| Klient Jana K.5.11.2018 | Celkové hodnocení 64% | Apartmán jsem si představovala jinak a né spaní na rozkládacím gauči z kterého lezly péra, pokoj relativně čistý což se nedá říct o koupelně. Byla jsem zklamaná. Bohužel. |
Hotel Olberg sídlí v Olomoučanech a je situován na okraji chráněné krajinné oblasti Moravský kras. Hotel nabízí pohodlné ubytování v kompletně vybavených dvoulůžkových pokojích s vlastním sociálním zázemím. Součástí Hotelu Olberg je restaurace a salonek s dětským koutkem, které jsou vhodné jak pro každodenní stravování, tak pro větší slavnostní příležitosti.
V hotelu je k dispozici půjčovna sportovních potřeb. K vypůjčení je mimo jiné vybavení pro cykloturistiku, in-line, vodní turistiku, skákací boty a elektrický dvoukolový dopravní prostředek Segway.
Hosté můžou vyrazit na cyklovýlet Kolem Hradů, na Koňský spád, Sloupsko Bus up – bike down nebo na hrad Boskovice a zámky.
Lyžování je možné v Olešnici, v Hlubokém u Kunštátu, v Hodoníně u Kunštátu nebo na Boskovicku.
Hotel se nachází na okraji chráněné krajinné oblasti Moravský kras v klidné obci Olomučany čtyři kilometry od města Blanska.
Nadmořská výška: 347 m n.m.
Ubytování | 84% |
---|---|
Stravování | 88% |
Přístup personálu | 83% |
Okolí | 78% |
Služby | 85% |
Celková spokojenost | 83% |
Hotel Olberg hodnotilo 23 zákazníků, 91% tento hotel doporučuje.
| Klient Jana K.5.11.2018 | Celkové hodnocení 64% | Apartmán jsem si představovala jinak a né spaní na rozkládacím gauči z kterého lezly péra, pokoj relativně čistý což se nedá říct o koupelně. Byla jsem zklamaná. Bohužel. |
| Klient Radek J.18.10.2017 | Celkové hodnocení 64% | Ubytování na dobré úrovni, welness super.Personal se snažil.Nekrasnejsi je však okolí hotelu. |
| Klient Lucie M.4.10.2016 | Celkové hodnocení 100% | Velice příjemný, krásný a čistý hotel. Milý a vstřícný personál. S ubytováním i celým wellnes balíčkem jsme byli velmi spokojení. Bezkonkurenční byla kvalita a chuť jídla. Velkou pochvalu kuchaři. Můžeme tento hotel jen doporučit. |
| Klient Daniel W.14.8.2016 | Celkové hodnocení 100% | Velice mě tento hotel překvapil. Výborné ubytování, služby, wellness, personál, ale co mě nejvíc potěšilo, byla kuchyně. Tak dobře jsem se nenajedl v žádném hotelu. Ještě jednou velké děkuji za celou rodinu. |
| Klient Iva N.27.7.2016 | Celkové hodnocení 100% | Příjemný hotel, nově zařízený, ochotný a příjemný personál, kuchyně skvělá, v okolí spousta zajímavých míst, velkou výhodou je parkování u hotelu zdarma |
| Klient Hana Z.6.7.2016 | Celkové hodnocení 72% | Pobyt v hotelu byl celkem příjemný až na neustálé překonávání výškových rozdílů (pokoj o dvě patra výš než restaurace a parkování ještě o patro výš než pokoj), ani to by za normálních okolností nevadilo, kdybych nebyla po náročné terapii. Zařízení odpovídající, jídlo dobré, snídaně trochu chudší, hlavně mi při ní chyběla zelenina. Vše však vynahradilo nádherné okolí, výborné východisko k poznávání Moravského krasu. Pobyt doporučuji. |
| Klient Ludvik Š.22.4.2016 | Celkové hodnocení 100% | Jeden z mála hotelů kde je člověk opravdu po všech stránkách spokojen. Tomuto Hotelu nelze nic vytknout jen samou chválu,proto kdo jsi chce užít ubytování a krásu okolí můžeme vřele doporučit všem. Reakce hotelu:Děkujeme. |
| Klient Jitka O.25.2.2016 | Celkové hodnocení 92% | Příjemný čistý hotel, probíhá i nějaká rekonstrukce, ale za provozu, takže trocha rámusu navíc, ale to se dá pochopit. Ovšem vzhledem ke službám zahrnutým v našem pobytovém balíčku jsme měli stochu smůlu v tom, že hlavním dnem pobytu bylo pondělí, kdy byly zavřené jeskyně, wellness navíc také nešlo využít, protože se v pondělí mění voda. Navíc se jaksi nepočítá s hosty bez auta, dostat se v únoru do punkevních jeskyní lze jen brzy ráno a to zas musíte bez snídaně :) Takže příště: jindy než v pondělí a vzít s sebou někoho s autem :) Jinak bezva :) Reakce hotelu:Děkujeme za hodnocení. Pokud jste bez auta, lze dohodnout smluvní dopravu. |
| Klient Tomáš S.21.2.2016 | Celkové hodnocení 40% | Příjemné prostředí, chybí výtah, chyběl toaletní papír. |
| Klient Jan G.16.2.2016 | Celkové hodnocení 96% | Velice příjemný a krásný hotel nedaleko Blanska. S přítelkyní jsme si pobyt velice užili a rozhodně plánujeme další návštěvu. Bohaté snídaně formou švédských stolů, široký výběr večeří, kvalitní wellnes služby a příjemný personál nás úplně uchvátilo až se nám nechtělo domů. Můžeme jen doporučit Jan a Zuzana Reakce hotelu:Nezbývá než poděkovat za potěšující hodnocení a těšit se až znovu přijedete. |
| Klient Vera Z.17.11.2015 | Celkové hodnocení 80% | Útulný hotel,,velmi čistý,malebný, ale mohu jen vytknout to, že bylo vše slyšet z vedlejších pokojů. Jinak stále čisté ručníky a velmi vstřícná ochota paní pokojské. Reakce hotelu:Děkujeme za kladné hodnocení a podnět k řešení. |
| Klient Jana A.27.10.2015 | Celkové hodnocení 72% | Dobrý den,a ubytováním jsme byli spokojeni,kladně hodnotím kuchyni, jak výběr jídel,tak kvalitu i porce,prostředí wellnes velmi příjemné. Reakce hotelu:Děkujeme za hodnocení, rádi Vás znovu přivítáme. |
| Klient Kozáková N.23.10.2015 | Celkové hodnocení 88% | Byla jsem na víkendu v hotelu Olborg. Byla jsem naprosto spokojená hned po příjezdu, večeřa byla vynikající. Přístup personálu velmi vstřícný a profesionální. Užasné bylo, že jsme měly bazén, saunu a vířivku jen pro sebe. I masáž byla skvělá. Reakce hotelu:Děkujeme. |
| Klient Andrea K.23.9.2015 | Celkové hodnocení 64% | Prvotní pohled na hotel v nás probudil rozpačité pocity, ale opět se osvědčilo nesuď knihu dle obalu. Vnitřek hotelu byl krásně a moderně vybaven. Co se negativ týče, tak nám přišlo velice zvláštní, že hotelová restaurace a recepce jsou vlastně jedno a to samé, tudíž když se zrovna trefíte do doby meníček, chvíli si s ubytováním počkáte, ovšem to ani omylem nezměnilo naše pocity z celkového pobytu. Je to vcelku klidná vesnička, takže nejste ničím rušení (pokud nemáte tedy pokoj přímo vedle úklidové místnosti, kde se pere) a wellness část hotelu je bezkonkurenční. Krásné a romantické a venkovní vyhřívaný bazén v chladnějším počasí je taktéž parádní. Určitě doporučuji návštěvu hotelu Olberg. :) |
| Klient Marie A.14.8.2015 | Celkové hodnocení 100% | Hotel Olberg-co se týká ubytování nemáme připomínky byli jsme zcela spokojeni,pokoj čistý,povlečení čísté,deky nové,sprchový kout moderní,WC čisté,ručníky v pořádku všude čisto,co se týká kuchyně výborně jsme si pochutnali a to manžel je kuchař,takže ví co je dobré a jídla co neznáme, nebo spíše co tak často se nevaří,chutné a dobré,personál vždy vstřícný a ochotný,ať se to týkalo čehokoliv.Zaručeně si pobyt určitě někdy zopakujeme a budeme doporučovat. Reakce hotelu:Děkujeme, rádi vás znovu uvidíme. |
| Klient Marie Z.21.7.2015 | Celkové hodnocení 100% | Hotel byl velmi příjemný, rekonstruovaný s mnoha službami. Nejvíce nás potěšil krásný bazén, který jsme mohli jako hoteloví hosté využívat. Nejlepší však byla kuchyně, moc jsme si pochutnali. |
| Klient Vendula H.21.7.2015 | Celkové hodnocení 72% | V hotelu se nám velice líbilo, byli jsme spokojení. Přístup personálu úžasný, neměli jsme žádný problém. Hotel by jsme doporučili dále. Děkujeme. Reakce hotelu:Děkujeme za kladné hodnocení, rádi vás přivítáme i příště. |
| Klientka Jitka Š.3.8.2013 | Celkové hodnocení 96% | Pobyt byl velice příjemný. Celá rodina si to užila. Jídlo a služby na vysoké úrovni. Celkově velká spokojenost. |
| Klientka Dana Ř.15.9.2012 | Celkové hodnocení 92% | Hotel Olberg je velmi pěkný, ubytování bylo příjemné a personál velmi milý a ochotný. Jídlo bylo také velmi dobré, jen bychom s přítelem více ocenili snídani formou švédských stolů. Ale jinak jsme byli se vším absolutně spokojeni. |
| Klient Alena B.25.11.2018 | Celkové hodnocení 88% |
| Klient Eva K.4.11.2015 | Celkové hodnocení 76% |
| Klient Dušan F.3.9.2015 | Celkové hodnocení 88% |
| Klient Václav H.17.9.2012 | Celkové hodnocení 84% |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
| Alena B.25.11.2018 | Chutné a zajímavé menu, velké porce. |
| Hana Z.6.7.2016 | Hned po příjezdu jsme absolvovali pěší stezku Olomučany, což byl první zážitek. Další den jsme navštívili Šošůvku a Sloup, abychom srovnali historickou a moderní sakrální stavbu, dále Sloupsko - Šošůvské jeskyně i město Blansko. Další den byla předpověď na tropické vedro, hotel nám zajistil vstupenky do Punkevních jeskyní, kde jsme se hezky zchladili. Kopec k Macoše jsme překonali za pomoci lanovky a příjemným lesním chládkem jsme se vrátili na parkoviště. |
| Ludvik Š.22.4.2016 | Vynikající výchozí cíl pro výlety do Moraského krasu a okolí. Z osobních zážitků můžeme doporučit všem co mají rádi perfektní ubytování personál a vybavenost Hotelu. |
| Jitka O.25.2.2016 | Výborné a chutné jídlo, velké porce, ochotný personál. Pod slovem Bohaté snídaně si můžete představit opravdu spoustu jídla, která se nedá sníst. HLady tady nikdo trpět nebude. Trochu chybí ovoce a zeleniny je méně, ale asi také záleží na sezóně. Velká pochvala za připravenost na bezlepkovou dietu. Dokonce jsem dostala i bezlepkové pečivo. |
| Tomáš S.21.2.2016 | Dobré místo pro návštěvu Moravského krasu, muzea a zámku Blansko, zámku Rájec a poutního místa Křtiny. |
| Vera Z.17.11.2015 | Počasí jsme měli moc krásné až tropické.Výlety jsme absolvovali všude byla moc příjemná atmosféra,moc dobré jídlo.Lanovka supr.. |
| Iva N.27.7.2016 | Velmi zajímavý, stojí za shlédnutí |
| Iva N.27.7.2016 | pěkný výlet, je to kousek od hotelu, určitě stojí za to tam zajít |
1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.
1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.
1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.
2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
4.4. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.
Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.
6.2. Prohlášení o souborech cookie
Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.
6.3. Zasílání obchodních sdělení
Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.
6.4. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.
7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.
Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.