Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu GRANDHOTEL ZVON
  • Obrázek z fotogalerie hotelu GRANDHOTEL ZVON
  • Obrázek z fotogalerie hotelu GRANDHOTEL ZVON
  • Obrázek z fotogalerie hotelu GRANDHOTEL ZVON
  • Obrázek z fotogalerie hotelu GRANDHOTEL ZVON
  • Obrázek z fotogalerie hotelu GRANDHOTEL ZVON
  • Obrázek z fotogalerie hotelu GRANDHOTEL ZVON
  • Obrázek z fotogalerie hotelu GRANDHOTEL ZVON
  • Obrázek z fotogalerie hotelu GRANDHOTEL ZVON
  • Obrázek z fotogalerie hotelu GRANDHOTEL ZVON
  • Obrázek z fotogalerie hotelu GRANDHOTEL ZVON
  • Obrázek z fotogalerie hotelu GRANDHOTEL ZVON
  • Obrázek z fotogalerie hotelu GRANDHOTEL ZVON

GRANDHOTEL ZVON

* * * *
nám. Přemysla Otakara II. 28/90, České Budějovice
Zobrazit na mapě

Grandhotel Zvon nabízí komfortní a romantické ubytování v přepychových pokojích s nádherným výhledem na historické náměstí Českých Budějovic. Pravý pocit luxusu a pohodlí Vám hotel dodá díky těm nejkvalitnějším službám a vybavení, jenž jihočeský hotel zvolil. Svůj kvalitní a pohodlný pobyt v českobudějovickém hotelu můžete prožít v prostorném junior suite, luxusním executive suite i moderním business pokoji.

  • typ

    nádherné ubytování, krásné zařízení, čisto,výborná jídla, vhodné místo pro možnost večerního vyžití, jen problém parkování, sice nabídka hotelu...ale za dost velkou cenu pro nás, okolí nádherné, jen do pozdních nočních hodin ...ve...

    Iveta D.
  • typ

    Bezva hotel i parkoviště. Snídaně na vysoké úrovni, hotelová restaurace vynikající ve velikonočních specialitách. Výhled na náměstí byl super bonus a bylo na co koukat (Výroba křížů, pochody masek a kázání, krásná ukázka tradic na...

    Milan D.
  • typ

    Jeden z nejlepších hotelů v Českých Budějovicích. Opakovaná zkušenost. Velmi milý personál, čistý pokoj a vynikající poloha přímo v centru města....

    Miroslav Ž.
  • typ

    Jedná se o hotel, který svou polohou (přímo s výhledem na náměstí), nádherným interiérem, vybavením a poklidem zároveň, rozhodně stojí za návštěvu. Renovované postkomunistické hotely, byť levnější, se nedají ani v nejmenším s tímt...

    Martina R.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Superior single Use
3 355 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Superior
4 001 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Deluxe room (flat)
4 646 Kč
Třílůžkový pokoj
Triple room
4 904 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Family suite
5 808 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

jazyková vybavenost personálu:  Angličtina, němčina

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • bezpečnostní schránka
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • kadeřnictví
  • služba praní prádla - 142 Kč
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

Grandhotel Zvon vám dopřeje výběr z chutných a kvalitních potravin, které si můžete vychutnat v restauraci Gourmet Symphony, využívající biopotraviny. Restaurace Plzeňka "POUR" je tím pravým místem, kde si vychutnat kvalitní pivní mok i speciality z hovězího masa.

  • pivnice
  • venkovní terasa
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • vyhlídkové lety
  • rezervace vstupenek a letenek
  • průvodcovské služby - 929 Kč
  • hotelové taxi
  • hotelový transport - 465 Kč
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 465 Kč

Sportovní možnosti

  • golf 10.0 km
  • kulečník
  • možnost rybolovu

Služby pro motoristy

Hotel nabízí hostům parkování v garáži.

  • parkoviště - 465 Kč

Kongresové a školící služby

Grandhotel Zvon disponuje prostory, ve kterých je možné uspořádat firemní školení, rauty, semináře či rodinná setkání. Pro firemní akce lze využít klimatizovaný sál Mozart s veškerou konferenční technikou, TV, Wi-Fi připojením, flipchartem a mikrofonem. Na menší setkání je vhodný salonek Bohemia .

  • konferenční a společenská místnost
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Grandhotel Zvon naleznete přímo v historickém centru, na náměstí v Českých Budějovicích. Z hotelu se tak stává vynikající místo pro objevování tohoto jihočeského města.

Nadmořská výška: 388 m n.m.

  • diskotéka: 200 m
  • divadlo: 200 m
  • informační služba: 1.0 km
  • obchodní centrum : 700 m
  • vlakové nádraží: 1.0 km
  • autobusové nádraží: 1.0 km
  • zastávka MHD: 0,2 km
  • půjčovna DVD:
  • noční klub: mapazvon.jpeg km
  • 48° 58' 27.46"
  • 14° 28' 30.86"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Palác Včela Novorenesanční budova pochází z roku 1896. Dům postavil českobudějovický stavitel Josef Priesel podle projektu architekta Paula Branga. Až do roku 1923 zde sídlil německý úvěrní a zástavní spolek…
  • České Budějovice České Budějovice jsou metropolí Jižních Čech. Město je obklopeno velkým množstvím rybníků. Velká část jsou chovné rybníky, několik rybníků slouží také k rekreačním účelům. Na rybnících určeným ke…
  • České Budějovice - ,,Člověče nezlob se,, na Námestí Přemysla Otakara II. Počas dovolenky, kedy sme bývali v Českých Budějovicích bolo niekoľkokrát naším cieľom Námestie Přemysla Oakara II. A práve na tomto krásnom námestí sme si už od prvého momentu zamilovali ,,kuželky,,…
  • České Budějovice - Bludný kámen Bludný kámen je pozůstatkem původní dlažby z "kočičích hlav". Přibližně v tomto místě stálo městské popraviště. Podle pověsti zde bylo popraveno v roce 1470, nebo možná v roce 1478, deset tovaryšů,…
  • České Budějovice – Kanovnické domky Pozdně barokní domky byly postaveny v roce 1785 nákladem náboženského fondu. Celkem v pěti domcích bydleli kustod a čtyři sídelní kanovníci nově zřízené katedrální kapituly. Katedrální kapitula…

Celkové hodnocení GRANDHOTEL ZVON od ubytovaných zákazníků

Ubytování
87%
Stravování
82%
Přístup personálu
87%
Okolí
85%
Služby
82%
Celková spokojenost
84%
84%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze

GRANDHOTEL ZVON hodnotilo 11 zákazníků, 100% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Iveta D.

20.8.2018

Celkové hodnocení
100%

nádherné ubytování, krásné zařízení, čisto,výborná jídla, vhodné místo pro možnost večerního vyžití, jen problém parkování, sice nabídka hotelu...ale za dost velkou cenu pro nás, okolí nádherné, jen do pozdních nočních hodin ...veselo...z vedlejší restaurace- po příjezdu jsme se potřebovali vyspat, ale dalo se to...jinak klid, s tím se musí počítat

typ

Klient Milan D.

27.4.2018

Celkové hodnocení
100%

Bezva hotel i parkoviště. Snídaně na vysoké úrovni, hotelová restaurace vynikající ve velikonočních specialitách. Výhled na náměstí byl super bonus a bylo na co koukat (Výroba křížů, pochody masek a kázání, krásná ukázka tradic na zelený čtvrtek i velký pátek.) Rád se vrátím bude-li čas a všem kolegům a kamarádům budu doporučovat.

typ

Klient Miroslav Ž.

22.3.2016

Celkové hodnocení
84%

Jeden z nejlepších hotelů v Českých Budějovicích. Opakovaná zkušenost. Velmi milý personál, čistý pokoj a vynikající poloha přímo v centru města.

typ

Klient Ing. Pavel P.

13.10.2014

Celkové hodnocení
20%

restaurace u hotelu by mohla mít v nabídce místní pivo

typ

Klientka Martina R.

26.5.2009

Celkové hodnocení
90%

Jedná se o hotel, který svou polohou (přímo s výhledem na náměstí), nádherným interiérem, vybavením a poklidem zároveň, rozhodně stojí za návštěvu. Renovované postkomunistické hotely, byť levnější, se nedají ani v nejmenším s tímto srovnat. Vřele tento hotel doporučuji lidem, kteří milují komfort a klid.

typ

Klient Peter W.

17.7.2018

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jana G.

2.2.2016

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Peter A.

3.6.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Petr P.

2.12.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Martina R.

3.9.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Ivan K.

26.3.2008

Celkové hodnocení
95%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Palác Včela

typ

Milan D.

27.4.2018

ˇUžasné procházky po nábřežích, kostely, kavárny prostě supr.

České Budějovice

typ

Iveta D.

20.8.2018

zážitek- procházka po náměstí s kašnou, podloubí, večerní osvětlení černé věže, uličky, parky, všude čisto, v restauracích milý personál, působil na nás klid, pohoda, za tři dny se nedalo vše stihnout obejít, proto se rádi vrátíme opět za rok na toto krásné místo

České Budějovice - ,,Člověče nezlob se,, na Námestí Přemysla Otakara II.

typ

Milan D.

27.4.2018

Krásné náměstí, že se v jarním sluníčku nechtělo vstávat z lavičky.

České Budějovice - Bludný kámen

typ

Milan D.

27.4.2018

Blidný kámen je prima kuriozita.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

GRANDHOTEL ZVON 0 GRANDHOTEL ZVON 1 GRANDHOTEL ZVON 2 GRANDHOTEL ZVON 3 GRANDHOTEL ZVON 4 GRANDHOTEL ZVON 5 GRANDHOTEL ZVON 6 GRANDHOTEL ZVON 7 GRANDHOTEL ZVON 8 GRANDHOTEL ZVON 9 GRANDHOTEL ZVON 10 GRANDHOTEL ZVON 11 GRANDHOTEL ZVON 12

Rezervovat
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím