Prodloužený víkend v Moravském krasu



Přijeďte strávit prodloužený víkend s vaší rodinou do krásného Hotelu Skalní mlýn, podniknout výlety vláčkem nebo lanovkou a vidět propast Macochu, Punkevní jeskyně, Kateřinské jeskyně...
Jedete navštívit krásy propasti Macocha a jižní Moravy? Ubytování v Blansku v Hotelu Skalní mlýn lze využít v samém srdci CHKO Moravský kras. Hotel Skalní mlýn v Blansku vás ubytuje ve standardních pokojích a postará se i o prostor pro váš vůz. Ubytovaní hosté v Hotelu Skalní mlýn v Blansku mohou díky hotelové půjčovně kol poznat krásy okolí na kole.
Hotel nabízí pokoje v této skladbě: 4 jednolůžkové, 5 čtyřlůžkových, 2 třílůžkové a 31 dvoulůžkových pokojů, u některých dvoulůžkových pokojů možnost přistýlky (rozkládací křeslo). Hotelové pokoje jsou vždy s vlastním WC, sprchou (na 2 dvoulůžkových pokojích vana), telefonem, rádiem a sat-TV.
Hromadnou přepravu návštěvníků Punkevních jeskyní z koncového parkoviště Skalní mlýn zabezpečují dvě silniční vlakové soupravy. Jejich jízdní řád je harmonizován se vstupem do Punkevních jeskyní. Navazující lanová dráha od roku 1995 zajišťuje návštěvníkům spojení od Punkevních jeskyní k vyhlídkovým můstkům propasti Macocha.
V Hotelu Skalní Mlýn je pro hosty připravena restaurace, piano bar či letní terasy.
V hotelu je pro hosty připravena restaurace (40 míst), večerní restaurace - piano bar a letní terasy. Snídaně je formou výběru ze snídaňového jídelního lístku + nápoj, oběd je jednotný z tříchodového menu + nápoj, večeře je formou tříchodového menu s výběrem ze tří teplých jídel + nápoj.
Přímo na místě na hosty čeká nabídka 33 rodinných výletů, které mohou podniknout z hotelu do blízkého okolí. V těsné blízkosti je křižovatka turistických tras a naučná stezka. Nedaleko hotelu stanice silničních vláčků jezdících k Punkevním jeskyním, od kterých dále jezdí lanová dráha k propasti Macocha.
Moravský kras patří mezi nejvýznamnější krasové oblasti ve střední Evropě. V celém území je známo více než 1000 jeskyní. Čtyři z nich jsou přístupné veřejnosti. Punkevní jeskyně s vodní plavbou na podzemní říčce Punkvě a prohlídkou dna propasti Macocha. Kateřinská jeskyně, která je známá unikátními hůlkovými stalagmity, jeskyně Balcarka s bohatou a barevnou krápníkovou výzdobou a Sloupsko-šošůvské jeskyně, tvořené mohutnými chodbami a podzemními propastmi.
Dostatek prostoru pro uzavřená jednání poskytují dvě školící místnosti s kapacitou do 20 osob. Pro větší skupiny rádi poskytneme večerní restauraci s kapacitou do 40 osob s možností zatemnění. Učebny jsou standardně vybaveny televizí, videopřehrávačem, flip chartem a zpětným projektorem.
Okolní Národní přírodní rezervace umožňuje řadu relaxačních aktivit.
Přímo na místě na hosty čeká nabídka 33 rodinných výletů, které můžou z hotelu do blízkého okolí podniknout.
V těsné blízkosti je křižovatka turistických tras a naučná stezka. Nedaleko hotelu stanice silničních vláčků jezdících k Punkevním jeskyním, od kterých dále jezdí lanová dráha k propasti Macocha. Brno je vzdáleno 30 km.
Přijeďte strávit prodloužený víkend s vaší rodinou do krásného Hotelu Skalní mlýn, podniknout výlety vláčkem nebo lanovkou a vidět propast Macochu, Punkevní jeskyně, Kateřinské jeskyně...
Vezměte svou milovanou rodinu do krásného prostředí Moravského krasu. Určitě vás potěší i milý stylový dárek - kniha o Moravském krasu a Orientační mapka Moravského krasu. Díky tomu si budete moci naplánovat své výlety.
Hotel Skalní mlýn vás zve na Víkend do Moravského krasu, kde si užijete jak relaxaci a odpočinek, tak i příjemné chvíle při procházkách krásnou krajinou Moravského krasu. V pobytovém balíčku najdete i tipy na výlety.
Dobrodružství v jeskyních aneb Rudické propadání je třídenní pobytový balíček, který nabízí zajímavý kurz speleologie. Také vám zde zapůjčí hole na Nordic walking, abyste si mohli udělat pěkný a zdraví prospěšný výlet.
Hotel Skalní mlýn poskytne zázemí pro turistické výpravy po Moravském krasu. S trekingovými holemi a orientační mapou na cestu budete dokonale vybaveni. Vyberte si skvělý Aktivní pobyt nejen pro seniory.
Krásnou dovolenou můžete strávit v hotelu Skalní mlýn, kde si užijete různé krásné výlety pěšky, vláčkem nebo lanovkou, výpravy k propasti Macocha, Punkevní jeskyně, Kateřinské jeskyně. Čtyřdenní pobytový balíček potěší nejen seniory.
Hotel se nachází v samém srdci Národní přírodní rezervace Moravský kras, do které láká tisíce turistů především propast Macocha, vápencové jeskyně a unikátní plavba po podzemní říčce Punkvě.
Nadmořská výška ubytování: 281 m n.m.
Možnosti:
Lyžarské vleky:
Souřadnice ubytování pro navigaci:
Ubytování | 90% |
---|---|
Stravování | 86% |
Přístup personálu | 92% |
Okolí | 94% |
Služby | 90% |
Celková spokojenost | 90% |
Hotel Skalní mlýn hodnotilo 81 zákazníků, 98% tento hotel doporučuje.
| Klient Martin H.17.9.2019 | Celkové hodnocení 100% | Krásný hotel.Super jídlo,personál vstřícný.Okolí nádherné a spousta jeskyní a turistiky. Reakce hotelu:Děkujeme za pěknou recenzi i návštěvu! |
| Klient Ivana P.10.9.2019 | Celkové hodnocení 64% | Hotel celkově příjemný, my jsme byli ubytováni pod střechou, což nebylo ideální z důvodu malého okna a tepla. Okolí krásné, pěšky lze dojít ke Kateřinským i punkevním jeskyním. Personál byl ochotný, jídlo dobré. |
| Klient Hana I.10.9.2019 | Celkové hodnocení 92% | Příjemný hotel, ubytování v pořádku. Výhodná poloha na návštěvu jeskyní. Jako pěší turisté jsme ocenili autobusovou dopravu do Blanska a perfektní autobusové nádraží z kterého jsme cestovali za ostatními zajímavostmi v okolí. Moc se nám líbilo. |
| Klient Petr Š.19.8.2019 | Celkové hodnocení 80% | Hotel je umístěn v blízkosti punkevních jeskyní. Snídaně bohaté, parkování přímo u hotelu. V rámci polopenze u večeře výběr ze 3 jídel. Hotel udržovaný a čistý pouze výtah by potřeboval generálku (divně se houpe na lanech). Celkově ideální poloha pro návštěvu jeskyní - určitě doporučuji. |
| Klient Eva S.26.6.2019 | Celkové hodnocení 80% | Příjemný, starší hotel, velmi výhodné poloha u Macocky a Punkvy. Vadou byla chybějící lednička na pokoji, myslím, že i v 3 * hotelu by to měla být v dnešní době samozřejmost. Zejména pro hotel na tak exponovaném místě. Reakce hotelu:Děkujeme za návštěvu i pozitivní recenzi. |
| Klient TOMÁŠ M.10.6.2019 | Celkové hodnocení 100% | úroveň ubytovani perfektni, totéž hotelova restaurace, pristup personalu výborný, nemam co vytknout. a okoli - Moravský kras, co dodat........ Reakce hotelu:Dobrý den, děkujeme za pochvalu, jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo. |
| Klient Radek S.11.10.2018 | Celkové hodnocení 88% | hotel v krásném prostředí a nádherné okolí, služby v hotelu a okolí jsou na vysoké úrovni. infocentrum luxusní a dobře vybaveno. Reakce hotelu:Děkujeme ! |
| Klient Ing.Milan S.15.9.2018 | Celkové hodnocení 96% | Příjemné prostředí večer a v noci klid. Kuchyně je přímo fantastická (pochvalte kolektiv kuchyně), obsluha v restauraci na dobré úrovni. Skvělá příroda. Reakce hotelu:Děkujeme !!! |
| Klient Daniel H.13.9.2018 | Celkové hodnocení 88% | Výborná lokalita, parkování zajištěno bez problémů. Hotel jednodušší, ale kvalitní, rozsah služeb odpovídající dané třídě. Pokoj nebyl příliš velký, ale dostatečně vybavený (kvalitní postele/matrace !), čistý. Veškerý personál hotelu počínaje recepcí až po restaurace byl velice příjemný, ochotný, dostatečně profesionální. Nabídka bufetové snídaně dostatečná, večeře velice dobré. Děkujeme :-) ! Reakce hotelu:Děkujeme za návštěvu i milou recenzi ! |
| Klient Stanislava T.22.8.2018 | Celkové hodnocení 96% | Prijemne prostredi, ochota personalu, uzitecne informace Reakce hotelu:Dobrý den, děkujeme za návštěvu i milou recenzi, jsem moc rád, že jste u nás byli spokojeni! |
| Klient lenka F.18.8.2018 | Celkové hodnocení 84% | Krásný hotel, pokoje také pěkné, pouze více dbát na úklid a opravy. Skvělá lokalita, okolní příroda je úchvatná. Personál příjemný, vždy dokázali poskytnout informace. Servis v restauracích též velká spokojenost. |
| Klient Milena P.10.8.2018 | Celkové hodnocení 100% | Po hlučných neprospaných nocích v centru Brna byl hotel balzámem na duši. Úžasné místo pro výlet na Macochu a průzkum dalších zajímavých míst. Personál se o vás postará na jedničku a pan kuchař jedničkou je!!! Reakce hotelu:Dobrý den, děkujeme, jsme moc rádi, že jste u nás byli spokojeni! |
| Klient Vladimír B.10.7.2018 | Celkové hodnocení 92% | Vynikající poloha k návštěvě jeskyní. Vstřícný a ochotný personál. Reakce hotelu:Dobrý den, děkujeme za zprávu, jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo! |
| Klient Zorka P.10.5.2018 | Celkové hodnocení 92% | Personál hotelu Skalní mlýn nám vyšel velmi vstříc v situaci, kdy se manžel druhý den pobytu zranil, nemohl chodit a náš další pobyt ztratil smysl. Vstřícně se chovali a nemuseli jsme uhradit nevyužité služby. Děkujeme. Reakce hotelu:Děkujeme za návštěvu, budeme rádi, když se k nám zase vrátíte! |
| Klient Jitka L.31.8.2017 | Celkové hodnocení 100% | Moc krásný hotel na moc pěkném místě.Pokoje čisté s krásným výhledem na skály,ručníkový servis fungoval jak má,pokoj dostačující.Snídaně bohaté,výběr obrovský.Večeře nám byla nabídnuta ze čtyř jídel a k tomu desert.Chuťově výborné.Personál ochotný a moc příjemný.Odjížděli jsme naprosto spokojení,doporučuji. Moc krásná příroda. Reakce hotelu:Děkujeme, jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo ! |
| Klient Jaroslav M.19.7.2017 | Celkové hodnocení 92% | Hotel se nám velmi líbil. Má dobrou polohu k návštěvě jak do jeskyň tak i na Macochu. Ubytování bylo velice příjemné. Byli jsme příjemně překvapeni a spokojeni. Reakce hotelu:Děkujeme za návštěvu, jsem moc rád, že se Vám u nás libilo. |
| Klient Jana S.30.5.2017 | Celkové hodnocení 80% | Na recepci příjemná obsluha. Velmi dobrá spolupráce recepce s restaurací, kdy i přes objednanou rezervaci zájezdu celé restaurace nám umožnili sice krátce ale dobře se najíst. Pokoje odpovídají cenové relaci. Jediné co se mi nelíbilo, byla složená přistýlky v pokoji. Předpokládám, že důvodem byla skutečnost, že jsme zde s manželem byli ubytováni jen na jednu noc. Reakce hotelu:Děkujeme za návštěvu, jsmě rádi, že se Vám u nás líbilo |
| Klient P.2.9.2016 | Celkové hodnocení 100% | V hotelu jsme byli velmi spokojeni, líbilo se nám ubytování, chutnala nám strava, příjemný personál. Reakce hotelu:Děkujeme za pochvalu! |
| Klient Miroslav D.31.8.2016 | Celkové hodnocení 72% | Příjemný hotel, ubytování hodnotíme spíše o jednu hvězdičku méně. Personál ochotný, příjemný. Okolí hotelu vybízí k příjemným procházkám přírodou. Reakce hotelu:Děkujeme za návštěvu. |
| Klient Renáta O.22.8.2016 | Celkové hodnocení 84% | Kvalitní a pohodlné ubytování, vše čisté. WIFI připojení stále padalo, na pokoji vůbec nebylo, nutnost připojovat se na chodbě. Snídaně dobré, ale jídla večer v restauraci velmi slabá (ryba byla vysušená, dětské jídlo krupicová kaše byla vlažná, vodová, bez chuti, vyrobená z instantní směsi). |
| Klient Bohumil Č.30.3.2016 | Celkové hodnocení 92% | Hotel je v centralnej polohe Moravskeho krasu. V blizkom okoli aj pešo sa nachadzaju viacere jaskyne. Tiež doporučujem turisticke trasy v okoli kde sa nachadzaju pekne sklane utvary. Reakce hotelu:Děkujeme za recenzi, jsem rád, že se Vám u nás líbilo. |
| Klient Karel F.11.9.2015 | Celkové hodnocení 92% | Velice příjemný personál a vždy upravený. Dobrá kuchyně. Krásná okolní příroda. Reakce hotelu:Děkujeme, jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo. |
| Klient Hana B.2.9.2015 | Celkové hodnocení 88% | Velmi příjemný hotel, vstřícný personál a recepční. Jídlo na úrovni - punkevní pstruh na oba způsoby byl vynikající. Rádi se tam vrátíme, Reakce hotelu:Děkujeme za pochvalu a budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu. |
| Klient Jaroslav P.27.8.2015 | Celkové hodnocení 68% | Kvalita ubytováni odpovídá ceně. Hotel těží z atraktivní polohy /Moravsky kras/. Vysoce oceňuji balíček služeb 'kolem dokola Moravským krasem' - doporučuji. |
| Klient Milan S.27.8.2015 | Celkové hodnocení 80% | Myslím, že úroveň tohoto hotelu je slušná. Hotel má výhodu, že je blízko krásné přírody a jeskyní. Také kuchyň včetně personálu je na víc než dobré úrovni. Rád se na toto místo vrátím. |
| Klient Jana Z.18.8.2015 | Celkové hodnocení 72% | Hotel doporučuji, příjemný a ochotný personál recepce i restaurace, ubytování dobré. Okolní jeskyně a Macoch naprosto úžasné. Děkujeme celému kolektivu hotelu za příjemnou dovolenou. Reakce hotelu:Vážená paní Jano, velmi nás těší, že jste u nás byli spokojeni! Děkujeme za milou recenzi a přejeme Vám krásný zbytek léta! |
| Klient Jiří P.12.8.2015 | Celkové hodnocení 68% | Celkově bych hotel a služby ohodnotil známkou 2- Známku snižuje především vybavení pokoje a přístup personálu v hotelové restauraci. Naopak služby hotelu a recepce byly vynikající - čisto, vstřícné jednání a ochota poradit. |
| Klient Jiří O.5.1.2015 | Celkové hodnocení 100% | Veliká spokojenost s úplně celkovým průběhem od vyřízení objednávky po všechny služby. Reakce hotelu:Děkujeme, jsme velmi rádi, že jste byli spokojeni a rádi Vás opět přivítáme! |
| Klient Helena B.4.1.2015 | Celkové hodnocení 100% | Prožili jsme u Vás opravdu pěkný Silvestr, přístup obsluhy i personálu byl velmi vstřícný, kuchyně vynikající, zařízení hotelu je pěkné, útulné a hlavně čisté. |
| Klient František P.3.1.2015 | Celkové hodnocení 96% | Se silvestrovským večerem jsme byli spokojeni a také okolí je nádherné. Hotel bychom chtěli doporučit. |
| Klientka Lenka K.3.1.2015 | Celkové hodnocení 96% | Byli jsme s manželem příjemně překvapeni výborným ubytováním, čistotou prostředí včetně tepla na pokoji. Obsluha byla velmi příjemná a rychlá. Jídlo bylo dobré a bylo ho dostatek. V nabídce byla kvalitní a chutná vína. Hudba byla též příjemná. Pouze snad taneční parket by nebyl dostačující, kdby ho využili naráz všichni hosté. Okolí hotelu je pěkné. Pobyt je výzvou pro uskutečnění dalších výletů, případně pobytů. Reakce hotelu:Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo, pokud budete mít zájem přijet v budoucnu, budete vítáni. Přeji šťastný nový rok. |
| Klient Sabina K.26.8.2014 | Celkové hodnocení 100% | V hotelu se nám velice líbilo, snídaně byly bohaté, personál velice vstřícný, můžeme jen doporučit. |
| Klient Ivan V.1.8.2014 | Celkové hodnocení 80% | Kvalitný hotel situovaný v kľúčovej pozícii nádhernej prírodnej scenérie Punkevných jaskýň a priepasti Macocha! Odp. Dôjsť autom k večeru a ďaľší deň ráno absolvovať vláčikom cestu k jaskyniam , návštevu jaskýň aj s plavbou lodičkou (úžasný zážitok) a potom lanovkou k vyhliadky do priepasti Macocha. |
| Klientka Pavlína R.6.8.2013 | Celkové hodnocení 72% | Kvalita ubytování vyborna, kuchyně průměr. Personál bez nálady, sle slušný. Okolí hotelu ciste, prolezacky pro dětičky, jine vyuziti již ne. Celkova spokojenost, můžeme doporucit. |
| Klientka Radka G.9.7.2013 | Celkové hodnocení 96% | Příjemný hotel s ideální polohou pro ty, kdo chtějí navštívit Moravský kras. Jediné, co mě trochu nemile překvapilo, byla snídaně. Podle recenzí ostatních návštěvníků jsem čekala švédský stůl, místo toho byla omezená nabídka podle snídaňového menu. |
| Klientka Alena S.1.11.2012 | Celkové hodnocení 100% | Jednoduše ABSOLUTNÍ SPOKOJENOST!!! Děkujeme Reakce hotelu:Dobrý den, děkujeme za recenzi, jsem moc rád, že se Vám u nás libilo a věřím, že znovu přijedete. |
| Klientka Ivana K.18.9.2012 | Celkové hodnocení 100% | Ideální dovolená pro rodinu s dětmi. |
| Klientka Dana K.11.8.2011 | Celkové hodnocení 96% | Hotel je na dobrém místě, v okolí možnosti výletů, jeskyně atd.. Výborné a bohaté snídaně, člověk se zasytil na půl dne.. Večeře v restauraci také dobré, dalo se vybrat. Hotel čistý, tichý, nebylo slyšet hluk z okolních pokojů a z restaurace. Na recepci milý personál. Mohu doporučit a určitě bych se tam vrátila. |
| Klient Zdeněk F.29.9.2009 | Celkové hodnocení 95% | Vše výtečné! Slečny z recepce byly pozorné,vstřícné i ochotné. Ubytování a jídlo bylo skvělé. Jen ty vosy byly všude a lezly do jídla, do nápojů a obtěžovaly v okolí hotelu. Toto je malé mínus hotelu. |
| Klient Vlastimil J.11.9.2009 | Celkové hodnocení 75% | Čistota koberců na pokojích by mohla být lepší. Jedná se o doslova zaprášené kroužky okolo nohou stolků, skříněk a podobně. Vysavač se tam asi nedostane. Sociální zařízení bylo v pořádku a to je pro mne důležité. |
| Klient Miloš H.5.9.2009 | Celkové hodnocení 80% | Sprchový kout je nevhodně řešený a velikost je pouze pro děti. Jinak koupelna byla super. Na tmavém koberci je znát, kam se nedostane vysavač. |
| Klient K.4.9.2009 | Celkové hodnocení 90% | Celkový dojem máme velmi kladný. Jediné, co bychom zlepšili, byly porce jídla (mimo snídaní) a vybudování dětského koutku nebo hřiště v areálu hotelu. Jinak všem vřele doporučujeme. |
| Klientka Marie S.8.8.2009 | Celkové hodnocení 100% | S výběrem hotelu Skalní mlýn jsem byla já, můj manžel i naši přátelé velmi spokojeni. Personál recepce i restaurace hodnotíme rovněž kladně. Jídlo bylo výborné a veliký výběr za přiměřené ceny. Poloha hotelu nám vyhovovala, neboť je v blízkosti přírodních krás, které jsme chtěli navštívit. |
| Klient Roman J.8.8.2009 | Celkové hodnocení 95% | V hotelu Skalní mlýn jsem byl se svou 4letou dcerkou. Cítili jsme se tam dobře. Jen škoda, že u hotelu není více prostoru k hraní pro malé děti. Ovšem plastový domeček se líbil :-) |
| Klient Iveta R.10.9.2019 | Celkové hodnocení 64% |
| Klient Jaroslav K.8.10.2018 | Celkové hodnocení 88% |
| Klient Dagmar P.2.10.2018 | Celkové hodnocení 92% |
| Klient Václav,Zdenka V.18.8.2018 | Celkové hodnocení 76% |
| Klient Jaroslav L.13.8.2018 | Celkové hodnocení 80% |
| Klient Peter L.5.1.2018 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Miroslav J.26.10.2017 | Celkové hodnocení 96% |
| Klient vincent l.2.9.2017 | Celkové hodnocení 88% |
| Klient Eva Z.7.8.2017 | Celkové hodnocení 96% |
| Klient Miloslav S.18.5.2017 | Celkové hodnocení 95% |
| Klient Zdeněk Mlejnský M.26.3.2017 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Slávka H.19.9.2016 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Jiří D.21.7.2016 | Celkové hodnocení 88% |
| Klient Anastázie K.1.6.2016 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Zuzana N.1.11.2015 | Celkové hodnocení 92% |
| Klient k.15.9.2015 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Renáta M.4.9.2014 | Celkové hodnocení 84% |
| Klient Pavel H.5.9.2013 | Celkové hodnocení 96% |
| Klient H.2.11.2012 | Celkové hodnocení 96% |
| Klientka M.6.9.2012 | Celkové hodnocení 96% |
| Klient Radovan K.21.9.2011 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Josef V.12.8.2011 | Celkové hodnocení 92% |
| Klient Pavel J.11.8.2011 | Celkové hodnocení 92% |
| Klient Petr P.9.9.2010 | Celkové hodnocení 92% |
| Klient Tomáš K.4.9.2010 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Ludvík K.3.8.2010 | Celkové hodnocení 84% |
| Klient Marek Š.3.8.2010 | Celkové hodnocení 88% |
| Klientka Ludmila B.5.7.2010 | Celkové hodnocení 92% |
| Klient Richard H.2.6.2010 | Celkové hodnocení 85% |
| Klientka Lucie B.7.4.2010 | Celkové hodnocení 100% |
| Klientka Renata Ž.5.9.2009 | Celkové hodnocení 90% |
| Klientka Renata C.4.9.2009 | Celkové hodnocení 100% |
| Klientka Olga D.10.8.2009 | Celkové hodnocení 95% |
| Klientka Jindřiška H.9.8.2009 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Vít B.8.8.2009 | Celkové hodnocení 80% |
| Klientka Lubomír P.4.3.2009 | Celkové hodnocení 95% |
| Klientka Zdeňka V.23.6.2008 | Celkové hodnocení 90% |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
| Petr Š.19.8.2019 | Od hotelu je Kateřinská jeskyně vzdálená 300m, Na Macochu se dostanete mašinkou s parkoviště odtud přímo do jeskyně + plavba Punkvou. Po té můžete vyjet lanovkou na vyhlídku do propasti. |
| TOMÁŠ M.10.6.2019 | macocha a prohlídka jeskyní perfektni, vcetne doprovodnych služeb, celkove vynikajici dojem z vyletu |
| Karol S.10.5.2017 | Super - parkovanie i služby. Trošku sa to ťažko hľadalo, navádzacie tabule v meste "smer Macocha", odbočka "smer Skalní Mlýn", ale inak skutočne super. |
| Romana H.9.8.2016 | Krása.... |
| Jarmila K.27.5.2016 | Skalní mlýn je známé letovisko, ze kterého se nejsnadněji dostanete k Punkevním jeskyním a ke Kateřinské jeskyni. K Punkevním jeskyním je možné se dostat vláčkem nebo lanovkou, je ale možné udělat si I krásnou vycházku pěšky po naučné stezce. Díky možnosti dopravy jsou však Punkevní jeskyně přístupné všem věkovým kategoriím. |
1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Kolbenova 882/5A, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.
1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.
1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.
2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
4.4. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.
Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.
6.2. Prohlášení o souborech cookie
Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.
6.3. Zasílání obchodních sdělení
Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.
6.4. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.
7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.
Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.