Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin

Hotel Slavia

* * *
Komenského 307/55, Boskovice
Zobrazit na mapě
82%
přístup personálu Všechna hodnocení 47red background circle

Hotel Slavia v Boskovicích nabízí pohodlné a klidné ubytování nedaleko centra města. Hotel Slavia v Boskovicích je vhodný pro ubytování jednotlivců i rodin s dětmi. Boskovický Hotel Slavia Vás mile překvapí nejn kvalitou nabízených pokojů, ale také příjemným a přátelským prostředím. Neváhejte a navštivte Hotel Slavia v Boskovicích!

  • typ

    Nejde mi ani tak o slevu. Byl jsem oproti maturitnímu setkání ve stejném hotelu před třemi lety mile překvapen ochotou a příjemným jednáním personálu, tehdy měl jednání pověstného řeznického psa. Pokoj by potřeboval klimatizaci, b...

    Jan N.
  • typ

    Ubytování bylo v pořádku,ale kuchyn je špatná, večer ve 20,20h nám zdělili,že nemají chléb,takže ani topinka,ani tatarák k večeři -nelze. Ráno snídaně od 8 do 10hod, v 8.32 hod,zelenina ,jedno kolečko okurku,víc nic,tvrdý sýr žádn...

    Irena O.
  • typ

    Ubytování v pořádku jen by to chtělo ještě jedno křeslo na pokoj navíc. Personál příjemný, vždy ochotný. Strava byla výborná. Jen jedno negativum a to poloha hotelu, který se nachází hned u hlavní cesty. Jinak velká spokojenost. B...

    Eva G.
  • typ

    Personál byl nesmírně milý a ochotný, služby byly perfektní. Kdyby byl hotel umístěný dál od hlavní silnice, byl by super! :-)...

    Věra K.
  • typ

    Pokoj byl prostorný, byla v něm i lednice, kuchyňka. Nevýhodou byl železniční přejezd přímo pod okny. Výhodou byla blízkost všech památek a centra města. Stravu jsme bohužel nezkusili, v restauraci byla uzavřená společnost....

    Lucie L.
  • typ

    Ubytování v hotelu SLAVIA bylo super. Náš dvoulůžkový pokoj se soc.zařízením byl pěkně čistý a parádně zařízený. Snídaně byly velice bohaté i s ovocem a zeleninou. Hotelová restaurace byla také pěkně zařízená a výborně jsme se tam...

    Jana G.
Upravte délku pobytu, případně si vyberte z nejbližších hotelů v okolí.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do vybraného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj SUPERIOR
1 600 Kč
1 100 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj STANDART
1 190 Kč
750 Kč
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky
Dvoulůžkový pokoj SUPERIOR s možností přistýlky
1 600 Kč
+
1 800 Kč
1 100 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj SUPERIOR
1 600 Kč
+
1 800 Kč
+
2 000 Kč
1 100 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj STANDART
1 600 Kč
1 190 Kč
750 Kč
Třílůžkový pokoj
Apartmá STANDART pro 3+2
1 800 Kč
+
2 000 Kč
+
2 300 Kč
1 700 Kč
1 600 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Popis pokojů

Hotel má k dispozici jednolůžkové, dvoulůžkové a třílůžkové pokoje s vlastním soc. zařízením. Nabízíme nově zrekonstruované pokoje SUPERIOR a pokoje starší STANDART. Dále pak jedno Apartmá Standart – které nabízí dva pokoje, kuchyň a prostornou koupelnu s vanou.(Kuchyň s jídelním stolem, lednicí, mikrovlnou troubou a vařičem, obývací pokoj s televizí a možností přistýlky pro jednu dospělou osobu nebo dvě děti a samostatnou ložnici pro dvě osoby). Bohaté snídaně jsou v ceně ubytování a jsou podávány formou bufetu. 

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Visa ElectronVisa Electron
  • Diners Club EnrouteDiners Club Enroute
  • Diners Club Carte BlancheDiners Club Carte Blanche

Služby hotelu

  • nekuřácký hotel
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • recepce
  • pokojová služba
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • služba praní prádla
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

V restauraci hraje každá pátek k tanci a poslechu živá hudba!

  • pizzerie 400 m
  • kavárna
  • internetová kavárna
  • venkovní terasa
  • cukrárna
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

Hotel je vhodný pro uspořádání firemních školení, večírků, soukromých oslav a samozřejmě i svateb.

  • vyhlídkové lety
  • rezervace vstupenek a letenek
  • hotelové taxi
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 150 Kč

Sportovní možnosti

  • solárium 50 m
  • tělocvična 200 m
  • pára 800 m
  • lázeňské služby 800 m
  • hřiště pro děti 100 m
  • bowling 50 m
  • squash/ricochet 50 m
  • šipky 100 m
  • střelnice 3.0 km
  • tenisová hala 600 m
  • lov
  • minigolf 12.0 km
  • venkovní bazén 1.0 km
  • fitness 50 m
  • sauna 800 m
  • golf 13.0 km
  • whirlpool/vířivka 800 m
  • tenisový kurt 800 m
  • vnitřní bazén 800 m
  • kulečník 50 m
  • jízda na koni
  • možnost rybolovu
  • hřiště pro beachvolejbal 1.0 km
  • golfový trenažér 13.0 km

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál

Recepce

8-20 h

Popis okolí

Sportovní vyžití: • Nové sportovní centrum "MODRÁ VĚŽ"- 100 m od hotelu !. http://www.modravezboskovice.cz/ Nabízí široké sportovní využití - bowling, squash, kulečník, velké fitness centrum a solárium. • Letní sporty i rekreační využití nabízí areál Červená zahrada s koupalištěm a tenisovými kurty. • Westernové městečko se nachází asi 2 km východně od hotelu (http://www.westernove-mestecko.cz/) a nabízí bohatý letní program. • Nejbližší okolí nabízí zajímavé možnosti pro pěší turistiku a cykloturistiku. • 10 km severně od Boskovic se nachází Křetínská přehrada s možností koupání a windsurfingu. • V blízkosti je rekreační oblast Suchý s rybníkem. • Golfové hřiště - Golf Sokrates (http://www.sokrates-golf.cz/)cca 10 km od Boskovic. • Městské lázně (http://www.sluzbyboskovice.cz/plaarekrea.htm) s plaveckým i rekreačním bazénem a tobogánem. Masaže, spinning. • Krytý zimní stadion a fotbalové hřiště Moravský Kras: Nedaleko Boskovic asi 20 km se rozkládá nejvýznamnější krasová oblast ve střední Evropě, která díky svému osobitnému a neopakovatelnému rázu láká turisty z celého světa. Největší zajímavostí jsou bezesporu Punkevní jeskyně http://www.moravskykras.net/punkevni-jeskyne.html), ojedinělé svou vodní plavbou po podzemní říčce Punkvě a také vyústěním prohlídkové trasy s pohledem na dno propasti Macocha, 138m hluboké. V této oblasti se nachází naučná stezka, která vás provede nejzajímavějšími lokalitami a pro dopravu mezi jeskyněmi a propastí Macochou můžete využít ekologickou dopravu – vláček a lanovku. Památky: Město Boskovice najdete na rozhraní Boskovické brázdy a Drahanské vrchoviny asi 40 km severně od Brna. První písemná zpráva o místě se datuje rokem 1222. Město vzniklo jako trhová osada. Nad historickým městem Boskovice dominují restaurované zříceniny hradu (http://www.hradboskovice.cz/), v podhradí se nachází zámek v empirovém slohu s parkem

Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel Slavia je situovaný asi 0,5 km od středu města směrem na Brno.

Nadmořská výška ubytování: 364 m n.m.

Možnosti:

  • diskotéka: 800 m
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 500 m
  • zdravotní středisko: 100 m
  • obchodní centrum : 100 m
  • autobusové nádraží: 0,2 km
  • centrum města: 0,8 km
  • vlakové nádraží: 0,2 km
  • letiště: 50.0 km
  • noční klub: 800 m
  • lyžování

Lyžarské vleky:

  • Hořice: 14.9 km
  • Hluboké u Kunštátu: 13.2 km
  • Malé Hradisko: 17.0 km

Souřadnice ubytování pro navigaci:

  • 49°29'25.39"
  • 16°39'3.149"

Turistické cíle:

  • Boskovice - sousoší sv. Cyrila a Metoděje Ani půvabné jedenáctitisícové jihomoravské město Boskovice neuniklo trendu doby a také na jeho okraji se nachází zóna, která nemá s historickými památkami nic společného. Na nedostatek…
  • Boskovice - autobusové nádraží Nachází se na západním okraji města v těsné blízkosti vlakového nádraží. Leží asi 400 m na severozápadně od historického centra. Odjíždí odtud všechny autobusové spoje jak dálkové, tak i do obcí…
  • Boskovice – socha sv. Rocha Mezi největšími, nejznámějšími a nejvýznamnějšími boskovickými památkami by v žádném případě neměly uniknout pozornosti návštěvníků tohoto krásného jihomoravského města jejich méně známé a…
  • Procházka Boskovicemi Pokud přijedete do Boskovic vlakem, stejně jako my, procházíte od nádraží kolem prodejny Albert, kolem hlavní silnice směrem vzhůru do centra města, Masarykovo náměstí s podélným tvarem zde tvoří…
  • Boskovice - kostel svatého Jakuba Staršího Boskovice leží v okrese blansko přibližně 40 km severně od centra Brna. Město bylo založeno jako podhradí začátkem 13. století, dnes v něm žije zhruba 11000 obyvatel. Historické centrum města…

Celkové hodnocení Hotel Slavia od ubytovaných zákazníků

Ubytování
83%
Stravování
82%
Přístup personálu
88%
Okolí
76%
Služby
82%
Celková spokojenost
82%
82%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Slavia hodnotilo 47 zákazníků, 87% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Jan N.

10.7.2019

Celkové hodnocení
88%

Nejde mi ani tak o slevu. Byl jsem oproti maturitnímu setkání ve stejném hotelu před třemi lety mile překvapen ochotou a příjemným jednáním personálu, tehdy měl jednání pověstného řeznického psa. Pokoj by potřeboval klimatizaci, bylo plus 35 stupňů a byl spíš trouba, ale to by byl hotel v jiné cenové hladině. Takže všestranná spokojenost. Poděkujte personálu. Jo a pivo bylo taky moooc dobré.

typ

Klient Irena O.

10.1.2019

Celkové hodnocení
64%

Ubytování bylo v pořádku,ale kuchyn je špatná, večer ve 20,20h nám zdělili,že nemají chléb,takže ani topinka,ani tatarák k večeři -nelze. Ráno snídaně od 8 do 10hod, v 8.32 hod,zelenina ,jedno kolečko okurku,víc nic,tvrdý sýr žádný,černé pečivo žádné v ohřivacím boxu,jen náznak po míchaných vejcích. Rozumím tomu,že se lidé chovají způsobem,zadarmo,tak prasknu,ale to by nemělo mít pro normální lidi dopad,bohužel na nás mělo,namazali jsme si krajiček a dost.Tohle by se stávat nemělo

typ

Klient Eva G.

11.10.2018

Celkové hodnocení
96%

Ubytování v pořádku jen by to chtělo ještě jedno křeslo na pokoj navíc. Personál příjemný, vždy ochotný. Strava byla výborná. Jen jedno negativum a to poloha hotelu, který se nachází hned u hlavní cesty. Jinak velká spokojenost. Babička i maminka si to tam užily.

Reakce hotelu:

Dobrý den, děkujeme. Jsme velice rádi, že se babičce i mamince pobyt v našem hotelu líbil. Polohu bohužel neovlivníme, ale pevně věřím, že toto negativum vynahradíme dalšíma službama. S pozdravem a přáním pěkného dne Nikola Krejčířová Hotel Slavia Boskovice +420 606 023 803

typ

Klient Věra K.

10.7.2017

Celkové hodnocení
88%

Personál byl nesmírně milý a ochotný, služby byly perfektní. Kdyby byl hotel umístěný dál od hlavní silnice, byl by super! :-)

typ

Klient Lucie L.

21.6.2016

Celkové hodnocení
60%

Pokoj byl prostorný, byla v něm i lednice, kuchyňka. Nevýhodou byl železniční přejezd přímo pod okny. Výhodou byla blízkost všech památek a centra města. Stravu jsme bohužel nezkusili, v restauraci byla uzavřená společnost.

typ

Klient František J.

20.7.2015

Celkové hodnocení
85%

Ubytováváme se v hotelu Slavia již řadu let. V mém rodišti - Boskovicích - nemám již žádné příbuzné, ale mám tam rodiče na hřbitově. A jednou za rok se scházíme s bývalými spolužáky z gymnázia. Hotel Slavia mi plně vyhovuje, oživuji si v něm i vzpomínky na dětství.

Reakce hotelu:

děkujeme!

typ

Klient Jiří K.

2.10.2013

Celkové hodnocení
88%

Interiér hotelu, je pěkný. A hotel Slavia patří mezi má oblíbená místa pro rekreaci. Kuchyně je zde fajn. Personál je vstřícný a dá se s ním bavit na úrovní ale i jako s normálním člověkem.

typ

Klientka B.

5.8.2012

Celkové hodnocení
100%

Dobrý den, zdravím od UH a děkuji za vynikající nejen ubytování, také skvělý přístup všech zaměstnaných. Rovněž manažerce, která ubytování zajistila, dávám 1*.

typ

Klient Karel Z.

3.12.2011

Celkové hodnocení
48%

s ubytováním jsme byli celkem spokojeny cenově také.s kvalitou kuchyně nemohu posoudit protože jme tam nejedli ale s personálem jídelny jsem spokoje nebyl protože při zábavě večer jsme dlouze čekali na obsloužení např.vína i 20min. než přinesli víno.nejvíc jsem byl nespokojen když jsme si chtěli objednat k vínu brambůrky či mandle nebo slané tyčinky nebylo nic pro mě nepochopitelné.musely jsme si proto dojít do tesca.naopak jsem byl velmi spokoje se snídaní. karel z.

typ

Klientka Mária V.

6.11.2011

Celkové hodnocení
92%

Vybavenie hotela je dostatočné aj pre krátkodobé ubytovanie pre rodiny. Všetko čisté, kľudné, dokonca aj hudba v reštaurácii nepôsobila rušivo.

typ

Klient H.

8.6.2011

Celkové hodnocení
85%

Na pokoji je celkem nešikovně umístěno umyvadlo vedle koupelny. Bylo by vhodnější prodloužit stěnu tak aby bylo uvnitř koupelny.

typ

Klientka Ivana K.

6.9.2010

Celkové hodnocení
76%

Zaskočilo mně, že fakturu za ubytování vystavují pokojské, přestože mi bylo písemně přislíbeno, že doklady budou připraveny. Musím říci, že byly ale obě velmi příjemné a snažili se mi vyjít maximálně vstříc, přestože toto není určitě v jejich pracovní náplni.

typ

Klientka Jana G.

4.9.2010

Celkové hodnocení
96%

Ubytování v hotelu SLAVIA bylo super. Náš dvoulůžkový pokoj se soc.zařízením byl pěkně čistý a parádně zařízený. Snídaně byly velice bohaté i s ovocem a zeleninou. Hotelová restaurace byla také pěkně zařízená a výborně jsme se tam pobavily(hlavně na muzice)! Všem doporučujeme, kdo navštívíte Boskovice a tamní památky, byl to úžasnej relax!!!

typ

Klient Č.

9.5.2010

Celkové hodnocení
75%

Měl jsem zaplacen pokoj bez sociálního zařízení. Vzhledem k ceně pokoje jsem nic extra nečekal ale zarazilo mě že nábytek je "každé pes jiná ves". Jako by byl shromážděn ze všech možných levných ubytoven a pak narychlo dán dohromady. Alespoň postele by mohly být stejné a ne jedna postel stará válenda a druhá pružinové kanape které neskutečně vrzalo snad i při mrknutí oka. Ale jinak dobrý, hlavně že bylo čisto.

typ

Klientka Jiřina P.

3.11.2009

Celkové hodnocení
85%

V hotelu Slavia byl pobyt celkem příjemný, ale hodně mi vadilo, že jsem spala v kuřáckém pokoji, kde byl velký zápach z cigaret, takže jsem se díky tomu budila i v noci. Když se otevřely okna, byl zase nadměrný hluk z ulice. Co se týče personálu, nemám připomínek, naopak chci vyzdvihnout velkou ochotu a příjemné vystupování zaměstnankyň v recepci i v restauraci.

typ

Klient Jiří K.

6.10.2009

Celkové hodnocení
90%

Hotel sice nestojí v centru dění, ale není to zas tak na škodu. Na autobusové nádraží je to 10 minut chůze Boskovicemi. Jedinou vadou na kráse je restaurace v přízemí, která ač je veliká, tak byla celou dobu našeho pobytu neuvěřitelně zakouřená. Jsem kuřák, ale tohle bylo moc i na mě. Paní recepční byla neuvěřitelně příjemná a ochotná poradit nám s plány našich turistických výletů.

typ

Klient Zdenka Ž.

18.6.2019

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Zdenka Ž.

11.11.2018

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Dagmar C.

13.8.2018

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Anna F.

11.8.2018

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Lucie T.

18.3.2018

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Radoslav B.

19.9.2017

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Miroslav Kuthan K.

7.8.2017

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Pavel ?.

8.11.2015

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Milan H.

26.10.2014

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient František J.

6.6.2013

Celkové hodnocení
93%

typ

Klientka Miluše S.

3.5.2013

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient František K.

7.3.2013

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Miluše S.

4.3.2013

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Jiří K.

7.11.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Vladimír P.

6.11.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Tomáš T.

7.9.2012

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient S.

3.8.2012

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient František J.

14.6.2012

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Milan H.

5.5.2012

Celkové hodnocení
40%

typ

Klientka Dana M.

3.2.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient M.

5.1.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Bořivoj K.

4.1.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Peter B.

6.10.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Otakar F.

7.8.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Zbyněk J.

4.7.2011

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient František J.

4.7.2011

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka Anna N.

5.4.2011

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka Kateřina T.

6.3.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient V.

5.9.2010

Celkové hodnocení
56%

typ

Klientka Elena K.

4.9.2010

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Tomáš Z.

3.4.2010

Celkové hodnocení
67%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Boskovice - sousoší sv. Cyrila a Metoděje

typ

Jan N.

10.7.2019

Tak přesto, že jsem 4 roky v Boskovicích studoval, tohle sousoší mi nic neříká... Nicméně doporučil bych návštěvu hradu, zámku,židovského města, je se na co dívat. A krásného letního kina, kde se nádherně tiskne ke krásným dívkám (či chlapcům, pokud tou dívkou jsem).

typ

Irena O.

10.1.2019

prohledli jsme si židovské městečko,jsou to moc pěkné uličky ,je zde na co koukat

typ

Dagmar C.

13.8.2018

Hudebni festival v zidovske ctvrti, skvely

typ

Věra K.

10.7.2017

Nedaleko náměstí je zřícenina hradu a krásný zámek, letní kino, možnost koupání,...

Boskovice - autobusové nádraží

typ

Jan N.

10.7.2019

Sorry, jezdím vlakem...

typ

Dagmar C.

13.8.2018

Dostacujici

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Kolbenova 882/5A, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Slavia 0
TOPlist