Největší výběr ubytování v ČR rezervace ubytování Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 7 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 8 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN

Hotel PELIKAN

* * *
Tř. Vítězství 197, Mariánské Lázně
Zobrazit na mapě
Popis hotelu více

Rodinný Hotel Pelikán v Mariánských Lázních je situován v blízkosti lázeňského centra s kolonádou a Zpívající fontánou. Hotel nabízí ubytování v jedno a dvoulůžkových pokojích nebo čtyřlůžkových apartmánech s lednicí a terasou do zahrady. Pokoje mají standardní zařízení pro pobyt jednotlivců i rodin s dětmi. Kromě ubytování Hotel Pelikán poskytuje i gastronomické služby ve své restauraci.

  • typ

    Příjemný hotel rodinného typu v okrajové části Mariánských Lázní, dobrá kuchyně, cena odpovídá kvalitě. ...

    Lenka B.
  • typ

    Pobyt v hotelu Pelikán hodnotíme jako velmi zdařilý, ubytování čisté, personál velmi ochotný a milý, jídlo výborné....

    Dagmar S.
  • typ

    V hotelu jsme byli už jednou a proto pro velkou spokojenost a ochotu pana Šolce a jeho rodiny jsme se rozhodli navštívit znovu ....

    Dagmar S.
  • typ

    Prožili jsme v hotelu Pelikan 5 nádherných dni. Pobytové podmínky a stravování byly bezvadné, personál vstřicný, ochotný vyhovět prosbam, masáže a jiné procedury provaděne profesionálně. Ohledně vzdaleností od centru města tak ide...

    Vjačeslava L.
  • typ

    Všechno výborné, měli jsme depadenci a trošku chladno při příjezdu, ale vše se vyřešilo a posléze vynikající. Kuchyň výborná, ryba se sice nepovedla, ale další jídla super. Přidané služby výborné a s celým pobytem jsme spokojeni!!...

    P.
  • typ

    Dobry den, chtela bych se s vami podelit o sve dojmy z vanocniho pobytu v tomto hotelu. Pri planovani jsme vybirali take kvuli cene, ktera byla velmi dobra a take vzhledem k programu. Ktery obsahovala. Ubytovani bylo velmi dobre. ...

    Marta F.
  • typ

    Perfektní přístup personálu k hostům. Dlouhé čekání na jídlo. Příjemné prostředí....

    Ivana R.
  • typ

    Přístup personálu a nabízené služby včetně ubytování perfkní ,byli jsme velice spokojeni apobyt splnilnaše představy mohu doporučit....

    Josef D.
  • typ

    Vážení přátelé, tak jako ostatně kdykoliv předtím, i nyní s úctou vůči Vám všem vyslovuji poděkování a spokojenost s prací rezervačního portálu Hotely.cz, díky němuž jsme s partnerkou měli opět možnost prožít a doslova si vy...

    Miroslav Ž.
  • typ

    Moc se nám tu líbilo,počasí vyšlo a tak jsme projezdili západní Čechy. Nádherný klášter Teplá, Františkovy lázně, Mariánské lázně,aj. Zvláště Mariánky jejich budovy a parky jsou krásné. Ovšem největší dojem na Nás udělala večerní ...

    K.
  • typ

    Vše fungovalo dle našich představ, stravování výtečné, personál milý, přívětivý. Také relaxační procedury jsme si užili. Navíc vyšlo počasí. Z hotelu je kousek do centra (autem), což vyhovuje. Doporučujeme....

    Karel H.
  • typ

    Tento hotel kazdeho prekvapi perfektni upravou vnejsku i vnitrnim zarizenim a cistotou. Za relarivne nizkou cenu poskytuje siroky rozsah sluzeb. Pobyt je prijemny, coz potvrzuje i mnozstvi ubytovanych cizincu....

    Vlasta V.
  • typ

    Při plném obsazení hotelu nedostatečné parkovací plochy. Nešlo otevřít okno. Pokoj dobře uklizený a čistý....

    Antonín M.
  • typ

    Hotelový pokoj a i prostředí celého hotelu odpovídalo nabídce, příjemné prostředí, všude vzorná čistota, vstřícný, příjemný a ochotný personál, rodinná atmosféra, velmi dobrá kuchyně.Hotel je na okraji města, větší vzdálenost od ...

    Pavla F.
  • typ

    Byli jsme velice spokojeni,jak s přístupem personálu,tak se službami a velmi dobrou a bohatou kuchyní! Měli jsme s sebou i malého psa a v ničem nebyl problém,moc děkujeme!...

    Irena V.
  • typ

    Milí majitelé,velmi dobrá česká kuchyně, sice jednoduchá , ale chutná, kvalitní....

    Andrea B.
  • typ

    Byla jsem spokojena. Hotel Pelikán je umístěn v klidné části Mariánských Lázní a v hotelu je rodinná atmosféra - doporučuji hotel i pro rodiny s dětmi! Děkuji....

    Martina Š.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Jede vás víc? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj
790 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
1 290 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
1 440 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Akceptujeme platbu pouze v hotovosti.

Služby hotelu

Hotelová recepce zajišťuje lázeňské procedury, prohlídky města a jeho okolí s průvodcem, golf, tenis, pronájem fotbalového hřiště, plavecký bazén, lovení divoké zvěře, rybolov, dopravu jak autobusem tak osobním vozem, návštěvu Plzeňského pivovaru spojenou s degustací piva.

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, němčina

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • parkoviště

Gastronomické služby

Hotelová restaurace nabízí pestrý výběr jídel české i mezinárodní kuchyně. Nabízíme polopenzi, plnou penzi ale rovněž stravování a la carte.

  • restaurace

Doplňkové služby

Na objednávku zajistíme masáže v hotelu, školení, poznávací a pobytové zájezdy, ubytování fotbalistů se zajištěním pronájmu fotbalového hřiště.

  • domácí mazlíčci

Služby pro motoristy

Hotel má vlastní parkoviště a jednu garáž.

Wellness služby

Hotel Pelikán v Mariánských Lázních poskytuje dostatek odpočinku v lázeňském prostředí, ať už formou sportu nebo příjemných wellness procedur. Užijte si svůj lázeňský relax v doprovodu kvalitních služeb Hotelu Pelikán.

Hotel Pelikán svým hostům nabízí příjemné relaxační masáže, které vás zbaví stresu a navodí na tu správnou relaxační náladu. Masáž lávovými kameny je jednou z těchto masážních procedur, kdy dochází k celkovému uvolnění těla a dodává životní sílu a energii.

Vynikajícím detoxikačním prostředkem je medová masáž zad, kterou Hotel Pelikán zahrnuje ve své nabídce. Detoxikační medová masáž kromě vyplavení škodlivých látek z těla ven posiluje imunitu, upravuje kvalitu spánku a podporuje trávicí systém.

Chcete-li si aktivně odpočinout, využijte možnosti tenisu, golfu, rybolovu a spoustu dalších aktivit. Hotel vám dále mimo jiné zajistí plavecký bazén, ve kterém si protáhnete tělo a vyčistíte mysl.

Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
od 3.12.2016
do 23.9.2017
790 Kč
1 290 Kč
1 440 Kč

Hotel se nachází na třídě Vítězství v blízkosti zámku Hamrníky, 2 km od centra města a 3 km od lázeňské kolonády a zpívající fontány.

  • diskotéka: 1.0 km
  • noční klub: pelikan-mapa.jpeg km
  • 49°56'57.488"
  • 12°40'59.844"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Hamrníky - zámek Dvůr a zámeček Hamrníky - Hammerhof leží dnes ve městě Mariánské Lázně. V letech 1706-1708 zde byl postaven opatský zámeček, snad na místě staršího hospodářského dvora. Stavbu provedl stavitel Wolfgang Brauenbock, pod dohledem známého barokního stavitele Christopha Dientzernhofera otce neméně proslaveného...
  • Židovský hřbitov v Mariánských Lázních Židovský hřbitov v Mariánských Lázních byl založen v roce 1875 a je tak nejmladším hřbitovem tohoto typu v chebském okrese.Předtím byli židovští občané z Mariánských Lázní a okolí pohřbíváni na židovských hřbitovech v Kynžvartu,Úbočí,Tachově,Drmoulu/.Původně maličký hřbitov byl ve 30.letech 20.století...
  • Medvědí pramen Pramen leží západně od Mariánských Lázní v Medvědím údolí. Nejstarší zprávy o prameni Bärenquelle(Medvědí pramen) jsou před první světovou válkou.Vytékal z vykotlaného pařezu v těsném sousedství Medvědího potoka.Byl častým cílem vycházek lázeňských hostů. V roce 1960 sem byla umístěna socha medvěda od...
  • Mariánské Lázně Mariánské Lázně najdeme v Západních Čechách, jižním směrem od Karlových Varů. Město se rozkládá u jižního okraje Slavkovského lesa. Mariánské Lázně jsou naše druhé největší lázeňské město. Vývěry léčivých pramenů najdeme v severní a východní části města. V severovýchodní části města je vybudovaná...
  • Mariánské Lázně Přijměte pozvání do jedněch z mladších lázní u nás, do Mariánských Lázní. Ty píší svoji historii něco málo přes 200 let (významné oslavy výročí se konaly v roce 2008). O rozvoj lázní se postral Klášter v Teplé, kdy ve zdejším okolí bylo objeveno přes 100 léčivých pramenů. Mariánské Lázně znají nejen...

Celkové hodnocení Hotel PELIKAN od ubytovaných zákazníků

Ubytování
86%
Stravování
86%
Přístup personálu
93%
Okolí
81%
Služby
89%
Celková spokojenost
87%
87%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hotel PELIKAN hodnotilo 58 zákazníků, 86% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Lenka B.

8.3.2016

Celkové hodnocení
88%

Příjemný hotel rodinného typu v okrajové části Mariánských Lázní, dobrá kuchyně, cena odpovídá kvalitě.

typ

Klient Dagmar S.

30.8.2015

Celkové hodnocení
76%

Pobyt v hotelu Pelikán hodnotíme jako velmi zdařilý, ubytování čisté, personál velmi ochotný a milý, jídlo výborné.

typ

Klient Ladislav H.

31.7.2015

Celkové hodnocení
96%

Perfektní přístup k hostům a profesionální přístup služeb a informací , naprostá spokojenost

typ

Klient Dagmar S.

26.7.2015

Celkové hodnocení
100%

V hotelu jsme byli už jednou a proto pro velkou spokojenost a ochotu pana Šolce a jeho rodiny jsme se rozhodli navštívit znovu .

typ

Klient Vjačeslava L.

20.6.2015

Celkové hodnocení
96%

Prožili jsme v hotelu Pelikan 5 nádherných dni. Pobytové podmínky a stravování byly bezvadné, personál vstřicný, ochotný vyhovět prosbam, masáže a jiné procedury provaděne profesionálně. Ohledně vzdaleností od centru města tak ideálně by bylo přijet autem. Autobusové spojení sice je spolehlivé, ale museli jsme se mu přizpůsobit. Okoli je hezke, procházka ke koupališti a okolnímu lesu přijemná a nenáročná. Celkem naše přebyvání v hotelu zanechalo dobrý pocit a zaslouží vysoké hodnocení.

typ

Klient J.

3.4.2015

Celkové hodnocení
84%

Pobyt se nám velice líbil, příjemná obsluha, pěkné ubytování, škoda jen špatného počasí, nemohli jsme využít kola a projet si okolí.

typ

Klient Jiří P.

23.3.2015

Celkové hodnocení
80%

Hotel se nachází v okrajové části města Mariánské lázně, v okolí je hodně lesů. Kolem vede poměrně frekventovaná silnice. Personál příjemný, strava poněkud monotónní, pravá česká kuchyně. Snídaně pořád stejné s minimální změnou. Procedury přímo v hotelu docela dobré.

typ

Klientka K.

25.2.2015

Celkové hodnocení
36%

Na hotel se nastěhovat celý německý fotbalový team, který každou noc pořádal na chodbě hotelu mejdan. I přes opakované upozornění majitelů hotelu s tím majitelé ani personál nic neudělali. Nezbylo nám, než se z hotelu odstěhovat na jiný hotel. Hotelem nabízené služby jsou vymyšlené tak, aby se službu provádějící personál nenadřel. Snídaně formou bufetu - málo pestré, žádné ovoce,... večeře výběr ze 2 druhů jídel. Okna na pokoji jsou stará, nedoléhají, táhne a je slyšet veliký hluk z ulice. Nedá se větrat.

Reakce hotelu:

Děkujeme za důvěru,ale bohužel se nemáme jak bránit než tvrzení proti tvrzení.Vážení hosté přiznáváme,že byli ubytovaní fotbalisté,ale asi neznáte sportovce.Bohužel jsou to dospělí lidé a těžko proti nim zakročit. Byyli jste naštvaní,že lidé dělali hluk tak proč nepoškodit dobré jméno podniku. Večerní menu je výběr ze tří jídel a ne ze dvou což si myslíme,že je postačující pro všechny.Rychle jste zapoměli.Doma si taky neděláte tři večeře tak v čem je problém ? Nikdo se ještě nikdy neodstěhoval na jiný hotel ani vy ne ,To je od vás neskonalá drzost. Pokud nejste spokojeni,máte vše řešit hned a ne po měsíci odjezdu si stěžovat.Bohužel není člověk ten,aby se zavděčil lidem všem.Tisíc lidí je spokojených a vždycky se někdo najde kdo má neustálé problémy a poškozuje dobré jméno.Normální člověk si udělá z recenzí obrázek sám.Pokud nejste spokojeni ,musíte si najít hotel jiný a zaplatit si adekvátně poskytnuté služby .Snažíme se již dvacet let a hosté se k nám vracejí. S pozdravem Hotel Pelikan

typ

Klient Vladimír M.

31.12.2014

Celkové hodnocení
60%

Najvacsi problem bol s parkovanim pri hotely, uvolnenie zaparkovaneho vozidla hosta braniaceho vyjazdu sme si museli vybavit priamo s hostom sami, napriek upozorneniu personalu. Dalsi problem bolo nezabezpecenie skorsich ranajok pri odjazde napriek nahlaseniu poziadavky personalu dva dni vopred a jeho ubezpeceniu, ze vsetko je zariadene. Kvalita ubytovania na nizsej urovni, odhlucnenie izieb prakticky ziadne, pocut komunikaciu v susednej izbe ako aj kazde pouzitie toalety.

Reakce hotelu:

Děkujeme za vaši upřimnost .Když jste odjížděli,naměli jste nejmenších námitek a byli jste spokojeni.Parkování jste měli zajištěné ani vám nevadiloi,že jste blokovali po celý váš pobyt cizí auto.Při odjezdu jste dostali snídani a děkovali jste jak je všechno v pohodě tak v čem máte problém ? Akceptujeme žádosti hostů při pobytu,ale po odjezdu hostů je nereálné něco řešit.Takovým hostům jako jste vy se nemáme jak bránit .Bohužel.Cíleně poškozujete náš hotel který provozujeme již 20 let.Shlédněte recenze a pokud vám to nevyhovuje musíte si zaplatit hotel vyšší kategorie. Hotel Pelikan

typ

Klientka P.

31.12.2014

Celkové hodnocení
92%

Všechno výborné, měli jsme depadenci a trošku chladno při příjezdu, ale vše se vyřešilo a posléze vynikající. Kuchyň výborná, ryba se sice nepovedla, ale další jídla super. Přidané služby výborné a s celým pobytem jsme spokojeni!!!

typ

Klientka Marta F.

28.12.2014

Celkové hodnocení
100%

Dobry den, chtela bych se s vami podelit o sve dojmy z vanocniho pobytu v tomto hotelu. Pri planovani jsme vybirali take kvuli cene, ktera byla velmi dobra a take vzhledem k programu. Ktery obsahovala. Ubytovani bylo velmi dobre. Kazdy den chodila slecna pokojska poklidit nebo se jen zeptat jestli neco nepotrebujeme. Strava byla vyborna na snidani svedske stoly, vecere servirovane a takove ze jsme byli prejedeni. O Stedry vecer jsme dostali i darecek v podobe keramickych zvonecku. Proste to co majitele slibuji na nabidkach to vse je opravdu tak a take bychom jim ze to chteli podekovat. Jedine male minus je delsi vzdalenost od centra, ale po tom jidle se stejne musi clovek projit. Timto bychom tento hotel mohli doporucit rodinam z detmi i pejsky, hlavne pro tu klidnou, pratelskou a rodinnou atmosferu. Jeste jednou diky.

typ

Klientka Martina R.

9.12.2014

Celkové hodnocení
68%

Na tříhvězdičkový hotel kvalita odpovídající, čisto, výborné jídlo, příjemný personál. Nevýhoda - daleko od centra, "papírové zdi" - vše je slyšet.

typ

Klientka Svatava N.

26.11.2014

Celkové hodnocení
80%

V podzimním nevlídném počasí příjemné ubytování i přístup personálu velmi příjemný. Velmi zajímavé město nejen jako lázenské ale i procházky a vycházky v přilehlých parcích a okolí.

typ

Klientka Jarmila M.

30.10.2014

Celkové hodnocení
80%

Mohu vyjádřit spokojenost s pobytem, jen při výběru večeře bych uvítala jeden pokrm "lehčí", případně i bezmasý, aby byla uspokojena co nejširší vrstva návštěvníků. Také bych preferovala podávání večeře alespoň o půl hodiny dříve, 18 hodina je již poměrně pozdě. Jinak pobyt DOPORUČUJI!

typ

Klientka Ivana R.

30.10.2014

Celkové hodnocení
92%

Perfektní přístup personálu k hostům. Dlouhé čekání na jídlo. Příjemné prostředí.

typ

Klient Josef D.

28.10.2014

Celkové hodnocení
96%

Přístup personálu a nabízené služby včetně ubytování perfkní ,byli jsme velice spokojeni apobyt splnilnaše představy mohu doporučit.

typ

Klient Miroslav Ž.

23.10.2014

Celkové hodnocení
100%

Vážení přátelé, tak jako ostatně kdykoliv předtím, i nyní s úctou vůči Vám všem vyslovuji poděkování a spokojenost s prací rezervačního portálu Hotely.cz, díky němuž jsme s partnerkou měli opět možnost prožít a doslova si vychutnat relaxační pobyt, tentokrát v oblasti západních Čech, konkrétně pak v lázeňském prostředí města Mariánské Lázně a potažmo i v Karlových Varech, kam jsme též krátce zavítali. S povděkem také hodnotím celý pobyt jako příkladný přístup majitelů i celého personálu hotelu Pelikán, neboť ti všichni projevili neúnavnou snahu a péči nám pobyt co nejvíce zpříjemnit. Ubytování bylo na úrovni, stravování nad očekávání, doprava do hotelu a zpět velice vstřícná a konečně pak poskytnuté relaxační procedury byly více než vítaným bonusem celé této báječné akce. Takže na konci tohoto, byť docela krátkého, pobytu jsme shodně s partnerkou konstatovali, že se nám díky příkladné práci rezervačního systému a dané nabídce opět podařilo "trefit do černého" a loučili jsme se s tímto krajem opravdu neradi a s přáním opět sem někdy zavítat. A samozřejmě můžeme všem potenciálním zájemcům právě takový pobyt jen a jen doporučit. Spokojenost je zaručena předem. Ještě jednou tedy díky Vám všem.

typ

Klient K.

13.10.2014

Celkové hodnocení
88%

Moc se nám tu líbilo,počasí vyšlo a tak jsme projezdili západní Čechy. Nádherný klášter Teplá, Františkovy lázně, Mariánské lázně,aj. Zvláště Mariánky jejich budovy a parky jsou krásné. Ovšem největší dojem na Nás udělala večerní procházka po kolonádě a barevná zpívající fontána. Bylo to zde super a tak se jistě někdy vrátíme.

typ

Klient Karel H.

1.10.2014

Celkové hodnocení
96%

Vše fungovalo dle našich představ, stravování výtečné, personál milý, přívětivý. Také relaxační procedury jsme si užili. Navíc vyšlo počasí. Z hotelu je kousek do centra (autem), což vyhovuje. Doporučujeme.

typ

Klient Tomáš B.

25.9.2014

Celkové hodnocení
72%

Pěkné prostředí, dobré služby a obsluha. Kvalita jídla byla střídavá, jeden den to bylo dobré a další to připomínalo školní jídelnu. Celkově jsme ale spokojeni.

typ

Klientka Vlasta V.

17.9.2014

Celkové hodnocení
84%

Tento hotel kazdeho prekvapi perfektni upravou vnejsku i vnitrnim zarizenim a cistotou. Za relarivne nizkou cenu poskytuje siroky rozsah sluzeb. Pobyt je prijemny, coz potvrzuje i mnozstvi ubytovanych cizincu.

typ

Klient Antonín M.

2.9.2014

Celkové hodnocení
80%

Při plném obsazení hotelu nedostatečné parkovací plochy. Nešlo otevřít okno. Pokoj dobře uklizený a čistý.

typ

Klientka Pavla F.

2.9.2014

Celkové hodnocení
96%

Hotelový pokoj a i prostředí celého hotelu odpovídalo nabídce, příjemné prostředí, všude vzorná čistota, vstřícný, příjemný a ochotný personál, rodinná atmosféra, velmi dobrá kuchyně.Hotel je na okraji města, větší vzdálenost od centra, nedaleko však zastávky MHD, ve veřejných prostorách hotelu umístěn jízdní řád a řada dalších informací, dostupnost centra i pro toho, kdo tu není autem za pár minut. Celkově mohu tento hotel doporučit.

typ

Klientka Irena V.

23.4.2014

Celkové hodnocení
92%

Byli jsme velice spokojeni,jak s přístupem personálu,tak se službami a velmi dobrou a bohatou kuchyní! Měli jsme s sebou i malého psa a v ničem nebyl problém,moc děkujeme!

typ

Klientka Andrea B.

21.2.2014

Celkové hodnocení
84%

Milí majitelé,velmi dobrá česká kuchyně, sice jednoduchá , ale chutná, kvalitní.

typ

Klientka Taťjana H.

3.10.2013

Celkové hodnocení
72%

Při nástupu byla naše objednávka zařazena mezi hosty ubylované mimo hotel,tento problém byl později dořešen.

typ

Klient Václav P.

3.9.2013

Celkové hodnocení
100%

Krásný pobyt a velmi příjemně strávený víkend. Obsluha byla příjemná, jídlo dobré. Škoda, že hotel je dost daleko od centra města, ale nakonec i to nebylo nepřekonatelné. Děkujeme.

typ

Klientka Jana B.

6.8.2013

Celkové hodnocení
92%

S ubytováním jsme bylo moc spokojený, pokoje byli čisté a každý den nám je uklízeli, kuchyň dobrá i pro malé dítě, jediné co nám chybělo byla zelenina u snídaně. Jediné co nám chybělo bylo vyžití pro malého(3roky) v hotelu,bylo pro něj dlouhé a nudné čekání na jídlo, neměl se jak zabavit, šikovný dětský koutek by se hodil.

typ

Klient V.

7.1.2013

Celkové hodnocení
88%

Pěkné ubytování, milý a vstřícný personál.

typ

Klient Filip M.

7.12.2012

Celkové hodnocení
88%

Velmi příjemně strávený víkend. Vyzdvihl bych velmi příjemnou obsluhu, která nám ve všem vyšla maximálně vstříc. Drobné mínus bych dal jen větší vzdálenosti do centra města, která ale není nijak nepřekonatelná.

typ

Klientka L.

2.11.2012

Celkové hodnocení
84%

Celkově jsme byli s ubytováním spokojeni, nedostatky jsem viděla v tom, že ani v koupelně, ani na pokoji nebyla zásuvka, museli jsme vypnout televizi a použít tuto, která byla na dost nepřístupném místě za stolem u země. Také v koupelně není odsávání. Mohl by být také fén na vlasy. Na pokoji schází židle. Co se týká čistoty - naprostá spokojenost.

Reakce hotelu:

Dobrý den, ano fén v koupelně není, ale je možné si ho půjčit na recepci zdarma. Židle v pokojích nejsou,ale v každém pokoji jsou dvě křesílka,pokud chce někdo židly tak není problém dodat. V koupelně je zásuvka v osvětlené skřínce nad umyvadlem a je označena symbolem v pravém rohu na skříncě. Odvětrání v koupelně je, ale bohužel hosté ho nevypínali. děkujeme Šolc Josef www.hotelpelikan.cz

typ

Klientka Hana S.

3.7.2012

Celkové hodnocení
96%

Byla nás skupina 23 zpěváků, personál byl velmi ochotný se nám přizpůsobit a ve všem nám vyšel vstříc. Děkuji proto všemu personálu a vřele doporučuji. S.

typ

Klientka Alena S.

5.8.2011

Celkové hodnocení
100%

Byli jsme nad míru spokojeni. Personál příjemný a velmi ochotný. Při příležitosti se tam opět vrátíme.

typ

Klientka Martina Š.

20.10.2009

Celkové hodnocení
100%

Byla jsem spokojena. Hotel Pelikán je umístěn v klidné části Mariánských Lázní a v hotelu je rodinná atmosféra - doporučuji hotel i pro rodiny s dětmi! Děkuji.

typ

Klient Alena H.

4.9.2009

Celkové hodnocení
60%

Byli jsme s manželem velmi překvapení kontrastem vzhledu města v centru a právě v okolí hotelu Pelikán. Vždycky před tím jsme v Mariánských Lázních byli jen v centru. Zamýšlená procházka mezi hotelem a kolonádou se stala velkým rozčarováním, stav chodníků, nesekané travní plochy a celková neupravenost této části města nás úplně znechutila. Přijeli jsme z Loun (žádné lázně), ale u nás to takhle vypadalo tak před 20ti a více lety. Myslím, že lázeňské město by mělo být upravené celé a do okrajové části by si mohli zastupitelé přijet na exkurzi do malého okresního města Louny.

typ

Klient Petr K.

23.10.2015

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Libor J.

23.10.2015

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Miroslava H.

14.4.2015

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient K.

20.3.2015

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient J.

20.3.2015

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Peter Š.

29.12.2014

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Zdeněk K.

19.10.2014

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Miloslava S.

3.5.2014

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Jaroslava J.

10.7.2013

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Jindřich N.

8.6.2013

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka K.

2.11.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Štěpánka J.

7.10.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Jiří M.

5.9.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Jana S.

6.8.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Hana S.

5.8.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Jana V.

6.1.2011

Celkové hodnocení
72%

typ

Klientka Helena A.

15.9.2010

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Vladimír Š.

5.7.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka D.

5.7.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Věra V.

8.5.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka Petra V.

6.5.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Martina B.

10.11.2009

Celkové hodnocení
73%

typ

Klient Miroslav J.

5.8.2008

Celkové hodnocení
90%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Hamrníky - zámek

typ

Lenka B.

8.3.2016

pěkný, nepřístupný

Mariánské Lázně

typ

ZDENA H.

28.7.2016

Abych řekla pravdu, nevěděla jsem kam si zajít jako první. Tolik možností. Parky, prameny, fontány, vyhlídky, různé stezky, rozhledny.....

typ

Lenka B.

8.3.2016

Mimo sezonu, trochu smutné, ale lze využívat Městský bazén, solné jeskyně.

Mariánské Lázně

typ

lenka k.

2.11.2016

Mariánské Lázně jsou krásné, střed města i staré domy. Jeli jsme i do Fr. Lázní do krásného Aguaparku a podívali se na SOS a Motýlí dům. Okolí opravdu stojí za to vidět na rozdíl od hotelu Agricola.

typ

Ctirad N.

31.10.2016

Doporučuji krásnou Kolonádu, Zpíjající fontánu, Miniaturpark Boheminium - modely českých památek. Krásná archtektura budov v centru města.

typ

Miroslava L.

22.7.2016

Počasí nám moc nepřálo, ale na prohlídku Mariánských Lázní jsme si čas udělali. Krásná je Zpívající fontána i Park s miniaturami.

typ

F.

29.3.2016

Jako turistický cíl jsou Mariánské Lázně dobré. Musila bych zde strávit více dní, abych vše prošla.

typ

Old?ich N.

17.2.2016

Doporučujeme pěší výlet k hotelu Krakonoš, prohlídku centra města spolu s kolonádou a samozřejmě ochutnávku léčivých pramenů. Zavítejte do zrenovovaného Ruského kostela v anglikánském stylu s keramickým oltářem a autem určitě nezapomeňte navštívit nedaleký krásný klášter v Teplé s několika okruhy zajímavých prohlídek.

Hotel PELIKAN 0 Hotel PELIKAN 1 Hotel PELIKAN 2 Hotel PELIKAN 3 Hotel PELIKAN 4 Hotel PELIKAN 5 Hotel PELIKAN 6 Hotel PELIKAN 7 Hotel PELIKAN 8 Hotel PELIKAN 9 Hotel PELIKAN 10 Hotel PELIKAN 11

Zaslat poptávku
TOPlist