Největší výběr ubytování v ČR rezervace ubytování Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 7 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 8 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Hájek

Hotel Hájek

* * *
Gen. Kholla 180, Příbram
Zobrazit na mapě
Popis hotelu více

Plánujete cestu do Příbrami a hledáte klidné ubytování? Ubytujte se v Hotelu Hájek s rodinnou atmosférou a krásnou japonskou zahradou, kde můžete trávit příjemné chvíle s přáteli či rodinou. Ubytujete-li se v Hotelu Hájek v Příbrami, naleznete zde kosmetické studio, kadeřnictví či solárium. Hotel Hájek také pořádá svatební oslavy či firemní prezentace v Příbrami.

  • typ

    Velmi příjemný personál jak na recepci tak v restauraci hotelu. Dokonce nás osobně přišla pozdravit paní majitelka. Pokoj byl standardně vybaven, postele pohodlné, spalo se moc dobře. V okolí hotelu dostatek možností k nákupům....

    Iva O.
  • typ

    velká spokojenost rád se vrátim super japonská zahrada příjemne posezení...

    A.
  • typ

    Moje hodnocení je výborné.Stejně jako v loňském roce,tak ubytování i stravování,včetně obsluhy bylo na výbornou.S pozdravem L.K....

    Libuše K.
  • typ

    Firmu Hotely.cz jsem kontaktoval poprvé, když jsem narychlo sháněl ubytování v Příbrami. Jejich přístup byl perfektní a během 20 minut bylo ubytování zajištěno. Hotel Hájek sice bylo těžké ve městě najít, protože jej nikdo neznal,...

    K.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Jede vás víc? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj bez snídaně
(doobjednání na recepci

600 Kč
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj bez snídaně
(doobjednání na recepci

800 Kč
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj bez snídaně
(doobjednání na recepci

1 200 Kč
Čtyřlůžkový pokoj Čtyřlůžkový pokoj bez snídaně
(doobjednání na recepci

1 600 Kč
Celková cena
0 Kč

Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

V hotelu akceptují platbu kreditními kartami.

Služby hotelu

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, němčina

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00
  • pokojový servis od : 10:00
  • pokojový servis do : 23:00
  • kadeřnictví

Gastronomické služby

Restaurace nabízí jak hotová jídla, tak minutky.

  • venkovní terasa
  • restaurace

Doplňkové služby

Hotel je vhodný pro uspořádání rodinných oslav, rautů a společenských akcí. V Japonské zahradě je možnost grilování. Pořádáme rovněž zábavné večery s živou hudbou. Recepce zajišťuje drobný prodej.

  • domácí mazlíčci - 80 Kč

Sportovní možnosti

Služby pro motoristy

Parkoviště vhodné i pro parkování autobusů.

Kongresové a školící služby

Po domluvě zajistí techniku zajistí dle požadavků.

Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj Čtyřlůžkový pokoj
od 30.9.2016
do 6.12.2016
600 Kč
800 Kč
1 200 Kč
1 600 Kč

Ceny jsou včetně DPH , bez snídaně.

Snídaně 90,- Kč/osoba
Zvíře (pes, kočka) 100,- Kč/noc

Snídaně není zahrnuta v ceně pokoje. Cena 90 Kč

Ceny nezahrnují pobytový poplatek 4 Kč

Hotel se nachází na ulici Generála Kholla v krásném městě Příbram.

  • informační služba: 25.0 km
  • kino: 0,3 km
  • zdravotní středisko: 0,2 km
  • obchodní centrum : 0,2 km
  • autobusové nádraží: 1.0 km
  • centrum města: 0,3 km
  • zastávka MHD: 0,2 km
  • vlakové nádraží: 1.0 km
  • 49°40'33.98"
  • 13°59'33.14"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Kostel Sv. Vojtěcha Kostel svatého Vojtěcha je nejvýznamnější stavbou na náměstí J. A. Alise v Příbrami VI - Březových Horách. Byl vybudován v letech 1887 ? 1889 v novorenesančním slohu podle plánů renomovaného architekta B. Münzbergera. Kostel Sv.Vojtěcha má pilířové stejnolodí, obdélníkový presbytář s apsidou a vysokou hranolovitou...
  • Příbram (Hornické muzeum se sběrem kamenů) Na Výstavišti v Praze v Holešovicích v únoru 2011 na Veletrhu cestovního ruchu Holiday World, ale i v Brně v lednu 2011 na veletrhu Regiontour se představilo v tradiční samostatné expozici města Příbram tamější Hornické muzeum. Zájemci si od tohoto stánku mohli mimo jiné odnést domů i trochu malých kamenných...
  • Sbor Mistra Jakoubka ze Stříbra Nejnovější církevní stavbou na Březových Horách je sbor Církve československé husitské na paměť Mistra Jakoubka ze Stříbra. Kostel byl postaven v Prokopské ulici v roce 1936 podle návrhu architekta S. Vachaty. Objektu vévodí 30 m vysoká věž, která je zakončena drouramenným křížem. Na vrcholu věže je ochoz...
  • Hornické muzeum Příbram Hornické muzeum Příbram vzniklo v roce 1886. Rozlohou areálu a počtem expozic je největším hornickým muzeem v České republice. V roce 2005 nabízí ke shlédnutí 36 stálých expozic situovaných v historických budovách Ševčinského, Anenského a Vojtěšského dolu v Příbrami na Březových Horách, na dole Drkolnov, v budově...
  • Kostel Sv. Prokopa Nejstarším církevním objektem na Březových Horách byla dřevěná Prokopská zvonice situovaná na vrcholu Březové hory, která zde stála již v 16. století. Velmi cennou památkou na tuto dobu je původní zvon z r. 1580, jenž je nyní v expozici Hornického muzea. Podnět k přestavbě této dřevěné zvonice v kamennou kapli dal...

Celkové hodnocení Hotel Hájek od ubytovaných zákazníků

Ubytování
71%
Stravování
84%
Přístup personálu
85%
Okolí
75%
Služby
75%
Celková spokojenost
78%
78%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hotel Hájek hodnotilo 51 zákazníků, 61% tento hotel doporučuje.

typ

Klient karel c.

28.6.2015

Celkové hodnocení
48%

Nedoporučuji...! Šok jaký jsem si zažil při použití tohoto "hotelu" nikomu nepřeji. Nebýt venku průtrž , celonoční déšť a zima spal bych nejspíš raději v autě. Předesílám...celoročně jsem na cestách a mám docela přehled o úrovní ubytování v ČR... Při vstupu do pokoje, mne přes nos udeřil odporný zápach nejspíše z koberců které zde tlí nejméně od prvního otevíracího dne. Otevírám okno s tím, že se domnívám, že jde o nevyvětranou místnost. Chci si dát mobil do nabíječky, špinavá zásuvka s chomáčem prachu, mi téměř zůstane v ruce. Revize koupelny... ne, dnes jdu spát bez sprchy ! Zápach ani přes masívní větrání neustupuje. Ráno si meju hlavu nakoloněný do sprchového koutu...Mám podrážděný žaludek. Nechce se mi psát dále to mi věřte. Ubytování bych akceptoval kdyby bylo prezentováno jako nouzová turistická ubytovna za 150 korun na noc. Ranní nabídku snídaně raději odmítám a beze slova odcházím. Přespání v "hotelu" Hájek nedoporučuji nikomu kdo si chce odpočinout po pracovním dni, projít se bos po koberci, užít si teplou sprchu a jiné vymoženosti standartu.

typ

Klientka Iva O.

16.12.2014

Celkové hodnocení
80%

Velmi příjemný personál jak na recepci tak v restauraci hotelu. Dokonce nás osobně přišla pozdravit paní majitelka. Pokoj byl standardně vybaven, postele pohodlné, spalo se moc dobře. V okolí hotelu dostatek možností k nákupům.

typ

Klient Petr Š.

18.8.2014

Celkové hodnocení
56%

Na hotelu je patrné, že dny jeho největší slávy jsou již minulostí, což je poznat na vybavení a interiéru hotelu, personál je příjemný.

typ

Klient A.

11.6.2014

Celkové hodnocení
100%

velká spokojenost rád se vrátim super japonská zahrada příjemne posezení

typ

Klientka Andrea M.

8.11.2013

Celkové hodnocení
30%

Název hotel neodpovídá, jedná se spíše o ubytovnu... za 400kč/den... se můžete dívat na otrhané a špinavé tapety...nezakryté rozvody elektřiny, tak špinavé zásuvky, že se do nich bojite zapojit nabíječku, tekoucí topení v koupelně atd... i přes kontaktování majitele hotelu o naší nespokojenosti ohledně ubytování, se nebyl schopen ani omluvit!!! Ubytování v tomto ,,hotelu,, bych nikomu nedoporučila.

typ

Klient Jan B.

7.10.2013

Celkové hodnocení
92%

Hotel na dostupném místě a služby jsou dobré. Kvalita kuchyně je velmi dobrá. Asi tam mají kuchaře, který umí a vyzná se. Díky.

typ

Klient Libor M.

27.5.2013

Celkové hodnocení
55%

Na pokoji cislo 7 pri vstupu do mistnosti je citit zatuchly zapach. Lozni pradlo...frote prosteradla dvou ruznych barev zelena a bila na manzelskem luzku? Koberce obsahovaly znamky znecisteni. V koupelne po splachnuti toalety po opetovnem naplneni reservoaru proteka. Na vodovodnich bateriich chybi rozpoznavace tepla/studena. Rekonstrukce nejspise z pocatku devadesatych let minuleho stoleti.

typ

Klientka Libuše K.

21.5.2013

Celkové hodnocení
100%

Moje hodnocení je výborné.Stejně jako v loňském roce,tak ubytování i stravování,včetně obsluhy bylo na výbornou.S pozdravem L.K.

typ

Klientka Květa J.

10.3.2013

Celkové hodnocení
93%

Byla jsem v hotelu pouze jednu noc, z jídla jsem absolvovala pouze večeři. Byla na mně požadována platba, i když jsem měla placeno předem.

typ

Klientka Sarka P.

28.12.2012

Celkové hodnocení
60%

Prestoze je hotel cisty, zarizeni hotelu je evidentne puvodni pravdepodobne z prvni poloviny 80.let. Vice navozuje atmosferu internatu nebo ubytovny rozhodne ne 3*** hotelu. Rucniky svym naskrobenim pripominaly spise rohozku... Pri navsteve Pribrami si priste urcite vyberu jiny hotel...

typ

Klientka Petra M.

2.8.2012

Celkové hodnocení
84%

Dekujeme moc za ubytovani a slecna recepcni na nas byla mila a vychazela nam vstric. S ubytovanim jsme byli spokojeni.

typ

Klientka Alena N.

7.6.2012

Celkové hodnocení
48%

Dobrý den, ač jsem v objednávce výslovně napsala, že jde o romantický pobyt s manželem k výročí svatby a naprosto jasně požádala o kvalitní a nevrzající postel :), bohužel nebylo vyhověno a matrace se ještě uprostřed rozjížděly o téměř 10 cm.... I posezení v podvečer na zahradě zpočátku vypadalo nereálně, že prý se "vše musí na noc uklízet, aby to neukradli"... nenechali jsme si pobyt znepříjemnit, stůl a lavice si s manželem sami z chodby odtáhli a následně zase na noc uklidili... Ani zamřížované paneláky kolem celého hotelu a hlavní silnice nás nerozházela... a ze slepeckého zvuku přechodu pro chodce před hotelem jsme si představovali cikády u moře... Celkové hodnocení? Podprůměrná ubytovna.

typ

Klientka Libuše K.

5.6.2012

Celkové hodnocení
96%

Nemohu napsat nic jiného než spokojenost jak s personálem, tak s obsluhou při akci, které jsem se zúčastnila.

typ

Klient K.

4.6.2012

Celkové hodnocení
95%

Službu jde hodnotit celkově velmi kladně.

typ

Klient František B.

4.11.2011

Celkové hodnocení
100%

Zajímavý interiér restaurace, komfortní ubytování a největší leguán v teráriu restaurace s příjemným personálem

typ

Klient Jaroslav A.

5.10.2011

Celkové hodnocení
80%

Interiér pokoje má charakter okopané školní ubytovny. Otočení na rozvrzané posteli je slyšet v celém hotelu..

typ

Klient Václav B.

8.9.2011

Celkové hodnocení
96%

velmi ochotný personál recepce - děkujeme

typ

Klientka Iva R.

26.7.2011

Celkové hodnocení
80%

všichni zaměstnanci byli fajn jen bych doporučil majiteli investovat do vymalování pokojů.Jinak tam bylo fajn. I přesto že nám u hotelu vykradli auto.

typ

Klient Petr O.

5.3.2011

Celkové hodnocení
88%

Hlučný větrák na toaletách, je slyšet z vedlejších pokojů, přehlučí i televizi. Chtělo by to kapku modernější koupelnu. jinak jsem byl spokojen.

typ

Klient Michal F.

6.1.2011

Celkové hodnocení
73%

Rozvrzané postele, staré vybavení pokojů

typ

Klient Miroslav M.

9.10.2010

Celkové hodnocení
85%

je docela problem hotel Hajek najit, sice lezi u hlavni silnice, ale stale oznaceni hotel azie a mistni hotel Hajek neznaji, proto si myslim, ze s timhle by se melo neco udelat, protoze my jsme ho hledali hodinu

typ

Klient Leoš K.

7.10.2010

Celkové hodnocení
84%

Bolo problém nájsť Hotel Hájek, pretože na budove je uvedený názov Azia. Ubytovanie by si vyžadovalo posteľ, ktorá nevŕzga, príjem TV so širším rozsahom dostupných kanálov a kvalitnejší paplón s vankúšom. Možno by bol aj vhodný výťah, pretože recepcia a izby na 2. poschodí môžu znamenať problém najmä pre starších ľudí s batožinou. Ináč prístup personálu veľmi ústretový. Kuchyňa výborná, rovnako ako aj obsluha a ponúkané menu.

typ

Klientka Jaroslava V.

5.7.2010

Celkové hodnocení
96%

Velmi příjemný a vstřícný přístup personálu, hezká japonská zahrada.

typ

Klientka Tomáš H.

30.6.2010

Celkové hodnocení
75%

Na přespání je hotel Asia (název Hájek je už neplatný) v pohodě, pokud jste nenáročný klient. Vzhled a výbava pokoje je zřejmě už několik let pořád stejná, tipuji že před 15ti, 20ti lety vypadal stejně jako teď. Cena zkrátka odpovídá kvalitě. Špatný dojem z pokoje ale vyváží kvalitní kuchyně - velké porce a výborná chuť. A pokud necháte doma děti a jedete si užít klidný víkend tak jako my, tak vám vlastně nechybí vůbec nic.....

typ

Klient K.

6.6.2010

Celkové hodnocení

Nebyl jsem spokojen proto, že mi na hotelovém parkovišti poškodili a vykradli auto.Vzhledem k tomu, že během té jedné noci byly tam vykradeny dvě auta a následující noc další, je vidět že to není ojedinělá záležitost.Myslím, že kdybych byl majitelem nebo provozovatelem hotelu, už dávno bych tam nainstalovat bezpečnostní kamery, které by určitě pomohly k identifikaci pachatele.Určitě se již nikdy v tomto hotelu neubytuji a budu hledat hotel jinde. Hezký den Alexandr K.

typ

Klient Martin P.

7.5.2010

Celkové hodnocení
70%

Me hodnoceni je jednoduche - NEVER MORE !!! Mel jsem rezervaci na dve noci 28.04.10 a 29.04.10 I kdyz vim ze Ceska republika je porad "region razowity" stale a porad bucu odmitat smirit se s tim ze nekdo sice vybira penize a to nemale za hotelove ubytovani ale kvalita sluzeb odpovida urovni turistaku. Nejsem nazlobeny jen smutny. Zde nekolik odpuzujicich faktoru: 1.Lokalita Absolutne "Nightmare" hotel najit, vsude na internetu je reklama na hotel Hajek a le svete div se !!! - Prijedete na misto a jedine co vidite je nazev ASIA !!! Doporucuji nejprve se postarat o zmenu nazvu hotelu tak at je aspon jeden jediny napis videt a teprve potom jej uvadet za oficialni, nebo zustat u stareho oznaceni a nemast tak lidi. Jsme v Cesku a proto me neprekvapilo ze je dosti problem zjistit kde je jinak ne prilis dobre oznacena recepce, zatimco v civilizovanych zemich slouzi recepce k tomu aby byla vystavnimi dvermi hotelu, v Cesku ji hotely schovavaji a zasivaji jak jen se da a proto zadny div ze jsem nejprve musel vystoupat nekam do druheho patra. 2. Personal Bohuzel pracuji v zahranici, takze kdo zna a vi jak to chodi s pristupem sluzeb jinde nez v CR , bude proste nucen hledet na kvalitu sluzeb jinak nez domaci. Presto musim konstatovat ze mlada recepcni v den meho prijezdu byla mla a skvela. To se ceni nejvice, spousta nedostatku se da odpustit pokud je personal vstricny a to ona byla a patri ji za to muj velky dik. Jen mala pripominka: Po veceri jsem sel nahoru na pokoj a na recepci nebyl nikdo, jen na chodbe sedela nejaka zena a kourila cigaretu. Klasickym pohledem ve stylu "who to hell are you" mne omrkla a pak se zeptala.."Neco potrebujete?" Rekl jsme ano, nebot jsem byl nucen "rozmenit tisicikorunu" vzhledem k tomu ze v 9 hodin vecer po celodennim chodu hotelu nebyla recepcni schopna rozmenit platbu dvema tisicovkama "1200Kc" Tato kourici osoba bez jakehokoliv oznaceni rekla," to je v poradku ja delam v hotelu taky, muzete to zaplatit mne" Priste bych radeji volil zavolat recepcni ve sluzbe, protoze tato osoba mela sice male ale presto pivo v sobe a ja jsem musel vysvetlovat celou story o tom ze hotel nema jak rozmenit 1000Kc a proto jsem byl nucen nejprve jit na recepci ale ze uz mam vytisteny "listecek" Grrr.. Vite,kdyz hotel nema drobne nekde jinde, tak recepcni proste odbehne a postara se,neni treba nutit hosta litat od certa k dablu jen poroto ze hotel je spatne organizovan. 3. Kvalita ubytovani - pokoj Ja jsem si na internetu nasel a nakonec zvolil Hotel Hajek proto, ze s emi jevilo jako rozumne spojit kvalitu s dobrou cenou. V Pribrami je nekolik moznosti...tzv levne 200-350Kc ubytovani s nizkou kvalitou ale asi jinak ok, pak stred a pak cena kolem 1000 a vice. Proto jsme si rekl ze s cenou hotelu 600 za noc bude kvalita primerene profeionalni a ubytovani kvalitni. Jake zklamani !!!!!! Velikost pokoje super ale to neni fakt ze ktereho by mi padla celist. Ta mi padla ve chvili kdy jsem si sednul na luzko a zjistil jsem ze konstrukce je jednak napraskla a pak take ze neuveritelne vrze !!!! Pri jakemkoliv pohybu se ozyvalo strasne a hlasite vrzani a konstrukce postele byla tal rozvrzana a nekvalitni ze jsem prakticky oka nezamhourila i presto, ze jsem mel za sebou dlouhou a unavnou cestu z anglie. Dalsi problem je lacinost. Celo postele je pokryto nejakym umelohmotnym nesmyslem ale nejvetsi neprijemnost je povelceni. Neco tak tenouckeho jsem v zivote nevidel. Nevim ktery vietnamec Vasemu hotelu dodava "bedding" ale skoro pruhledny polstarecek a tenoucky nesmysl na prikryti z Vaseho ubytovani dela obycejnou nadrazku. A to jsem jeste nezminil mikro TV !!! Televizni pristroj asi tak 30X22 cm, na ktery se divate ze vzdalenosti 5 metru je famozni. Zrovna bezel fotbal a ja nevidel nejen hrace ale pomalu snad ani hriste. Kdyz si k tomu pripoctete ze diky polstarecku si nemuzete dat "pod hlavu" nebot nelze mit vleze hlavu oprenou o celo postele v zvracenem uhlu 90 stupnu ajeste ockem pomrkavat na mini tv na leve strane od postele. Celkove shrnuti: Kdyby byl pokoj za 200 a jmenoval se turisticka ubytovna - nereknu ani slovo ale protoze na Intenrnetu se penzion Hajek prezentoval jako, viz cituji:" Hotel Hájek poskytuje nejenom komfortní a pohodlné ubytování, ale...." pak pod slovickem KOMFORTNI !!! budu ocekavat KOMFORTNI !!! O tom zdali ej Hotel Hajek nebo spise ASIA? 20 minut od centra lze take s uspechem pochybovat ale tohle me netrapilo. Co me trapilo byl fakt ze jsem musel po probdene noci dned po ranu zrusit rezervaci na nasledujici noc a namisto klidu pro svou praci jsem musel objizdet Pribram a hledat si nahradni ubytovani.

typ

Klient Tomáš K.

6.5.2010

Celkové hodnocení
65%

Kvalita ubytování odpovídá spíše ubytovně než hotelu a to zejména z hlediska vybavení. Restaurace pod hotelem je příjemná, avšak menu mě zklamalo.

typ

Klientka Věra M.

3.3.2010

Celkové hodnocení
87%

Byla jsem velmi spokojena se vším, co se týkalo ubytování. Restaurační služby jsem z časových důvodů nevyužila, snad příště.

typ

Klient K.

8.10.2009

Celkové hodnocení
90%

Firmu Hotely.cz jsem kontaktoval poprvé, když jsem narychlo sháněl ubytování v Příbrami. Jejich přístup byl perfektní a během 20 minut bylo ubytování zajištěno. Hotel Hájek sice bylo těžké ve městě najít, protože jej nikdo neznal, jelikož nedávno změnil název. S ubytováním i restaurací jsme byly spokojeni. Děkujeme

typ

Klientka Marie M.

17.7.2009

Celkové hodnocení
65%

Jelikož přespávám v hotelích celkem často, za uvedenou cenu bych čekala kvalitnější ubytování. Je to styl levné ubytovny. Jídlo však bylo velmi dobré a nebyl problém si objednat i kolem 22 hodiny.

typ

Klientka Miluše Š.

26.5.2009

Celkové hodnocení
85%

Bez připomínek. Jediné, co mi nechutnalo, bylo jídlo (možná můj špatný výběr). Ale Kung-pao si už v hotelu Hájek nedám. Ubytování bylo bez chyb a vzorně čisté. Pochválím recepční za vstřícnost.

typ

Klient Pavel Š.

10.9.2014

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Roman P.

6.7.2014

Celkové hodnocení
64%

typ

Klient Roman S.

25.6.2013

Celkové hodnocení
64%

typ

Klientka Eva M.

30.4.2013

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Jiří P.

2.10.2012

Celkové hodnocení
28%

typ

Klient Igor H.

8.9.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Libor M.

7.9.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient V.

26.8.2012

Celkové hodnocení
56%

typ

Klient B.

5.5.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Petr Š.

15.2.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Pavel K.

5.1.2012

Celkové hodnocení
72%

typ

Klientka Zuzana N.

2.12.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka V.

6.12.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Richard T.

9.4.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka Markéta K.

4.3.2010

Celkové hodnocení
87%

typ

Klient Petr Š.

9.2.2010

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient Petr V.

7.1.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka E.

8.10.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Vendula K.

6.8.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Kamila K.

9.12.2008

Celkové hodnocení
73%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Hotel Hájek 0 Hotel Hájek 1 Hotel Hájek 2 Hotel Hájek 3 Hotel Hájek 4 Hotel Hájek 5 Hotel Hájek 6 Hotel Hájek 7 Hotel Hájek 8 Hotel Hájek 9 Hotel Hájek 10 Hotel Hájek 11 Hotel Hájek 12 Hotel Hájek 13 Hotel Hájek 14 Hotel Hájek 15 Hotel Hájek 16 Hotel Hájek 17

Zaslat poptávku
TOPlist