Čas příjezdu
od 14:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Užívané jazyky
Česky, Slovensky, Anglicky, Německy
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Ubytovací poplatek
Cena zahrnuje: 50 Kč / osoba / noc
Rezervační podmínky ubytování
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY garni hotelu CASTLE BRIDGE Tyto všeobecné
obchodní podmínky platí pro klienty služeb garni hotelu CASTLE BRIDGE (dále jen
„ubytovatel").
Těmito všeobecnými obchodními podmínkami se řídí jednání mezi klientem a
ubytovatelem, které není upraveno odchylně individuální smlouvou.
I. OBJEDNÁVÁNÍ POBYTŮ 1. Objednat pobyt v
hotelu CASTLE BRIDGE lze písemnou formou (poštou, faxem, e-mailem) nebo vyplněním, odesláním formuláře
na webových stránkách hotelu a telefonicky. 2
. Objednávka pobytu je
přijata písemným potvrzením oprávněné osoby ze strany hotelu CASTLE BRIDGE.3
. Současně s potvrzením
objednávky je klientovi zaslána výzva k úhradě zálohy nebo zálohová faktura v
adekvátní výši ceny pobytu splatná v termínu uvedeném na faktuře. V případě
nedodržení uvedené splatnosti, propadá rezervace objednaného ubytování a
objednaný pobyt je tímto automaticky zrušen. 4
. Rezervace a objednání
pobytu může být přijato a potvrzeno také na základě uvedení čísla platné
kreditní karty jako garance. V případě nečerpání služeb bude účtován poplatek
dle stornovacích podmínek, které jsou uvedeny v čl. V. těchto podmínek. 5
. On-line rezervace je
závazná. Pro rozsah ujednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis v
potvrzení rezervace vydaném ubytovatelem. II. PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Cenu pobytu může
klient uhradit v recepci hotelu CASTLE BRIDGE při příjezdu v hotovosti nebo
kreditní kartou. Ubytovatel přijímá nejvíce rozšířené typy kreditních karet
(seznam kreditních karet, kterými je možno hradit cenu pobytu, je k dispozici
na recepci hotelu a na internetových stránkách ubytovatele). 2. Cenu pobytu může
klient před příjezdem zaplatit bankovním převodem na bankovní účet hotelu
CASTLE BRIDGE. Potvrzení o úhradě pobytu bankovním převodem je nezbytné
předložit při příjezdu v recepci hotelu. Cenu pobytu je možno uhradit také
poštovní poukázkou, kterou klient obdrží na vyžádání s potvrzením rezervace. 3. V cenách je zahrnut místní
a rekreační poplatek, jehož výše je stanovená obecně závaznou vyhláškou
příslušné obce při nástupu hotelu. Od placení těchto poplatků jsou osvobozeny
osoby, o nichž stanoví právní předpis a příslušná vyhláška obce. 4. Při platbě pobytu
rezervovaného prostřednictvím on-line rezervace je třeba zvolit typ platby:
platbu prostřednictvím platební karty nebo formou bankovního převodu. Veškeré
operace s platební kartou v rámci platební brány probíhají mimo systémy
ubytovatele, přístup k citlivým karetním údajům má pouze banka ubytovatele a
banka klienta. Údaje o kreditní kartě v rámci platby na recepci jsou dostupné
pouze hotelu, ve kterém si klient rezervuje pokoj a karta bude použita jen k
předautorizaci. Pro zabezpečení a zakódování údajů o platební kartě je využita
moderní bezpečnostní technologie "Secured by USERTRUST". V případě
využití formy bankovního převodu klient obdrží "zálohový list" na 100%
ceny pobytu, jehož splatnost je 3 dny ode dne doručení zálohového listu. (V
případě, že bude klient převádět částku na účet pomocí poštovní poukázky, může
být částka připsána na bankovní účet ubytovatele až za 5 dní.) 5. Při pobytu jedné
dospělé osoby s dítětem od 6 let ve dvoulůžkovém pokoji a v apartmánech je
účtována za ubytování dítěte plná cena. III. PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA
1. Uzavřením smlouvy o
ubytování získává klient právo na běžné užívání všech prostor, které mohou
hosté běžně a bez zvláštních podmínek používat, a na běžnou obsluhu. Klient
musí svá práva uplatňovat v souladu s případnými hotelovými směrnicemi anebo
předpisy pro hosty (hotelový řád).
2. Klient má právo
reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen
uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být zjednána náprava,
pokud možno na místě samém. Uplatnění reklamace na místě samém umožní
odstranění vady okamžitě, s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost
posouzení a řádného vyřízení reklamace. Uplynutím 3 měsíců od pobytu reklamační
právo zaniká. V případě uplatnění reklamace během této lhůty je ubytovatel
povinen reagovat do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, ve složitějších
případech do 2 měsíců. Klient je povinen poskytnout ubytovateli součinnost
potřebnou k vyřízení reklamace, specifikovat důvody, eventuálně navrhnout
způsob vyřízení, pokud se reklamace prokáže jako odůvodněná. Klient je povinen
při uplatňování reklamace reklamaci řádně zdůvodnit, případně svá skutková
tvrzení doložit a dodat příslušné doklady (smlouvu, doklad o zaplacení, atd.).
Vyřízení oprávněné reklamace spočívá v bezplatném odstranění vady služby,
případně, je-li to z povahy věci možné, v poskytnutí náhradní služby. Není-li
možné poskytnout náhradní službu, vrátí ubytovatel cenu této služby klientovi.
Klient nemá nárok na vrácení ceny služby, jestliže uplatní reklamaci až po
využití služby.
3. V případě, že dojde
mezi poskytovatelem služeb a klientem, který má pro ten účel zákonné postavení
spotřebitele, ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy, jejímž předmětem je
poskytování těchto služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může
klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu věcně příslušnému
subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní
inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2,
e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz 4. Klient je povinen,
nejpozději v okamžiku odjezdu, zaplatit dohodnutou cenu včetně případných
dalších nákladů, které vznikly poskytnutím služeb, které požadoval nad rámec
ujednané ceny on sám a hosté, kteří ho doprovázejí, včetně zákonné daně z
přidané hodnoty. 5. Klient odpovídá
ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou mu způsobí on sám nebo host nebo jiné
osoby, které s vědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb ubytovatele.
IV. PRÁVA A POVINNOSTI UBYTOVATELE
1. Ubytovatel může
klientovi resp. hostům poskytnout adekvátní náhradní ubytování (stejné
kvality), pokud to bude pro smluvního partnera přijatelné, zvláště pokud bude
rozdíl v ubytování zanedbatelný a věcně odůvodněný. Věcně odůvodněným se rozumí
stav, kdy se prostor (prostory) stal/y (je/jsou) nepoužitelné, kdy si právě
ubytovaní hosté prodlouží pobyt, kdy byl proveden nadměrný počet rezervací nebo
jiná důležitá provozní opatření podmiňující tento krok. Případné vícenáklady na
náhradní ubytování jdou k tíži ubytovatele. 2. Ubytovateli přísluší
právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně. 3. Ubytovatel je povinen
poskytnout dohodnuté služby v rozsahu odpovídajícím jeho standardu.
V. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY KLIENTA, STORNOPOPLATKY
1. Klient má právo stornovat
pobyt bez poplatku do 26 dní před nástupem. V případě stornování pobytu v
kratší době, je povinen zaplatit storno poplatek, jak níže uvedeno:
25 -14 dní před příjezdem: 20 % z ceny stornovaného pobytu
13 – 7 dnů před příjezdem: 50 % z ceny stornovaného pobytu
6 – 4 dny před příjezdem 80 % z ceny stornovaného pobytu
3 - 0 dnů před příjezdem nebo při nezahájení objednaného pobytu: 100 % z ceny
stornovaného pobytu
2. Při předčasném odjezdu
je účtován stornopoplatek ve výši 100% ze zbývající ceny. VI. DÁRKOVÉ POUKAZY
1. Zakoupené dárkové
poukazy jsou nevratné. Platí pouze po dobu trvání uvedenou na poukazu (max. 1
rok).2. Šek lze vybrat pouze
jednorázově v plné výši (nevyčerpaná hodnota šeku se nevrací). VII. ZMĚNY SLUŽEB
1. Nabízené služby
v hotelu CASTLE BRIDGE se mohou v průběhu roku měnit. Klient je povinen
řídit se aktuální nabídkou služeb.
2. Za nevyčerpané
objednané služby a za změny objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování,
stravování) ubytovatel neposkytuje žádnou finanční náhradu. V případě, že se
během pobytu mění sezona, bude vždy účtována cena dle příslušné sezony. VIII. SLEVY PRO POBYTY S DĚTMI
1. Dítě do 3 let, které
je ubytováno na dvoulůžkovém pokoji se dvěma dospělými osobami (bez nároku na
lůžko a stravu) má pobyt zdarma (při doprovodu dvou plně platících osob).2. Jednotlivé cenové
slevy nelze vzájemně kombinovat.
IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Všeobecné obchodní
podmínky vstupují v platnost dne 1. 7. 2017. Odchylky od těchto podmínek mohou
být individuálně mezi ubytovatelem a klientem ujednány výlučně písemnou formou.2. Předané osobní údaje
klienta uvedené v jeho objednávce pobytu použije ubytovatel pouze pro uzavíraný
smluvní vztah mezi ubytovatelem a klientem, jehož předmětem je pobyt v hotelu.
Český Krumlov, červen 2017.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu. Classic Pub Invest, a.s.Hradební 174Český KrumlovIČ 27169260DIČ CZ27169260