×

Chata Zátiší Malá Morávka

  • Pro zobrazení přesné ceny zadejte termín Vašeho příjezdu a odjezdu!
  • Se snídaní
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.

Nejvýhodnější nabídka

Nejlepší směrodatná cena během následujících 90 dní: 645  / os. / noc, se snídaní, 8. - 10. bře (v případě pobytu na min. 2 nocí)

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby Chata Zátiší Malá Morávka nabízí komfortně zařízené čisté pokoje pro ty, kteří hledají ubytování ve městě Malá Morávka. Přímo v objektu si mohou hosté vychutnat skvělé jídlo v příjemném prostředí restaurace. Pro hosty kteří hledají uvolnění po namáhavém dni, jsou k dispozici relaxační a wellness služby. Bližší informace naleznete níže ve formuláři. Vybavení pokojů a bližší informace o nabídce služeb (včetně služeb za příplatek) v Chata Zátiší Malá Morávka najdete ve formuláři níže v podrobnostech zvoleného pokoje.

Umístění a okolí Vysoká hole 4.7 km , Ski areál Malá Morávka - Karlov 1.6 km, Ski areál Malá Morávka - Karlov 1.6 kmPenzion Pohádka 1 km, Ski areál Malá Morávka - Karlov 1.6 kmPenzion Pohádka 1 kmNS Velká Kotlina 1.6 km, Ski areál Malá Morávka - Karlov 1.6 kmPenzion Pohádka 1 kmNS Velká Kotlina 1.6 kmPenzion chata Klára 2.9 km, Ski areál Malá Morávka - Karlov 1.6 kmPenzion Pohádka 1 kmNS Velká Kotlina 1.6 kmPenzion chata Klára 2.9 kmpenzion U potůčku 2.9 km, Ski areál Malá Morávka - Karlov 1.6 kmPenzion Pohádka 1 kmNS Velká Kotlina 1.6 kmPenzion chata Klára 2.9 kmpenzion U potůčku 2.9 kmPramen Moravice 4.3 km, Ski areál Malá Morávka - Karlov 1.6 kmPenzion Pohádka 1 kmNS Velká Kotlina 1.6 kmPenzion chata Klára 2.9 kmpenzion U potůčku 2.9 kmPramen Moravice 4.3 kmKamzičník 3.9 km, Ski areál Malá Morávka - Karlov 1.6 kmPenzion Pohádka 1 kmNS Velká Kotlina 1.6 kmPenzion chata Klára 2.9 kmpenzion U potůčku 2.9 kmPramen Moravice 4.3 kmKamzičník 3.9 kmPenzion EMA 2.9 km, Ski areál Malá Morávka - Karlov 1.6 kmPenzion Pohádka 1 kmNS Velká Kotlina 1.6 kmPenzion chata Klára 2.9 kmpenzion U potůčku 2.9 kmPramen Moravice 4.3 kmKamzičník 3.9 kmPenzion EMA 2.9 kmWebkamera - Malá Morávka - Karlov 2.8 km daleko od ubytování.

Stravování Začněte každý den s chutnou snídani, která je zahrnuta v ceně. Můžete si vybrat polopenzi jako požadovaný typ stravování v rezervačním formuláři.

Platba Platba za pobyt se provádí následujícími způsoby: hotovost, kreditní karta, bankovní převod. Na potvrzení závazné rezervace Chata Zátiší Malá Morávka požaduje zaplacení zálohy ve výši 50.

Příjezd, otevírací doba Ubytovat se v den příjezdu je možné od 16:00, pokoj je třeba opustit v den odjezdu nejpozději do 10:00. Zaměstnanci s Vámi umí komunikovat v jazyce: Česky.

Karlov pod Pradědem 34, 79336, Malá Morávka (Česko)

Mé jméno je Jitka. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: info@hotely.cz

- přehled pokojů

Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
Zobrazit volné termíny a ceny
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
může se zde ubytovat maximálně 3 osoby
Zobrazit volné termíny a ceny
Čtyřlůžkový pokoj Čtyřlůžkový pokoj
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou  pro 5 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 5 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 7 osob
Zobrazit volné termíny a ceny
Třílůžkový pokoj s koupelnou a WC Třílůžkový pokoj s koupelnou a WC
může se zde ubytovat maximálně 3 osoby
Zobrazit volné termíny a ceny
Pětilůžkový pokoj s koupelnou a WC Pětilůžkový pokoj s koupelnou a WC
může se zde ubytovat maximálně 5 osob
Zobrazit volné termíny a ceny
Pětilůžkový pokoj v podkroví Pětilůžkový pokoj v podkroví
může se zde ubytovat maximálně 5 osob
Zobrazit volné termíny a ceny
Osmilůžkový pokoj v podkroví Osmilůžkový pokoj v podkroví
může se zde ubytovat maximálně 8 osob
Zobrazit volné termíny a ceny
7.9
Dobré
(Na základě 20 hodnocení)
  • Personál:
    9
  • Čistota:
    8.5
  • Cena/Výkon:
    7.7
  • Komfort:
    6.6
  • Služby:
    8.3
  • Restaurace:
    7.5
  • Přístupnost:
    7.6
Hodnocení 7.6
"Cisto. Postele pro trpaslíky. Integrovanou stravu pro vegany či vegetariány, případně bezlepkovou neměli. Prý jen v zimě. Název chaty odpovídá- klidně a příjemné místo."
- starší pár
před 4 lety
Hodnocení 8.4
Host nevyplnil textové hodnocení.
- rodina s malými dětmi
před 5 lety
Hodnocení 7.2
Host nevyplnil textové hodnocení.
- individuální host
před 5 lety
Parkování, doprava
  • Parkoviště pro autobusy a kamiony

    Parkování: Vlastní parkoviště

Volný čas
  • Darts, Půjčovna lyží na blízku, Cyklotrasy v okolí, Zajištění kulturních a sportovních akcí, Tělocvična/sportovní hala, Lyžařský vlek

    Odpočinek: Turistické možnosti (na blízku), Jízda na koni (na blízku), Stolní tenis (na blízku)

Wellness, relax
  • Wellness/spa na blízku
  • Sauny
Další informace a okolí
  • Úschovna lyží, Speciální dietní menu/bezlepková dieta, Autobusová zastávka na blízku, Nekuřácké prostředí, Hotel - Hotelová doprava, Vlaková zastávka na blízku, Houbaření, Obchodní centrum na blízku, Konferenční místnost, Vícejazyčný personál, Bazén venkovní na blízku, TV místnost, Hotel - Perličková vana na blízku, Taxi

    Zahrada, Vlastní úschovna kol, Bar

Stravování
  • Vlastní restaurace

Služby pro děti
  • Dětské hřiště

    Ubytování pro dítě do 4 let zdarma!

Čas příjezdu
od 16:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Užívané jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptované typy karet
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Turistická daň (místní poplatek)
V ceně není zahrnuto. Platí se u osob od 18 let, výše částky je 21 Kč / osoba / noc.
Rezervační podmínky ubytování
Zálohy Po vytvoření rezervace bude hostovi účtována záloha ve výši 50 % z celkovéceny pobytu. Záloha je splatná do stanoveného termínu na zálohové faktuře. Při neuhrazení zálohy v termínu stanoveném na zálohové faktuře, je hotel oprávněn rezervaci zrušit bez náhrady. Storno podmínky Pro následují termíny pobytu platí tyto podmínky. Určující je den ukončenípobytu. Zima (24.12. - 10.3.) - 15% z ceny při zrušení méně než 90 dní před zahájením pobytu- 50% z ceny při zrušení méně než 30 dní před zahájením pobytuJaro/podzim (10.3. - 21.6. , 30.9. - 23.12.)- 50% při zrušení méně než 14 dní před zahájením pobytuLetní sezóna (21.6. - 30.9.) - 15% z ceny při zrušení méně než 90 dní před zahájením pobytu- 50% z ceny při zrušení méně než 30 dní před zahájením pobytuStorno ze zdravotních důvodůV případě nemoci nebo úrazu nabízíme možnost přesunu termínu pobytu v období do 12 měsíců od původního termínu nebo snížení storno poplatku o polovinu. Pro přesun termínu nebo storno je nutné předložit lékařské potvrzení o nemožnosti nastoupit pobyt ze zdravotních důvodů. V případě přesunu termínu pobytu ze zdravotních důvodů, méně než 14 dní před jeho zahájením, činí poplatek za přesun 10% z ceny pobytu.Všeobecné obchodní podmínky1. Všeobecná ustanovení1.1 Všeobecné obchodní podmínky obsažené v této smlouvě jsou platné pro všechny případyve všeobecných OP zahrnutých. Změny mohou být provedeny pouze v písemné formě dohodouobou smluvních stran.Veškeré smluvní vztahy s Vámi uzavíráme v souladu s právním řádem ČR, právní vztahyvysloveně neupravené smlouvou a obchodními podmínkami se řídí občanským zákoníkem azákonem o ochraně spotřebitele v platném znění.Smlouvy jsou uzavírány v českém jazyce.1.2. Smluvními stranami jsou SKI Karlov s.r.o., Mendlova 1342/12, Opava zastoupená Ing.Zdeňkem Mitášem, IČO 18953026, DIČ CZ18953026 jako provozovatel ubytovacích zařízení(dále jen provozovatel) a uživatel služeb provozovatele (dále jen klient).1.3. Službami provozovatele jsou rekreační nebo služební pobyty (ubytování v ubytovacímzařízení) a s tím spojené služby poskytované provozovatelem nebo smluvními partnery.Přesnou specifikaci pobytu obsahuje potvrzení Vašeho pobytu ze strany provozovatele, kteréobdrží klient po potvrzení rezervace. Předmětem smlouvy je zajištění pobytu, pronájem aslužby klientovi ve sjednaném rozsahu a podle grafického zobrazení na těchto stránkách nebostránkách zprostředkovatele ubytování.1.4. V ubytovacím zařízení je ubytován klient na základě objednávky - uzavřené smlouvy.Smlouva je uzavřena potvrzením objednávky a zaplacením požadované zálohy. Objednávku jemožné učinit telefonicky, e-mailem recepce@chatazatisi.eu nebo prostřednictvímrezervačního systému na webovém rozhraní www.chatazatisi.eu a vyplněním objednávkovéhoformuláře. Rezervační formulář obsahuje vždy informace o vás, objednávané službě, ceněvčetně uvedení daní a poplatků, způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobudoručení a informace o nákladech spojených s dodáním poskytnuté služby. Náklady vzniklékupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupnísmlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám,přičemž tyto se neliší od základní sazby. Smlouva s vámi je uzavřena odesláním vašíobjednávky (nikoliv až po potvrzení objednávky). Odesláním objednávky stvrzujete, žesouhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy, že jste byl předeminformován o všech náležitostech smlouvy, že jste se seznámil s obchodními podmínkami, kteréjsou nedílnou součástí kupní smlouvy a že s nimi souhlasíte. Údaje uvedené vámi o vás vobjednávce považuje naše společnost za správné. Vylučujeme přijetí nabídky s dodatkem čiodchylkou. Využíváním poskytovaných služeb klient souhlasí s úplným zněním těchtoobchodních podmínek (OP), pokud klient s některou částí OP nesouhlasí, není oprávněn službuvyužívat. Poskytovatel si vyhrazuje právo OP měnit. Změnu uveřejní vždy nejméně 15kalendářních dnů předem.1.5. Klient nesmí při využívání služeb používat falešné jméno. Klient, který využívá služebjménem třetí osoby, je zodpovědný za správnost zadaných údajů.2. Časové vymezeníSmluvní vztah mezi provozovatelem a klientem vzniká potvrzením objednávky pobytutelefonicky, e-mailem nebo pomocí objednávkového formuláře, zejména dobou příjezduuvedenou klientem a odsouhlasenou provozovatelem, pokud je mimo obvyklou dobu nástupuubytování, tj. od 14:00 hodin, a současně zaplacením ceny pobytu, resp. zálohy, ve smysluplatebních podmínek. Smluvní vztah končí po skončení doby pobytu do 10:00 hodin dneodjezdu uplynutím doby nároku na uplatnění reklamací.3. Objednání pobytuKlient si může objednat pobyt elektronicky na internetové stránce www.hotelsauna.cz nebo e-mailem recepce@chatazatisi.eu. V případě elektronické objednávky se provozovatel zavazuje vyrozumět klienta nejpozději do 24 hodin o akceptaci jeho pobytu. Klient můžezaplatit zálohu hotově, bankovním převodem, nebo přes platební bránu, která je součástíwebových stránek provozovatele. Klient je ze strany provozovatele k úhradě zálohy vyzvánosobně, telefonicky, nebo emailem.Klient si může objednat pobyt elektronicky také na internetové stránce zprostředkovatele. Vpřípadě využití služeb zprostředkovatele potvrzení o rezervaci vystavuje zprostředkovatel.Ostatní smluvní podmínky se řídí smluvními podmínkami provozovatele.4. Ochrana osobních údajůBereme ochranu vašich soukromých údajů vážně a chtěli bychom, abyste se při návštěvě našichinternetových stránek cítili dobře. Ochrana vašeho soukromí při zpracování osobních údajů jepro nás důležitou záležitostí, kterou při našich obchodních procesech bereme na zřetel. Osobníúdaje, které jsou získávány během návštěvy našich webových stránek, zpracováváme v souladuse Zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Neustále vylepšujeme technická aorganizační bezpečnostní opatření tak, abychom chránili u nás vedené údaje proti manipulaci,ztrátě, zničení a zásahu nepovolaných osob.4.1. Prodávající plně respektuje důvěrný charakter vašich dat, která vyplňujete do objednávkya poskytujete provozovateli Ski Karlov s.r.o. Data jsou zabezpečena a chráněna proti zneužití.Používáme je k realizaci celého obchodu, včetně nezbytných účetních operací, vystavenídaňových dokladů, identifikaci vašich bezhotovostních plateb a pro komunikaci s vámi, tedyveškeré zákaznické administrativy. Tato data jsou ukládána v databázi s přísným zabezpečenímproti zneužití a nejsou poskytována třetím stranám. Tato data nebudou využívána kmarketingovým účelům, pokud k tomu klient nedá souhlas. Zrušení souhlasu se zasílánímmarketingového newsletteru může klient prostřednictvím e-mailu: recepce@chatazatisi.eu4.2. Na požádání vám Ski Karlov s.r.o. podle možnosti obratem a písemně oznámí, zda a jakéosobní údaje má o vás zaznamenané. Pokud by navzdory našim snahám o správnost údajů aaktuálnost byly zaznamenány nesprávné informace, na požádání je opravíme. Pokud máteotázky týkající se zpracování vašich osobních údajů, můžete je směřovat narecepce@chatazatisi.eu, kde vám jsme k dispozici nejen v případě žádosti o informace, ale iv případě podnětů nebo stížností. Jsme vázáni mlčenlivostí.4.3. Získávání a zpracovávání osobních údajůKdyž navštívíte naše webové stránky, zaznamenají naše webové servery standardnímzpůsobem IP adresu, která vám byla přidělená poskytovatelem internetových služeb, webovoustránku, z které nás navštívíte, webové stránky, které u nás navštívíte, a také datum a délkunávštěvy. Osobní údaje se zaznamenají jen tehdy, když nám je poskytnete z vlastní vůle,například v rámci registrace nebo na realizaci smlouvy. Postoupení osobních údajů státnímzařízením a úřadům následuje jen v rámci závazných právních předpisů.4.4 Souhlas se zpracováním osobních údajůVyplněním prodejního formuláře zákazník souhlasí se zařazením jím vyplněných osobníchúdajů do databáze společnosti SKI Karlov s.r.o. se sídlem v Opavě, Mendlova 1342/12, IČ:18953026, DIČ CZ18953026, jakožto správce.4.5 CookiesSKI Karlov s.r.o. používá cookies. Cookies jsou malé "soubory", které se uloží na váš pevnýdisk. To vede k usnadnění navigace a zajištění vysoké míry uživatelského komfortu webovéstránky. Cookies se mohou využívat ke zjištění, zda jste už ze svého počítače navštívili našestránky. Identifikuje se pouze cookies na vašem počítači.Používání cookies můžete deaktivovat ve vašem internetovém prohlížeči.5. Cena pobytuCena služeb je uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího a je konečná. Cena jevždy uvedena i na prodejním formuláři.Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy zákazníkovi daňovýdoklad - fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení služby. Provozovatel je plátcem daně zpřidané hodnoty.Pro bezhotovostní platby (pokud jsou uvedeny v objednávkovém formuláři) jsou platebnímetody napojeny na platební bránu ČSOB a.s. která poskytuje zabezpečenou technologiipřijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet a hesla kelektronickému bankovnictví jsou zadávána pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanáluspolečnosti ČSOB a.s. Pokud údaj o možnosti platby kartou chybí, platba kartou není možná.Výsledná cena pobytu vychází z klientových požadavků na pobyt a je sestavena na základěaktuálního ceníku služeb provozovatele. Provozovatel si vyhrazuje právo upravit ceny vpřípadě, že v průběhu období od stanovení cen po zrealizování pobytu dojde ke změnělegislativních a daňových předpisů a k dalším změnám z důvodů tzv. "vyšší moci".6. Platební podmínky6.1 Klient obdrží současně s potvrzením pobytu i proforma fakturu k úhradě zálohy naubytování, kterou je třeba uhradit na číslo účtu do termínu splatnosti (obvykle do 14 dnů) neboprovedením hotovostní platby nebo doplatku na místě. V případě neuhrazení zálohové fakturyv daném termínu se objednávka automaticky zruší. Variabilní symbol je uveden na faktuře. Proveškeré formy bezhotovostních plateb je rozhodné pro oprávnění k využívání služeb připsáníplatby na účet provozovatele nebo úhrada hotovostí při nástupu pobytu nebo užíváníposkytovaných služeb nebo prostor provozovatele.VYUŽÍT MŮŽETE TĚCHTO MOŽNOSTÍ PLATEB:• online platební kartou VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro• bankovním převodem na základě faktury• hotově6.2 Platba je jednorázová. Zákazník je povinen uhradit cenu společně s uvedením správnéhovariabilního symbolu platby, jinak prodávající nebude schopen platbu identifikovat aposkytnout včas požadované plnění.6.3 Záloha je splatná do 14 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), nebo donástupu na ubytování, pokud je jeho datum bližší než datum splatnosti faktury, není-li uvedenojinak. Závazek klienta uhradit cenu za službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky naúčet prodávajícího.6.4 V případě prodlení s úhradou jakékoliv částky (ceny za ubytování) bude rezervace zrušena.7. Povinnosti klienta7.1 Poskytnout provozovateli veškeré náležitosti potřebné k řádnému zajištění a poskytnutíslužeb, zejména pravdivě a úplně vyplnit objednávku pobytu a poskytnout provozovatelidoklady, tj. občanský průkaz nebo cestovní pas.7.2 Ve stanoveném termínu uhradit platbu za pobyt, a to úhradou proforma faktury, zálohy adoplatku za objednané služby při nástupu ubytování.7.3 Klient je povinen řídit se ubytovacím řádem provozovatele v bodech níže uvedených:• Ve všech prostorech ubytovacího zařízení je z bezpečnostních důvodů přísný zákazkouření a rozdělávání otevřeného ohně. Při porušení zákazu kouření v prostoráchhotelu si hotel vyhrazuje právo hostu bez nároku na vrácení peněz ukončit předčasněpobyt.• Užívání zařízení je dovoleno osobám, které nejsou postiženy infekčními chorobami.Host užívá pokoj po dobu, kterou sjednal při příchodu. Nebyla-li doba pobytu sjednánajinak, pokoje jsou připraveny od 14:00 hod, poslední den pobytu host uvolní pokojnejpozději do 10 hod. Pokud provoz ubytovacího zařízení dovoluje, je možno domluviti pozdější hodinu pro uvolnění pokoje.• Návštěvy neubytovaných v prostorách hotelu mohou být přijímány pouze se souhlasemhotelu.• V době od 22:00 hod do 6:00 hod je host povinen dodržovat noční klid.• V pokoji nesmí host bez souhlasu majitele přemisťovat zařízení, provádět opravy ajakékoliv zásahy do elektrické sítě nebo jiné instalace.• Není dovoleno užívat vlastních elektrospotřebičů (např. varné konvice, vařiče,toustovače apod., ale pouze spotřebiče z výbavy ubytovacího zařízení. Výjimkou jsouholicí a masážní strojky, vysoušeče vlasů, kulmy a nabíječky. Za použití povolenýchspotřebičů zodpovídá host a ručí za jakékoliv škody způsobené jejich provozem.• Při odchodu z pokoje je host povinen uzavřít vodovodní kohoutky, zhasnout světla,vypnout televizi, uzavřít okna a při ukončení pobytu odevzdat klíč.• Z bezpečnostních důvodů není dovoleno ponechávat děti bez dozoru dospělé osoby vpokoji a ostatních prostorách ubytovacího zařízení. Rodiče odpovídají za bezpečnostsvých dětí ve všech prostorech ubytovacího zařízení.• V prostorách hotelu i restaurace platí přísný zákaz přechovávání zbraní, střeliva,nebezpečných látek. Je zakázáno požívání omamných a psychotropních látek, jedů aléků, vyjma těch, které doporučil lékař.• Za škody způsobené na majetku ubytovacího zařízení odpovídá host v plném rozsahu.Ubytovací zařízení odpovídá za věci vnesené hostem do ubytovacího zařízení, za škodu naodložených věcech, pokud tyto věci byly uloženy na místě k tomu vyhrazeném. Za peníze acenné věci odpovídá ubytovací zařízení jen tehdy, převzal-li je do úschovy proti potvrzení.Host se dostaví v čase, kdy mu začíná rezervace, k převzetí ubytování. Pokud se nedostaví vdohodnutý čas a nedohodne se s ubytovatelem na jiných podmínkách, jeho rezervace na tendaný termín propadá.8. Zrušení pobytu8.1 Zrušení pobytu (tzv. "storno pobytu"), resp. zrušení objednávky pobytu, je klient povinenuskutečnit písemnou formou, přiložit k tomu příslušný díl závazné přihlášky k pobytu apotvrzení o zaplacení a uvedené doklady doručit provozovateli osobně nebo v doporučenémdopise nebo elektronickou formou. Pro stanovení stornovacího poplatku je rozhodující - uosobního - datum provedení storna u provozovatele, elektronicky - datum odeslání emailu a přiodeslání v dopise datum přijetí dopisu.8.2 Při zrušení pobytu ze strany klienta účtuje provozovatel stornovací poplatky (smluvnípokuty). Stornovací poplatky se účtují za každou přihlášenou osobu a jsou vyjádřeny procentemz celkové ceny zaplacené zálohy na ubytování (pobyt) v závislosti na počtu dnů zbývajících dozahájení poskytování služeb (zahájení pobytu). Konkrétní znění storno podmínek může klientnalézt na webových stránkách www.chatazatisi.eu.8.3 Za změnu osoby klienta se neúčtuje žádný poplatek.8.4 Pokud klient zruší účast na pobytu, resp. zruší objednávku pobytu, je provozovatel povinenvrátit klientovi zaplacenou sumu sníženou o příslušný stornovací poplatek do 14 dnů odobdržení dokladů uvedených v bodě 8 odstavci 1. Finanční zálohy se vracejí formoubankovního převodu na číslo účtu uvedené klientem. Transakční náklady spojené s refundacífinancí jdou na vrub klienta.9. Vyloučení klienta z pobytuKlient, který v době pobytu poruší zákonné předpisy ČR, nerespektuje ubytovací řád, odmításe řídit oprávněnými požadavky a pokyny provozovatele, slovně napadá zástupceprovozovatele, poškozuje majetek v ubytovacím zařízení a svým chováním omezuje právaprovozovatele, může být vyloučen z pokračování pobytu, přičemž mu zaniká nárok na náhraduza nevyužité služby.10. Odstoupení od smlouvy ze strany provozovateleProvozovatel je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu, pokud zjistí, žedruhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatnéporušení této smlouvy považuje:• prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny• nedodržení rezervovaného termínu11. Změny dohodnutých služeb11.1 Jestliže nastanou mimořádné okolnosti a okolnosti v důsledku tzv. "vyšší moci", můžeprovozovatel pobyt zrušit, nebo po dohodě s klientem změnit (termín, cenu). Pokud pobytklienta již začal, má provozovatel právo na úhradu doposud poskytnutých služeb.11.2 Při zrušení pobytu ze strany provozovatele je provozovatel povinen tuto skutečnostoznámit zákazníkovi ihned, do 5 dnů mu vrátit zaplacenou sumu v plné výši a v případě, že oto zákazník požádá, jej přednostně zařadit na volné místo v jiném pobytu, který si vybere.11.3 Při závažných změnách - změna termínu konání pobytu, zvýšení ceny pobytu o více než10 % je provozovatel povinen vyžádat si souhlas klienta a stanovit mu přiměřenou lhůtu, v nížse má ke změně vyjádřit. V případě uvedených závažných změn má klient právo odstoupit odsmlouvy bez stornovacího poplatku a bez finančních nároků vůči provozovateli. Pokud klientneoznámí odstoupení od smlouvy ve stanovené lhůtě, bude mít provozovatel za to, že sezměnou souhlasí.12. Reklamační řízení12.1 V případě reklamace je klient povinen uplatnit své požadavky na závady bez zbytečnéhoodkladu přímo u zástupce poskytovatele služeb v době pobytu, v místě konání pobytu nejlépepři nástupu ubytování a využívání služeb tak, aby mohly být odstraněny ještě na místě. Pokudtoto není možné, sepíše s provozovatelem písemnou reklamaci. Tento protokol je podkladempro řešení reklamace. Protokol se obvykle sepisuje ve dvou vyhotoveních (1 pro provozovatelea 1 pro klienta) a musí být podepsán jak klientem, tak provozovatelem.12.2 Pokud nebude reklamace podána okamžitě nebo ihned, jak je to ze strany provozovatele aklienta možné, zmenšuje se nebo zaniká nárok zákazníka na náhradu později vzniklých škod,kterým by mohl včasným podáním zabránit. U ubytování se za předmět reklamace nepovažujíškody a majetkové nebo nemajetkové újmy, které vznikly klientovou vinou anebo spoluvinou.12.3 Pokud klient ze subjektivních důvodů nevyužije objednané služby, nevzniká mu nárok nanáhradu ani na slevu.12.4 Stížnosti a připomínky klienta, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi klientema poskytovatelem vyřizuje poskytovatel, stížnosti může klient uplatnit na adreserecepce@chatazatisi.eu. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací, bude stížnost vyřízenajako reklamace. Klienti se se svými stížnostmi mohou obracet rovněž na orgány dohledu astátního dozoru, Českou obchodní inspekci či Úřad pro ochranu osobních údajů.Veškeré právní spory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou budou řešeny v občanskémsoudním řízení obecnými soudy České republiky, spotřebitel má právo i na mimosoudní řešení,subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Českáobchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkáchČeské obchodní inspekce www.coi.cz.13. Závěrečná ustanoveníPokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvouobsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českýmprávem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právníchpředpisů.Prodávající si vyhrazuje právo u vybraných produktů upravit další práva a povinnosti smluvníchstran nad rámec těchto obchodních podmínek. Tato pravidla budou vždy uvedena na webovýchstránkách příslušného produktu a mají přednost před ustanoveními OP.Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována provozovatelem v elektronické podoběa není veřejně přístupná.Pokud se některé ustanovení OP ukáže jako neplatné, nebude to mít vliv na platnost OP jakocelku.Smluvní vztah mezi klientem a provozovatelem se řídí příslušnými ustanoveními zákona č.513/91 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění.Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách poskytovatele.Toto aktuální znění obchodních podmínek je platné a účinné od 1.12.2023.SKI Karlov s.r.o.Mendlova 1342/12746 01 OpavaIČ: 189 53 026