| Klient Věra K.10.7.2017 | Celkové hodnocení 88% | Personál byl nesmírně milý a ochotný, služby byly perfektní. Kdyby byl hotel umístěný dál od hlavní silnice, byl by super! :-) |
Hotel Slavia v Boskovicích nabízí pohodlné a klidné ubytování nedaleko centra města. Hotel Slavia v Boskovicích je vhodný pro ubytování jednotlivců i rodin s dětmi. Boskovický Hotel Slavia Vás mile překvapí nejn kvalitou nabízených pokojů, ale také příjemným a přátelským prostředím. Neváhejte a navštivte Hotel Slavia v Boskovicích!
V restauraci hraje každá pátek k tanci a poslechu živá hudba!
Hotel je vhodný pro uspořádání firemních školení, večírků, soukromých oslav a samozřejmě i svateb.
Hotel má k dispozici vlastní parkoviště.
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj SUPERIOR |
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj STANDART (Jednolůžkový pokoj - v dalším kroku) |
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky Dvoulůžkový pokoj SUPERIOR |
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj STANDART |
Třílůžkový pokoj s možností přistýlky Tří lůžkový pokoj SUPERIOR |
Třílůžkový pokoj Apartmá STANDART pro 3+2 |
od 24.4.2018 do 31.5.2018 | od 1.6.2018 do 12.4.2019 |
---|---|
běžná cena | 1 600 Kč |
990 Kč | 990 Kč |
běžná cena | 1 600 Kč |
1 300 Kč | 1 300 Kč |
běžná cena | 1 800 Kč |
1 500 Kč | 1 500 Kč |
Hotel Slavia je situovaný asi 0,5 km od středu města směrem na Brno.
Nadmořská výška: 364 m n.m.
Ubytování | 82% |
---|---|
Stravování | 84% |
Přístup personálu | 89% |
Okolí | 76% |
Služby | 82% |
Celková spokojenost | 82% |
Hotel Slavia hodnotilo 40 zákazníků, 85% tento hotel doporučuje.
| Klient Věra K.10.7.2017 | Celkové hodnocení 88% | Personál byl nesmírně milý a ochotný, služby byly perfektní. Kdyby byl hotel umístěný dál od hlavní silnice, byl by super! :-) |
| Klient Lucie L.21.6.2016 | Celkové hodnocení 60% | Pokoj byl prostorný, byla v něm i lednice, kuchyňka. Nevýhodou byl železniční přejezd přímo pod okny. Výhodou byla blízkost všech památek a centra města. Stravu jsme bohužel nezkusili, v restauraci byla uzavřená společnost. |
| Klient František J.20.7.2015 | Celkové hodnocení 85% | Ubytováváme se v hotelu Slavia již řadu let. V mém rodišti - Boskovicích - nemám již žádné příbuzné, ale mám tam rodiče na hřbitově. A jednou za rok se scházíme s bývalými spolužáky z gymnázia. Hotel Slavia mi plně vyhovuje, oživuji si v něm i vzpomínky na dětství. Reakce hotelu:děkujeme! |
| Klient Jiří K.2.10.2013 | Celkové hodnocení 88% | Interiér hotelu, je pěkný. A hotel Slavia patří mezi má oblíbená místa pro rekreaci. Kuchyně je zde fajn. Personál je vstřícný a dá se s ním bavit na úrovní ale i jako s normálním člověkem. |
| Klientka B.5.8.2012 | Celkové hodnocení 100% | Dobrý den, zdravím od UH a děkuji za vynikající nejen ubytování, také skvělý přístup všech zaměstnaných. Rovněž manažerce, která ubytování zajistila, dávám 1*. |
| Klient Karel Z.3.12.2011 | Celkové hodnocení 48% | s ubytováním jsme byli celkem spokojeny cenově také.s kvalitou kuchyně nemohu posoudit protože jme tam nejedli ale s personálem jídelny jsem spokoje nebyl protože při zábavě večer jsme dlouze čekali na obsloužení např.vína i 20min. než přinesli víno.nejvíc jsem byl nespokojen když jsme si chtěli objednat k vínu brambůrky či mandle nebo slané tyčinky nebylo nic pro mě nepochopitelné.musely jsme si proto dojít do tesca.naopak jsem byl velmi spokoje se snídaní. karel z. |
| Klientka Mária V.6.11.2011 | Celkové hodnocení 92% | Vybavenie hotela je dostatočné aj pre krátkodobé ubytovanie pre rodiny. Všetko čisté, kľudné, dokonca aj hudba v reštaurácii nepôsobila rušivo. |
| Klient H.8.6.2011 | Celkové hodnocení 85% | Na pokoji je celkem nešikovně umístěno umyvadlo vedle koupelny. Bylo by vhodnější prodloužit stěnu tak aby bylo uvnitř koupelny. |
| Klientka Ivana K.6.9.2010 | Celkové hodnocení 76% | Zaskočilo mně, že fakturu za ubytování vystavují pokojské, přestože mi bylo písemně přislíbeno, že doklady budou připraveny. Musím říci, že byly ale obě velmi příjemné a snažili se mi vyjít maximálně vstříc, přestože toto není určitě v jejich pracovní náplni. |
| Klientka Jana G.4.9.2010 | Celkové hodnocení 96% | Ubytování v hotelu SLAVIA bylo super. Náš dvoulůžkový pokoj se soc.zařízením byl pěkně čistý a parádně zařízený. Snídaně byly velice bohaté i s ovocem a zeleninou. Hotelová restaurace byla také pěkně zařízená a výborně jsme se tam pobavily(hlavně na muzice)! Všem doporučujeme, kdo navštívíte Boskovice a tamní památky, byl to úžasnej relax!!! |
| Klient Č.9.5.2010 | Celkové hodnocení 75% | Měl jsem zaplacen pokoj bez sociálního zařízení. Vzhledem k ceně pokoje jsem nic extra nečekal ale zarazilo mě že nábytek je "každé pes jiná ves". Jako by byl shromážděn ze všech možných levných ubytoven a pak narychlo dán dohromady. Alespoň postele by mohly být stejné a ne jedna postel stará válenda a druhá pružinové kanape které neskutečně vrzalo snad i při mrknutí oka. Ale jinak dobrý, hlavně že bylo čisto. |
| Klientka Jiřina P.3.11.2009 | Celkové hodnocení 85% | V hotelu Slavia byl pobyt celkem příjemný, ale hodně mi vadilo, že jsem spala v kuřáckém pokoji, kde byl velký zápach z cigaret, takže jsem se díky tomu budila i v noci. Když se otevřely okna, byl zase nadměrný hluk z ulice. Co se týče personálu, nemám připomínek, naopak chci vyzdvihnout velkou ochotu a příjemné vystupování zaměstnankyň v recepci i v restauraci. |
| Klient Jiří K.6.10.2009 | Celkové hodnocení 90% | Hotel sice nestojí v centru dění, ale není to zas tak na škodu. Na autobusové nádraží je to 10 minut chůze Boskovicemi. Jedinou vadou na kráse je restaurace v přízemí, která ač je veliká, tak byla celou dobu našeho pobytu neuvěřitelně zakouřená. Jsem kuřák, ale tohle bylo moc i na mě. Paní recepční byla neuvěřitelně příjemná a ochotná poradit nám s plány našich turistických výletů. |
| Klient Lucie T.18.3.2018 | Celkové hodnocení 72% |
| Klient Radoslav B.19.9.2017 | Celkové hodnocení 88% |
| Klient Miroslav Kuthan K.7.8.2017 | Celkové hodnocení 60% |
| Klient Pavel ?.8.11.2015 | Celkové hodnocení 96% |
| Klient Milan H.26.10.2014 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient František J.6.6.2013 | Celkové hodnocení 93% |
| Klientka Miluše S.3.5.2013 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient František K.7.3.2013 | Celkové hodnocení 88% |
| Klientka Miluše S.4.3.2013 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Jiří K.7.11.2012 | Celkové hodnocení 80% |
| Klient Vladimír P.6.11.2012 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Tomáš T.7.9.2012 | Celkové hodnocení 72% |
| Klient S.3.8.2012 | Celkové hodnocení 70% |
| Klient František J.14.6.2012 | Celkové hodnocení 90% |
| Klient Milan H.5.5.2012 | Celkové hodnocení 40% |
| Klientka Dana M.3.2.2012 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient M.5.1.2012 | Celkové hodnocení 92% |
| Klient Bořivoj K.4.1.2012 | Celkové hodnocení 80% |
| Klient Peter B.6.10.2011 | Celkové hodnocení 84% |
| Klient Otakar F.7.8.2011 | Celkové hodnocení 96% |
| Klient Zbyněk J.4.7.2011 | Celkové hodnocení 72% |
| Klient František J.4.7.2011 | Celkové hodnocení 95% |
| Klientka Anna N.5.4.2011 | Celkové hodnocení 95% |
| Klientka Kateřina T.6.3.2011 | Celkové hodnocení 84% |
| Klient V.5.9.2010 | Celkové hodnocení 56% |
| Klientka Elena K.4.9.2010 | Celkové hodnocení 60% |
| Klient Tomáš Z.3.4.2010 | Celkové hodnocení 67% |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
| Věra K.10.7.2017 | Nedaleko náměstí je zřícenina hradu a krásný zámek, letní kino, možnost koupání,... |
1.1. Majitelem portálu HOTELY.cz je společnost Avarenta, a.s. se sídlem Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.
1.2 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 194/205, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 1332/7, 460 01 Liberec
1.3.Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.
1.4. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz, Majitelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.
2.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu HOTELY.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Provozovatel portálu HOTELY.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u pobytových balíčků a skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu HOTELY.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
5.1. Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení, u garance kreditní kartou je v případě nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný stornopoplatek.
5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení
5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese rezervace@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese Provozovatele
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel i Majitel portálu HOTELY.cz jsou oprávněni v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které jim pro účely zpracování objednávky poskytl. Zasláním poptávkového formuláře dle bodu 4.1. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení Majitele portálu Hotely.cz na svou emailovou adresu. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat.
6.2. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník je před zahájením telefonického hovoru na linku +844 468 359 informován pracovníkem Provozovatele portálu HOTELY.cz, že všechny hovory jsou nahrávány. Zákazník souhlasí s nahráváním hovorů z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření jeho souhlasu s podmínkami a potvrzením Objednávky s tím, že tento svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele Portálu HOTELY.cz
7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.2.2015. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.
7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu HOTELY.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotely.cz.