Rezervační podmínky ubytování
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY a REKLAMAČNÍ ŘÁD proobjednatele ubytování a služeb v Bluestars HOME. Poskytovatelslužeb: Bluestars Company s.r.o. sídlo: Závodu Míru 389/26, 360 17Karlovy Vary, IČ: 28017081. 1. Obecnáustanovení Společnost Bluestars Company s.r.o. se sídlem: ZávoduMíru 389/26, 360 17 Karlovy Vary, IČ: 28017081, (dále jen „Ubytovatel“),tímto vydává ve smyslu ust, § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku,v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“), tyto VŠEOBECNÉ OBCHODNÍPODMÍNKY (dále jen „VOP“): Předmětem těchto VOP Ubytovatele je úprava podmínekrealizace ubytovacích a souvisejících služeb objednateli (dále jen „Klient“).VOP jsou nedílnou součástí všech ujednání mezi Ubytovatelem a Klientem.Potvrzením Nabídky Ubytovatele, resp. rezervace Klienta (dále jen „Rezervace“),uznává Klient následující VOP za závazné pro všechna plnění související spředmětem VOP. 2. Rezervace služeb Objednat pobyt v zařízeníchBluestars HOME, adresa Vančurova 265/19, 360 17 Karlovy Vary, lze pouzepísemnou formou (vyplněním a odesláním formuláře na webových stránkáchUbytovatele, a přes rezervační systémy) nebo telefonicky (v takovém případě jevšak objednávka považována za přijatou až po jejím písemném potvrzení ).Rezervaci může provést Klient pro sebe nebo ve prospěch třetí osoby. Rezervacimůže Ubytovatel potvrdit Klientovi stejnou formou, kterou byla provedena.Rezervace (Objednávka) musí obsahovat: - jméno a příjmení Klienta - termín pobytu - kontaktní údaje Klienta: telefonní číslo, adresu trvalého bydliště, e-mail,datum narození, číslo dokladu, pasu - způsob úhrady za služby - počet objednaných osob ve struktuře dospělé osoby x děti (u dětí věk)Ubytovatel předběžné rezervace obvykle zpracovává do 24 hodin. Objednávkapobytu je přijata písemným potvrzením od Ubytovatele. Klient je povinen se spotvrzením rezervace seznámit a nejpozději do 24 hodin nahlásit případné změny.Rezervace je závazná. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závaznýjejich rozpis v potvrzení rezervace. 3. Platební podmínky Pro potvrzení rezervace se platí záloha dle sjednaných podmínek. Úhradou zálohy se rozumípřipsání příslušné částky na bankovní účet Ubytovateli, není-li dohodnutojinak. Nebude-li záloha Klientem řádně uhrazena, vyhrazuje si Ubytovatel právozrušit sjednanou rezervaci a požadovat po Klientovi odpovídající stornopoplatky dle bodu 6. těchto VOP. Cenu za ubytování a služby, jakož i zálohu, jeKlient povinen uhradit: a) buď převodem nabankovní účet Ubytovatele nebo b) platební kartouformou online platby přes platební bránu nebo c) předautorizací, ta slouží k ověření platnosti platební karty ak ověření dostatečného finančního krytí na účtu držitele platební kartypro předpokládanou transakci a následná úhrada přes platební kartu. V cenách jezahrnut poplatek (ubytovací, lázeňský, atd.), který se vybírá ve výši stanovenéobecně závaznou vyhláškou příslušného městského úřadu. Ubytovatel můžepožadovat zaplacení vratné kauce ve výši 1.000 Kč, která slouží na případnéškody, nedoplatky a porušení povinností hosta ….. Případný doplatek ceny zaubytování musí být uhrazen nejpozději v den zahájení pobytu, ledaže se smluvnístrany dohodly jinak, a to v hotovosti nebo předautorizací platební karty.V případě prodlení Klienta s úhradou platby za poskytnuté služby má Ubytovatelprávo zrušit již potvrzenou rezervaci Klienta a požadovat po Klientovi vedlezaplacení dlužné částky také úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky zakaždý započatý den prodlení. Ubytovatel si vyhrazuje právo použít kteroukolivplatbu Klienta k uhrazení jeho nejstarší pohledávky/nejstarších pohledávek, kterou/kterémá vůči Klientovi po lhůtě splatnosti. 4. Práva a povinnosti Klienta Klient má právo užívatpo dohodnutou dobu přidělený apartmán, či pokoj ( dále jen „ předmět plnění“ ).Předmět plnění se předává Klientovi v sjednaný den od 16:00 do 22:00 hod, tak,že si klient vyzvedne klíče od Apartmánu v trezoru, a to na základě předemzaslaných pokynů, kde jsou klientovi sděleny tyto údaje: Číslo trezoru, pin,umístění a číslo apartmánu, adresa, údaje o wiffi…, nebo osobně, a to zapoplatek 30 Euro. Klient je povinen zacházet s majetkem Ubytovatele šetrně.Každou zjištěnou závadu nebo škodu na zařízení je Klient povinen neprodleněhlásit Ubytovateli. Klient je povinen udržovat pořádek a čistotu v Předmětuplnění a ve společných prostorách ubytovacího zařízení. Klient je povinendodržovat noční klid v době od 22:00 do 6:00 hodin. Klient je povinenzabezpečit soukromé (vnesené) věci tak, aby nemohlo dojít k jejich zcizení, anike zcizení věcí ubytovatele. Ubytovatel věci klienta nepojišťuje a to vzhledemk charakteru ubytovacího zařízení a provozním podmínkám za tyto věci neručí.Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamacije povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednánanáprava, pokud možno na místě samém, telefonicky, emailem. Bližší podmínkyreklamace stanoví Reklamační řád, který je nedílnou součástí VOP. Klient jepovinen při nástupu do ubytovacího zařízení převzít z trezoru svazek klíčů odbudovy a Předmětu plnění, a to na základě předem zaslaných pokynů, kde jsouklientovi sděleny tyto údaje: Číslo trezoru, pin, umístění a číslo apartmánu,adresa, údaje o wiffi…ledaže se Ubytovatel s Klientem dohodnou písemně jinak.Ztrátu svazku klíčů, nebo jeho částí, je Klient povinen neprodleně bez zbytečnéhoodkladu oznámit Ubytovateli. Svazek klíčů je majetkem ubytovatele, při ztrátěje Klient povinen uhradit výdaje spojené s výměnou vložky, klíčů apod., resp.další náklady, které bude Ubytovatel nucen vynaložit na odstranění toutoztrátou vyvolaných následků. Klient je povinen nejpozději v okamžiku odjezduzaplatit dohodnutou cenu včetně případných dalších nákladů, které vznikly zdůvodů zvláštních služeb, které požadoval on sám anebo hosté, kteří hodoprovázejí. Klient ručí a odpovídá Ubytovateli za jakoukoliv škodu,kterou způsobí on nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle Klientavyužívají služeb Ubytovatele. Klient je povinen předat Předmět plněníUbytovateli ve stavu v jakém jej převzal. V případě, že Klient nepředáUbytovateli Předmět plnění ve stavu, v jakém jej převzal, je Ubytovateloprávněn po Klientovi požadovat náhradu vzniklé škody. Klient je povinenuvolnit Předmět plnění v den odjezdu ve stanovený čas. V případě, že Klientneuvolní Předmět plnění ve stanoveném čase, je Ubytovatel oprávněný Klientoviúčtovat další pobytový den nebo osobní zavazadla Klienta vystěhovat a zajistit,aby nedošlo k omezení práv dalších Klientů. Klientovi je zakázáno ( hrubá porušení VOP ): - umožnit vstup, pobyt a přespání v ubytovacím zařízení třetím osobám, půjčovatklíče od ubytovacího zařízení třetím osobám, - přemísťovat nábytek a jiné zařízení a vybavení apartmánu do jiných pokojů,apartmánů nebo prostor bez souhlasu ubytovatele, - přemisťovat nábytek v apartmánu, - kouřit na pokojích, na chodbách, ve společných prostorách, - provádět zásahy do rozvodů elektřiny, vody, datových sítí a ústředního topení, - vnášet do ubytovacího zařízení a mít v užívaném prostoru resp. pokoji: hořlavé,výbušné a zápalné látky, zbraně, drogy (vč. marihuany), neskladné předměty,plynové spotřebiče, elektrické přímotopné spotřebiče, elektrické varné plotýnky- upravovat či vyměňovat dveřní zámky, - znečišťovat apartmán, společné prostory a okolí ubytovacího zařízení, - chovat v prostorách ubytovacího zařízení zvířata všech druhů, Podmínkou pro pobyt v ubytovacím zařízení Ubytovatele jezejména dodržování základních pravidel společenského soužití, tolerance avzájemného respektu ve smyslu občanského zákoníku, dodržování nočního klidu,dodržování pořádku a čistoty ve všech prostorách uvnitř objektu a v jehobezprostředním okolí. Právo na ubytování v ubytovacím zařízení zaniká kposlednímu dni ubytování uvedenému v potvrzení objednávky ubytováníUbytovatelem. Právo na ubytování zaniká okamžitě, jestliže Klient porušítyto VOP nebo hrubým způsobem porušil pravidla společenského soužití a nebo vpřípadě, jestliže Ubytovateli neuhradí předem ubytovací služby. V takovémpřípadě může Ubytovatel ukončit ubytovací služby i bez nároků na vrácenízbývající částky za ubytování. Právo na ubytování v ubytovacím zařízení zaniká poslednímdnem do doby, na kterou jsou ubytovací služby uhrazeny. Klient je povinenopustit Předmět plnění a předat Ubytovateli klíče do trezoru, včetně všechnáležitostí, a to do 9:00 hodin. V případě skončení ubytování nemá Klientnárok na přidělení náhradního ubytování. V případě že Klient nevyklidíubytovací prostor ve smyslu předchozího odstavce, je Ubytovatel oprávněn majetekKlienta na náklady Klienta vystěhovat. Ubytovatel v těchto případech schraňujemajetek Klienta po dobu 2 týdnů ve svých prostorách a po této době jej můžezlikvidovat, a nebo pro odvoz a schraňování věcí Klienta najme firmu. Klientpro takový případ zmocňuje Ubytovatele, aby jeho jménem, jako složitel, na totouzavřel smlouvu s vybraným schovatelem, a to za běžných obchodních podmínek. 5. Práva a povinnostiUbytovatele. Ubytovatel si vyhrazuje právo ve výjimečných případechnabídnout Klientovi jiné ubytování, než bylo původně dohodnuté, pokud se nijakpodstatně neliší od potvrzené objednávky. Ubytovateli přísluší právo své službykdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně. Ubytovatel může prodloužitpobyt Klientovi jen v případě, že má Ubytovatel k dispozici volnou kapacitu. Vpřípadě, že Klient ukončí svůj pobyt dříve, než bylo sjednáno v potvrzenírezervace, Ubytovatel má právo účtovat Klientovi částku za celý pobyt včetněslužeb. Ubytovatel je oprávněn ukončit poskytování služeb Klientovi a odstoupitod smlouvy s okamžitou platností a bez nároku Klienta na vrácení peněz, když: - Klient úmyslně nebo nedbale poškozuje majetek Ubytovatele, či jeho chování je vrozporu se zásadami slušného společenského chování, morálkou nebo obtěžuje svýmchováním třetí osoby, - zdravotní stav Klienta ohrožuje zdraví třetích osob, - z důvodu zásahu vyšší moci. Předané osobní údaje Klienta je Ubytovatel oprávněn použítpouze pro uzavíraný smluvní vztah. 6. Storno podmínky Pokud Klient odstoupí od uzavřenésmlouvy, je povinen hradit provozovateli storno poplatky z celkové ceny pobytu.Storno poplatky činí: storno poplatek je určen podle vybrané cenové kategorie a je uveden naubytovacím voucheru, na potvrzení rezervace vydané zvoleným rezervačnímportálem dle podmínek sjednaných na vybraném rezervačním portálu. 7. Reklamační řád Ochrana spotřebitele: Ubytovatel poskytuje svým hostům před uzavřenímsmlouvy o ubytování veškeré informace dle ustanovení § 1811 a § 1820 zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanskýzákoník"): - Totožnost akontaktní údaje ubytovatele: Bluestars Company s.r.o., sídlo: ZávoduMíru 389/26, 360 17 Karlovy Vary, IČ: 28017081. zapsaná v obchodním rejstříkuvedeném u Krajského soudu v Plzni, Odd. C, vložka : 21566., zastoupen/a: Bc. Janou Čermochovou, jednatel - adresa prodoručování elektronické pošty: info@bluestars-apartments.com, telefonní číslo:353 540 393 - hlavní předmět podnikání ubytovatele: ubytovací služby - označení služby:ubytovatel obstarává pro ubytované hosty ubytování a služby související subytováním na základě podmínek uvedených v písemné smlouvě o ubytování - náklady naprostředky komunikace na dálku: náklady na prostředky komunikace na dálkuurčují subjekty poskytující služby prostředků komunikace na dálku a tytonáklady se neliší od základní sazby - údaj oexistenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelůvčetně údaje, zda se lze obrátit na orgán dohledu: ubytovaný host má právopodat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudníhořešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce: Ústředníinspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web:adr.coi.cz - Česká obchodníinspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele,postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve zněnípozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka Českéobchodní inspekce je www.coi.cz - v souladu sustanovením § 1837 písmeno j) občanského zákoníku ubytovaným hostům jakospotřebitelům nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokudubytovatel poskytuje plnění v určeném termínu- označení členského státu nebočlenských států Evropské unie, jejichž právními předpisy se bude řídit vztahmezi ubytovaným hostem a ubytovatelem založený smlouvou o ubytování: Českárepublika - údaj o jazyku,ve kterém bude ubytovaný host s ubytovatelem jednat o uzavření smlouvy oubytování a ve kterém poskytne ubytovaným hostům smluvní podmínky a dalšíúdaje: český jazyk 8. Závěrečná ustanovení Tyto VOP jsou nedílnousoučástí objednávky ubytování. Pro skupinové pobyty mohou být sjednány jinépodmínky rezervace. Pokud Klient tyto podmínky neobdrží, je oprávněn si jevyžádat u Ubytovatele. Klient má povinnost se s podmínkami seznámit předuskutečněním rezervace a Ubytovatel k tomu zajišťuje podmínky prostřednictvímsvé webové prezentace, rezervačních formulářů, e-mailového vyjádření kpředběžné rezervaci a na vyžádání. Všeobecné obchodní podmínky vstupují vplatnost dne 1.5.2019. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálněupraveny mezi Ubytovatelem a Klientem výlučně písemnou formou. Klient souhlasíse zpracováním osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb, a se zasílánímobchodních sdělení elektronickými prostředky. V Karlových Varech dne 1.5.2019 Jana Čermochová, jednatelBluestars Company s.r.o.