Největší výběr ubytování v ČR rezervace ubytování Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 7 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 8 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí
  • Obrázek z fotogalerie hotelu horská chata Sedmidolí

horská chata Sedmidolí

* * *
Sedmidolí 248, Špindlerův Mlýn
Zobrazit na mapě
Popis hotelu

Horská chata Sedmidolí je umístěna v krásném prostředí Krkonoš plném lesů a přírody. Pro hosty jsou připraveny pěkné a útulné pokoje, které disponují standartní výbavou. Využívat můžete teaké společenskou místnost s televizí, stolním fotbálkem a tenisem. K chatě patří také vlastní vlek a parkoviště. Pro všechny milovníky klidu, romantiky a přírody je Horská chata Sedmidolí naprosto ideální volbou.

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Jede vás víc? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj 9
980 Kč
490 Kč
Třílůžkový pokoj 10
1 470 Kč
980 Kč
490 Kč
Čtyřlůžkový pokoj 2
1 960 Kč
1 470 Kč
980 Kč
490 Kč
Pětilůžkový pokoj 4
2 450 Kč
1 960 Kč
1 470 Kč
980 Kč
490 Kč
Pětilůžkový pokoj 6
2 450 Kč
1 960 Kč
1 470 Kč
980 Kč
490 Kč
Pětilůžkový pokoj 8
2 450 Kč
1 960 Kč
1 470 Kč
980 Kč
490 Kč
Šestilůžkový pokoj 5
2 940 Kč
2 450 Kč
1 960 Kč
1 470 Kč
980 Kč
490 Kč
Pokoj 3
3 430 Kč
2 940 Kč
2 450 Kč
1 960 Kč
1 470 Kč
980 Kč
490 Kč
Pokoj 7
3 430 Kč
2 940 Kč
2 450 Kč
1 960 Kč
1 470 Kč
980 Kč
490 Kč
Pokoj 1
3 430 Kč
2 940 Kč
2 450 Kč
1 960 Kč
1 470 Kč
980 Kč
490 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • v tomto hotelu nelze platit platební kartou

Služby hotelu

  • parkoviště 1 m
  • nekuřácký hotel
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • úschovna jízdních kol a koloběžek

Gastronomické služby

  • venkovní terasa
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • cateringové služby
  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

  • hřiště pro děti
  • úschovna lyží
  • půjčovna sportovního vybavení
  • stolní tenis
Dvoulůžkový pokoj 9
Třílůžkový pokoj 10
Čtyřlůžkový pokoj 2
Pětilůžkový pokoj 4
Pětilůžkový pokoj 6
Pětilůžkový pokoj 8
Šestilůžkový pokoj 5
Pokoj 3
Pokoj 7
Pokoj 1
od 8.12.2016
do 31.12.2016
od 1.1.2017
do 31.3.2017
od 1.4.2017
do 17.7.2017
980 Kč 1 300 Kč 980 Kč
1 470 Kč 1 950 Kč 1 470 Kč
1 960 Kč 2 600 Kč 1 960 Kč
2 450 Kč 3 250 Kč 2 450 Kč
2 450 Kč 3 250 Kč 2 450 Kč
2 450 Kč 3 250 Kč 2 450 Kč
2 940 Kč 3 900 Kč 2 940 Kč
3 430 Kč 4 550 Kč 3 430 Kč
3 430 Kč 4 550 Kč 3 430 Kč
3 430 Kč 4 550 Kč 3 430 Kč

Chata je umístěna ve Špindlerově Mlýně v Sedmidolí.

  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • lyžování
  • 50°45'39.993"
  • 15°36'3.537"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Ptačí kámen Skalní výchoz žuly-tor. Vznikl nestejnoměrným zvětraváním podloží. Místo pěkného rozhledu na západní Krkonoše a do Labského dolu. Na půli cesty mezi Brandlerovými Boudami a Petrovými Boudami
  • Turistická známka č. 1873 - Moravská Bouda - Krkonoše Moravská bouda je horská chata, která leží ve Špindlerově Mlýně v lokalitě zvané „Sedmidolí“, a nachází se v nadmořské výšce 1.225m n.m.. http://www.moravskabouda.cz/
  • Medvědí bouda (Medvědí boudy) Medvědí bouda klasická krkonošská horská bouda asi 5 km od centra Špindlerova Mlýna, Vnadmořské výšce 1050 metrů nad mořem. Z objektu a jeho okolí je nádherný výhled na Kozí hřbety, Labský důl, Zlaté návrší, Medvědín, Pevnost, Mohylu Hanče a Vrbaty, Dívčí a Mužské kameny, Pančavské vodopády. Výhodná...
  • Turistická známka č. 1274 - Medvědí bouda Krkonošská horská bouda s nádherným výhledem na okolí.
  • Labe - U staré pily Lokalita U staré pily se nalézá při Harrachově cestě, u mostku přes Labe, nad Špindlerovým Mlýnem cca 1km od infocentra směrem k Labskému dolu. Dle informační desky zde před mnoha lety bývala pila, která byla poháněna vodním kolem. Ještě kolem roku 1915 bylo místo nazýváno "brettmuhlboden".

1. Úvod Tyto Všeobecné podmínky upravují vzájemné smluvní vztahy mezi poskytovatelem ubytovacích služeb na horské chatě Sedmidolí, Špindlerův Mlýn č.p.248 a zákazníky. Tyto podmínky se vztahují pouze na služby poskytované v horské chatě Sedmidolí, Špindlerův Mlýn č.p.248. Podmínky jsou pro všechny strany závazné a uhrazením zálohy zákazníkem nabývají povahy smlouvy v souladu s platnými ustanoveními obecně závazných předpisů ČR.

2. Zákazník Zákazníkem - ubytovaným na horské chatě Sedmidolí, Špindlerův Mlýn č.p.248 - jsou osoby starší 18 let. Osoby mladší 15 let mohou užívat služby v doprovodu osoby starší 18 let. Osoby ve věku 15 - 18 let se souhlasem svého zákonného zástupce.

3. Vznik smluvního vztahu Vznik smluvního vztahu mezi zákazníkem a poskytovatelem ubytování vznikne na základě objednávky (telefonické, ústní, e-mailové). Na základě objednávky zašle poskytovatel ubytování zákazníkovi rezervaci (e-mailem) a zároveň rezervuje požadovaný volný termín zákazníkovi a to po dobu max. 14 dnů. Během této doby je nutno uhradit zálohu (50% z ceny poskytovaných služeb) - její přesná výše je uvedena při rezervaci. Tato rezervace obsahuje veškeré potřebné údaje - jméno zákazníka, počet lůžek, termín, výši zálohy. Uhrazením zálohy potvrzuje zákazník, že se seznámil se službami, cenou, platebními a jinými podmínkami, všeobecnými podmínkami a zvláště stornovacími podmínkami. Uhrazením zálohy dává zákazník souhlas s výše uvedeným. Za smluvní závazek dalších osob uvedených na přihlášce odpovídá zákazník, který objednávku podal. Bez uhrazení zálohy není možné objednávku akceptovat a po 14 dnech je rezervace zrušena.

4. Ceny Ceny služeb jsou uvedeny v nabídkových materiálech. Jedná se o ceny smluvní. Úhrada ceny pobytu má tyto formy: - záloha ve výši 50 % z celkové ceny je splatná během 14 dnů po objednávce - složenkou nebo bankovním převodem. Doklad o uhrazení je nutno uschovat pro nástup ubytování - doplatek je splatný ihned po příjezdu do penzionu - 100% ceny služeb může zákazník uhradit i před započetím pobytu - pokud projeví sám zájem. V případě neuhrazení dohodnutých záloh v termínu je rezervace automaticky stornována bez náhrady.

5. Ubytovací poukaz Jako voucher (poukaz) na objednané služby, který zákazníka opravňuje k čerpání, slouží rezervace a doklad o uhrazení zálohy. Zákazník je povinen se dokladem o zaplacení prokázat při začátku čerpání služeb ubytovateli.

6. Práva a povinnosti zákazníka právo: - být řádně informován o veškerých podmínkách týkajících se jeho pobytu - využívat veškerých objednaných a zaplacených služeb - stornovat pobyt kdykoliv před započetím, v tomto případě se vzájemný vztah řídí dále uvedenými storno podmínkami povinnost: - včas zaplatit dohodnutou zálohu - uschovat doklad o zaplacení zálohy a tento předložit při nástupu ubytování - dodržovat interní předpisy zařízení, v případě hrubého porušení interních předpisů může ubytovatel odstoupit od smlouvy a ubytovaný následně nemá nárok na jakoukoliv finanční ani jinou náhradu - uhradit veškeré škody způsobené svým jednáním v horské chatě Sedmidolí, Špindlerův Mlýn č.p.248

7. Práva a povinnosti poskytovatele ubytování povinnost: zajistit všechna práva zákazníka uvedená v bodě 6. právo: v případech „vyšší moci“ (zařízení nebude schopno provozu), může ubytovatel od smlouvy odstoupit a vrátí do 7 dnů zákazníkovi veškeré zaplacené zálohy. Zruší-li ubytovatel pobyt nebo část pobytu po příjezdu nebo během pobytu, účtují se ubytovanému pouze dny, kdy mu byly služby poskytnuty. Ubytovatel má právo nenárokovat po klientovi zaplacení zálohy.

8. Stornovací podmínky Zákazník má právo kdykoliv před započetím pobytu, bez oznámení důvodu, odstoupit od smlouvy. Odstoupení je možné výhradně písemnou formou. Toto odstoupení musí být doručeno poskytovateli ubytování. Za storno poplatek se považuje zaplacená záloha ve výši 50% z celkové ceny objednaných služeb. Pozn. :Jako storno celého pobytu je považováno i nenastoupení ubytovacích služeb v den vyznačeném na rezervaci - den následující po vyznačeném dni nástupu jsou veškerá rezervovaná místa uvolněna pro potřeby jiných zákazníků. Upozornění - poskytovatel ubytování vyžaduje zaplacení stornopoplatků i v případě závažných důvodů jako nemoc, živelné pohromy apod. Pro tento případ doporučujeme sjednat kvalitní pojištění proti stornopoplatkům a nárokovat náhradu na pojišťovně. Zruší-li klient pobyt nebo část pobytu po příjezdu nebo během pobytu, účtují se mu storno poplatky ve výši 100% z hodnoty objednaných služeb, nepodaří-li se ubytovateli obsadit uvolněný pokoj. Pozn.:(Dle Občanského zákoníku, §759 - újmu vzniklou ubytovateli předčasným zrušením ubytování je ubytovaný povinen nahradit, nemohl-li ubytovatel újmě zabránit. Ubytovatel tedy má nárok na náhradu ušlého zisku za dny, ve které v důsledku Vašeho zrušení rezervace daný pokoj neobsadil).

9. Reklamace pobytu (služeb) v případě, že služby uvedené na přihlášce (řádně zaplacené) neodpovídají v plném rozsahu nebo kvalitě - má zákazník právo na reklamaci - zákazník je povinen, v případě zjištění závad, uplatnit reklamaci ihned na místě u ubytovatele tak, aby mohla být náprava učiněna přímo na místě. Pokud se nepodaří sjednat nápravu, sepíše zákazník spolu s poskytovatelem služeb protokol o reklamaci, který musí být podepsán oběma stranami. Bude-li reklamace po prošetření shledána oprávněnou, má zákazník právo na poskytnutí přiměřené slevy - výsledek reklamačního řízení je povinen provozovatel zařízení oznámit zákazníkovi na místě, v den podání reklamace. Po ukončení pobytu, nebude na pozdější reklamace brán zřetel.

10. Pojištění poskytovatel ubytování nezahrnuje do ceny pobytů pojištění - zákazníkovi se doporučuje sjednat u vybraného pojišťovacího ústavu v ČR "Úrazové pojištění pro cesty a pobyt v tuzemsku i zahraničí včetně nákladů souvisejících se zrušením cesty".

11. Přechodná a závěrečná ustanovení tyto Všeobecné podmínky nabývají účinnosti 01.10.2010. Platnost je omezena vyhlášením nových Všeobecných podmínek - platnost těchto podmínek může být individuálně upravena výhradně písemnou formou - zákazník uhrazením zálohy uvedené na rezervaci potvrzuje, že se Všeobecnými podmínkami souhlasí a zavazuje se respektovat je.

horská chata Sedmidolí 0 horská chata Sedmidolí 1 horská chata Sedmidolí 2 horská chata Sedmidolí 3 horská chata Sedmidolí 4 horská chata Sedmidolí 5 horská chata Sedmidolí 6 horská chata Sedmidolí 7 horská chata Sedmidolí 8 horská chata Sedmidolí 9 horská chata Sedmidolí 10 horská chata Sedmidolí 11 horská chata Sedmidolí 12 horská chata Sedmidolí 13 horská chata Sedmidolí 14 horská chata Sedmidolí 15 horská chata Sedmidolí 16 horská chata Sedmidolí 17

Zaslat poptávku
TOPlist