Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Grand

Hotel Grand

* * *
Máchova 434, Doksy
Zobrazit na mapě

Hotel Grand se nalézá v srdci okouzlujícího městečka Doksy a je vzdálen jen necelý kilometr od romantického Máchova jezera. Ve stylové restauraci s kamenným barem vám nabídnou skvělou tradiční českou i výtečnou zahraniční kuchyni, příjemné letní posezení vám umožní venkovní kamenná terasa. Pobyt v Hotelu Grand vám jistě zpříjemní hotelové wellness centrum, kde si poklidně odpočinete ve vířivce při voňavé aroma koupeli obohacené o éterické oleje.

  • typ

    Příjemný hotel,hezké ubytování,personál super,jídlo vynikající....

    Lenka H.
  • typ

    Na pokoji i v celém hotelu zima, nabízený welness jsme ani nevyužili. Bufetové snídaně dostačující, jídlo v restauraci celkem dobré. Personál se moc nezajímal. Hotel v krásném kraji, navštívit však raději v létě....

    Ivo H.
  • typ

    Hotel byl v pořádku, snadno k nalezení. Náš pokoj téměř odpovídal fotografiím. Na požádání nám vyměnili pokoj kvůli dostupnosti internetu. Jediné, co bych vytkl, byla kvalita sprchového koutu, kterou bych uvítal větší....

    Lukáš V.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

  • nekuřácký hotel
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • tv

Gastronomické služby

  • kavárna
  • vinárna
  • restaurace

Sportovní možnosti

  • hřiště pro děti
  • tenisová hala
  • tenisový kurt
  • půjčovna jízdních kol
  • jízda na koni
  • možnost rybolovu
  • hřiště pro beachvolejbal 700 m

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
od 22.8.2018
do 21.11.2018
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání

Hotel je vzdálen asi 700 m od Máchova jezera a je zasazen v centru malebného městečka Doksy.

Doksy se nachází v blízkosti hranic s Německem a Polskem a zároveň pouhých 75 km od hlavního města Prahy.

Nadmořská výška: 275 m n.m.

  • informační služba: 25.0 km
  • autobusové nádraží: 1.0 km
  • centrum města: 0,5 km
  • vlakové nádraží: 1.0 km
  • 50°34'3.717"
  • 14°39'15.240"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Doksy - Muzeum Čtyřlístku Legendárnímu kreslenému Čtyřlístku, který je vydáván od roku 1969, je věnovaná expozice, která se nachází ve zrekonstruovaných půdních prostorách Knihovny v Doksech. Město Doksy si spisovatel…
  • Turistická známka č. 1956 - Muzeum Čtyřlístek, Doksy vaná vývoji komiksu Čtyřlístek. Dozvíte se zde, jak tento komiks krůček po krůčku vznikal a jak se takový komiks vlastně tvoří. http://www.doksy.com/tipy-na-vylet/muzeum-ctyrlistek/
  • Turistická známka č. 724 - Památník K.H.Máchy Doksy Památník básníka K.H.Máchy v centru "Máchova kraje" - Doksech, provozované Vlastivědým muzeem a galerií v České Lípě.
  • Kino Máj v Doksech Kino v Doksech je významnou stavbou moderní architektury. Projekt a následně i stavební dozor provedl architekt Karel Hubáček, autor budovy vysílače Ještěd, za kterou v roce 1969 dostal…
  • Doksy Doksy leží v Severních Čechách, severozápadně od města Mladá Boleslav. Doksy patří mezi vyhledávané rekreační města. Rozkládají se v oblasti Ralské pahorkatiny. U severozápadního okraje města najdeme…

Celkové hodnocení Hotel Grand od ubytovaných zákazníků

Ubytování
73%
Stravování
80%
Přístup personálu
80%
Okolí
80%
Služby
80%
Celková spokojenost
78%
78%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Grand hodnotili 3 zákazníci, 67% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Lenka H.

17.4.2018

Celkové hodnocení
100%

Příjemný hotel,hezké ubytování,personál super,jídlo vynikající.

Reakce hotelu:

Velmi děkujeme za pochvalu a budeme se těšit na Váš příští pobyt. S pozdravem M. Šťastná Hotel Grand Doksy

typ

Klient Ivo H.

17.12.2017

Celkové hodnocení
56%

Na pokoji i v celém hotelu zima, nabízený welness jsme ani nevyužili. Bufetové snídaně dostačující, jídlo v restauraci celkem dobré. Personál se moc nezajímal. Hotel v krásném kraji, navštívit však raději v létě.

typ

Klient Lukáš V.

21.4.2017

Celkové hodnocení
80%

Hotel byl v pořádku, snadno k nalezení. Náš pokoj téměř odpovídal fotografiím. Na požádání nám vyměnili pokoj kvůli dostupnosti internetu. Jediné, co bych vytkl, byla kvalita sprchového koutu, kterou bych uvítal větší.


Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Doksy - Muzeum Čtyřlístku

typ

Lukáš V.

21.4.2017

Počasí příliš nepřálo. Vzhledem k větší zimě jsme strávili pobyt pouze v hotelu.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Grand 0 Hotel Grand 1 Hotel Grand 2 Hotel Grand 3 Hotel Grand 4 Hotel Grand 5 Hotel Grand 6 Hotel Grand 7 Hotel Grand 8 Hotel Grand 9 Hotel Grand 10 Hotel Grand 11 Hotel Grand 12 Hotel Grand 13 Hotel Grand 14

Rezervovat
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím