Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Clochard

Hotel Clochard

* * *
Blatenská 1099, Chomutov
Zobrazit na mapě

Během návštěvy Chomutova neuděláte chybu, pokud se ubytujete v Hotelu Clochard. Ubytování v Hotelu Clochard v Chomutově se nachází v klidné části chomutovského centra u městského parku. Kromě pohodlného ubytování a rodinné atmosféry nabízí Hotel Clochard v Chomutově prostory ke školení a řadu aktivit, které lze v okolí provozovat.

  • typ

    S ubytováním velká spokojenost, pokoj příjemně zařízen. Snídaně velký výběr. Horší s místem na parkování....

    Andrea Ř.
  • typ

    Čistý a přehledný pokoj nás potěšil, bohužel nález přelomené příčky pod matrací nám radost mírně zkazil. Koupelna plně vyhovovala. Lokalita v centru je praktická, ale vytíženost silnice vedle hotelu nepotěší zejména ty, kdo v noci...

    Jan F.
  • typ

    Víkend strávený v hotelu byl skutečně romantický, čisté a krásné prostředí. Restaurace a personál také super....

    Jana H.
  • typ

    Velmi milý a vstřícný personál. U polopenze, ale k večeři omezený výběr jídla. Ubytování pěkné, čisté. Pro čtyřčlenou rodinu trochu menší....

    Alena Č.
  • typ

    Naprostá spokojenost s ubytováním. Pokoj byl krásný a útulný. Recepční byly velice milé a ochotné. Kuchyně výborná. Moc mi chutnalo. Mohu jen doporučit. ...

    Ludmila Č.
  • typ

    S pobytem v hotelu Clochard jsme byli velmi spokojeni, personál byl vstřícný . Pokoj pěkný a čistý. Jen hotel disponuje velice omezeným počtem a místem na parkování, ale dopadlo to i s autíčkem dobře , takže spokojenost....

    David Š.
  • typ

    Hotel jsme navštívili jako zamilovaný pár, který si chtěl užít se vším všudy valentýnský večer. Při příjezdu nás obsloužila a vše vysvětlila mladá příjemná slečna, která nám dala klíč od pokoje. Pokojíček byl velmi útulný, čistý a...

    Jana S.
  • typ

    Ubytování - vybavení pokoje i jeho orientace s výhledem do zeleně - bylo velice kvalitní. Výhradu máme hlavně k úrovni štědrovečerní večeře - menší porce a nepříliš čerstvý salát jako příloha. Chyběly doplňky - vánoční cukroví pří...

    Marie V.
  • typ

    Objednala jsem si Vánoční pobyt v místě mého bývalého bydlištěv CV s očekáváním,že zde bude v době svátků i vánoční atmosféra alespoň u Štědrovečerní večeře.Přístup recepce i úklid na pokoji dobrý,ale co se týče nabídky menu o svá...

    Marta A.
  • typ

    V hotelu Clochard bylo velmi příjemné ubytování. Chválím přístup personálu hotelu jak na recepci tak i v restauraci. Hotel je čistý a útulný. Ráno na Vás čeká bohatá snídaně v příjemném prostředí. Určitě v budoucnu opět využiji sl...

    Petra C.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový - Bussiness

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • American ExpressAmerican Express
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

Hotel nabízí služby non-stop recepce a nekuřácké pokoje. Nově otevřený salonek se zahrádkou s kapacitou 40 osob, lze využít k pořádání společenských akcí, rodinných oslav, firemních večírků atd.

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • nekuřácký hotel
  • recepce nonstop
  • bezpečnostní schránka
  • pokojová služba
  • zahrada
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna 500 m
  • kadeřnictví 20 m
  • služba praní prádla
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

V hotelu je k dispozici příjemná hotelová restaurace se sklípkem (80 míst) a zahradní restaurace s grilem (30 míst).

  • snack bar 200 m
  • sklípek 200 m
  • pizzerie 200 m
  • pivnice 30 m
  • kavárna 300 m
  • internetová kavárna 300 m
  • venkovní terasa 150 m
  • cukrárna 300 m
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • vyhlídkové lety
  • rezervace vstupenek a letenek
  • hotelové taxi
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci

Sportovní možnosti

Letní tipy: Kamencové jezero - vodní lyžování, golf, městské lázně se saunou, královská města Kadaň, Klašterec n. Ohří, hradní zřícenina Hasištejn, zoopark. Zimní tipy: Lyžařský areál Klínovec a Mezihoří.

  • solárium 200 m
  • tělocvična 500 m
  • pára 500 m
  • potápění 10.0 km
  • bowling 500 m
  • úschovna lyží
  • squash/ricochet 1.5 km
  • šipky 50 m
  • minigolf 1.5 km
  • venkovní bazén 500 m
  • fitness 500 m
  • sauna 500 m
  • golf 1.5 km
  • whirlpool/vířivka 500 m
  • tenisový kurt 1.0 km
  • vnitřní bazén 500 m
  • půjčovna jízdních kol
  • stolní tenis 1.5 km
  • kulečník 50 m
  • jízda na koni
  • možnost rybolovu
  • hřiště pro beachvolejbal 1.0 km
  • aerobik 500 m

Služby pro motoristy

Parkování je možné na uzavřeném hotelovém parkovišti ve dvorní části hotelu.

  • parkoviště - 100 Kč

Kongresové a školící služby

Wellness služby

Hotel Clochard sídlí v jihozápadním městečku Chomutov, kam můžete vyrazit za účelem víkendového odpočinku ve dvou i aktivního relaxu s rodinou. Využijte wellness pobytových balíčků v Hotelu Clochard a užijte si bohatý pobyt v Chomutově.

Během aktivního pobytu v Hotelu Clochard nechybí možnost zapůjčení horských kol nebo holí na Nordic Walking. Pokud se vám nechce projíždět krásy okolí na kole či šlapat po svých, využijte lanové dráhy z Klínovce nebo Jáchymova.

Kvalitní zábavu dětem i dospělým zajistí nedaleký německý Aquadrom, Podkrušnohorský zoopark Chomutov či zámek Klášterec nad Ohří a další zajímavá místa.

Hotel Clochard myslí také na seniory a poskytuje tzv. seniorské balíčky, jenž zahrnují kromě vstupů na některé zajímavé památky v okolí i lahev dobrého vína na pokoji jako pozornost.

Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel se nachází v starém cetru města vzdáleném 80km od Prahy a 20km od hranic s Německem.

Nadmořská výška: 343 m n.m.

  • diskotéka: 1.0 km
  • divadlo: 300 m
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 750 m
  • zdravotní středisko: 500 m
  • obchodní centrum : 200 m
  • autobusové nádraží: 1.0 km
  • centrum města: 0,5 km
  • letiště: 90.0 km
  • zastávka MHD: 0,1 km
  • vlakové nádraží: 1.0 km
  • noční klub: 200 m
  • lyžování
  • 50°27'52.91"
  • 13°24'41.98"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Chomutov Chomutov leží v Západních Čechách, západním směrem od města Most. Město se rozkládá pod vrcholky kopců Krušných hor a v údolí tvořeném řekou Chomutovkou. Jižním směrem nedaleko města je část…
  • Zoopark Chomutov - je příspěvkovou organizací Města Chomutova - pro veřejnost byl otevřen 9.5.1975 - svou rozlohou 112 ha je největší ZOO u nás - jeho areál je bohatý na volně žijící živočichy
  • Rodinné centrum Rozmarýn Propojením příjemného prostředí s odborným přístupem asistentek pro rodinu vzniká rodinná atmosféra našeho centra, kde naleznete vlídné přijetí, dobrou náladu a respekt k druhému.Vaše děti budou moci…
  • Smírčí kříž z vrchu Hradiště. V centrálním registru smírčích křížů má tento kříž číslo 0838. V popisu stojí, že kříž se nachází u cesty na úpatí vrchu Hradiště. Byl jsem zde dvakrát. Procházel jsem cesty od Černovic i…
  • Chomutov Zámek je významnou památkou města Chomutov v Ústeckém kraji. Zámek je renesanční patrová dvoukřídlá budova, celý areál pak obsahuje řadu budov různého stáří ? z nejstarší doby je zachována původní…

Celkové hodnocení Hotel Clochard od ubytovaných zákazníků

Ubytování
84%
Stravování
85%
Přístup personálu
91%
Okolí
82%
Služby
80%
Celková spokojenost
84%
84%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hotel Clochard hodnotilo 66 zákazníků, 86% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Andrea Ř.

23.5.2016

Celkové hodnocení
92%

S ubytováním velká spokojenost, pokoj příjemně zařízen. Snídaně velký výběr. Horší s místem na parkování.

typ

Klientka Jana H.

28.12.2014

Celkové hodnocení
92%

Velice přátelské prostředí ze strany personálu, kvalitní ubytovací a stravovací služby. Dobrá poloha hotelu. Využila jsem i nabízené vstupy v rámci voucheru. Jen jedna připomínka - nabízený vstup do zámku v Klášterci nad Ohří bych využít nemohla, protože byl v období vánočních svátků a Nového roku uzavřen. Stačilo si tuto informaci jen ověřit.

typ

Klient Vaclav B.

26.10.2014

Celkové hodnocení
80%

Příjemné prostředí hotelu. Jediný problém je příliš úzký vjezd na parkoviště hotelu. Příjemné prostředí restaurace, bohužel ruší kouř.

typ

Klient Jan F.

18.8.2014

Celkové hodnocení
80%

Čistý a přehledný pokoj nás potěšil, bohužel nález přelomené příčky pod matrací nám radost mírně zkazil. Koupelna plně vyhovovala. Lokalita v centru je praktická, ale vytíženost silnice vedle hotelu nepotěší zejména ty, kdo v noci rádi spí s otevřeným oknem. Větrání ztěžuje i nepřítomnost větrací polohy okenic. Přestože místní restaurace hlásá, že je nejlepší ve městě, večeře mi nijak vznešená nepřišla. Snídaně je výběrem jídla a jeho množstvím bohatá, ale probíhá v až nepříjemném zmatku, je zde hodně lidí na jednom místě. Těm, kteří nepijí kávu, ale čaj, působila obtíže absence popisků na termoskách (lze zaměnit hotovou kávu s horkou vodou, což se také několikrát stalo). Drobné prohřešky vyvážil příjemný a ochotný mladý personál na recepci.

typ

Klientka Jana H.

30.7.2014

Celkové hodnocení
100%

Víkend strávený v hotelu byl skutečně romantický, čisté a krásné prostředí. Restaurace a personál také super.

typ

Klientka Alena Č.

11.7.2014

Celkové hodnocení
92%

Velmi milý a vstřícný personál. U polopenze, ale k večeři omezený výběr jídla. Ubytování pěkné, čisté. Pro čtyřčlenou rodinu trochu menší.

typ

Klient Ludmila Č.

4.6.2014

Celkové hodnocení
96%

Naprostá spokojenost s ubytováním. Pokoj byl krásný a útulný. Recepční byly velice milé a ochotné. Kuchyně výborná. Moc mi chutnalo. Mohu jen doporučit.

typ

Klient David Š.

3.6.2014

Celkové hodnocení
88%

S pobytem v hotelu Clochard jsme byli velmi spokojeni, personál byl vstřícný . Pokoj pěkný a čistý. Jen hotel disponuje velice omezeným počtem a místem na parkování, ale dopadlo to i s autíčkem dobře , takže spokojenost.

typ

Klient Andrea Ř.

6.5.2014

Celkové hodnocení
80%

S ubytováním jsem byla velmi spokojená a mile překvapená, jedinou výtku mám ohledně snídaně, ani tak mi nevadila jednoduchost snídaně, která mě docela uspokojila, jako spíše nedostatek nádobí. Chybělo prakticky vše - hrnečky, talířky, příbory...

typ

Klientka Jana S.

4.3.2014

Celkové hodnocení
100%

Hotel jsme navštívili jako zamilovaný pár, který si chtěl užít se vším všudy valentýnský večer. Při příjezdu nás obsloužila a vše vysvětlila mladá příjemná slečna, která nám dala klíč od pokoje. Pokojíček byl velmi útulný, čistý a dostačující. K večeři jsme měli valentýnské menu, které nám moc chutnalo, pochvala panu kuchaři. Snídaně byla také velmi chutná, měli jsme všeho dostatek. Děkujeme všem za všechno, byli jsme moc spokojení.

typ

Klientka Marie V.

4.1.2014

Celkové hodnocení
72%

Ubytování - vybavení pokoje i jeho orientace s výhledem do zeleně - bylo velice kvalitní. Výhradu máme hlavně k úrovni štědrovečerní večeře - menší porce a nepříliš čerstvý salát jako příloha. Chyběly doplňky - vánoční cukroví případně moučník-ovoce a sváteční prostření stolu. Kvalitní strava byla předložena až ke konci pobytu.

typ

Klientka Marta A.

4.1.2014

Celkové hodnocení
48%

Objednala jsem si Vánoční pobyt v místě mého bývalého bydlištěv CV s očekáváním,že zde bude v době svátků i vánoční atmosféra alespoň u Štědrovečerní večeře.Přístup recepce i úklid na pokoji dobrý,ale co se týče nabídky menu o svátcích,jak tučně avízovala nabídka..tak TO BYL DĚS..plácnutí salátu doprostřed talíře,1ks kuřecího řízečku velikosti dlaně dítěte,o citronu,který podávají i v nádražní restauraci běžně..nebylo ani památky,zrovna tak ani"ň"..dalšího,po celé svátky tam ani kousíneček vánočky,štrůdl..ani náhodou a rovněž ani minimistička s pečivem,přísahám NIC,jen ten plácnutý salát JAKO ŠTĚDROVEČERNÍ MENU..snídaně formou bufetu,studená káva,o hrníčky jsme si houfně museli říkat a chyběla obyčejná studená voda v konvici k dispozici,opravdu jsem za ty roky,co jezdím sjezdila pomalu celou Evropu,umím posoudit to,co právem mohu očekávat,ale Vánoční pobyt v hotelu Clochard,byl první,ale zároveň poslední.Mimochodem při odjezdu byla recepce plná nespokojených hostů,co si stěžovali..možná to nevychytali v hotelu o svátcích..ale to neomlouvá,tak mají zavřít a nezvat si klienty,jak nejsou schopni zajistit důstojné Štědrovečerní menu.Klidně bych si osobně na to i připlatila,jako v Řecku..Jo,sice na stěnách byla výzdoba,ale svíčky na stole NE,aspoň u večeře ne,a místo koled vyřvávala samba a rumba..coby vánoční koloryt..to dodávám už pro úsměv.Marta.

typ

Klient Dušan M.

30.9.2013

Celkové hodnocení
84%

Vše parádní, přístup personálu perfektní, kuchyně velmi slušná. Jediná slabina, ale docela zásadní, byl neutichající hluk v noci z ulice a vlažná voda ve sprše. I přesto celkový dojem pozitivní.

typ

Klientka Jana P.

3.9.2013

Celkové hodnocení
96%

S pobytem v hotelu Clochard jsme byli velmi spokojeni, personál byl vstřícný a ochotný na pokoji byl pořádek,nemáme co vytknout a na Chomutov budeme v dobrém vzpomínat

typ

Klient Libor K.

3.12.2012

Celkové hodnocení
64%

Vážení, velmi, ale velmi jsme byli spokojeni s obsluhou a kvalitou restaurace, všechny servírky měly velmi milý přístup k hostům a jedna, zřejmě slečna, měla chování naprostého profesionála, i když jí nebylo dobře. Velmi jí děkujeme. Zato slečny z recepce, to byla katastrofa. Podle našeho názoru ve vašem hotelu nemají co hledat. Neochota, bez úsměvu, bez informací a připadalo nám, že si myslí, co tady otravujete. Jinak Vaše ubytování bylo velmi na úrovni. Děkuji Libor K.

typ

Klientka Alena P.

6.6.2012

Celkové hodnocení
80%

Příjemný hotel i personál. Nic nám nechybělo- můžu doporučit.

typ

Klient Jiří T.

3.6.2011

Celkové hodnocení
68%

Hotel disponuje velice omezeným počtem míst na parkování, na což mě nikdo při rezervaci neupozornil.

typ

Klientka Lenka H.

5.5.2011

Celkové hodnocení
45%

Dobry den s hotelem Clochard jsem byla nespokojena. Standartni pokoje jsou velmi male, neutulne a maji ruzne zavady, toaleta nespalachuje kompletne atd.Nebyl ale problem pokoj vymenit za nadstandart.Musela jsem par set korun doplatit, ale pokoj odpovidal uz trochu nasim predstavam.Bohuzel se mi ale stala neprijemna vec zapomela jsem na pokoji briliantovy prstynek , zjistila jsem to az par hodin pote co jsem hotel opustila. Volala jsem na recepci a dokonce jsem se do hotelu jeste vratila a prosila jsem pani na recepci,aby me na pokoj na chvili pustila, dlouho to trvalo nez svolila, ale pokoj byl uz "uklizeny" a ja svuj prstynek nenasla.Trvala jsem take na tom, aby se pani spojila s uklizeckou, ta se zminila jen o mem vlasovem skripci, ktery jsem taktez zapomela v koupelne, ale ten okamzite vyhodila,take stacila jeste dodat, ze jsme na pokoji zanechali pekny "bordel" ! A to mi stacilo! Pokoj ktery jsme zanechali nebyl vubec neuklizeny,nevim, asi jsme meli ustlat,aby pani uklizecka nemela tolik prace.To ze maji pod postelemi nanos prachu je asi vedlejsi. Ziji v zahranici (Rakousko) a musim rict, ze takove jednani a pristup k zakaznikovi se tady proste nestavaji.Hotel Clochad nedoporucuji!

typ

Klient Lubomír T.

4.4.2011

Celkové hodnocení
48%

Špatné parkování uvnitř hotelu.

typ

Klient doc.Boris I.

2.12.2010

Celkové hodnocení
76%

v hotelu nefungovalo topení

typ

Klient Miroslav H.

2.11.2010

Celkové hodnocení
75%

Nejhorsi ranni kava v zivote, prazdny minibar, jinak OK.

typ

Klient Petra C.

29.3.2010

Celkové hodnocení
95%

V hotelu Clochard bylo velmi příjemné ubytování. Chválím přístup personálu hotelu jak na recepci tak i v restauraci. Hotel je čistý a útulný. Ráno na Vás čeká bohatá snídaně v příjemném prostředí. Určitě v budoucnu opět využiji služeb tohoto hotelu.

typ

Klientka Romana S.

11.1.2010

Celkové hodnocení
87%

Byli jsme s přítelem spokojeni.

typ

Klient Roman V.

5.12.2009

Celkové hodnocení
85%

Hotel i ochota personálu je naprosto profesionální, mohu všem jen doporučit. Děkujeme.

typ

Klientka j.

7.11.2009

Celkové hodnocení
67%

V pokoji byla děsná zima přes to ,že jsem objednávala odpoledne. Kdysi byly skleničky na kartáčky, popř.piti pro tolik osob, co je ubytovací kapacita pokoje. Lednice zela prázdnotou. Za tu cenu se sežene i v Praze super ubytování. Bombónek na postýlce pro dobré spaní. Myslím že příště už 100km popojedeme nebo zajedeme tady kus na hory.

typ

Klient Jiří T.

6.10.2009

Celkové hodnocení
100%

Ubytováni jsme byli v moc hezkém podkrovním pokoji, který předčil všechna očekávání :-) Pokud budu příště řešit ubytování v Chomutově, je to jasná volba..

typ

Klient Jiří V.

3.3.2009

Celkové hodnocení
95%

Rodina čerstvě zvolené Missis 2009 Radany V., jenž u Vás byla ubytována, byla maximálně spokojena. Děkujeme.

typ

Klient Pavel D.

1.6.2017

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Alena R.

2.7.2013

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Václav S.

2.5.2013

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Petr R.

3.5.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient K.

6.3.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Jiří B.

3.2.2012

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Milan O.

4.1.2012

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Knut N.

2.11.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Jaroslav P.

8.10.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Jan S.

12.8.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Jiri S.

4.7.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Nataša M.

3.6.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka K.

5.5.2011

Celkové hodnocení
92%
Reakce hotelu:

test

typ

Klientka Daniela K.

17.1.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Lubomír G.

5.1.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Ivana D.

5.1.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Zdenek R.

1.12.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Radim H.

5.8.2010

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Martin H.

4.8.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Petr M.

2.6.2010

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Robert V.

2.6.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Martin V.

2.3.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient S.

2.2.2010

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Alexandr K.

3.12.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Jana P.

4.11.2009

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Petr M.

3.11.2009

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Daniel T.

3.11.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Radek B.

2.11.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka G.

2.9.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Radovan M.

1.8.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Marek G.

1.8.2009

Celkové hodnocení
75%

typ

Klientka H.

31.7.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Michal Ř.

6.4.2009

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka Martina Š.

3.4.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka Miroslava D.

3.3.2009

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Michal H.

16.2.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Irena M.

4.1.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient V.

4.8.2008

Celkové hodnocení
50%

typ

Klientka Denisa Š.

29.7.2008

Celkové hodnocení
100%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Chomutov

typ

Egon M.

11.7.2018

Výborné místo pro základnu na turistické výlety do okolí Chomutova (Bezručovo údolí) a do celých Krušných hor, včetně německé strany (Chemnitz, okolní hrady a zámky).

typ

Tereza Pliskeova P.

30.12.2017

Zajímavé tipy na výlet do okolí,blízko do centra.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Clochard 0 Hotel Clochard 1 Hotel Clochard 2 Hotel Clochard 3 Hotel Clochard 4 Hotel Clochard 5 Hotel Clochard 6 Hotel Clochard 7 Hotel Clochard 8 Hotel Clochard 9 Hotel Clochard 10 Hotel Clochard 11 Hotel Clochard 12 Hotel Clochard 13 Hotel Clochard 14 Hotel Clochard 15 Hotel Clochard 16 Hotel Clochard 17

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím