Hotely a penziony po celé ČR,
rezervace ubytování

844 468 359

v pracovních dnech od 8 do 21 hodin
v sobotu od 8 do 12 hodin
v neděli a o svátcích od 11 do 19 hodin

FAQ - nejčastější dotazy

Proč bych si měl(a) zajistit ubytování přes rezervační systém HOTELY.cz , když si mohu přímo zavolat do vybraného hotelu nebo penzionu?

Nikdy nejsme dražší než při sjednání ubytování přímo v ubytovacím zařízení.

Nabízíme BONUS za hodnocení kvality ubytování ve výši až 400 Kč. Sleva je odečtena automaticky při objednávce pobytového balíčku a hodnotu kuponů lze sčítat. Slevu můžete použít vy nebo ji můžete předat jakékoliv třetí osobě.

Šetříme Váš čas - školené operátorky Vám sedm dní v týdnu pomohou s výběrem toho nejvhodnějšího ubytování při pracovní cestě, doporučí oblíbené lokality pro dovolenou nebo výhodný víkendový wellness pobyt.

Co bude následovat po odeslání objednávkového formuláře?

Pokud si vyberete hotel nebo penzion ze zeleným proužkem a textem „On line rezervace“: Tato ubytovací zařízení aktualizují dostupnost volných kapacit, proto po vyplnění objednávkového formuláře a jeho odeslání obratem obdržíte závazné potvrzení rezervace. Pokud do pole „Poznámka“ vyplníte text (bližší specifikaci objednávky) může se vyřízení objednávky zdržet, protože požadované informace ověřujeme.

Pokud si vyberete hotel nebo penzion bez zeleného proužku a nápisu „On line rezervace“: Tato ubytovací zařízení neaktualizují svoji dostupnost. Po odeslání objednávky dostanete informaci o jejím přijetí a operátorky na objednávce začnou neprodleně pracovat. Následně Vás budou telefonicky nebo emailem kontaktovat za účelem potvrzení rezervace a dohodnutí platebních podmínek.

Za jak dlouho vyřídíte moji objednávku?

U hotelů s „On line rezervací“ a bez vyplněné poznámky jsou objednávky vyřizovány zpravidla okamžitě po celých 24 hodin. U ostatních objednávek zadaných v pracovních dnech do 20:45 hod je objednávka buď vyřízena nebo Vás operátorky telefonicky či emailem informují o předpokládaném čase vyřízení. Urgentní objednávky jsou vyřizovány zpravidla ihned.

Je po odeslání vyplněného objednávkového formuláře objednávka závazná?

Objednávka je závazná jakmile obdržíte email se závazným potvrzením rezervace.

Kde a jak budu platit za ubytování a pobytový balíček?

Ve většině případů budete za běžné ubytování platit přímo v ubytovacím zařízení. Ubytovací zařízení mohou požadovat garanci dojezdu platební kartou, vyžadovat zálohu nebo platbu předem. O této skutečnosti budete informován(a) předem.

Za pobytové balíčky budete ve většině případů platit provozovateli rezervačního systému HOTELY.cz ještě před nástupem k pobytu. Po zadání a potvrzení objednávky obdržíte výzvu k platbě. Platbu je možné provést přes on line systémy většiny tuzemských bank, platební kartou nebo běžným bankovním převodem.

Z důvodu brzkého termínu nástupu k pobytu již nemohu stihnout provést platbu předem.

Můžete provést platbu předem i těsně před nástupem. Při online platbách jsme o zaplacení  informováni téměř okamžitě. Poukaz tak můžete v pracovní době call centra obdržet obratem po zaplacení. Poukaz na pobyt (voucher) odesíláme elektronicky, v případě zájmu ho můžeme vytisknou a poslat klasickou poštou. Při nástupu k pobytu voucher předložte na recepci.

Je možné zaplatit pobytový balíček až v hotelu?

Ano, ve výjimečných případech je možná i tato varianta, ale pobytové balíčky zahrnují kromě ubytování i řadu dalších služeb a hotel nemusí mít dostatek času na jejich přípravu.

V případě, že budu chtít přiobjednat další služby např. oběd, večeři, parkování, masáž apod., budu tyto služby hradit také Vám?

Zpravidla Vám tyto služby zajistíme a hradit je budete přímo v ubytovacím zařízení.

Pokud zaplatím pobytový balíček dopředu a následně zjistím, že potřebuji objednávku zrušit, vrátíte mi zaplacené peníze?

Oznámíte-li nám zrušení objednávky minimálně 7 dní před nástupem, ve většině případů obdržíte platbu zpět poníženou o 10% stornopoplatky. V ostatních případech se stornopoplatky řídí dle obchodních podmínek.

V objednávkovém formuláři uvádíte možnost zadat slevový kupón, kde ho získám?

Slevu od nás můžete dostat za hodnocení již realizovaného ubytování. Zajímá nás spokojenost s vyřízením objednávky, kvality ubytování, stravy apod. Odečteno Vám bude až 400 Kč z hodnoty objednávky podle stupně vyplněnosti formuláře.

Dostal jsem příspěvek od zaměstnavatele z FKSP (Fond kulturních a sociálních potřeb), mohu jej využít i na pobyt, který prodáváte?

Ano, rádi zajistíme čerpání z FKSP od Vašeho zaměstnavatele. Do poznámky nebo operátorce prosím nezapomeňte uvést fakturační údaje zaměstnavatele a doplňte, že budete čerpat z FKSP. Na základě předaných informací zašleme fakturu.

 

 

 

TOPlist