Hotely a penziony po celé ČR,
rezervace ubytování

844 468 359

v pracovních dnech od 8 do 21 hodin
v sobotu od 8 do 12 hodin
v neděli a o svátcích od 11 do 19 hodin

FAQ - nejčastější dotazy

Proč bych měl(a) provádět rezervaci pobytu přes systém HOTELY.cz , když si mohu přímo zavolat do vybraného hotelu nebo penzionu a pobyt dohodnout?

Pobyty přes HOTELY.cz přináší tyto nesporné výhody:

Samozřejmě nikdy není pobyt přes HOTELY.cz dražší než pobyt sjednaný přímo s ubytovacím zařízením.

Za každou realizovanou objednávku získáte kupón na slevu pro další objednávky ubytování na HOTELY.cz. Tento kupón můžete použít vy nebo jej můžete předat jakékoliv třetí osobě.

Pomůžeme Vám najít ideální pobyt a vyřešit vše k Vaší spokojenosti. Můžete využít našeho zákaznického servisu - „ Šetříme Váš čas „.

Co bude následovat po odeslání objednávkového formuláře?

Naše operátorky Vás budou telefonicky kontaktovat za účelem potvrzení rezervace a dohodnutí platebních podmínek.

Za jak dlouho vyřídíte moji objednávku?

V případě, že objednávku zadáte do 20:45, bude vyřízena tentýž den a urgentní objednávky jsou vyřizovány zpravidla ihned.

Je po odeslání vyplněného objednávkového formuláře objednávka závazná?

Ne. Před zaplacením můžete objednávku kdykoliv zrušit.

Kde a jak budu platit za pobyt?

Za pobyt budete platit provozovateli rezervačního systému HOTELY.cz ještě před nástupem k pobytu. Po zadání a potvrzení objednávky obdržíte výzvu k platbě. Platbu je možné provést platební kartou, bankovním převodem nebo internetovým bankovnictvím.

Z důvodu brzkého termínu nástupu k pobytu již nemohu stihnout provést platbu předem.

Můžete však provést platbu předem i těsně před nástupem. Stačí e-mailem zaslat důvěryhodné potvrzení o platbě (např. snímek obrazovky internetového bankovnictví, kopie potvrzeného příkazu). Při platbě z účtu ČSOB nebo Raiffeisenbank Vaši platbu zaregistrujeme okamžitě a potvrzení není nutné stejně jako při platbě kartou.Po zaplacení obdržíte e-mailem potvrzení o platbě a poukaz na pobyt (voucher), které si vytiskněte. Při nástupu k pobytu tento poukaz (voucher) předložte na recepci.

Je možné zaplatit až v hotelu?

Ano, je možná i tato varianta, ale přicházíte o výhody plynoucí z platby předem (slevový kupón a v některých případech i o zvýhodněnou cenu).

V případě, že budu chtít přiobjednat další služby např. oběd, večeři, parkování masáž apod., budu tyto služby hradit také Vám?

Zpravidla Vám tyto služby zajistíme a hradit je budete přímo v ubytovacím zařízení.

Pokud zaplatím pobyt dopředu a následně zjistím, že potřebuji objednávku zrušit, vrátíte mně zaplacené peníze?

Oznámíte-li nám zrušení objednávky minimálně 7 dní před nástupem, ve většině případů obdržíte platbu zpět poníženou o 10% stornopoplatky. V ostatních případech se stornopoplatky řídí dle obchodních podmínek.

 

 

 

TOPlist