi. Osoba Klienta nemusí být shodná s osobou Hosta.2.2   Host je osoba, která je konečným příjemcem rezervovaného pobytu a/nebo služeb Poskytovatele (dále jen „Host“). Vztah Poskytovatele a Hosta se řídí rovněž ubytovacím řádem umístěným ve vybrané provozovně Poskytovatele. V případě, že je Klient rovněž Hostem, označuje se pouze jako Klient.2.3   Rezervačním systémem je rezervační systém provozovaný Poskytovatelem zejména na internetových stránkách www.spahotel-savoy.cz, www.frantiskovylazne.cz, a www.bonusovelazne.cz. (dále jen „Systém“), který umožňuje prostřednictvím formuláře online rezervaci pobytů a/nebo služeb nabízených Poskytovatelem dle aktuálních volných kapacit.2.4   Při rezervaci Klient obdrží Předběžné potvrzení rezervace, které je nabídkou pobytu vystavenou Poskytovatelem a neopravňuje k čerpání nabízených pobytů a/nebo služeb. Předběžné potvrzení rezervace obsahuje údaje o Klientovi (jméno, příjmení, telefonický kontakt, e-mailová adresa, datum narození, adresa), Hostu/Hostech (jméno, příjmení, telefonický kontakt, e-mailová adresa, datum narození, adresa, státní příslušnost, je-li pobyt objednán pro cizince), rezervovaném pobytu a/nebo službách (délka pobytu, termín pobytu, typ pobytu, název hotelu, kategorii pokoje - pokud je součástí nabídky, způsob stravování, veškeré služby, jež jsou součástí pobytu), celkové ceně pobytu a/nebo služeb a výzvu k úhradě. Klient je povinen překontrolovat správnost uvedených údajů. Platnost Předběžného potvrzení rezervace zaniká okamžikem marného uplynutí lhůty k provedení úhrady v souladu s výzvou obsaženou v Předběžném potvrzení rezervace. 2.5   Závazné potvrzení rezervace (dále jen „Voucher“) vystavené Poskytovatelem opravňuje k čerpání rezervovaných pobytů a/nebo služeb, to však pouze za předpokladu úhrady celkové ceny rezervovaného pobytu a/nebo služeb v souladu s čl. VIII. těchto VOP. Voucher obsahuje údaje o Klientovi (jméno, příjmení, telefonický kontakt, e-mailová adresa, datum narození, adresa), Hostu/Hostech (jméno, příjmení, telefonický kontakt, e-mailová adresa, datum narození, adresa), rezervovaném pobytu a/nebo službách (délka pobytu, termín pobytu, typ pobytu, název hotelu, kategorii pokoje – pokud je součástí nabídky, způsob stravování, veškeré služby, jež jsou součástí pobytu), celkové ceně pobytu a/nebo služeb a informaci o úhradě. Klient je povinen překontrolovat správnost uvedených údajů. Při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje Klient neprodleně Poskytovatele na e-mailovou adresu: recepce@spahotel-savoy.czČlánek III. - Průběh rezervace3.1  Rezervaci pobytu a/nebo služeb lze uskutečnit písemnou objednávkou (poštou na adresu sídla Poskytovatele, faxem na faxové číslo uvedené v čl. VI. odst. 6.1 těchto VOP, elektronickou poštou na e-mailovou adresu Poskytovatele: recepce@spahotel-savoy.cz, osobně nebo telefonicky na recepci provozovny Poskytovatele nebo v Rezervačním centru, nebo online rezervací prostřednictvím Systému.3.2  Objednávka musí obsahovat údaje o Klientovi (jméno, příjmení, telefonický kontakt, e-mailovou adresu, datum narození, adresu), údaje o Hostu/Hostech (jméno, příjmení, telefonický kontakt,        e-mailovou adresu, datum narození, adresu), údaje o poptávaném pobytu a/nebo službách (počet Hostů, délku pobytu, termín pobytu, typ pobytu, název hotelu, kategorii pokoje – pokud je součástí nabídky, způsob stravování, veškeré objednávané služby, v případě jednotlivě objednávaných služeb rozsah ubytovacích, stravovacích a léčebných služeb).3.3  Při online rezervaci Klient v Systému zvolí všechny parametry požadovaného pobytu a Systém následně ověří dostupnost požadované kapacity pro okamžitou rezervaci. V případě dostupnosti kapacit v daném období a pro daný typ pobytu pro okamžitou rezervaci vyplní Klient všechny údaje označené v předmětném formuláři jako povinné. Klient uskuteční online rezervaci tím, že v rezervačním formuláři vyplní své osobní údaje případně osobní údaje Hosta, dále veškeré údaje označené v online formuláři pro účely dokončení rezervace jako povinné, uvede svůj souhlas s těmito VOP a rezervační formulář odešle Poskytovateli.3.4.  V případě online rezervace dále Klient zvolí způsob platby: a) V případě zvolení platby převodem Klient obdrží Předběžné potvrzení rezervace, které obsahuje výzvu k úhradě. Po včasné úhradě Klient obdrží Voucher.b) V případě zvolení platby kartou bude Klient přesměrován do platební brány, kde provede vybranou platbu. Po úspěšném provedení platby Klient obratem obdrží Voucher3.5.  V případě písemné, osobní nebo telefonické objednávky obdrží Klient po jejím doručení Poskytovateli Předběžné potvrzení rezervace, kde je uvedena výzva k úhradě. Po včasné úhradě Klient obdrží Voucher.3.6  Rezervace se považuje za závaznou objednávku pobytu a/nebo služeb okamžikem doručení písemné objednávky v souladu s čl. III. odst. 3.1 těchto VOP, v případě osobní rezervace okamžikem sepsání (tj. vyplnění a podepsání) Objednávky na recepci Provozovatele nebo v Rezervačním centru, nebo uskutečněním telefonické objednávky, a v případě online rezervace okamžikem odeslání rezervačního formuláře Poskytovateli. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Klientem vzniká doručením Předběžného potvrzení rezervace, jež je Poskytovatelem zasláno Klientovi e-mailem, poštou, nebo předáno osobně. V případě online rezervace prostřednictvím Systému je Klientovi zasláno Předběžné potvrzení rezervace elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Klienta uvedenou v odeslaném rezervačním formuláři. Pro vyloučení veškerých pochybností se za doručení potvrzení rezervace považuje v případě online rezervace a platby převodem doručení Předběžného potvrzení rezervace a v případě online rezervace a platby kartou doručení Voucheru.3.7  Klient nemá nárok na změnu rezervace, na změně rezervace se však lze s Poskytovatelem dohodnout. V případě změny rezervace Klientem je účtován poplatek 500,- Kč. Změnou rezervace se při zachování délky pobytu rozumí změna kategorie ubytování, typu pobytu nebo termínu pobytu nejpozději 33 dní před plánovaným nástupem. Podmínkou je nastoupení na pobyt v náhradním termínu nejpozději do 6 měsíců od původně objednaného termínu. Změna rezervace 32 a méně dní před začátkem objednaného pobytu může být provedena v případě, že Klient zruší rezervaci a uhradí stornovací poplatek dle článku VI. a provede novou rezervaci. Při změně hotelu do 33 dní před plánovaným nástupem bude účtován poplatek 15% z ceny pobytu (minimálně 500,- Kč), změna hotelu 32 a méně dní před začátkem objednaného pobytu může být provedena v případě, že Klient zruší rezervaci a uhradí stornovací poplatek dle článku VI. a provede novou rezervaci.  Za změnu osoby není účtován žádný poplatek. Klient má možnost zaplatit si poplatek za osvobození od stornopoplatku, který činí 1 250 Kč, poplatek je obecně splatný se zálohou za pobyt a umožňuje bezplatné zrušení pobytu 30 dnů před jeho plánovaným začátkem bez udání důvodu. Zaplacená záloha za pobyt bude v tomto případě vrácena v plné výši. Poplatek za osvobození od stornopoplatku se nevztahuje na přerušení nebo ukončení pobytu po jeho řádném započetí a je nevratný.3.8  Rezervace  pobytů s finanční spoluúčastí zdravotní pojišťovny před dodáním návrhu na lázeňskou péči budou provedeny pouze po uhrazení zálohy ve výši 2 300 Kč splatné do 14 dnů od provedení rezervace.  Podstatné náležitosti rezervace jsou: jméno, příjmení, rodné číslo, adresa, telefon, zdravotní pojišťovna, indikace. V případě zrušení rezervace nebo nedodání návrhu na lázeňskou péči do 30 dnů před plánovaným nástupem bude rezervace automaticky zrušena, v tom případě vzniká Poskytovateli nárok na smluvní pokutu, a to ve výši uhrazené zálohy. Poskytovatel je tedy oprávněn na úhradu smluvní pokuty započítat od Klienta uhrazenou zálohu. V případě, že bude cena doplatku či cena pobytu nižší než uhrazená záloha, vzniklý rozdíl je nevratný. V případě nastoupení na pobyt bude záloha započtena vůči doplatkům na ubytování nebo vůči ceně pobytu v případě změny rezervace na pobyt bez finanční spoluúčasti zdravotní pojišťovny, nebude započtena vůči dokupovaným službám. Kategorie pokojů bez doplatku pro komplexní lázeňskou péči není možné rezervovat na žádný typ pobytu s finanční spoluúčastí zdravotní pojišťovny před dodáním návrhu na lázeňskou péči. Pokud bude doručen návrh na jinou délku pobytu, než bylo rezervováno, Poskytovatel si vyhrazuje právo Hosta přestěhovat v rámci hotelů provozovaných Poskytovatelem na délku pobytu přesahující původní délku rezervace.3.9  Při zakoupení dárkového poukazu lze čerpat pouze služby uvedené na dárkovém poukazu nebo služby v hodnotě uvedené na poukazu poskytované Provozovatelem a řádně uhrazené ve výši 100% před čerpáním dárkového poukazu. V případě nevyčerpání dárkového poukazu v termínu platnosti Poskytovatel nevyplácí nevyčerpanou částku dárkového poukazu.Článek IV. - Práva a povinnosti smluvních stran4.1   Klient má právo:na řádné poskytnutí jím objednaných, Poskytovatelem potvrzených a řádně uhrazených pobytů a/nebo služeb; s výjimkou nenadálých událostí, krizových situací a neočekávaných okolností (vlivy počasí, výpadky energií, politické události, přírodní vlivy – záplavy, zemětřesení apod.), v případě výskytu, kterých si Poskytovatel vyhrazuje právo zrušit již uskutečněnou rezervaci;kdykoliv před zahájením pobytu a/nebo započetím s poskytováním služeb zrušit rezervaci za předpokladu dodržení stornovacích podmínek; reklamovat vady poskytovaného pobytu a/nebo služeb podle ustanovení těchto VOP o reklamaci služeb. 4.2   Klient je povinenúplně a správně uvést všechny podstatné náležitosti potřebné pro rezervaci, zejména veškeré údaje označené jako povinné v rezervačním formuláři nebo objednávce;uhradit Poskytovateli plnou cenu za rezervovaný pobyt a/nebo služby dle zvoleného způsobu úhrady nejpozději v den nástupu na pobyt;respektovat právní a interní předpisy Poskytovatele;pečlivě si překontrolovat Poskytovatelem vystavené potvrzení rezervace a při zjištění provedení chybné rezervace neprodleně kontaktovat Poskytovatele na kontaktech uvedených v potvrzení rezervace.seznámit se před potvrzením rezervace s kontraindikacemi lázeňské léčby, které jsou uvedeny na www.spahotel-savoy.cz 4.3   Poskytovatel je povinenposkytnout Klientovi informace o rezervaci pobytu a/nebo služeb a rezervaci obratem potvrdit;zabezpečit Klientovi/Hostu/Hostům pobyt a/nebo služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě,poskytnout Klientovi/Hostu/Hostům náhradní pobyt a/nebo služby minimálně v potvrzené kvalitě a rozsahu, není-li Poskytovatel schopen poskytnout řádně potvrzený a uhrazený pobyt a/nebo služby z důvodů jiných než uvedených v odst. 4.1 písm. a) těchto VOP, tj. z důvodu technické závady nebo z obdobných důvodů,v případě zrušení potvrzené rezervace ze strany Poskytovatele dle odst. 4.1 písm. a) těchto VOP vrátit Klientovi částku odpovídající již provedené úhradě, a to nejpozději do 14 dnů ode dne účinného doručení oznámení o zrušení rezervace Klientovi.4.4   Poskytovatel má právona změnu rezervovaného a potvrzeného pobytu a/nebo služeb v odpovídající či vyšší kategorii při zachování minimálně stejného standardu a ceny pobytu a/nebo služeb. V případě nutnosti změny na nižší kategorii je Poskytovatel povinen tuto skutečnost Klientovi oznámit nejpozději 7 dní před zahájením rezervovaného pobytu a/nebo započetím s poskytováním služeb. Pokud Klient s takovou změnou vysloví písemně svůj souhlas, cena bude snížena dle cen aktuálně platných pro odpovídající kategorii. V případě, že Klient neudělí svůj výslovný souhlas s takovouto změnou, rezervace pobytu a/nebo služeb se ruší;předem zrušit či odmítnout pobyt Hosta, kterému nebyla po předchozím pobytu u Poskytovatele doporučena další lázeňská léčba (tato informace je obsažena v lékařské zprávě Poskytovatele);předem zrušit či odmítnout pobyt Hosta, který nerespektoval při předchozím pobytu u Poskytovatele předpisy zařízení;upravit ceny z důvodu inflace či cenových výkyvů a změn dle aktuálního kurzu při platbě v cizí měně.4.5. V případě zrušení rezervace ze strany Poskytovatele dle odst. 4.4 písm. a), b) nebo c), se na vrácení již provedené úhrady přiměřeně použije ustanovení odst. 4.3 písm. d) těchto VOP.Článek V. - Nástup hosta5.1   Při nástupu na pobyt a/nebo služby se Host v prostorách Poskytovatele prokáže průkazem totožnosti a Voucherem. Po splnění uvedených formalit Poskytovatel Hosta ubytuje a poskytne mu další informace k pobytu a/nebo službám. S ubytovacím řádem se Host může seznámit při nástupu na pobyt.  Článek VI. - Zrušení rezervace klientem6.1   Klient má právo kdykoliv přede dnem zahájení pobytu a/nebo započetí s poskytováním služeb v souladu s potvrzenou rezervací (dále jen „den nástupu“) čerpání rezervovaného a potvrzeného pobytu a/nebo služeb zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky nebo online potvrzené rezervace. Odstoupení ze strany Klienta (dále jen „Storno“) musí být provedeno písemnou formou a prokazatelně doručeno Poskytovateli na adresu jeho sídla, v tomto odstavci uvedenou e-mailovou adresu nebo faxové číslo, přičemž z projevu vůle Klienta musí jednoznačně vyplývat jeho skutečný záměr potvrzenou rezervaci pobytu a/nebo služeb zrušit. Dnem provedení Storna se rozumí den, kdy bude tento projev vůle Klienta doručen Poskytovateli na adresu jeho sídla, v tomto odstavci uvedenou e-mailovou adresu nebo faxové číslo. V případě, že k doručení Storna rezervovaného pobytu a/nebo služby dojde v době od 17:00 h do 24:00 h místního času, má se za to, že dnem doručení Storna je následující pracovní den. Poskytovatel má v případě Storna nárok na zaplacení poplatků spojených se zrušením rezervovaného a potvrzeného pobytu a/nebo služeb (dále jen „Stornopoplatky“), jejichž výše je závislá na celkovém počtu dní mezi dnem doručení písemného Storna v souladu s tímto odstavcem Poskytovateli a dnem nástupu. V případě stornované rezervace pobytu a/nebo služeb provede Poskytovatel nejpozději do 14 dní ode dne doručení Storna vyúčtování a vrácení již poskytnuté úhrady ve výši po odečtu řádně vyúčtovaných Stornopoplatků dle níže uvedené tabulky. V případě, že výše Stornopoplatků činí víc než dosud poskytnutá úhrada ze strany Klienta, vyúčtuje Poskytovatel rozdíl mezi takto poskytnutou úhradou a výši Stornopoplatků dle tohoto odstavce Klientovi samostatnou fakturou na základě doručení písemného Storna rezervovaného a potvrzeného pobytu a/nebo služby, splatnost faktury činí v tomto případě 15 dnů ode dne provedení Storna. V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) občanského zákoníku ubytovaným hostům jako spotřebitelům nevzniká právo na odstoupení od potvrzené objednávky, pokud ubytovatel poskytuje plnění v určeném termínu, aniž by nebyly účtovány stornopoplatky dle bodu 6.1 těchto VOP.Zrušení rezervace je možné pouze písemnou formou na adresu sídla Poskytovatele, v e-mailové nebo faxové podobě na adresu/číslo: E-mail: recepce@spahotel-savoy.czFax: +420 354 203 052Stornopoplatky budou z potvrzené celkové ceny rezervovaného pobytu a/nebo služeb účtovány ve výši určené následovně:Storno pobytu provedeno od potvrzení rezervace:Výše stornovacího poplatku v % z celkové ceny pobytu32 a více dní před nástupem15 % (min. 1 000 Kč)31–22 dní před nástupem30 %21–14 dní před nástupem50 %13–7 dní před nástupem70 %6–2 dny před nástupem80 %1 den před nástupem nebo nenastoupení pobytu100 %Nevztahuje se na případ, kdy klient uhradil poplatek za osvobození od stornopoplatku – VIZ článek III. bod 3.7.Článek VII. - Platební podmínky7.1   Aktuální ceny pobytů a služeb poskytovaných Poskytovatelem jsou uvedeny na internetové stránce www.spahotel-savoy.cz. V případě nesouladu cen z různých zdrojů jsou platné ceny uvedené na www.spahotel-savoy.cz . V případě, že se během pobytu mění sezóna, bude účtována cena příslušné sezóny.7.2   Klient je povinen provést úhradu v minimální výši 15 % z celkové ceny (min. 1 000 Kč) rezervovaného pobytu a/nebo služeb přede dnem nástupu, v případě online rezervace a platby platební kartou bezprostředně po uskutečnění rezervace prostřednictvím platební brány, v případě online rezervace a platby bankovním převodem do 14 dnů ode dne uskutečnění rezervace na základě údajů uvedených na Předběžném potvrzení rezervace, v ostatních případech do 14 dnů ode dne odeslání písemné objednávkky.7.3  Nebude-li částečná úhrada provedena v dané lhůtě, bude rezervace automaticky zrušena. Dnem úhrady se rozumí připsání finančních prostředků na účet Poskytovatele. Platby budou obdrženy Poskytovatelem netto a nepovedou k žádným nákladům jakéhokoliv druhu na straně Poskytovatele (vyjma plateb za vedení účtu Poskytovatele a případných bankovních poplatků přímo účtovaných bankou Poskytovateli, avšak pouze za předpokladu, že platby jsou uskutečněny ve správné měně), bez jakéhokoliv nákladu pro Poskytovatele.Článek VIII. - Platba zbývající části celkové ceny rezervace8.1   Pokud bude uhrazen rezervovaný pobyt a/nebo služby pouze částečně, to však v minimální výši 15 % z celkové ceny (min. 1 000 Kč) pobytu a/nebo služby, zbylá část úhrady za rezervovaný pobyt a/nebo služby bude Klientem či Hostem provedena v plné výši přede dnem nástupu, nejpozději však v den nástupu před započetím čerpání první služby, a to následujícím způsobem:8.1.1  Před nástupemplatba převodem v Kč: Raiffeisenbank a.s., číslo účtu: 5023014125/5500 platba převodem v EUR: Raiffeisenbank a.s., IBAN: CZ3055000000005200019032, BIC/SWIFT kód:RZBCCZPPpoštovní poukázkou8.1.2  V den nástupu          platbou v hotovostikreditní kartou    vybranými poukázkami​8.2   Klient bere na vědomí, že v případě neuhrazení celkové ceny rezervace pobytu a/nebo služeb nejpozději v den nástupu ve výši 100 %, není Poskytovatel povinen poskytnout Klientovi nebo Hostovi rezervovaný pobyt a/nebo služby. V takovém případě si Poskytovatel vyhrazuje právo potvrzenou rezervaci zrušit a Klient je povinen uhradit Poskytovateli Stornopoplatky dle tabulky uvedené v čl. VI. odst. 6.1 těchto VOP (Storno 1 den před dnem nástupu nebo nenastoupení bez provedení Storna ze strany Klienta). V případě, že výše Stornopoplatku činí víc než dosud  poskytnutá úhrada ze strany Klienta, vyúčtuje Poskytovatel rozdíl mezi takto poskytnutou úhradou a výši Stornopoplatků dle tohoto odstavce Klientovi samostatnou fakturou, splatnost faktury činí v tomto případě 15 dnů ode dne nástupu.Článek IX. - Další ujednání9.1  Léčebné procedury mohou být poskytnuty pouze osobám starším 18 let.9.2   Pokud dojde k ukončení pobytu a/nebo čerpání služeb nebo nečerpání části služeb z důvodu zjištění kontraindikace nebo nedostatku věku po dni nástupu a/nebo začátku čerpání služeb, není Poskytovatel povinen poskytnout Klientovi nebo Hostovi žádnou náhradu za služby nevyčerpané právě z těchto důvodů ani vrátit Klientovi nebo Hostovi poměrnou část uhrazené ceny pobytu a/nebo služeb.9.3   Za rezervované nevyčerpané služby není Poskytovatel povinen poskytnout žádnou náhradu.9.4   Při přerušení pobytu s finanční spoluúčastí zdravotní pojišťovny (komplexní nebo příspěvková lázeňská péče) na žádost Hosta bude účtován poplatek ve výši 500 Kč na den.9.5   K ceně pobytu je účtován lázeňský poplatek, jehož výše se řídí aktuální vyhláškou města Františkovy Lázně.Článek X. - Ochrana osobních údajů10.1 Odesláním písemné objednávky, osobní nebo telefonickou objednávkou nebo vstupem do Systému Poskytovatele a zahájením registrace sděluje Klient vědomě své osobní údaje a případně osobní údaje Hosta. Klient souhlasí se zpracováním těchto údajů Poskytovatelem v souvislosti s rezervací pobytu a/nebo služeb. Osobní údaje budou Poskytovatelem zpracovány ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.10.2 Klient se zavazuje, že před předáním osobních údajů Hosta Poskytovateli zajistí souhlas subjektu těchto údajů s jejich předáním a odpovídá za veškerou újmu způsobenou porušením této povinnosti.10.3 Osobní údaje a údaje o rezervaci pobytu a/nebo služeb jsou nutné pro řádné zajištění rezervace Poskytovatelem, jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám.10.4 Poskytovatel je povinen učinit veškerá potřebná opatření k tomu, aby bylo zabráněno neoprávněnému a nahodilému přístupu jiných osob k osobním údajům, změně, zničení a ztrátě osobních údajů Klientů nebo Hostů, neoprávněným přenosům, zpracování nebo jinému zneužití osobních údajů Klientů nebo Hostů.10.5 Před odesláním rezervačního formuláře Poskytovateli může Klient udělit svůj souhlas se zasíláním aktuálních nabídek Poskytovatele. Zrušení souhlasu se zasíláním aktuálních nabídek lze učinit telefonicky na telefonní kontakt Poskytovatele: +420 354 203 000, nebo emailovou formou na e-mailovou adresu: recepce@spahotel-savoy.cz. Klient je oprávněn vymazat svoji emailovou adresu z rozesílací databáze Poskytovatele také zvolením příslušného odkazu ve spodní části každého informačního emailu. Článek XI. - Reklamace služeb11.1 V případě, že Klient zjistí jakékoli vady či nedostatky ve službě poskytované Poskytovatelem, je Klient povinen zajistit, aby případné vady či nedostatky byly oznámeny Poskytovateli bez zbytečného odkladu po jejich zjištění. Klient bere na vědomí, že není možné brát jakýkoli zřetel na reklamace služeb, které budou Poskytovateli oznámeny se zpožděním nebo po odjezdu Klienta.11.2 Pro případ reklamace služeb resp. plnění Poskytovatele je Klient povinen oznámit bez zbytečného odkladu vady služeb recepci či ubytovací kanceláři příslušného lázeňského hotelu. Pracovník recepce danou reklamaci předá odpovědnému pracovníkovi Poskytovatele, který reklamaci posoudí a vyhotoví reklamační protokol, jehož obsahem bude identifikace Klienta, popis namítané vady plnění, datum přijetí reklamace, návrh řešení reklamace, případně dohoda stran ohledně řešení reklamace.Článek XII. - Podmínky pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů12.1 Ubytovaný Klient/Host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení AD, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, E-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.czČeská obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz.Článek XIII. - Závěrečná ustanovení13.1 Tyto VOP jsou v plném znění publikovány na webových stránkách Poskytovatele www.spahotel-savoy.cz.13.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo na jednostrannou změnu těchto VOP.13.3 Tyto VOP se přiměřeně použijí i na případný smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Hostem.13.4 Na Klienta a Hosta se vztahují všeobecné obchodní podmínky platné v době, kdy je Klientem uskutečněna rezervace pobytu a/nebo služby, tedy v době odeslání písemné objednávky, osobního nebo telefonického objednání nebo odeslání rezervačního formuláře Klientem Poskytovateli.13.5 Práva a povinnosti neupravené těmito podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012, občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.13.6 Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti dnem 12.03.2017. Změny, odchylky nebo doplňky těchto VOP mohou být individuálně mezi Poskytovatelem a Klientem/Hostem upraveny výlučně písemnou formou.13.7 Právní vztah mezi Poskytovatelem a Klientem/Hostem se řídí dle právního řádu České republiky. 13.8 Nedílnou součástí těchto VOP jsou Cenová ujednání platná pro dané období.
Lázeňský hotel GOETHE 0 Lázeňský hotel GOETHE 1 Lázeňský hotel GOETHE 2 Lázeňský hotel GOETHE 3 Lázeňský hotel GOETHE 4 Lázeňský hotel GOETHE 5 Lázeňský hotel GOETHE 6 Lázeňský hotel GOETHE 7 Lázeňský hotel GOETHE 8 Lázeňský hotel GOETHE 9 Lázeňský hotel GOETHE 10 Lázeňský hotel GOETHE 11 Lázeňský hotel GOETHE 12 Lázeňský hotel GOETHE 13 Lázeňský hotel GOETHE 14 Lázeňský hotel GOETHE 15 Lázeňský hotel GOETHE 16 Lázeňský hotel GOETHE 17 Lázeňský hotel GOETHE 18 Lázeňský hotel GOETHE 19 Lázeňský hotel GOETHE 20 Lázeňský hotel GOETHE 21 Lázeňský hotel GOETHE 22 Lázeňský hotel GOETHE 23 Lázeňský hotel GOETHE 24 Lázeňský hotel GOETHE 25 Lázeňský hotel GOETHE 26 Lázeňský hotel GOETHE 27 Lázeňský hotel GOETHE 28 Lázeňský hotel GOETHE 29 Lázeňský hotel GOETHE 30 Lázeňský hotel GOETHE 31 Lázeňský hotel GOETHE 32 Lázeňský hotel GOETHE 33 Lázeňský hotel GOETHE 34 Lázeňský hotel GOETHE 35 Lázeňský hotel GOETHE 36 Lázeňský hotel GOETHE 37 Lázeňský hotel GOETHE 38 Lázeňský hotel GOETHE 39 Lázeňský hotel GOETHE 40 Lázeňský hotel GOETHE 41 Lázeňský hotel GOETHE 42 Lázeňský hotel GOETHE 43 Lázeňský hotel GOETHE 44 Lázeňský hotel GOETHE 45 Lázeňský hotel GOETHE 46 Lázeňský hotel GOETHE 47

Zaslat poptávku
TOPlist