Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel NA OSTROVĚ

Hotel NA OSTROVĚ

* * *
Na Ostrově 816, Beroun
Zobrazit na mapě
85%
Všechna hodnocení 115red background circle krásné okolí

Hotel Na Ostrově je situován v blízkosti centra města Berouna, a to na ostrově, kolem něhož protéká řeka Berounka. Moderní stavba hotelu je zdobena výraznými barevnými prvky stejně jako hotelový interiér. Ubytovací možnosti v Hotelu Na Ostrově tvoří vybavené jednolůžkové až několikapokojové suity. Součástí hotelu je restaurace, která Vám poskytne chutné stravování v příjemném prostředí, kde můžete posedět i na letní terase.

  • typ

    S ubytováním jsme vcelku byli spokojeni. Obsluhující personál byl příjemný a ochotný. Jediným nedostatkem bylo uzavření restaurace a kavárny, ale to jsme chápali, bylo to pro scházející obsluhující personál....

    Stanislav T.
  • typ

    S ubytováním jsme byli spokojeni.Kuchyně byla bezchybná bez jakékoliv výtky.Velmi profesionální a příjemný přístup obsluhy při servírovaných výborných večeřích. Vše bylo v pohodě....

    Simona P.
  • typ

    Děkujeme za pobyt,hotel v klidném prostředí,ubytování na vysoké úrovni.Personál vždy ochotný.Kvalita kuchyně perfektní,Poděkování kuchaři....

    Zden?k R.
  • typ

    Klidný hotel s krásným okolím. Velké množství výletů po okolí....

    Daniela J.
  • typ

    V tomto hotelu jsme nebyli poprvé a určitě také ne naposledy. Rádi se sem vracíme. Je to pro nás ideální místo, kde si můžeme odpočinout a načerpat nové síly. Jelikož se hotel nachází v klidném prostředí na okraji Berouna, jenom k...

    Petra Č.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj
890 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
1 190 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Apartmá pro dvě osoby
1 390 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
1 790 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj
2 190 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

JCB

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • American ExpressAmerican Express
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • SphereSphere

Služby hotelu

Hotel zajistí masáže přimo v hotelu, exkurze (Koněpruské jeskyně, Nižborské sklárny, Karlštejn, Křivoklát, Točník, Žebrák, Svatý Jan pod Skalou). Dále zajistí taneční večery, módní přehlídky, lední show...

jazyková vybavenost personálu:  česky, english, deutsch, polski,

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • bezpečnostní schránka - 60 Kč
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna
  • kadeřnictví
  • služba praní prádla
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

Terasa pouze v letních měsících. V restauraci Harmonie (90 míst), Modrém sále (90 míst) a Snack baru (32 míst) je možné uspořádat i podnikové či soukromé akce.

  • venkovní terasa
  • restaurace

Doplňkové služby

  • průvodcovské služby
  • hotelové taxi
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 200 Kč

Sportovní možnosti

V blízkosti hotelu se nacházejí tenisové kurty, bowling, fotbalové hřiště, zimní stadion (zde stolní tenis), Fitness centrum Tyran (posilovna, sauna, whirlpool, masáže, kosmetika, kadeřnictví, sport bar a sport shop). Dále hotel zajistí další neobvyklé aktivity (horolezecká stěna, rafting, petanque, paintball, let balonem...)

  • hřiště pro děti 100 m
  • půjčovna sportovního vybavení
  • tenisový kurt
  • půjčovna jízdních kol
  • jízda na koni
  • možnost rybolovu

Služby pro motoristy

  • parkoviště - 70 Kč

Kongresové a školící služby

Možnost objednání dataprojektoru. Internetové připojení

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel leží v těsné blízkosti historického centra města Berouna, na ostrovcě, který obtéká hlavní hlavní řečiště Berounky a její rameno s pozůstatky mlýnů. Nedaleko hotelu se do Berounky vlévá Litava. Hotel je situován dostatečně vysoko nad hladinou, aby nebyl ohrožován zvýšenými stavy jarních vod. Město Beroun se nachází na hlavním tahu Praha - Plzeň.

Nadmořská výška: 220 m n.m.

  • informační služba: 1.0 km
  • zdravotní středisko: 900 m
  • centrum města: 1,5 km
  • vlakové nádraží: 1.0 km
  • autobusové nádraží: 0,1 km
  • lyžování
  • 49°57´47´´
  • 14°4´40´´

Turistické cíle:

  • Beroun - aquapark Městský plavecký bazén, aquapark nebo-li Tipsport laguna - to jsou všechno názvy jednoho zařízení, který slouží k rekreaci a relaxaci obyvatel a návštěvníků Berouna. Plavecká hala nabízí mnoho akcí a…
  • Restaurace a pizzerie Carino Stravování, adresa: Husovo nám. 75/2, BerounTelefon: +420728500000, e-mail: zcermak@carino.czKapacita: 35 místPřizpůsobení nabídky nápojů potřebám cyklistů, v nabídce alespoň jeden osvěžující …
  • Blackdog Cantina Stravování, adresa: Pivovarská 105, Beroun Telefon: +420776822444,+420773380280, e-mail: info@blackdogs.cz Kapacita: 46 míst Poskytnutí základního nářadí pro jednoduché opravy kol, Možnost umytí kola, základní vybavení pro mytí kola, Lékárnička, Informační tabule Cyklisté vítáni, Smlouva o certifikaci, Možnost...
  • Blackdog Bar&Grill Stravování, adresa: Česká 140, BerounTelefon: +420773380280, e-mail: info_beroun@blackdogs.czKapacita: 46 místPoskytnutí základního nářadí pro jednoduché opravy kol, Možnost umytí kola, základní…
  • Beroun - Husovo náměstí Beroun je městem ve Středočeském kraji. Leží na soutoku Berounky a Litavky, asi 30 km jihozápadně od Prahy a žije zde téměř 19 tisíc obyvatel. Umístěn v kopcovité krajině na rozhraní chráněných…

Celkové hodnocení Hotel NA OSTROVĚ od ubytovaných zákazníků

Ubytování
83%
Stravování
83%
Přístup personálu
88%
Okolí
90%
Služby
84%
Celková spokojenost
85%
85%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel NA OSTROVĚ hodnotilo 115 zákazníků, 91% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Stanislav T.

5.1.2018

Celkové hodnocení
88%

S ubytováním jsme vcelku byli spokojeni. Obsluhující personál byl příjemný a ochotný. Jediným nedostatkem bylo uzavření restaurace a kavárny, ale to jsme chápali, bylo to pro scházející obsluhující personál.

typ

Klient Simona P.

23.10.2015

Celkové hodnocení
92%

S ubytováním jsme byli spokojeni.Kuchyně byla bezchybná bez jakékoliv výtky.Velmi profesionální a příjemný přístup obsluhy při servírovaných výborných večeřích. Vše bylo v pohodě.

typ

Klient Zden?k R.

23.10.2015

Celkové hodnocení
100%

Děkujeme za pobyt,hotel v klidném prostředí,ubytování na vysoké úrovni.Personál vždy ochotný.Kvalita kuchyně perfektní,Poděkování kuchaři.

typ

Klient l.

9.6.2015

Celkové hodnocení
80%

vadilo mi netěsné okno, tím pádem větší hluk, voda v řádu ze začátku tekla rezavá a smrděla...pak to šlo..

typ

Klientka Daniela J.

21.4.2014

Celkové hodnocení
80%

Klidný hotel s krásným okolím. Velké množství výletů po okolí.

typ

Klientka R.

4.11.2013

Celkové hodnocení
100%

V hotelu se mi velmi líbilo.Personál velmi příjemný

typ

Klientka Iveta R.

2.11.2013

Celkové hodnocení
44%

Po příjezdu na recepci dne 26. 10. 2013 nás recepční přivítala velmi nepříjemně a neochotně. Předem jsme nebyli upozorněni na to, že můžeme na pokoj až po 14h. Přijeli jsme ve 13h a na recepci nám bylo velmi nevybíravým způsobem řečeno, že nejsou uklizené pokoje a ať si někde najdeme uklízečku. Nevěřila jsem vlastním uším. Přesto jsme vyžadovali ubytování. Tento hotel má zhruba 100 pokojů a že by nebyl ani jeden uklizen? Dostali jsme bez jediného slova klíč od pokoje a když jsme otevřeli, nestačili jsme se divit- opravdu neuklizený pokoj, rozestlané postele, nepříjemný vzduch, sociálky- úroveň horších veřejných záchodků- hrůza. Jediné, co chválíme, je paní uklízečka, která během 10 min přišla na pokoj a omlouvala se za recepci a poté hned uklidila. Přesto úroveň ubytování neodpovídá 3*. Bohužel nás nenapadlo toto nafotit. Na webu je hotel prezentován úplně jinak!!!

typ

Klientka Jana V.

2.10.2013

Celkové hodnocení
80%

příjemný pobyt - úroveň ubytování odpovídá tříhvězdičkovému hotelu, jen mi vadily potrhané ručníky, zasloužily by si výměnu; bohatá bufetová snídaně, vyhovovalo nám blízkost centra a líbilo se nám krásné okolí Berounky

typ

Klient Vladimír D.

2.10.2013

Celkové hodnocení
92%

Velmi dobré ubytování za skvělou cenu v blízkosti berounského náměstí

typ

Klient Martin T.

8.6.2012

Celkové hodnocení
80%

Některé třílůžkové pokoje jsou umístěny mimo hlavní budovu ze zadní strany, vedle kosmetického studia. Přístup s kočárkem může být problém, což byl i náš případ. Navíc výhled přímo do protější budovy a po ránu přímo pod oknem parkující autobus s nastartovaným motorem a čekající na turisty... A Wifi také nedostupné. Ovšem bydlení v hlavní části velmi pěkné, především pokoje s balkonem. A skvělé snídaně - míchaná vajíčka, volská oka, omelety, párky (2 druhy), několik druhů sýrů, salámů, jogurty, müsli, med, marmelády, ovocné šťávy, nespočet čajů a káva... Doporučuji přijít včas. A ubytování v hlavní budově také doporučuji.

typ

Klient Vojtěch Š.

3.12.2011

Celkové hodnocení
80%

Hotel by už potřeboval rekonstrukci interieru... Hotel je udržovaný, ale vybavení je již značně starší (mimo rekonstruované koupelny)

typ

Klientka Marie K.

6.10.2011

Celkové hodnocení
100%

Doporučuji všem, kteří váhají. Doufám jen, že nedělám medvědí službu sama sobě, chci se příští rok opět v hotelu Na Ostrově ubytovat.

typ

Klient Daniel Š.

6.10.2011

Celkové hodnocení
80%

urcite ho muzu vrele doporucit,vsude je to kousek,pokoje jsou pekne a je tam klidek.

typ

Klientka Jana C.

19.9.2011

Celkové hodnocení
80%

V pokojích je cítit kouř od cigaret, všude jsou koberce, což je nehygienické a pokoje jsou nemoderně vybavené. Na chodbách je nepořádek. Skoro bych řekla, že jiné hotely se třemi hvězdami na tom byly daleko lépe. Hotel je před rekonstrukcí.

typ

Klientka Dana P.

14.9.2011

Celkové hodnocení
92%

Milé překvapení v pěkném prostorném pokoji. Personál vždy milý.Pěkné prostředí.

typ

Klient Š.

12.9.2011

Celkové hodnocení
80%

urcite je to dobra volba pro vsechny,ktery chteji mit blizko do centra a klidny pobyt.Recepcni jsou velmi prijemne a schopne vyhovet temer s cimkoliv.je tam parkoviste,coz je taky fajn.Takze vrele doporucujeme

typ

Klient Milan S.

9.9.2011

Celkové hodnocení
80%

4členná rodina jsme byli ubytováni na poměrně malém pokoji, kde pro 2 malé děti nebyl podle mého názoru dostatek místa, např. v případě špatného počasí. Raději jsme tedy pokoj využívali pouze na přespání a přes den jsme trávili čas mimo pokoj. Okolí hotelu naplňovalo naše představy.

typ

Klientka K.

8.9.2011

Celkové hodnocení
84%

Chtěla bych ještě jednou poděkovat personálu hotelu za skvělý přístup a pomoc při péči o mého manžela pobodaného vosami než dorazila lékařská pohotovost . Jaroslava K.

typ

Klient Sima D.

7.9.2011

Celkové hodnocení
76%

je to hotel velmi klidny a pokoje jsou prostorne,coz je na tom uzasne.Cena je taky velmi privetiva.

typ

Klient S.

7.9.2011

Celkové hodnocení
80%

tento hotel vrele doporucuji,co se tyce ceny je skveli a personal je taky velmi ochotny,az na male nedostatky.Snidane jsou dostacujici a je tam klid,coz si myslim oceni kazdy.Vzdy se radi vracime.

typ

Klientka Lenka T.

8.8.2011

Celkové hodnocení
96%

V tomto hotelu jsme byli velmi spokojeni. Ocenili jsme parkování na uzavřeném parkovišti, snídaně byly perstré a pokoje prostorné. Děkujeme a rádi využijeme příště Vaší nabídky. T.

typ

Klient Petr D.

5.8.2011

Celkové hodnocení
80%

Všechno bylo OK, snídaně velmi dobré, jen výběr v hotelové restauraci nebyl nejširší, nicméně v okolí je celá řada restaurací, které to bohatě vynahradily. Problémy byly jen s inzerovaným Wi-Fi připojením, které začalo fungovat po opakovaných urgencích až po 3 dnech našeho pobytu. :-(

typ

Klient Jiri H.

10.7.2011

Celkové hodnocení
80%

vse ok, doporucuji.

typ

Klient S.

5.7.2011

Celkové hodnocení
88%

ubytovani se me a me pritelkyni velmi libilo,je na miste kde je klid a pritom centrum je zcela blizko,cena je vyhovujici a je tam prijemne prostredi.Velmi tento hotel dopurucuji

typ

Klientka Radana M.

9.6.2011

Celkové hodnocení
92%

v hotelu této úrovně by měla být součástí vybavení pokoje i lednička s nápoji - "minibar"

typ

Klientka Denisa K.

5.4.2011

Celkové hodnocení
72%

velmi mi vadi u vas fajcenie v celom hotely:)

typ

Klientka Jitka R.

7.1.2011

Celkové hodnocení
80%

Objednano jsme meli pokoj s vanou, ktery jsme nakonec nedostali, protoze na recepci ani nevedeli na kterem pokoji by vana byla mozna. Co se tyce vybaveni pokoje, tak normalni. Co ovsem mi vadilo byla vrstva prachu, ktera byla jak na stolech, tak i ve skrinich. Meli by opravdu casteji uklizet. Jinak vybaveni pokoje mi prislo jak z minulych let, coz bych opravdu trochu zmenila. Jedina pochvala je na snidani, ktera byla opravdu dobra a take poloha hotelu, ktera je hned vedle aquaparku, ktery jsme vyuzili. Pokud bych se vracela do Berouna, vybrala bych urcite jiny hotel.

typ

Klient Ladislav H.

7.1.2011

Celkové hodnocení
72%

Byl jsem zde již poněkolikáté s přítelkyní a převládá velká spokojenost. Poměrem kvalita / cena je to pro nás nejvýhodnější ubytování v Berouně (běžně se dá sehnat zde dvoulůžkový pokoj za 700 kč na noc). Bohaté snídaně a na svou kategorii prostorný pokoj. Na druhou stranu zde málo topili, a ta plastová okna moc netěsní, když venku někdo hlasitě slaví, je to slyšet. A moc nefungovala wifi síť - sice ukazuje plnej signál, ale internet byl pro svou "rychlost" na našem pokoji (druhé patro) téměř nepoužitelný. Jinak ale velmi doporučuju. Za ty peníze je to nadstandard.

typ

Klientka Jarmila R.

6.12.2010

Celkové hodnocení
88%

Vybavení pokojů by chtělo obnovit,dýchá z něj starý režim,jinak bylo na pokoji dost prachu. Personál byl fajn, ale bohužel nás u večeře paní servírka zaskočila,když bylo přesně 22 h a já neměla dojezeno a paní už odmítla nalít příteli nápoj a ihned chtěla útratu zaplatit.Mohla alespoň počkat až dojím. Výhrada akorát k této paní,jinak to bylo fajn.Každopádně cena ubytování,přes hotely.cz,odpovídá. Jinak za běžnou cenu bych se tam neubytovala.Ale kdo nehledá luxus,tak vřele doporučuji.Hlavně je vedle hotelu aquapark,a kousek krásnou procházkou městem méďové ;o) Beroun je moc krásné město.

typ

Klientka Helena M.

6.12.2010

Celkové hodnocení
80%

Obsluha v hotelu byla dobrá, jediné co nás mrzelo bylo, že jsme již při objednávání hotelu avizovali, že požadujeme zajistit ve večerních hodinách bowling, bohužel to zajištěno nebylo a v den našeho příjezdu již bylo plno. Jinak kuchyně v hotelu byla dobrá, čistota a ubytování v pořádku. Hotel mohu doporučit.

typ

Klientka Jana K.

5.11.2010

Celkové hodnocení
96%

S ubytováním velmi spokojeni, čistota a komfort. Přístup personálu profesionální, ochotný, vstřícný k našim přáním a požadavkům. Hotel na Ostrově doporučujeme. S pozdravem Kadrnková Jana

typ

Klientka Tereza D.

7.10.2010

Celkové hodnocení
96%

Přístup personálu je skvělý, všichni byli velmi ochotní, hotel je nedaleko centra, což je velká výhoda. \jedinou mojí osobní výhradou je modrá barva nábytku v pokojích, ale to záleží na vkusu každého. Na snídani bych si příště trochu přivstala, po 9 hodině už není k dostání vše.Oceňuji wifi a zabezpečené parkoviště.-

typ

Klientka M.

6.10.2010

Celkové hodnocení
100%

Velice příjemné je posezení na balkonku s pěkným výhledem. Kromě procházek po okolí je přímo vedle hotelu též aquacentrum, kde je další možnost sportovního i relaxačního vyžití.

typ

Klientka Radka L.

6.10.2010

Celkové hodnocení
80%

Pokoje nad vstupem do hotelu jsou vystaveny všem zvukům spojeným s příjezdem či pohybem hostů ve vstupu do hotelu. To jsem pociťovala jako trochu hlučnější prostředí. Jinak vše bez závad.

typ

Klientka Sylvie D.

7.9.2010

Celkové hodnocení
88%

Úsměv personálu, obzvlášť při snídani, by hosty určitě neurazil. Znuděný, neúčastný pohled, absence pozdravu a aspoň očního kontaktu k dobré chuti nepřispějí :-) Berte to jako dobrou radu pro management.

typ

Klient Z.

8.6.2010

Celkové hodnocení
90%

oceňujeme zvláště způsob parkování, hotel celkově velmi doporučujeme

typ

Klientka Petra Č.

7.5.2010

Celkové hodnocení
100%

V tomto hotelu jsme nebyli poprvé a určitě také ne naposledy. Rádi se sem vracíme. Je to pro nás ideální místo, kde si můžeme odpočinout a načerpat nové síly. Jelikož se hotel nachází v klidném prostředí na okraji Berouna, jenom kousek od Prahy, využíváme ho především na víkendy či prodloužené víkendy, kdy nám stačí pouze pár minut jízdy autem či vlakem k tomu, abychom alespoň na chvilku utekli z "víru velkoměsta". Pobyt zde si lze zpříjemnit návštěvou proslulého Mědvědária či Aquaparku, který sídlí v těsné blízkosti hotelu. O víkendech se pravidelně na náměstí konají trhy. Večerní procházka po náměstí má také své kouzlo... Ještě nutno dodat, že objednáním pobytu přes Hotely.cz nás ubytování vyšlo výrazně levněji, než kdybychom si ho zakoupili přímo v hotelu. Vyřízení objednávky prostřednictvím portálu Hotely.cz proběhlo rychle a bez problémů, také komunikace s operátorem byla bezvadná. Určitě této služby využijeme i v budoucnu.

typ

Klientka Lucie P.

7.5.2010

Celkové hodnocení
95%

Pokoje jsou zařízeny jednoduše, vedle hotelu se nachází aquapark, kde se děti vyřádily, na vlak je to cca 10 min a pak na Karlštejn nebo do Srbska dalších 5 minut. Snídaně byly bohaté, jen jsme měli trochu bojovku - každý den byly v jiné části hotelu (ale zase dětem se líbilo, že musely hledat, kde dostanou jídlo). Mohu doporučit.

typ

Klient H.

9.4.2010

Celkové hodnocení
100%

Všem, kdo přemýšlí o ubytování v Berouně, doporučuji hotel Na Ostrově. Příjemné ubytování v hezkém prostředí a profesionální služby. František H.

typ

Klient W.

6.4.2010

Celkové hodnocení
80%

Vše v pořádku až na televizní signál hlasité šumění .

typ

Klient Jiří K.

11.1.2010

Celkové hodnocení
85%

Klidný hotel ve stylu první republiky, díky starým silným zdím zaručen absolutní klid na pokoji, doporučuji.

typ

Klientka Marta Č.

10.10.2009

Celkové hodnocení
85%

S pobytem v Hotelu Na Ostrově jsme byli všichni velice spokojeni a tento hotel mohu jen doporučit ostatním zájemcům o ubytování v Berouně. Není odtamtud daleko do centra města, přímo u hotelu je hokejová hala, plavecký bazén s tobogány a vířivkami.

typ

Klient Hana S.

26.9.2015

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Radek K.

3.4.2013

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient David D.

7.2.2013

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Eva D.

6.2.2013

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Radek C.

8.10.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Achille V.

8.10.2012

Celkové hodnocení
32%

typ

Klient P.

9.8.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient František V.

3.7.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Ivan M.

13.5.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Miloš S.

5.3.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka S.

11.1.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Marian S.

6.12.2011

Celkové hodnocení
64%

typ

Klientka Jana J.

5.12.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Daniel S.

4.12.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Jaroslav A.

3.12.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Š.

3.12.2011

Celkové hodnocení
72%

typ

Klientka Jitka V.

11.11.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Jitka T.

11.10.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Radana M.

7.10.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Helena N.

10.9.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Zuzana Š.

9.9.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Hana B.

7.9.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Miluše V.

22.8.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Lucie Š.

8.8.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Petr V.

5.8.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Věra D.

26.7.2011

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Pavel H.

7.7.2011

Celkové hodnocení
44%

typ

Klientka Petra R.

7.6.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka B.

7.6.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Pavla H.

7.6.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jan L.

8.5.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Věroslav S.

6.5.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jiří T.

4.3.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Blanka H.

3.3.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Vlastimil M.

3.2.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Zdeněk Č.

7.1.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Jan M.

7.1.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Michal P.

7.1.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jan L.

7.1.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jiří T.

6.1.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient ROMAN B.

7.12.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Věra K.

7.12.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka Renáta M.

5.12.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Markéta K.

7.11.2010

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jiří T.

5.11.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Pavel K.

4.11.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Jiří T.

4.11.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Eva M.

6.10.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Jan K.

14.9.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka K.

9.9.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient H.

8.9.2010

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient H.

7.9.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Jitka L.

7.9.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Petra Č.

17.8.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Magda B.

9.8.2010

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Bohumil H.

8.7.2010

Celkové hodnocení
72%

typ

Klientka Jana H.

6.7.2010

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Martin L.

3.6.2010

Celkové hodnocení
60%

typ

Klientka Tereza P.

14.5.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Jiří K.

7.5.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient František S.

12.4.2010

Celkové hodnocení
40%

typ

Klient Jiří K.

7.4.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Ivo N.

8.3.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Miroslav D.

6.3.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Petr Š.

9.2.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Š.

8.2.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka Radmila M.

11.1.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka H.

10.1.2010

Celkové hodnocení
93%

typ

Klient Š.

7.12.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jiří D.

4.11.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Ladislav H.

11.10.2009

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Antonín Z.

9.10.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient N.

8.8.2009

Celkové hodnocení
90%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Beroun - aquapark

typ

K.

4.1.2018

Příjemná procházka podél řeky.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel NA OSTROVĚ 0 Hotel NA OSTROVĚ 1 Hotel NA OSTROVĚ 2 Hotel NA OSTROVĚ 3 Hotel NA OSTROVĚ 4 Hotel NA OSTROVĚ 5 Hotel NA OSTROVĚ 6 Hotel NA OSTROVĚ 7 Hotel NA OSTROVĚ 8 Hotel NA OSTROVĚ 9 Hotel NA OSTROVĚ 10 Hotel NA OSTROVĚ 11 Hotel NA OSTROVĚ 12 Hotel NA OSTROVĚ 13 Hotel NA OSTROVĚ 14 Hotel NA OSTROVĚ 15 Hotel NA OSTROVĚ 16
TOPlist
Objednávka dárkového poukazu na 500 až 5000 Kč. Výběr kam, kdy a s kým nechte na obdarovaném... Více info x