Celkové hodnocení Hotel ARCADIE od ubytovaných zákazníků
Ubytování | |
Stravování | |
Přístup personálu | |
Okolí | |
Celková spokojenost | |
50%
Fotografie od ubytovaných klientů
Hotel ARCADIE hodnotil 1 zákazník, % tento hotel doporučuje.
 | Klient Zdenka J. 10.8.2018 | Celkové hodnocení | Pro 3 osoby malý pokoj, nebylo kam vybalit oblečení, chyběl prádelník. Ovladač k televizoru nefunkční. V koupelně netěsniily dveře u sprchového koutu, takže po každé sprše potopa. A záchodové prkénko? Lituji, že jsem to nevyfotila. (fleky, popraskané, nechutné) Zajímalo by mě, jestli koupelnu a její zařízení někdy někdo zkontroluje. Ke snídani nebylo jeden den (úterý) čerstvé pečivo, byly podávány staré rohlíky a okoralý chleba. |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
Storno poplatky při zrušení pobytu
- 100% z ceny rezervace v případě nedojezdu (nenastoupení na pobyt)
- cena za 1 noc při zrušení pobytu méně než 1 den před příjezdem
Doplňující obchodní podmínky
1. Ceny a služby
Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.).Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen voucher).Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.
2. Zrušení pobytu zákazníkem
Zákazník je oprávněn zrušit objednávku kdykoliv před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou elektronickou podobu (email s doručenkou) na adresu info@hotelarcadie.cz. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas odeslání emailu.
U větších skupin mohou být sjednány individuální storno poplatky.
Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku.
3. Platnost
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování a ubytovacího poukazu (voucheru).