×

PENZION u Chodského Hradu Domažlice

  • Pro zobrazení přesné ceny zadejte termín Vašeho příjezdu a odjezdu!
  • Se snídaní
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.

Nejvýhodnější nabídka

Nejlepší směrodatná cena během následujících 90 dní: 820  / os. / noc, se snídaní, 20. - 21. bře

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby Komfortně a vkusně zařízené pokoje nabízí PENZION u Chodského Hradu Domažlice pro hosty, kteří hledají ubytování ve městě Domažlice. PENZION u Chodského Hradu Domažlice Vám nabízí i možnost ubytování s domácím zvířetem za poplatek. Více informací o poskytování služeb (včetně služeb za příplatek) a o vybavení jednotlivých pokojů v PENZION u Chodského Hradu Domažlice najdete v podrobnostech zvoleného pokoje níže ve formuláři.

Umístění a okolí Zelenovský rybník ve vzdálenosti 4.3 km, Plavecký bazén Domažlice 600 m, Plavecký bazén Domažlice 600 mChodský hrad 100 m, Plavecký bazén Domažlice 600 mChodský hrad 100 mNemansky mlyn 100 m, Plavecký bazén Domažlice 600 mChodský hrad 100 mNemansky mlyn 100 mKostel Narození Panny Marie v Domažlicích 100 m, Plavecký bazén Domažlice 600 mChodský hrad 100 mNemansky mlyn 100 mKostel Narození Panny Marie v Domažlicích 100 mViola Domažlice 100 m.

Stravování Začněte každý den s chutnou snídani, která je zahrnuta v ceně.

Platba Pobyt můžete uhradit následujícími způsoby: hotovost, bankovní převod, kreditní karta. Na potvrzení závazné rezervace PENZION u Chodského Hradu Domažlice požaduje zaplacení zálohyvo ve výši 100.

Příjezd, otevírací doba Nástup na pobyt a ubytování je možné od 13:00, pokoj je třeba v den odjezdu opustit nejpozději do 10:00. Můžete se domluvit s personálem v jazycích: Anglicky, Německy, Slovensky, Česky.

Náměstí Míru 66, 67, 34401, Domažlice (Česko)

Mé jméno je Jitka. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: info@hotely.cz

- přehled pokojů

  • Se snídaní
Studio Apartman se sprchou pro 4 os. (s možností přistýlky) Studio Apartman se sprchou pro 4 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 7 osob
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
Zobrazit volné termíny a ceny
Studio Apartman se sprchou pro 2 os. (s možností přistýlky) Studio Apartman se sprchou pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 3 osoby
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 3 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 3 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 5 osob
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
Zobrazit volné termíny a ceny
Studio Apartman se sprchou pro 1 os. (s možností přistýlky) Studio Apartman se sprchou pro 1 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
Zobrazit volné termíny a ceny
9.2
Velmi dobré
(Na základě 164 hodnocení)
84%
  • Personál:
    9.3
  • Čistota:
    9.6
  • Cena/Výkon:
    9.2
  • Komfort:
    9
  • Služby:
    9.1
  • Přístupnost:
    8.6
Hodnocení 10
"Není co vytknout, naprostá spokojenost. 👍😊"
Šárka Šandová - individuální host
na základě 5 denního pobytu
před 2 lety
Hodnocení 10
"Velmi čisté,prostorné a útulné pokoje.Chutné snídaně. Příjemný personál."
Rodina s malými dětmi
na základě 2 denního pobytu
před 3 lety
Česko
Hodnocení 10
"Příjemné ubytování i personál, byla jsem velmi spokojena se službami v penzionu u Chodského Hradu. Krásné okolí. Celková spokojenost."
- individuální host
před 4 lety

Kvalita služeb ubytovacího zařízení PENZION u Chodského Hradu Domažlice je na vysoké úrovni, dosahuje skóre 9.1/10 podle hodnocení a názorů hostů.

Parkování, doprava
  • Parkoviště v blízkosti

Volný čas
  • Kino na blízku, Disco na blízku, Půjčovna lyží na blízku, Cyklotrasy v okolí, Bazén vnitřní na blízku, Tělocvična/sportovní hala na blízku, Horolezectví na blízku, Divadlo na blízku, Aerobik na blízku

    Odpočinek: Turistické možnosti (na blízku), Casino (ve vzdálenosti 100 m), Rybolov (na blízku), Fitness (ve vzdálenosti 300 m), Squash (ve vzdálenosti 300 m), Bowling (ve vzdálenosti 100 m)

Další informace a okolí
  • Pokojová služba, Vlastní úschovna kol, Domácí mazlíčci vítáni

    Tenisový kurt venkovní na blízku, Speciální dietní menu/bezlepková dieta, Dětské hřiště na blízku, Autobusová zastávka na blízku, Nekuřácké prostředí, Terasa, Lyžařský vlek na blízku, Kadeřnictví/salón krásy na blízku, Kavárna na blízku, Směnárna na blízku, Průvodce, Vlaková zastávka na blízku, Masáže na blízku, Houbaření, Obchodní centrum na blízku, Vinárna na blízku, Vícejazyčný personál, Cukrárna na blízku, Informační služba, Taxi, Bar na blízku

Stravování
  • Pizzéria na blízku, Snack bar na blízku

    Stravovací možnosti: Nejbližší restaurace - nevlastní (ve vzdálenosti 20 m)

Typy wellness
  • Solárium na blízku, Sauna na blízku

Čas příjezdu
od 13:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Užívané jazyky
Česky, Slovensky, Anglicky, Německy
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptované typy karet
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Amex Amex
Turistická daň (místní poplatek)
V ceně není zahrnuto. Platí se u osob od 18 let, výše částky je 25 Kč / osoba / noc.
Zvířátko
Pes, bez omezení hmotnosti,
150 Kč/éj/kisállat
Rezervační podmínky ubytování
​Všeobecné obchodní podmínkypro smluvní vztahy mezi Poskytovatelem – obchodní společnostíGastrocentrum Houdek s.r.o.IČ 07715218- a zákazníky – smluvními partnery Poskytovatelepro účely ubytování v Penzionu u Chodského hradu v DomažlicíchČlánek I.Základní ustanoveníTyto všeobecné podmínky (dále též „obchodní podmínky“) upravují v souladu s § 1751občanského zákoníku obsah práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu meziPoskytovatelem a jeho zákazníky, dále též „Zákazník“, o ubytování v Penzionu u Chodského hraduna adrese náměstí Míru 67, Domažlice.Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Zákazníkem vzniká dnem, kdy Poskytovatel potvrdíZákazníkovi objednávku ubytování pro konkrétní termín prostřednictvím elektronické pošty, dáletéž „Den vzniku smlouvy“.Nejpozději v emailovém potvrzení objednávky je Zákazník Poskytovatelem výslovně upozorněn:- že má-li zájem využít ubytovací služby Poskytovatele, řídí se jejich poskytování těmitoobchodními podmínkami- že nesouhlas s těmito obchodními podmínkami představuje překážku pro poskytnutíubytovací služby- že souhlas s těmito obchodními podmínkami vyjádří Zákazník tím, že po poučení ozávaznosti obchodních podmínek zahájí čerpání ubytovací služby v objednaném termínu.Oddíl A – Obecná ustanovení o poskytování ubytovacích služeb,dále též „Služba“Článek II.Dodací podmínkyII. 1: Uzavření smlouvyPokud Zákazník projeví zájem o Službu Poskytovatele, tj. kontaktuje Poskytovatele na některémz kontaktů uveřejněných na webových stránkách Poskytovatele s žádostí o rezervaci ubytovánív Penzionu u Chodského hradu v Domažlicích, dále též „Penzion“, je Poskytovatel povinen bezzbytečného odkladu potvrdit Zákazníkovi dostupnost jím poptávané Služby.Pokud je Služba v poptávaném termínu dostupná, potvrdí Poskytovatel rezervaci Zákazníkaemailovou zprávou na elektronický kontakt, který pro ten účel Zákazník sdělil – tím dojde mezistranami k uzavření smlouvy o ubytování, dále též „Smlouva“.Není-li Služba v poptávaném termínu dostupná a Zákazník nezvolí jiný termín, k uzavření Smlouvynedojde.II. 2 Individuální požadavkyJakékoliv individuální požadavky Zákazníka na poskytování plnění, která nejsou výslovněprezentována jako součást Služby na webových stránkách Poskytovatele, je Zákazník oprávněnpoptávat telefonicky či emailem nejpozději 1 týden před zahájením čerpání Služby. Poskytnutítakto individuálně poptávaných plnění je na uvážení Poskytovatele; pro případ, kdy Poskytovatelindividuální požadavky Zákazníka nad rámec standardního obsahu Služby schválí, stává se jejichzajištění pro Poskytovatele závazným až poté, kdy Zákazník potvrdí cenovou nabídku takovýchnadstandardních plnění.II. 3 Zahájení Služby1) Služba je zahájena okamžikem, kdy budou splněny následující podmínky:- Zákazník se na základě Smlouvy (potvrzené rezervace) dostaví do recepce Penzionu- Poskytovatel poučí Zákazníka o obchodních podmínkách a o tom, že souhlass obchodními podmínkami je předpokladem pro čerpání Služby- Zákazník po poučení podle předchozí odrážky vysloví souhlas s obchodními podmínkamibuď výslovně, nebo i mlčky tím, že předloží Poskytovateli svůj občanský či jiný průkazk ověření své totožnosti.2) V okamžiku splnění všech podmínek podle odst. 1, dále též „Zahájení Služby“, nastávásplatnost odměny za Službu podle ceníku Poskytovatele uveřejněného na webovýchstránkách Poskytovatele – viz níže čl. III.3) Zákazník bere na vědomí, že při zahájení Služby je povinen splnit na výzvu Poskytovatelepovinnosti vyplývající pro účely ubytovacích služeb z platné právní úpravy a z obecníchvyhlášek Města Domažlice vydaných v samostatné působnosti.II. 4 Povinnosti a odpovědnost Poskytovatele1) Poskytovatel odevzdá Zákazníkovi ubytovací prostory ve stavu způsobilém pro řádné užívánía zajistí mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním.2) Poskytovatel udržuje ubytovací prostory v řádném technickém a hygienickém stavu a dbá naodstranění závad oznámených Zákazníkem v souladu s ubytovacím řádem bez zbytečnýchprůtahů.3) V zájmu péče o zákazníky probíhá v Penzionu výměna ručníků a osušek na denní bázi avýměna povlečení s frekvencí 1 za 7 dnů, nebude-li mezi stranami dohodnuto jinak.4) Poskytovatel zajistí ve prospěch Zákazníků službu recepce každý den v době od 8.00 do 20.00.Mimo uvedený časový rozsah je Zákazník oprávněn využít k řešení mimořádných situacíkontakt, který pro tyto účely obdrží při Zahájení služby.5) Poskytovatel odpovídá za škodu pouze na těch věcech, které Zákazník vnese do prostorvyhrazených k ubytování, pokud škodu nezpůsobil Zákazník nebo osoba, která Zákazníkaz jeho vůle provázela. Povinnost nahradit škodu se nevztahuje na vozidla, na věci ponechanéve vozidlech ani na živá zvířata.6) Poskytovatel může ukončit poskytování Služby s okamžitou účinností, porušuje-li Zákazník ipřes výstrahu hrubě své povinnosti ze Smlouvy, nebo dobré mravy.II. 5 Povinnosti a odpovědnost Zákazníka1) Zákazník je povinen poskytnout součinnost potřebnou ke splnění všech povinnostíPoskytovatele, které pro ubytovací služby vyplývají z platné právní úpravy a obecně závaznýchvyhlášek Města Domažlice.2) Zákazník je povinen užívat ubytovací prostor a přijímat služby spojené s ubytováním řádně av souladu s ubytovacím řádem.3) Bez předchozího souhlasu Poskytovatele není Zákazník oprávněn provádět v ubytovacímprostoru žádné změny.4) Zákazník je povinen odevzdat Poskytovateli ubytovací prostor po uplynutí sjednané dobyubytování ve stavu, v jakém jej převzal při zahájení Služby.Článek III.Odměna za poskytnutí Služby. Platební podmínkyIII. 1 Výše OdměnyVýši odměny za poskytnutí Služby se určuje podle ceníku uveřejněného na webových stránkáchPoskytovatele ke Dni vzniku smlouvy (viz čl. I výše).Za každé živé zvíře se k základní odměně za ubytování účtuje samostatný poplatek.Zákazník bere na vědomí povinnost uhradit poplatky vyplývající z aktuálně platných obecníchvyhlášek Města Domažlice.III. 2 Splatnost OdměnyOdměna je splatná v okamžiku Zahájení Služby – viz bod II. 3 výše.III. 3 Platební podmínkyOdměnu je Zákazník oprávněn uhradit Poskytovateli při Zahájení Služby v hotovosti, popř. kartouprostřednictvím platebního terminálu.Poskytovatel je oprávněn odepřít poskytování Služby do okamžiku plné úhrady odměny zaposkytnutí Služby.Článek IV.Zrušení Smlouvy1) Zákazník bere na vědomí, že Smlouva je podle platné právní úpravy výslovně vyloučenaz okruhu spotřebitelských smluv, od kterých je Zákazník oprávněn odstoupit bez finančníchpostihů (viz § 1837 písm. j) občanského zákoníku).2) Poskytovatel přiznává Zákazníkovi oprávnění zrušit Smlouvu bez jakékoliv finanční sankcenejpozději 3 týdny přede dnem, který Poskytovatel emailem potvrdil jako den nástupuk ubytování.3) K oznámení o zrušení Smlouvy podle odst. 1 je Zákazník povinen využít emailový kontaktuveřejněný na webových stránkách Poskytovatele.4) Bude-li oznámení o zrušení Smlouvy doručeno Poskytovateli na emailový kontakt uveřejněnýna webových stránkách Poskytovatele později než 3 týdny přede dnem nástupu k ubytování,je Zákazník povinen uhradit Poskytovateli storno poplatek ve výši podle následujícíchpravidel:počet dnů zbývajících od doručení oznámení ozrušení Smlouvy do dne nástupu k ubytovánívýše storno poplatku20 – 15 dnů - 50% Odměny podle ceníkuPoskytovatele14 – 8 dnů - 75% Odměny podle ceníkuPoskytovatele7 – 3 dny - 90% Odměny podle ceníkuPoskytovatele2 dny a méně - 100% Odměny podle ceníkuPoskytovateleČlánek VPráva spotřebitele z vadného plnění.V. 1 Definice vad SlužbyPokud poskytnutá Služba neodpovídá požadavkům Zákazníka podle Smlouvy, jedná se o vadnéplnění.V. 2 Odpovědnost Poskytovatele za vady/zárukaPoskytovatel odpovídá Zákazníkovi, že Služba v době jejího poskytnutí nemá vady.V. 3 Nároky Zákazníka v souvislosti s vadami SlužbyZákazník je povinen informovat Poskytovatele písemně o vadách Služby bez zbytečného odkladupo jejich zjištění a v písemném oznámení o reklamaci Služby zároveň určit, který nárok vyplývajícíz odpovědnosti Poskytovatele za vady v souvislosti se zjištěnými vadami uplatňujePodstatné porušení Smlouvy:Je-li reklamace oprávněná a představuje-li zjištěná vada podstatné porušení Smlouvy ze stranyPoskytovatele, je Zákazník oprávněn uplatnit následující nároky:- odstranění vady bezplatnou nápravou Služby (je-li vada odstranitelná), nebonebo- přiměřenou slevu ze sjednané odměny, popř.- odstoupení od Smlouvy.Právo na odstoupení od smlouvy zákazník nemá, pokud neoznámí vadu zboží včas.Nepodstatné porušení SmlouvyJe-li reklamace oprávněná a představuje-li zjištěná vada nepodstatné porušení Smlouvy ze stranyPoskytovatele, je Zákazník oprávněn uplatnit následující nároky:- odstranění vady bezplatnou nápravou Služby (je-li vada odstranitelná), nebo- přiměřenou slevu z ceny.Společná ustanovení:Neučiní-li Zákazník volbu nároku v písemné reklamaci vady, je oprávněn určit způsobkompenzace vady Poskytovatel.Poskytovatel se zavazuje vydat Zákazníkovi na požádání písemný protokol o průběhureklamačního řízení.Zákazníkovi přísluší náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z odpovědnosti zavady. Neuplatní-li však právo na tuto náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které jetřeba podle platného práva vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud Poskytovatel namítne, žeprávo na náhradu nebylo uplatněno včas.V. 4 Spotřebitelské sporySpotřebitelský spor z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb je spotřebitel oprávněn řešitrovněž mimosoudně postupem podle § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraněspotřebitele, tj. podáním návrhu na mimosoudní řešení u České obchodní inspekce(http://adr.coi.cz) – tzv. ADR-řízení.K řešení spotřebitelského sporu lze rovněž využít platformu pro řešení sporů online; tatoplatforma je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.Článek VIDárkové poukazy1) Poskytovatel je oprávněn vystavit Zákazníkovi na jeho žádost dárkový poukaz pro účelyčerpání ubytovacích služeb Poskytovatele v Penzionu podle individuálních požadavkůZákazníka.2) Má-li Zákazník zájem o dárkový poukaz, požádá o jeho vystavení prostřednictvím emailovýchkontaktů uveřejněných na webových stránkách Poskytovatele.3) V žádosti o dárkový poukaz specifikuje Zákazník požadavky ohledně služeb, které majíbýt poukazem kryté, tj. typ pokoje v Penzionu, celková délka ubytování, případnédoplňkové služby, a emailovou adresu, na kterou má být poukaz doručen.4) Poskytovatel je povinen vystavit dárkový poukaz podle požadavků zákazníka bez zbytečnéhoodkladu a doručit jej Zákazníkovi prostřednictvím elektronické pošty na jím sdělenouemailovou adresu spolu s údajem o ceně poukazu a s pokyny k platbě.5) Zákazník je povinen uhradit cenu odpovídající poptávaným službám podle pokynůPoskytovatele uvedených v emailové zprávě podle odst. 4 nejpozději do 14 dnů ode dnedoručení poukazu; nebude-li platba provedena řádně a včas, nevzniká Poskytovatelipovinnost službu podle dárkového poukazu poskytnout.6) Služby kryté dárkovým poukazem lze čerpat nejpozději do konce 12. kalendářního měsícenásledujícího po doručení dárkového poukazu.