Největší výběr ubytování v ČR rezervace ubytování Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 7 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 8 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Residence Jelení boudy
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Residence Jelení boudy
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Residence Jelení boudy
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Residence Jelení boudy
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Residence Jelení boudy
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Residence Jelení boudy
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Residence Jelení boudy
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Residence Jelení boudy

Residence Jelení boudy

* * *
Špindlerův Mlýn 104, Špindlerův Mlýn
Zobrazit na mapě
Popis hotelu

Jelení boudy nabízí jedinečné a komfortní ubytování v nádherné krajině Krkonoš. Jelení boudy se nachází přímo ve Špindlerově Mlýně ve výšce 900 m.n.m. Budete zde ubytováni přímo v přírodě a budete mít báječný výhled do celého okolí. Naleznete zde moderní a komfortní zázemí, které zajistí dokonalou relaxaci těla i duše.

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Jede vás víc? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Apartmán
Apartmán 10
3 500 Kč
+
3 500 Kč
3 500 Kč
3 500 Kč
3 500 Kč
Apartmán
Apartmán 3
2 800 Kč
+
2 800 Kč
+
2 800 Kč
2 800 Kč
2 800 Kč
2 800 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

  • parkoviště
  • nekuřácký hotel
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • výtah
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • služba praní prádla

Gastronomické služby

  • cukrárna

Doplňkové služby

  • hotelový transport
  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

  • úschovna lyží
Apartmán Apartmán 10
Apartmán Apartmán 3
od 26.9.2016
do 10.12.2016
od 11.12.2016
do 22.12.2016
od 23.12.2016
do 3.1.2017
od 4.1.2017
do 31.3.2017
od 1.4.2017
do 25.6.2017
od 26.6.2017
do 14.7.2017
3 500 Kč 3 000 Kč ceny na vyžádání 5 500 Kč 3 000 Kč ceny na vyžádání
2 800 Kč 2 800 Kč 4 500 Kč 3 200 Kč 2 800 Kč ceny na vyžádání

Jelení boudy naleznete ve Špindlerově Mlýně.

  • houbaření
  • 50°45'6.554"
  • 15°36'59.391"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • dolní vodopád na Bílém Labi Největší vodopád v údolí Bílého Labe se nachází v dolní části údolí.
  • vodopád na Červeném potoce Nádherný vodopád cca 7 metrů vysoký. Padá skoro kolmo dolů z velmi úzké soutěsky.
  • Bílé Labe Bílé Labe se vlévá do Labe nedaleko Špindlerova Mlýna.
  • Petrova Bouda Petrova Bouda leží v katastrálním území města Špindlerův Mlýn čp.:89 asi 2 km od Špindlerovy boudy.Na hraničním hřebenu česko polského přátelství v nadmořské výšsce 1288 m.n.m. Byla postavena v roce 1790 jako hospodářské stavení a postupem času byla přispůsobena k turistickým účelům.Boudu postavil pan Jan...
  • řopík Pod Dívčí strání V blízkosti Rozcestí Pod Dívčí strání, nad Špindlerovým Mlýnem, se nalézá obranný prvek prvorepublikového opevnění. Jedná se o lehký objekt, vzor 37, zvaný řopík. Technický popis je uveden na dřevěné desce v blízkosti řopíku.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO OBJEDNATELE SLUŽEB

Všeobecné obchodní podmínky vymezují vztahy s osobami nebo partnery, se kterými není uzavřena dvoustranná obchodní smlouva.

OBJEDNÁVÁNÍ POBYTŮ

  1. Objednat pobyt v zařízeních provozovaných a zprostředkovávaných společností NEMOVITOSTI KRKONOŠE s.r.o. (dále jen "Ubytovatel") lze jenom písemnou formou : e-mailem nebo vyplněním a odesláním formuláře na webových stránkách.
  2. Objednávka pobytu je přijata písemným potvrzením oprávněné osoby ze strany Ubytovatele.
  3. Rezervace a objednání pobytu může být přijato a potvrzeno také na základě uvedení čísla platné kreditní karty jako garance. V případě nečerpání služeb bude účtován poplatek dle stornovacích podmínek.
  4. On-line rezervace je závazná. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis v potvrzení rezervace.

ZÁVAZNÁ REZERVACE

  1. Závaznou rezervací se rozumí závazek ubytovatele rezervovat pro ubytovaného dohodnutý počet ubytovacích míst na dohodnutý termín a zároveň závazek ubytovaného této rezervace v dohodnutou dobu využít, případně zaplatit ubytovateli stornovací poplatek v případě, že svou závaznou rezervaci zruší, nebo jí využije jen zčásti.
  2. Při závazné rezervaci je ubytovatelem po ubytovaném požadováno složení zálohy ve výši 50 až 100 % celkové ceny.
  3. Stornovací poplatky představují náhradu škody způsobenou ubytovateli při zrušení závazné rezervace a činí:
    • při zrušení rezervace více než 21 dní předem - 0
    • v období 14-20 dní předem 25 % zálohy
    • v období 6-13 dní předem 50 % zálohy
    • v období 0-5 dní předem 100 % zálohy
  4. Ubytovatel vrátí ubytovanému zálohu sníženou o stornovací poplatek nejpozději do 7 dní po písemném oznámení ubytovaného o zrušení závazné rezervace.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Při platbě pobytu, zarezervovaného prostřednictvím on-line rezervace je třeba postupovat následovně: jako garanci on-line rezervace je třeba uvést číslo kreditní karty, uhradit pobyt prostřednictvím platební brány nebo zvolit formu bankovního převodu. Údaje o kreditní kartě jsou dostupné pouze zařízení, ve kterém si klient rezervuje pokoj a karta bude použita k předautorizaci. V případě využití formy bankovního převodu klient obdrží "zálohový list" na 50% nebo 100% ceny pobytu, jehož splatnost je 3 dny. V případ,ě, že do této doby nebude předložen doklad prokazující úhradu pobytu, bude rezervace stornována.

PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA

  1. Uzavřením smlouvy o ubytování získává klient právo na běžné užívání najatých prostor, zařízení ubytovacího podniku, které mohou hosté běžně a bez zvláštních podmínek používat, a na běžnou obsluhu. Klient musí svá práva uplatňovat v souladu s předpisy pro hosty (domovní řád).
  2. Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava, pokud možno na místě samém. Uplatnění na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a řádného vyřízení reklamace.
  3. Klient je povinen, nejpozději v okamžiku příjezdu, doplatit dohodnutou cenu.
  4. Klient ručí ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobí on sám nebo host nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb ubytovatele.

PRÁVA A POVINNOSTI UBYTOVATELE

  1. Ubytovatel může klientovi resp. hostům poskytnout adekvátní náhradní ubytování (stejné kvality), pokud to bude pro smluvního partnera přijatelné, zvláště pokud bude rozdíl v ubytování zanedbatelný a věcně odůvodněný. Věcně odůvodněným se rozumí stav, kdy se prostor (prostory) stal/y (je/sou) nepoužitelné, kdy si právě ubytovaní hosté prodlouží pobyt, kdy byl proveden nadměrný počet rezervací nebo jiná důležitá provozní opatření podmiňující tento krok. Případné vícenáklady na náhradní ubytování jsou k tíži ubytovatele.
  2. Ubytovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně.
  3. Ubytovatel je povinen poskytnout dohodnuté služby v rozsahu odpovídajícím jeho standardu.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY KLIENTA, STORNOPOPLATKY

  1. Stornovací poplatky představují náhradu škody způsobenou ubytovateli při zrušení závazné rezervace a činí:
    • při zrušení rezervace více než 21 dní předem - 0
    • v období 14-20 dní předem 25 % zálohy
    • v období 6-13 dní předem 50 % zálohy
    • v období 0-5 dní předem 100 % zálohy

ZMĚNY SLUŽEB

  1. Za nevyčerpané objednané služby a za změny objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování, další služby) ubytovatel neposkytuje žádnou finanční náhradu.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1. 7. 2016. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upraveny výlučně písemnou formou.
  2. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce pobytu použije ubytovatel pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovatelem a klientem.

 

Residence Jelení boudy 0 Residence Jelení boudy 1 Residence Jelení boudy 2 Residence Jelení boudy 3 Residence Jelení boudy 4 Residence Jelení boudy 5 Residence Jelení boudy 6 Residence Jelení boudy 7

Rezervovat
TOPlist