Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL BRNO
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL BRNO
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL BRNO
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL BRNO
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL BRNO
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL BRNO
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL BRNO
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL BRNO
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL BRNO

HOTEL BRNO

* * *
Horní 19, Brno
Zobrazit na mapě

V klidném prostředí, nedaleko centra města Brno, se nalézá ***hvězdičkový Hotel Brno. Hotel nabízí ubytování ve dvoulůžkových pokojích nebo apartmánech se standardním vybavením a vlastním sociálním zařízením. Součástí hotelových služeb je také stravování ve stylové hotelové restauraci nabízející speciality moravské i kontinentální kuchyně. Restaurace je určena i pro možná obchodní jednání či společenské a kulturní události.

  • typ

    Budova i vybavení už má svá léta, ale pokoj byl čistý, uklizený, hotel je dobře přístupný jak osobním automobilem (ani v době MSV nebyl problém zaparkovat), tak MHD. Slušný poměr CENA x VÝKON....

    Jan B.
  • typ

    Příjemný hotel. Dobrá dostupnost do centra města. Ochotný personál. Doporučuji jednotlivci i rodinám....

    Luděk P.
  • typ

    Cisty pokoj ve velmi klidnem prostredi v blizkosti dopravnich spoju, vstricny perzonal, kvalitni snidane....

    Marta Č.
  • typ

    Příjemný personál, vzhledem k počasí jsem ocenila spokojenost s teplotou na pokoji (bylo teplo) ...

    Pavlína L.
  • typ

    Je to příjemný hotel, personál byl vynikající a byl tam naprostý klid umožňující dobrý spánek. Jeden den jsme museli odjet po páté ráno a dali nám na to z vlastní iniciativy balíček místo snídaně....

    Jan F.
  • typ

    Pokoj OK, ale chybí lednička. rovněž televize by mohla vykazovat novotu. Snídaně v pohodě a vždy dohoda s kuchařem. Milá obsluha a personál. Parkování by však mohlo být pod kamerami, zvážit ? ...

    Josef G.
  • typ

    Je hezké,že by jsem si mohl i stěžovat,ale nemám na co.Se všemi službami jsem byl opravdu spokojen.Děkiji ...

    Ivan H.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový
790 Kč
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový bez TV
610 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový bez TV
1 030 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový
1 190 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
1 590 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Apatmán bez TV
1 600 Kč
Apartmán
Apartmán
2 000 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Akceptujeme platbu kreditní kartou.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • MaestroMaestro

Služby hotelu

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • kanceláře k pronájmu
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • zahrada
  • služba praní prádla

Gastronomické služby

Hotelová restaurace nabízí speciality moravské i kontinentální kuchyně, snídaně podávají buffetovým způsobem.

  • pivnice 20 m
  • venkovní terasa
  • restaurace

Sportovní možnosti

K hotelu patří 2 antukové hřiště. Hosté můžou také využít saunu.

  • hřiště pro děti 50 m
  • fitness
  • sauna 50 m
  • tenisový kurt 50 m

Služby pro motoristy

U hotelu je vlastní nehlídané parkoviště.

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

Hotel též disponuje konferenčním sálem. Dva hotelové salonky poskytují možnost pořádání seminářů, slavnostních a společenských akcí. Jednací technika k zapůjčení.

  • přednáškový sál
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel se nachází v klidném prostředí v blízkosti středu města a BVV, asi 1 km od dálniční křižovatky ( výjezd - exit 194 B). Spojení MHD s hlavním nádražím a centrem města ( 5 minut jízdy).

Nadmořská výška: 227 m n.m.

  • diskotéka: 3.0 km
  • divadlo: 3.0 km
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 3.0 km
  • vlakové nádraží: Brno hlavní nádraží - 2,1 km
  • autobusové nádraží: UAN Zvonařka Brno - 2,7 km
  • letiště: 12.0 km
  • zastávka MHD: tramvajová zastávka Celní - 0,2 km
  • centrum města: Náměstí Svobody - 3,1 km
  • noční klub: hotelbrno-mapa.jpeg km
  • 49°10'39.048"
  • 16°35'31.818"

Turistické cíle:

  • Brno - Vinohrady Městská část Brno-Vinohrady, která vznikla po komunálních volbách v roce 1990, je svojí rozlohou jako jedna z nejmenších, ale zato patří k nejlidnatější z 29 brněnských městských částí (1.1.2006 - 14…
  • Brno - Městské krematorium Tento monumentální objekt, postavený v letech 1926-29 podle vítězného projektu Arnošta Wiesnera, se nachází na severozápadním okraji brněnského Ústředního hřbitova při vstupu z Jihlavské ulice. Patří…
  • Pavlovnie U hřiště Pavlovnie U hřiště ve Štýřicích je památný strom od roku 2012. Stojí u dětského hřiště, které je mezi ulicemi Rennenská a Vsetínská. Pavlovnie plstnatá se k nám dostala z Číny. Nejbližší…
  • Turistické rozcestí Brno-Vídeňská Nachází se u zastávky městské hromadné dopravy Nemocnice Milosrdných bratří na ulici Vídeňské na Starém Brně. Začíná zde zeleně značená turistická cesta, která odtud stoupá na Červený kopec nad…
  • Brno - památný dub na Vídeňské Památný dub letní v Brně-Štýřicích na ulici Vídeňská byl ještě donedávna dominantou malého plácku u hřiště Moravské Slávie. Jeho rozložitá koruna již z dálky oznamovala jeho majestátnost. Okolí…

Celkové hodnocení HOTEL BRNO od ubytovaných zákazníků

Ubytování
69%
Stravování
70%
Přístup personálu
82%
Okolí
64%
Služby
66%
Celková spokojenost
70%
70%

Fotografie od ubytovaných klientů

HOTEL BRNO hodnotilo 43 zákazníků, 65% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Jan B.

12.11.2018

nové
Celkové hodnocení
76%

Budova i vybavení už má svá léta, ale pokoj byl čistý, uklizený, hotel je dobře přístupný jak osobním automobilem (ani v době MSV nebyl problém zaparkovat), tak MHD. Slušný poměr CENA x VÝKON.

Reakce hotelu:

:-) Děkujeme...

typ

Klient Luděk P.

3.10.2018

Celkové hodnocení
100%

Příjemný hotel. Dobrá dostupnost do centra města. Ochotný personál. Doporučuji jednotlivci i rodinám.

typ

Klient Ivan Černoch Č.

9.3.2018

Celkové hodnocení
28%

Podle všeho byla poslední investice do tohoto ubytovacího zařízení uskutečněna v r. 1973 a to formou rekonstrukce výtahu. Vybavení pokoje by s největší pravděpodobností nebylo prodejné ani v secondhandu, čistota a opotřebení bylo velmi mírně řečeno šokující. Nabídku ubytování v tomto zařízení, které snad ani nelze nazvat hotelem, rozhodně nedoporučuji!!! Myslím, že by nešlo využít ani jako ubytovnu pro zahraniční stavební dělníky.

typ

Klient Petra S.

5.1.2018

Celkové hodnocení
28%

Ubytovna pro Poláky za 250,-/noc, která se změní v době veletrhů na hotel za 1500,-/noc. V oknech měli popel z cigaret.

typ

Klient Marta Č.

18.9.2017

Celkové hodnocení
85%

Cisty pokoj ve velmi klidnem prostredi v blizkosti dopravnich spoju, vstricny perzonal, kvalitni snidane.

typ

Klient Pavlína L.

9.1.2017

Celkové hodnocení
72%

Příjemný personál, vzhledem k počasí jsem ocenila spokojenost s teplotou na pokoji (bylo teplo)

typ

Klient Jan F.

7.6.2016

Celkové hodnocení
84%

Je to příjemný hotel, personál byl vynikající a byl tam naprostý klid umožňující dobrý spánek. Jeden den jsme museli odjet po páté ráno a dali nám na to z vlastní iniciativy balíček místo snídaně.

Reakce hotelu:

Děkujeme za velmi kladné hodnocení. Personál Hotelu Brno

typ

Klient Martin G.

17.4.2016

Celkové hodnocení
44%

Starý hotel, starý nábytok ale pokojné prostredie, ticho a klud. Personál ochotný a slušný.

typ

Klientka Eva M.

10.2.2015

Celkové hodnocení
40%

Hotelové prostředí čisté, klid v pokoji, snídaně v ceně byla chutná. Nelíbila se mi koupelna, značně opotřebené kohoutky a chybějící sprchový kout, pouze možnost sprchovat se na v koupelně na dlažbě. Po osprchování celá koupelna mokrá. Pobyt se psem byl možný a za dostupnou cenu.

typ

Klient Josef G.

5.8.2014

Celkové hodnocení
76%

Pokoj OK, ale chybí lednička. rovněž televize by mohla vykazovat novotu. Snídaně v pohodě a vždy dohoda s kuchařem. Milá obsluha a personál. Parkování by však mohlo být pod kamerami, zvážit ?

typ

Klientka Petra C.

3.6.2013

Celkové hodnocení
72%

Hotel je již cca 20 - 25 let starý a je to na jeho vybavení vidět. Pokoje jsou jednoduše a standartně vybaveny - koupelna bez fénu. Čistota na hotelu byla bez jediné chybičky! Co chybí hotelu na vybavení, bohatě vynahradí personál - vstřícnost, ochota, přívětivost. Ještě jednou děkuji.

typ

Klient Jiří K.

4.4.2013

Celkové hodnocení
68%

Jenom připomínka, nikoliv stížnost: - za naprosto stejnou večeři (hranolky, smaž. sýr a jedno pivo) jsem první den platil 153,- Kč, druhý den 138,- - jednak je to drahé, za druhé je v tom početní rozdíl, ale v poho!! JK

typ

Klient Mojmír M.

2.12.2011

Celkové hodnocení
80%

Kvalita snídaní.

typ

Klientka Marcela T.

8.11.2011

Celkové hodnocení
60%

hotelový pokoj působil spíše jako ubytovna, čistota neodpovídala uklizenému pokoji a od brzkých ranních hodin rušil silný hluk z ostatních pokojů, který se velmi rozléhal

typ

Klient Ivan H.

14.1.2011

Celkové hodnocení
100%

Je hezké,že by jsem si mohl i stěžovat,ale nemám na co.Se všemi službami jsem byl opravdu spokojen.Děkiji

typ

Klientka Dana L.

2.7.2010

Celkové hodnocení
68%

Za ty peníze jsem čekala více, ale personál je ochotný a snídaně je formou švédského stolu.

typ

Klient František S.

9.4.2010

Celkové hodnocení
60%

URČITĚ BY MĚLA BÝT NA POKOJI TROCHU ALE OPRAVDU TROCHU LEPŠÍ TV. KDYŽ UKAZUJÍ JEN NĚKTERÉ Z PÁR ČESKÝCH NEMUSELI BY ZRNIT A OVLADAČ BY SE TAKY HODIL. CO SE TÝKÁ KUCHYNĚ TAK MI VADILO, ŽE 21,20 HODIN JSEM SI NEMOHL DÁT K JÍDLU ANI TOPINKU ČI BAGETU. JO, POKUD BY CENA BYLA O 250,- AŽ 300,- MENŠÍ TAK PROTI TOMU NIC NEMÁM.

typ

Klient Miroslav P.

3.9.2009

Celkové hodnocení
93%

Jelikož jsem invalida na vozíčku a pokoj, který jsem žádal byl bezbariérový, tak schod u vchodu do hotelu je problém. Stačil by nájezd. Z recepce k výtahům jsou další asi čtyři schody, ale tam již dali nájezdy a personál ochotně pomůže. Restaurace je příjemná i s obsluhou.

typ

Klient Tomáš L.

4.8.2009

Celkové hodnocení
60%

Zařízení pokojů je dosti omšelé.

typ

Klient Tomáš M.

5.7.2009

Celkové hodnocení
80%

V bezprostřední blízkosti hotelu se nachází restaurace, jejíž hosté jsou v pozdních nočních hodinách pod okny hotelu velmi hluční.

typ

Klientka S.

9.9.2008

Celkové hodnocení
75%

Okolí hotelu je velice hlučné a zlváště v pokoji z okny na jih - tramvaje.

typ

Klientka Hana L.

7.3.2008

Celkové hodnocení
60%

Všechno bylo v pořádku, čisto, spokojenost. Akorát jsme zkusily místní hotelovou restauraci (tvrdé maso). Jinak na vyspání je to OK. Co se týče kontinentální snídaně - dobré.

typ

Klient Martin D.

14.1.2008

Celkové hodnocení
60%

Mínusem bylo že, 1 den netekla teplá voda, zastaralé vybavení hotelu, špína zejména ve společných prostorách a jídelně a neprofesionální přístup recepčních. Za plus lze označit personál baru a restaurace, klidnou lokalitu, malou vzdálenost do centra a na tramvaj.

typ

Klient Miloš B.

21.10.2018

Celkové hodnocení
55%

typ

Klient Vladimír S.

15.12.2017

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Milan K.

3.4.2017

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Jaroslav P.

2.7.2013

Celkové hodnocení
48%

typ

Klient Jiri z.

4.6.2013

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Jiří Š.

6.9.2012

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Vendelín D.

12.7.2012

Celkové hodnocení
50%

typ

Klient Igor B.

8.5.2012

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Jiří J.

6.5.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Karel B.

6.5.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Z.

5.4.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Martin S.

5.4.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jiří Z.

3.11.2011

Celkové hodnocení
52%

typ

Klient Martin H.

9.1.2010

Celkové hodnocení
65%

typ

Klientka Kristýna Z.

22.7.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Martin O.

27.4.2009

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient Milan K.

2.7.2008

Celkové hodnocení
70%

typ

Klientka Táňa K.

2.7.2008

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Marián K.

4.6.2008

Celkové hodnocení
70%

typ

Klientka Jaroslava N.

25.2.2008

Celkové hodnocení
90%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Brno - Městské krematorium

typ

Jan F.

7.6.2016

V Brně je těch cílů fúra. Špilberk, Petrov, všechny objekty Moravské galerie...

Brno - Výstaviště

typ

Jan B.

12.11.2018

Na brněnské výstaviště je to co by kamenem dohodil (cca 2 km) a komu by se nechtělo pěšky, může využít blízké MHD - a navíc, auto nechám před hotelem a nestarám se kde a jak draze budu u výstaviště parkovat.

 

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

HOTEL BRNO 0 HOTEL BRNO 1 HOTEL BRNO 2 HOTEL BRNO 3 HOTEL BRNO 4 HOTEL BRNO 5 HOTEL BRNO 6 HOTEL BRNO 7 HOTEL BRNO 8
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím