Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pod Špilberkem
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pod Špilberkem
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pod Špilberkem
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pod Špilberkem
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pod Špilberkem
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pod Špilberkem
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pod Špilberkem
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pod Špilberkem
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pod Špilberkem

Hotel Pod Špilberkem

* * *
Pekařská 10, Brno
Zobrazit na mapě

Hotel Pod Špilberkem poskytuje příjemné ubytování ve stylovém prostředí, nedaleko centra Brna. Jak již z názvu vyplývá, hotel je situován přímo pod nejznámější brněnskou dominantou – hradem Špilberk. V hotelu je možné ubytovat se ve dvou až čtyřlůžkových pokojích či apartmánech s nadstandardním vybavením. Kromě ubytování hotelové služby zahrnují možnost parkování, wifi připojení či posezení v hotelové kavárně.

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj bezbariérový

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový classic
k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Čtyřlůžkový pokoj Čtyřlůžkový
k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Apartmán Apartmán
k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • DiscoverDiscover

Služby hotelu

  • recepce nonstop
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00

Gastronomické služby

Součástí hotelu je příjemná a stylová kavárna nabízející své služby jak hostům hotelu, tak běžným návštěvníkům města.

Doplňkové služby

  • hotelové taxi
  • hotelový transport
  • domácí mazlíčci - 150 Kč

Sportovní možnosti

  • solárium 40 m
  • lázeňské služby 200 m
  • hřiště pro děti
  • sauna 100 m
  • whirlpool/vířivka 100 m

Služby pro motoristy

Hlídané parkoviště přímo ve dvoře hotelu.

  • parkoviště
Dvoulůžkový pokoj bezbariérový
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový classic
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj Čtyřlůžkový
Apartmán Apartmán

Stylový hotel v nejbližší blízkosti centra Brna se nachází na nově zrekonstruované Pekařské ulici, která je přirozenou spojnicí mezi historickým centrem města a proslulýmm brněnským výstavištěm. Obě dvě místa jsou pro návštěvníky ubytované v hotelu dostupné do 10 minut pohodlnou chůzí, automobilem či veřejnu dopravou.

Nadmořská výška: 237 m n.m.

  • diskotéka: 150 m
  • divadlo: 300 m
  • kino: 200 m
  • vlakové nádraží: 0,3 km
  • autobusové nádraží: 0,25 km
  • noční klub: 100 m
  • 49° 11' 33.58"
  • 16° 36' 2.78"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Hrad Špilberk - turistické informační centrum Nachází se ve vstupní části brněnského Hradu Špilberku. Informační centrum bylo otevřeno společně s novou expozicí v jižním křídle hradu 31.05. 2013. Kromě vlastního informačního centra, kde lze…
  • Brno - Betlémský kostel Betlémský kostel najdete v ulici Pellicova na jižním svahu kopce Špilberk u ústí schodů z ulice Pekařská. Kostel byl postaven brněnským stavitelem G. Alberem z podnětu faráře Václava…
  • Špilberk Hrad Špilberk je monumentální pevností nad centrem největšího moravského města Brna, nacházejícího se v Jihomoravském kraji. Původní gotický královský hrad z 13. století si svého původního účelu…
  • Netradiční místo pro svatbu - altán pod Špilberkem Chcete -li svou svatbu prožít pod širým nebem, na skalnatém návrší Špilberk, kousek od pevnosti  zde stojí k tomuto účelu jeden z vyhlídkových altánů. Objekt se nachází v brněnském…
  • Brno - Hrad a pevnost Špilberk Původní hrad byl založen v 1. polovině 13. století na vrcholku stejnojmenného kopce. Středověké jádro hradu bylo několikrát přestavováno a sídlo střídalo často majitele. V 18. století se Špilberk změnil v mohutnou pevnost, jenž se stala rovněž i obávaným vězením. Neblaze proslulé byly hlavně tamnější kazematy. V...

Celkové hodnocení Hotel Pod Špilberkem od ubytovaných zákazníků

Ubytování
78%
Stravování
80%
Přístup personálu
89%
Okolí
71%
Služby
71%
Celková spokojenost
77%
77%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Pod Špilberkem hodnotilo 9 zákazníků, 67% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Lukáš V.

16.10.2014

Celkové hodnocení
72%

Hotel je na velice dobrém místě a je skvěle ze se dá parkovat ve dvore. Snídaně byla velice dobra s velkým výběrem všech možných použitím. Pokoj nebyl az tak pěkný, ale byl čistý.

typ

Klient Martin K.

6.12.2012

Celkové hodnocení
88%

Velmi příjemný hotel v centru. Mimořádně milý přístup personálu. Celkově má ubytování ve své kategorii úroveň srovnatelnou se západem, což u nás ještě není obvyklé.

typ

Klientka Katarína Š.

1.6.2011

Celkové hodnocení
72%

boli sme prekvapení tým, že fotky na webe sú iné ako bola realita, keďže tu nie sú rozlíšené izby na štandrad a nadštandard - ak by bolo, radšej si priplatíme... Inak bol hotel OK, dobrá poloha. Raňajky odčinili nespokojnosť s izbou.

typ

Klientka Alena B.

6.4.2011

Celkové hodnocení
76%

Klidný hotel s okny do dvora, provoz z ulice nerušil

typ

Klient Pavel M.

26.7.2013

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Pavel J.

10.7.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Nurek W.

6.5.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka F.

4.5.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Alexandra B.

2.3.2011

Celkové hodnocení
35%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Pod Špilberkem 0 Hotel Pod Špilberkem 1 Hotel Pod Špilberkem 2 Hotel Pod Špilberkem 3 Hotel Pod Špilberkem 4 Hotel Pod Špilberkem 5 Hotel Pod Špilberkem 6 Hotel Pod Špilberkem 7 Hotel Pod Špilberkem 8

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím