Největší výběr ubytování v ČR rezervace ubytování Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 7 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 8 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Fortuna West
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Fortuna West
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Fortuna West
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Fortuna West
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Fortuna West
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Fortuna West
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Fortuna West
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Fortuna West
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Fortuna West
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Fortuna West

Hotel Fortuna West

* * *
Mrkvičkova 2, Praha 6
Zobrazit na mapě
Popis hotelu více

Hotel Fortuna West v Praze nabízí kvalitní a příjemné ubytování zejména během pracovní či obchodní návštěvy hlavního města. Hotel disponuje zcela vybavenými pokoji s možností přistýlky. Součástí Hotelu Fortuna West je sedm konferenčních prostor a také hotelová restaurace s tradiční českou i mezinárodní kuchyní.

  • typ

    Na tomto hotelu jsem dá se říct bydlela nějaký ten měsíc a byla jsem velmi spokojená....

    Dana N.
  • typ

    Tichý hotel, čistý...

    Martin S.
  • typ

    Celkově spokojenost, dobrá komunikace personálu a vstřícnost při požadavcích...

    Luboš M.
  • typ

    Pro naši cestu na letiště ideální ubytování. Pěkně a pohodlně vybavené pokoje v poměrně klidném prostředí, možnost parkování, příjemný a profesionální personál, dobře připravená snídaně. ...

    Tomáš J.
  • typ

    Velice hezký hotel, krásné pokoje a i vybavení. Snídaně bohaté a velice chutné. Velice doporučuji. ...

    Aleš D.
  • typ

    Comfort Hotel Prague = bezproblémové ubytování, hezký pokoj, chutná snídaně a příjemná cena za ubytování (na Prahu). Díky a doporučuji známým....

    R.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Jede vás víc? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový
3 650 Kč
Akční cena
974 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový
4 056 Kč
Akční cena
1 082 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový
5 083 Kč
Akční cena
1 352 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Virtuální prohlídky

Platební karty

Akceptujeme platbu kreditními kartami.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

Na recepci je možné zapůjčit fén a žehlící potřeby či zakoupit suvenýry.

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, němčina

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • parkoviště - 216 Kč
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna
  • služba praní prádla - 270 Kč
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • hotelové taxi
  • domácí mazlíčci - 243 Kč

Sportovní možnosti

V hotelu lze využít fitness studia a sauny a v nedalekém okolí jsou tenisové kurty cca 300 m a bowling cca 500 m.

Služby pro motoristy

Hotel má vlastní garáže a parkoviště vhodné i pro autobusy.

Kongresové a školící služby

K dispozici jsou variabilní konferenční prostory až pro 120 lidí.

  • přednáškový sál
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový
Třílůžkový pokoj Třílůžkový
od 7.12.2016
do 28.12.2016
od 29.12.2016
do 1.1.2017
od 2.1.2017
do 4.1.2017
od 5.1.2017
do 7.1.2017
od 8.1.2017
do 2.3.2017
od 3.3.2017
do 31.3.2017
od 1.4.2017
do 15.6.2017
běžná cena
3 650 Kč
974 Kč
3 650 Kč běžná cena
3 650 Kč
974 Kč
běžná cena
3 650 Kč
2 434 Kč
běžná cena
3 650 Kč
839 Kč
běžná cena
3 650 Kč
974 Kč
3 650 Kč
běžná cena
4 056 Kč
1 082 Kč
4 056 Kč běžná cena
4 056 Kč
1 082 Kč
běžná cena
4 056 Kč
2 704 Kč
běžná cena
4 056 Kč
947 Kč
běžná cena
4 056 Kč
1 082 Kč
4 056 Kč
běžná cena
5 083 Kč
1 352 Kč
5 083 Kč běžná cena
5 083 Kč
1 352 Kč
běžná cena
5 083 Kč
3 380 Kč
běžná cena
5 083 Kč
1 163 Kč
běžná cena
5 083 Kč
1 352 Kč
5 083 Kč

Hotel je vzdálen cca 25 minut městskou hromadnou dopravou od centra města. Jeho výhoda spočívá také ve snadné dostupnosti z letiště - cca 9 km, a v jeho umístění v blízkosti dálnice Praha - Plzeň - Rozvadov.

  • informační služba: 1.0 km
  • autobusové nádraží: Florenc - 11,7 km
  • centrum města: Václavské nám. - 11,7 km
  • letiště: Ruzyně - 9,6 km
  • zastávka MHD: aut. zast. - Hlušičkova - 0,4 km
  • půjčovna DVD:
  • vlakové nádraží: Hlavní nádraží - 11,3 km
  • stanice metra: B - Zličín - 3,6 km
  • noční klub: mapa-comfort-detail.jpeg km
  • 50°3'56.735"
  • 14°19'7.448"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • U Hájů Přírodní památka U Hájů leží na okraji Stodůlek u železniční trati poblíž dvora Háje. Mimo turisticky značené cesty. Území o výměře 6,63 ha je chráněno od roku 1982, mokřadní společenstva na výstupech vápencových pramenů, biková Doubrava.
  • Kaple Nalezení Svatého Kříže, Praha - Stodůlky Kaple Nalezení Svatého Kříže, se nachází v Praze - Stodůlkách a její návštěva se dá spojit s údolím Motolského potoka. Pokud od hráze projdete ulicí Vstavačová, půjdete doleva až k ulici Jeremiášova, dále vlevo a u viaduktu po schodech nahoru, tak dojdete podél kolejí ke kapli. Tuto nádhernou stavbu, které by ovšem...
  • Praha, Stodůlky - kaple Nalezení svatého Kříže Kaple Nalezení svatého Kříže se nachází v Praze Stodůlkách, v ulici Nad Viaduktem. Nestojí však v uliční zástavbě, ale stranou v poli za železniční tratí. Autorem plánů této barokní stavby je patrně Kilián Ignác Dienzenhofer. Základní Kámen položila v roce 1743 osobně Marie Terezie. Stavba byla dokončena v roce...
  • Kalvárie v Motole Přírodní památka Kalvárie v Motole leží po obou stranách Plzeňské ulice u tramvajové zastávky Krematorium Motol. Na jižní straně až k železniční trati, za kterou navazuje PP Motolský ordovik. Mimo turisticky značené cesty. Území o výměře 3,71 ha je chráněno od roku 1982, výchozy bazaltových hornin a břidlic...
  • Praha, Bílá Hora - kostel Panny Marie Vítězné Kostel Panny Marie Vítězné je poutní místo, které se nachází mezi ulicemi Karlovarská a Zbečenská v blízkosti tramvajové smyčky Bílá hora. V první čtvrtině 17. století, mezi roky 1622 a 1624, zde byla vystavěna kaple, nejprve zasvěcená svatému Václavovi, později Panně Marii. Ta sloužila k ukládání vyoraných...

Celkové hodnocení Hotel Fortuna West od ubytovaných zákazníků

Ubytování
88%
Stravování
75%
Přístup personálu
87%
Okolí
73%
Služby
81%
Celková spokojenost
80%
80%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze

Hotel Fortuna West hodnotilo 87 zákazníků, 92% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Vojtěch D.

29.7.2015

Celkové hodnocení
40%

Katastrofa. Špinavější hotel jsem asi nezažil a to spávám po hotelích cca 6x do měsíce

typ

Klient Dana N.

28.5.2015

Celkové hodnocení
88%

Na tomto hotelu jsem dá se říct bydlela nějaký ten měsíc a byla jsem velmi spokojená.

typ

Klient Martin S.

4.12.2014

Celkové hodnocení
64%

Tichý hotel, čistý

typ

Klient Luboš M.

19.4.2014

Celkové hodnocení
80%

Celkově spokojenost, dobrá komunikace personálu a vstřícnost při požadavcích

typ

Klient Tomáš J.

19.4.2014

Celkové hodnocení
84%

Pro naši cestu na letiště ideální ubytování. Pěkně a pohodlně vybavené pokoje v poměrně klidném prostředí, možnost parkování, příjemný a profesionální personál, dobře připravená snídaně.

typ

Klient Lenka P.

19.4.2014

Celkové hodnocení
60%

kuchyně na velmi nízké úrovni

typ

Klient Aleš D.

5.12.2013

Celkové hodnocení
80%

Velice hezký hotel, krásné pokoje a i vybavení. Snídaně bohaté a velice chutné. Velice doporučuji.

typ

Klient Karel R.

3.4.2013

Celkové hodnocení
65%

Nelíbilo se mně, že jako hotelový host jsem musel zaplatit zvlášť za parkování. R.

typ

Klient Jiří A.

2.5.2012

Celkové hodnocení
100%

Rád se v hotelu pokaždé ubytuji, jsem ze službami hotelu absolutně spokojen. Přístup personálu na jedničku.

typ

Klientka Marta M.

23.1.2012

Celkové hodnocení
72%

Dobrý den, při příjezdu bylo v pokoji vypnuté topení, po jeho spuštění bylo v pokoji i tak celou noc zima. Na WC velmi zapáchal odpad. Ráno jsem se zasekla ve výtahu, kde jeho příčinou byla zastaralost, pootevřela se mi dvířka výtahu.

typ

Klient Petr H.

6.4.2011

Celkové hodnocení
90%

Levné, kvalitní ubytování v blízkosti letiště. Při příjezdu po 21.00 hodině už nefungovala kuchyně a v blízkosti není žádná restaurace, mimo restaurace u Lípy, kde jídla začínají někde na 800,- kč.

typ

Klient Martin K.

5.2.2011

Celkové hodnocení
70%

Snídaně by mohly být bohatší než jen Junior a Gothaj.

typ

Klientka Luboslava D.

3.2.2011

Celkové hodnocení
88%

služby hotela mi vyhovovali, až na nedorozumenie s raňajkami, čo bola chyba personálu, ale aj to sa podarilo vyriešiť a dúfam, že v budúcnosti sa to už stávať nebude

typ

Klient Vladimír S.

10.1.2011

Celkové hodnocení
76%

Využívám Vaše ubytování pro moje kolegy od firmy z Německa a jsem velmi spokojen. Děkuji a ať se Vám daří. Vladimír Sachl

typ

Klientka Monika K.

6.8.2010

Celkové hodnocení
92%

Bar v hotelu nabízí podprůměrné produkty.

typ

Klient Michal S.

6.8.2010

Celkové hodnocení
20%

Moje hodnocení je ovlivněno tím, že jsem ubytování v podvečer příjezdu zaplatil, odnesl si zavazadla na hotel a odjel do města. Bohužel mne během doby mimo hotel zastihla nepříjemná zpráva o rodinné tragédii, a proto jsem musel ihned odjet domů. Po návratu na hotel pro zavazadla jsem toto sdělil personálu hotelu (na recepci) a požádal jsem je o vrácení platby či její alikvótní části. Recepční mi ale sdělil, že toto možné není. Snažil jsem se to pochopit, ale nepřišlo mi to jako férové řešení, protože jsem nevyužil žádných služeb hotel a díky nepříjemné situaci jsem jich ani dále využít nemohl. Recepční mi slíbil, že celou záležitost probere se svým nadřízeným a že se mi ozvou na kontakt, který jsem zanechal. Je tomu již skoro 10 dnů a já stále čekám a bohužel vím, že se nedočkám. Hotel Fortuna je tak bohatší o hloupých pár set korun. Já už to neřeším, ale zcela jistě vím, že sem se již nikdy nevrátím.

typ

Klient Pavel S.

6.7.2010

Celkové hodnocení
90%

ano, nerozumím proč hotel nemá ledničku.....

typ

Klient MUDr Mohammad Iyad A.

8.6.2010

Celkové hodnocení
95%

Parking

typ

Klient Karel R.

6.4.2010

Celkové hodnocení
100%

VELICE OCHOTNÝ PERSONÁL.

typ

Klientka Katarina H.

3.4.2010

Celkové hodnocení
60%

V zariadeni som bola ubytovana po druhy krat, najskor v casti C, izba bez jedinej vady, komfortna,cista, svetla.to ma viedlo vyuzit sluzby hotela aj opakovane, co bol velky sok a sklamanie.izba v casti A bol mala, tmava, bez denneho svetla,povlecenie na posteliach potrhane, steny spinave a poraskane, nabytok poskodeny, stolik bez poharov a v kupelni agresivne razil dezinfekcny prostriedok.ina izba k dispozicii nebola. moj zaver nikdy viac, jednoducho kutica pod uroven.

typ

Klient Pavel Ž.

6.3.2010

Celkové hodnocení
87%

Dobrá dostupnost MHD z Hlavního nádraží. Blízkost letiště Ruzyně.

typ

Klientka Katrin S.

2.2.2010

Celkové hodnocení
50%

Jsem ráda, že jste nás kontaktovali. Měla jsem v úmyslu zaslat stížnost na absolutní neprofesionálnost personálu. Byli jsme zde ubytování ze dne 19.1 do 20.1.2010. Je faktem, že tento hotel jsme si vybrali hlavně z důvodu blízkosti letiště Ruzyně a také z důvodu dostupnosti MHD. Určitě jsme využili zvýhodněné ceny za ubytování. Se samotným ubytováním jsme byli spokojeni - odpovídá ceně, ale s přístupem recepčních jsme byli velmi nemile překvapeni. Při ubytování nám slečna recepční (jméno bohužel nevím) slíbila, že zařídí, aby nás ráno recepční vzbudil telefonem, konkrétně ve 4.15 hod. Zdůraznili jsme, že je to velmi důležité, že máme objednaný taxi, který nás poveze na 5 hodin na letiště. Informaci napsala do jakéhosi sešitu a ujistila nás, že to zařídí. Dne 20.1. 2010 nás však ve stanovenou dobu nikdo telefonem nevzbudil. Kolem 4.32 hod. JEDNOU prozvonil telefon, po jeho zvednutí se nikdo neozval. Když jsme ve 4.40 hod. ráno přišli na recepci, dotázala jsem se recepčního, proč nás nikdo nevzbudil, tak mi bylo odpovězeno velice laxním přístupem, že neví, že on nikoho budit neměl a že s ním jsme si buzení nedomlouvali a že ho to nezajímá. Jeho odpověď mě velice rozčílila, tak jsem se dotázala na jeho jméno, že si budu na jeho přístup k hostům stěžovat, na vizitku napsal jméno ŘEHÁK. Dále jsme se dne 19.1. 2010 informovali na možnost balíčků. Slečna volala do kuchyně, zda je to možné a bylo ji odpovězeno, že balíčky jsou již připraveny, že jsou na recepci. Zahlédla jsem s manželem, že na pultě leží jakési dvě papírové tašky. (bylo nám velmi divné, že je teprve kolem 13 h odpoledne a balíčky na zítřejší snídani jsou již připraveny, podotýkám, že byly na pultě, ne v lednici). V propagačních materiálech zmiňujete, že Váš personál mile rád připraví cestovní balíčky místo snídaně. Měli jsme tedy za to, že balíček bude alespoň trošku odpovídat ceně snídaně. Když jsme však ráno balíčky otevřeli, nevěřili jsme vlastním očím.. Sendvič, jablko, oplatka a balená voda. - Sendvič, ve kterém byl jakýsi ten nejlevnější dietní salám (krmení pro kočky,psy), zcela roztopené máslo a jeden plátkový sýr. Sendviče byly v igelitové fólii zapařené, zapáchající, tím pádem nepoživatelné. (jak asi pak musí vypadat ta snídaně, formou švédských stolů ???) Tím, že jsme ráno byli v časové tísni, nemohli jsme nedostatky řešit hned na místě ve Vašem hotelu. Věřte, že kdybych odjížděla později, dala bych si tu práci a balíček bych osobně zanesla ukázat na vedení hotelu, zda je takové chování a přístup k zákazníkům normální. Co se týký kvality balíčků, myslím, že po prozkoumání ČOI, nebo hygieny by byl velký problém. Reklamu na Váš hotel na internetu máte pěknou, ale bohužel to byla zase jen reklama. S pozdravem Ing. Katrin S.

typ

Klientka R.

20.10.2009

Celkové hodnocení
100%

Comfort Hotel Prague = bezproblémové ubytování, hezký pokoj, chutná snídaně a příjemná cena za ubytování (na Prahu). Díky a doporučuji známým.

typ

Klient K.

5.9.2009

Celkové hodnocení
75%

Myslím si, že v hotelu, kde bydlí hodně cizinci, chybí ve vybavení pokojů lednička, což je dnes standardní vybavení. Zvláště v teplých dnech, které byly, je to nutností.

typ

Klient Jan G.

13.8.2009

Celkové hodnocení
70%

Při příjezdu do hotelu neměli na recepci moji rezervaci. Měli nějaké pokoje volné, tak jsme se ubytovali. V opačném případě bychom měli smůlu.

typ

Klient Erik D.

6.8.2009

Celkové hodnocení
90%

Všetko ok ,len sme tam nemohli trafiť - lepšie označenie alebo orientačné tabuľky k hotelu by sa zišli /alebo sme si nevšimli/.Zdravim!.

typ

Klientka Katarina H.

9.10.2008

Celkové hodnocení
90%

Za komfortem ubytování výrazně zaostávala snídaně. Mírně zlý dojem vytváří zakouřené prostředí v recepční hale.

typ

Klient b.

2.2.2015

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Miroslav L.

30.4.2014

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Radek B.

14.10.2013

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Jiří A.

3.5.2013

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Jaroslav E.

4.3.2013

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jiří A.

4.2.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Pavla M.

5.12.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Jiří A.

4.12.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Jarmila A.

2.11.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Ludmila M.

7.7.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Michal V.

3.6.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Miroslav L.

2.6.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jiří P.

6.4.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Jiří M.

9.3.2011

Celkové hodnocení
72%

typ

Klientka Č.

7.3.2011

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Michal V.

5.3.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Dana S.

4.3.2011

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Libor Š.

4.3.2011

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Tomáš Z.

4.2.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Roman B.

10.1.2011

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka Romana Š.

9.1.2011

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka Marie Z.

8.1.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Sarka H.

5.1.2011

Celkové hodnocení
55%

typ

Klientka Jitka N.

5.1.2011

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Drahomir Z.

2.12.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient ROMAN B.

2.12.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Ilya T.

2.12.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Jiří A.

2.12.2010

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Michal V.

2.12.2010

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Otakar H.

15.11.2010

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Š.

4.11.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Tomas D.

2.11.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Petr Š.

1.10.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Vladimíra K.

7.9.2010

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jiří A.

2.9.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Ivan H.

1.9.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Milan K.

12.8.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Mária K.

6.8.2010

Celkové hodnocení
67%

typ

Klient Pavel S.

5.8.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jiří A.

4.8.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Karol K.

15.7.2010

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Michal S.

5.7.2010

Celkové hodnocení
56%

typ

Klient MUDr Mohammad Iyad A.

8.6.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient S.

5.5.2010

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Miroslav L.

7.4.2010

Celkové hodnocení
70%

typ

Klientka Marcela B.

3.4.2010

Celkové hodnocení
73%

typ

Klientka Kateřina H.

11.3.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Martina B.

6.3.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Marcela B.

2.2.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Miroslav L.

19.12.2009

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Miroslav L.

11.10.2009

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Pavol K.

8.10.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Miloslava E.

8.10.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Iva O.

6.9.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient R.

4.9.2009

Celkové hodnocení
93%

typ

Klient Miluše Z.

7.8.2009

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Miroslav L.

8.6.2009

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Stanislav K.

7.6.2009

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient Miroslav L.

14.12.2008

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Miroslav L.

28.6.2008

Celkové hodnocení
85%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Kalvárie v Motole

typ

Petra L.

4.1.2016

Pekné miesto na príjemnú romantickú prechádzku. Už z diaľky upúta asi najatraktivnější bod kalvárie, ktorý tvorí mohutná skala s veľkým krížom.

Hotel Fortuna West 0 Hotel Fortuna West 1 Hotel Fortuna West 2 Hotel Fortuna West 3 Hotel Fortuna West 4 Hotel Fortuna West 5 Hotel Fortuna West 6 Hotel Fortuna West 7 Hotel Fortuna West 8 Hotel Fortuna West 9

Rezervovat
TOPlist