Hotel U Tří lvů naleznete v blízkosti historického centra Českých Budějovic, kde nabízí ubytování v ***hvězdičkovém standardu. Hoteloví hosté si mohou zvolit jednolůžkový až čtyřlůžkový pokoj nebo apartmán, jež jsou zcela vybaveny a disponují internetovým připojením. Hotel U Tří lvů vedle standardních ubytovacích služeb poskytuje také řadu relaxačních balíčků s nabídkou masáží a jiného příjemného programu.
Oceňujem, že v hoteli sa kúrilo aj napriek tomu, že som tam bola koncom apríla a vonku sa náhle ochladilo. Personál bol veľmi príjemný a ochotný. Hotel má výhodnú polohu v tichej lokalite ale blízko centra, rada sa tam vraciam kaž...
Eva H.
Pokoj uklizen,hotel v centru - blízko na procházky, super byla vana v koupelně, Doporučuji....
Jaroslav D.
V hotelu bylo všude čisto :-) Nesvítilo světlo nad umyvadlem. Kapala nádržka vody u WC - mokrá podlaha....
Josef Š.
Aj ked je hotel situovaný do blízkosti centra mesta, je v ňom kľud a vcelku ticho. Výhodou a plusom pre tento hotel je aj možnosť parkovať autom v uzavretom dvore priamo pod oknami hotela....
Půjčovna fénů a žehliček na recepci hotelu. Prodej drobných upomínkových předmětů.Počítač s internetovým připojením na recepci k dispozici pro hotelové hosty.
Příjemná hotelová restaurace vhodná i pro skupiny s širokou nabídkou české, slovenské a mezinárodní kuchyně. Snídaně formou studeného a teplého bufetu se zde podávají od 7:00 do 10:00 hodin. Restaurace má bezbariérový přístup. V letních měsících je otevřená také venkovní terasa.
Doplňkové služby
Restaurace je vhodná pro pořádání seminářů, firemních akcí, rodinných oslav, svatebních hostin, rautů a banketů.
Služby pro motoristy
Hotelové parkoviště s kapacitou 25 míst a 5 parkovacích míst na hotelovém uzamčeném dvoře.
Kongresové a školící služby
V hotelové restauraci lze uspořádat školení, semináře či firemní setkání, včetně zapůjčení techniky. Propojením hotelu s městským domem kultury se nabízí další rozsáhlé konferenční možnosti ve všech veřejných prostorách. K dispozici je 6 salonků s plným technickým vybavením, pro reprezentační akce i velký kongresový sál.
společenská místnost s tv
Jednolůžkový pokojJednolůžkový
Dvoulůžkový pokojDvoulůžkový
Třílůžkový pokojTřílůžkový
Čtyřlůžkový pokojČtyřlůžkový
ApartmánApartmán
od 24.4.2018 do 31.10.2018
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Hotel se nachází v těsné blízkosti historického středu města, v klidném prostředí ulice U Tří lvů jen 5 minut chůze od náměstí Přemysla Otakara II.
České Budějovice jsou lákavou lokalitou nejen pro milovníky historie a pamětihodností, ale i pro ty, které láká zdejší krajina lesů, rybníků a hor k pěší, vodní i cykloturistice a samozřejmě k rekreaci a odpočinku.
Nadmořská výška: 388 m n.m.
centrum města: náměstí Přemysla Otakara II.; 0,5 km
zastávka MHD: Senovážné nám. - DK - 0,1 km
vlakové nádraží: vlaková stanice České Budějovice - 1 km
České Budějovice - Říhovo sanatorium Nárožní budovu postavil roku 1914 českobudějovický stavitel Johann Stepan podle vlastního projektu. Patřila MUDr Jindřichu Říhovi, který zde zřídil sanatorium. Před tím, než si v Českých Budějovicích…
České Budějovice – Dům kultury Metropol Rozsáhlý komplex Domu kultury Metropol vznikl v letech 1967-1971 na místě drobné, půvabné zástavby. Metropol tvoří jižní stranu Senovážného náměstí. Dům kultury podle projektu architektů Zdeňka…
České Budějovice – U Ferusů Na místě dnešního památkového ústavu stávaly již v 16. století dva menší dvory zámožných budějovických měšťanů. Majitelem jednoho z nich byl otec hudebního skladatele Vojtěcha Jírovce. Ke spojení…
České Budějovice - Pomník čs.letcům RAF Pomník, jehož hlavní částí je torzo anglické válečné stíhačky Spitfire, byl postaven na památku českobudějovickým letcům, kteří zahynuli za druhé světové války v bitvě o Británii. Byl odhalen 12.…
České Budějovice - Český Rozhlas Budova Českého rozhlasu byla postavena roku 1910 v secesním stylu s novobarokními prvky podle návrhu víděňského architekta Richarda Staudingera. Původně sloužila jako školní budova pro německé dívčí…
Celkové hodnocení Hotel U TŘÍ LVŮ od ubytovaných zákazníků
Ubytování
76%
Stravování
74%
Přístup personálu
92%
Okolí
80%
Služby
85%
Celková spokojenost
81%
81%
Fotografie od ubytovaných klientů
Hotel U TŘÍ LVŮ hodnotilo 29 zákazníků,86% tento hotel doporučuje.
Klient Eva H.
24.5.2016
Celkové hodnocení
84%
Oceňujem, že v hoteli sa kúrilo aj napriek tomu, že som tam bola koncom apríla a vonku sa náhle ochladilo. Personál bol veľmi príjemný a ochotný. Hotel má výhodnú polohu v tichej lokalite ale blízko centra, rada sa tam vraciam každý rok.
Klient Jaroslav D.
13.9.2015
Celkové hodnocení
92%
Pokoj uklizen,hotel v centru - blízko na procházky, super byla vana v koupelně, Doporučuji.
Klient Vladimír V.
11.12.2014
Celkové hodnocení
52%
Dobrý den, normálně když jsem s ubytováním plně spokojen, tyto formuláře nevyplňuji. Tentokrát ale mé očekávání z hotelu bylo velkým negativním překvapením. Cena ubytování naprosto nekoresponduje s poskytnutými službami nebo zázemím. Cena za pokoj 1586,- kde byla po celou noc neskutečná zima, (což jsem odnesl pořádnou rýmou) opravdu není v pořádku!!! V porovnání například s hotelem ZVON ČB asi není moc co komentovat. Služby tohoto hotelu opravdu již nikdy více nevyužiji.
Klient Josef Š.
26.8.2014
Celkové hodnocení
92%
V hotelu bylo všude čisto :-) Nesvítilo světlo nad umyvadlem. Kapala nádržka vody u WC - mokrá podlaha.
Klient Vratislav U.
9.9.2013
Celkové hodnocení
64%
Nepříliš zajímavý hotel, leč na dobrém místě, v dosahu všech potřebných náležitostí města.
Klient Dušan S.
1.8.2013
Celkové hodnocení
96%
Velmi ochotný personál recepce, vše vysvětlili a doporučili, kam se podívat v okolí. Příjemné a čisté prostředí a klidné okolí hotelu, přitom v blízkosti centra. Jediné co doporučuji je zlepšit navigaci k hotelu.
Klient Vladimír P.
2.11.2012
Celkové hodnocení
80%
S ubytovaním v hotelu sme boli spokojný, ale raňajky sú na dosť nízkej úrovni, malý výber z jedla, zelenina žiadna, a ani ovocie. Ale to málo čo tam bolo čo sa týka kvality vyhovujúce.
Klientka Jana M.
7.9.2012
Celkové hodnocení
92%
Vybavení hotelu je starší, ale jinak úroveň hotelu je na dobré úrovni.
Klient Antonín H.
11.5.2012
Celkové hodnocení
84%
Jsem velmi spokojen s přístupem a jednáním pracovnice hotely.cz.V případě potřeby služby hotely.cz znovu využiji.
Klientka Helena N.
9.4.2012
Celkové hodnocení
56%
Prosila jsem o bezbariérový přístup. V tom mi vyhověno bylo, dostala jsem se k recepci dál ne,pokoje bezbariérový nemají ani jeden v restauraci k toaletám. Neprojedete s vozíkem, dveře jsou úzké, kdybych byla zdravá, tak bych spokojená byla, ale takhle mi bylo dost špatně, necítila jsem se vůbec dobře.
Reakce hotelu:
Vážená paní Heleno N., recepce, 7 pokojů a hotelová restaurace mají bezbariérový přístup. Jediná "překážka" je práh ve dveřích pokojů, přes který jste se ale s chodítkem bez problémů dostala. Na Vaši připomínku při příjezdu, že se Vám zdá objednaný dvoulůžkový pokoj malý, jsme ihned reagovali tak, že jsme Vám poskytli prostorný rodinný čtyřlůžkový pokoj za stejnou cenu jako má DBL pokoj. Do našeho hotelu jezdí klienti, kteří se pohybují pouze na invalidním vozíku a problémy s přístupem nemají. V hotelu jsou jistě spokojeni o čemž svědčí skutečnost, že se k nám pravidelně vracejí. Mrzí nás, že jste se u nás necítila vůbec dobře, ale více jsme pro Vás udělat nemohli. Všechny objednané služby jsme splnili nadstandartním způsobem. Vámi výše uvedená tvrzení se nezakládají na skutečnosti. Radek Bárta provozovatel
Klient Josef M.
3.11.2011
Celkové hodnocení
80%
Kvalitu kuchyně hodnotím podle snídaně, protože jinak kuchyně nefungovala. Přístup personálu se odvíjí od osoby-ta co nás přijímala (denní směna), absolutní spokojenost, přívětivá, ochotná-parkování v areálu hotelu, atd. Noční směna- již menší ochota- manželka přes noc nastydla, měla horečku a rýmu-požádal jsem o čaj do termosky (do auta na cestu), ale to už vyvolalo neochotu a zbytečné kecy.
Klientka Věra L.
7.9.2010
Celkové hodnocení
80%
Doporučila bych obohatit snídaně o čerstvou zeleninu a ke konzumnímu chlebu a běžnému pečivu přidat pečivo celozrnné, případně celozrnný chléb.
Klientka Alena D.
2.12.2009
Celkové hodnocení
90%
Nemohu odpovědně hodnotit, protože jsme zde spali jen jednu noc, večer jste měli restauraci zadanou, tak jsme byli na jídle jinde a byli jen na snídani.
Klient Stanislav L.
3.11.2009
Celkové hodnocení
95%
Nemám co dodat. Viz výše uvedené hodnocení.
Klient MUDr.Ľubomír P.
1.9.2009
Celkové hodnocení
95%
Aj ked je hotel situovaný do blízkosti centra mesta, je v ňom kľud a vcelku ticho. Výhodou a plusom pre tento hotel je aj možnosť parkovať autom v uzavretom dvore priamo pod oknami hotela.
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
Storno poplatky při zrušení pobytu
cena za 1 noc při zrušení pobytu méně než 1 den před příjezdem
100% z ceny rezervace v případě nedojezdu (nenastoupení na pobyt)
Doplňující obchodní podmínky
1. Ceny a služby
Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.).Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen voucher).Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.
2. Zrušení pobytu zákazníkem
Zákazník je oprávněn zrušit objednávku kdykoliv před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou elektronickou podobu (email s doručenkou) na adresu recepce@hotelutrilvu.cz. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas odeslání emailu.
U větších skupin mohou být sjednány individuální storno poplatky.
Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku.
3. Platnost
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování a ubytovacího poukazu (voucheru).