Největší výběr ubytování v ČR rezervace ubytování Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 7 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 8 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion MIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion MIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion MIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion MIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion MIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion MIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion MIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion MIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion MIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion MIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion MIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion MIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion MIA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion MIA

Penzion MIA

* * *
Dolní Moravice 27, Dolní Moravice
Zobrazit na mapě
Popis hotelu

Hledáte-li pěkné a útulné zázemí v Moravskoslezském kraji, pak zvolte Penzion MIA, který stojí ve vsi Dolní Moravice. Jeho ubytovací kapacitu tvoří dvoulůžkové až čtyřlůžkové aparmány. Penzion MIA je pro své čisté a nekuřácké prostředí ideální pro rodiny s dětmi a pro všechny, kdo mají rádi pořádek. Přímo u domu je zahrada s posezením, grilem a koutkem pro děti.

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Jede vás víc? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Apartmán
Apartmán Typ I 1+1
840 Kč
+
1 090 Kč
370 Kč
Apartmán
Apartmán Typ II 2+kk
840 Kč
+
1 090 Kč
+
1 340 Kč
370 Kč
Apartmán
Apartmán Typ III 2+1
1 210 Kč
+
1 460 Kč
+
1 710 Kč
840 Kč
370 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • v tomto hotelu nelze platit platební kartou

Služby hotelu

  • parkoviště
  • nekuřácký hotel
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00

Gastronomické služby

  • cukrárna
  • restaurace 500 m

Sportovní možnosti

  • hřiště pro děti
Apartmán Apartmán Typ I 1+1
Apartmán Apartmán Typ II 2+kk
Apartmán Apartmán Typ III 2+1
od 30.9.2016
do 21.12.2016
od 22.12.2016
do 2.1.2017
od 3.1.2017
do 31.3.2017
od 1.4.2017
do 28.9.2017
840 Kč 1 100 Kč 900 Kč 840 Kč
840 Kč 1 100 Kč 900 Kč 840 Kč
1 210 Kč 1 650 Kč 1 350 Kč 1 210 Kč

Penzion je situován v obci Dolní Moravice.

  • informační služba: 1.0 km
  • 49°58'37.144"
  • 17°19'23.736"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Dolní Moravice - barokní most Most přes řeku Moravici. Barokní most přibližně z poloviny 18. století (datováno 1751 podle nedaleké sochy Jana Nepomuckého z r. 1751). Jedná se o dvouobloukový most z neopracovaného lomového kamene. Označuje se jako most švédského typu. U nás dosti ojedinělá konstrukce. Výjimečnost spočívá ve výrazném vyklenutí...
  • Dolní Moravice - pramen kyselky Nedaleko návsi a silnice od Rýmařova na Karlovu Studánku najdeme u Moravického potoka přístřešek se zdrojem Moravické kyselky. Zmínka o kyselce je z r. 1689, kdy se ve farních spisech můžeme dočíst o svatém obrazu u kyselky. Voda je železitá, což je nakonec vidět na desce, po které voda odkapává, a že je kyselá, o tom...
  • Immaculata a lípa u Dolní Moravice Barokní socha Panny Marie, tzv. Immaculata stojí po pravé straně při příjezdu od Rýmařova asi 200m před tabulí označující začátek obce Dolní Moravice. Vedle sloupu roste několik líp, z nichž největší lípa velkolistá je vyhlášena památným stromem. Již od pohledu se dá odhadnout že lípa zřejmě srostla z více...
  • Skiareál Avalanche v Jeseníkách pod Pradědem Skiareál Avalanche v Jeseníkách pod Pradědem 4SEDAČKA AVALANCHE - 1000m s možností sjezdu po vyhlídkové okružní trase dlouhé 1500m POMA "VYDRA" - 500m, pro střední lyžaře, nástupiště 200m od hotelu - touto pomou ke 4-sedačce Dětská lyžařská škola Lyžařská škola pro dospělé Skiservis Půjčovna lyží,...
  • Jamartice-kostel Narození Panny Marie V Jamarticích, místní části Rýmařova se nachází jednolodní filiální Kostel Narození Panny Marie z konce 18. století, s vestavěnou věžičkou, zaklenutou valenou klenbou s výsečemi. Do dnešní podoby byl přestavěn na počátku 20. století.

VŠEOBECNÉ SMLUVNÍ PODMÍNKY QT TECHNIK spol. s r.o.

Úvodní ustanovení

1. Všeobecné smluvní podmínky

společnosti QT Technik spol. s r.o. (dále jen "PODMÍNKY") jsou platné pro všechny pobyty společnosti QT Technik spol. s r.o., se sídlem Těšínská 650/201, 710 00 Ostrava – Slezská Ostrava, Česká republika.

2. PODMÍNKY

tvoří nedílnou součást smlouvy o ubytování.

I. Účastníci smluvního vztahu:

Účastníky smluvního vztahu jsou:

a) provozovatel společnosti QT Technik spol. s r.o., se sídlem Těšínská 650/201, 710 00 Ostrava – Slezská Ostrava, Česká republika, IČ 61977837, zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 12479, který do smluvního vztahu vstupuje prostřednictvím prodejního místa v Dolní Moravici (dále jen "společnost") a

b) zákazník, kterým může být jak fyzická tak právnická osoba (dále jen "zákazník").

II. Předmět smluvního vztahu

Tyto PODMÍNKY upravují práva a povinnosti smluvních stran při poskytování ubytovacích služeb, které zajišťuje společnost zákazníkům přímým dodáním vlastních služeb v Dolní Moravici.

III. Vznik smluvního vztahu

1. Smluvní vztah mezi zákazníkem a společností s předmětem dle článku II vzniká uzavřením smlouvy o ubytování, tj. přijetím zákazníkem ( v případě právnické osoby způsobem a osobou v souladu s právními předpisy), příp. jeho zákonným zástupcem, nebo zástupcem na základě předložené plné moci, podepsané smlouvy o ubytování a jejím potvrzením ze strany společnosti. Obsah smlouvy o ubytování je určen touto smlouvou, nabídkou ubytování v Dolní Moravici prezentovanou na webové stránce www.penzionvincent.cz a těmito podmínkami.

2. Předáním podepsané smlouvy o ubytování dle odst. 1 tohoto článku zákazník stvrzuje, že je mu znám plný obsah smlouvy a souhlasí s ním, že obdržel všechny přílohy tvořící nedílnou součást smlouvy a že všechny smluvní podmínky uznává a souhlasí s nimi.

3. Potvrzením smlouvy o ubytování zákazníka dle odst. 1 tohoto článku se společnost zavazuje zákazníkovi zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě a v souladu se sjednanými podmínkami.

IV. Cenové a platební podmínky

1. Společnost má právo na zaplacení ceny služeb před jejich poskytnutím a zákazník je povinen uhradit cenu služeb před jejich poskytnutím. Forma úhrady ceny služeb společnosti probíhá tak, že zákazník objednává a nakupuje služby společnosti a je povinen zaplatit cenu služeb (zálohu i 100% ceny) ve výši a lhůtách stanovených těmito PODMÍNKAMI na účet společnosti. Za zaplacení ceny služeb se považuje podle formy úhrady den převzetí hotovosti nebo den připsání platby na účet společnosti do výše 100% stanovené ceny služeb. Při porušení tohoto závazku zákazníkem má společnost právo od smlouvy odstoupit, čímž není dotčeno jeho právo na náhradu škody.

2. Výše záloh a časový rozvrh plateb je sjednán, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak tak, že v případě poskytování ubytovacích služeb dle článku II je zákazník povinen při vzniku smluvního vztahu uhradit zálohu minimálně ve výši 60 % stanovené ceny služeb, doplatek celkové ceny je zákazník povinen uhradit nejpozději 14 dní před realizací ubytovacích služeb. V případě vzniku smluvního vztahu ve lhůtě kratší než 14 dní před realizací služeb je zákazník povinen uhradit 100% stanovené ceny služeb.

3. Společnost má právo před zahájením čerpání služeb, které jsou předmětem smluvního vztahu dle článku II v případě zvýšení cen služeb dodavateli, upravit příslušným způsobem cenu služeb a vyhlásit nové ceníky.Takto upravené ceny ubytovacích služeb jsou platné ode dne vyhlášení úpravy cen společností a vztahují se na ubytování, které nebylo do tohoto dne zahájeno, tj. nebylo započato čerpání 1 služeb. Společnost i zákazník v takových případech postupují způsobem uvedeným v ustanovení článku VII odst. 2.

4. Kauce v hodnotě 2000,- Kč za apartmán - vrácena na účet klientovi do 7 dní od ukončení pobytu , pokud je všechno vybavení apartmánu bez poškození, vrací se v celé hodnotě 2000,-

V. Práva a povinnosti zákazníka

1. K základním právům zákazníka patří zejména:

a) právo na řádné poskytnutí smluvně sjednaných a zaplacených služeb,

b) právo vyžadovat od společnosti informace o všech skutečnostech, které jsou mu známy a které se dotýkají smluvně sjednaných a zaplacených služeb,

c) právo být seznámen s případnými změnami ve smluvně sjednaných službách,

d) právo kdykoliv před zahájením čerpání služeb odstoupit od smlouvy dle článku VIII,

e) právo na reklamaci vad a její vyřízení v souladu s Reklamačním řádem společnosti

f) právo na ochranu osobních dat, které jsou obsahem smlouvy příp. v dalších dokumentech, před nepovolanými osobami.

2. K základním povinnostem zákazníka patří, zejména:

a) poskytnout společnosti součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí služeb, především pravdivě a úplně uvádět společností požadované údaje ve smlouvě o ubytování a ve vstupním formuláři penzionu, vč. jakýchkoliv změn takových údajů a předložit další doklady (průkaz totožnosti apod.) podle požadavků společnosti,

b) zajistit u osob mladších 15ti let doprovod a dohled dospělého účastníka, obdobně zajistit doprovod a dohled osob, jejichž zdravotní stav to vyžaduje,

c) předložit souhlas zákonného zástupce v případě, že zákazník starší 15ti let a mladší l8ti let čerpá služby bez jeho doprovodu a dohledu,

d) nahlásit účast cizích státních příslušníků,

e) zaplatit cenu ubytovacích služeb v souladu s článkem IV.,

f) bez zbytečného odkladu sdělovat společnosti své stanovisko k případným změnám v podmínkách a obsahu sjednaných služeb,

g) zaslat či jiným prokazatelným způsobem předat bezodkladně Smlouvu o ubytování se jmenným seznamem ubytovaných osob zákazníka a převzít od společnosti doklady potřebné pro čerpání služeb a dostavit se ve stanoveném čase na místo určení (srazu, odjezdu apod.) se všemi požadovanými doklady s tím, že nástup k pobytu je nejdříve od 15.00 hod v zahajovací den ubytování a apartmán je nutno opustit poslední den pobytu nejdéle do 10:00 hod,

h) mít u sebe doklad o zdravotním pojištění, cizí státní příslušníci jsou povinni se informovat o vízové povinnosti u zastupitelských úřadů zemí, kam cestují a potřebná víza si obstarat,

i) řídit se pokyny ubytovatele a ubytovacím řádem nebo pokyny jiné společností určené osoby,

j) počínat si tak, aby nedocházelo ke škodám na zdraví nebo majetku na úkor ostatních zákazníků, dodavatelů služeb (např. vlastníci bytových jednotek) nebo společnosti a uhradit případnou škodu, kterou způsobil,

k) v případě odstoupení od smlouvy je zákazník povinen takové odstoupení od smlouvy společnosti oznámit a zaplatit odstupné dle článku VIII a IX,

l) v případě změny v osobě účastníka pobytu původní a nový zákazník společně a nerozdílně odpovídají za zaplacení ceny zájezdu a úhradu nákladů, pokud společnosti v souvislosti se změnou zákazníka vzniknou.

3. K povinnostem zákazníků - právnických osob, které jsou účastníky smluvního vztahu s předmětem dle článku II dále patří:

a) seznámit své účastníky s těmito podmínkami společnosti jakož i s dalšími informacemi, které od společnosti obdrží, zejména je pak informovat o rozsahu a kvalitě služeb,

b) zabezpečit, aby všichni účastníci plnili základní povinnosti zákazníků, které vyžadují jejich osobní součinnost a jejichž nositelem může být jen jednotlivý účastník,

c) určit vedoucího skupiny účastníků pobytu zákazníka - právnické osoby a jeho jméno nahlásit společnosti. Tento vedoucí organizačně zabezpečuje řádné poskytnutí služeb od dodavatelů, dbá na plnění programu služeb, které konzultuje s společností,

d) odevzdat spolu se smlouvou na předepsaném formuláři společnosti předem jmenný seznam všech ubytovaných zákazníka, u dětí do l5ti let uvést plné datum narození a uvést osoby odpovědné za dohled a doprovod dle čl. V, odst. 2, písm. b). 2

VI. Povinnosti a práva společnosti

1. K právům a povinnostem zákazníků uvedeným v článku V se vztahují odpovídající povinnosti a práva společnosti.

2. Společnost je povinna pravdivě a řádně informovat zákazníka o všech skutečnostech, týkajících se sjednaných služeb, které jsou pro zákazníka důležité a které jsou společnosti známy.

3. Společnost není povinna poskytnout zákazníkovi plnění nad rámec předem potvrzených a zaplacených služeb.

VII. Zrušení a změny dohodnutých služeb

1. Zrušení dohodnutých služeb

a) společnost je oprávněna zrušit ubytovací služby před zahájením jejich čerpání, jestliže z jakýchkoliv důvodů nemůže dodržet podmínky smlouvy (např. havárie v objektu).

b) Jestliže společnost služby podle písm. a) tohoto odstavce zruší, má zákazník právo požadovat, aby společnost bez zbytečného odkladu vrátila zákazníkovi vše, co od něho obdržela na úhradu ceny služeb podle zrušené smlouvy, aniž by byl zákazník povinen platit společnosti odstupné. Jestliže dojde k uzavření nové smlouvy, platby uskutečněné na základě původní smlouvy se považují za platby podle nové smlouvy. Je-li cena nového pobytu nižší než již uskutečněné platby, je společnost povinna takto vzniklý rozdíl zákazníkovi bez zbytečného odkladu vrátit.

c) společnost má dále právo zrušit ubytování, které je předmětem smluvního vztahu dle článku II v důsledku neodvratitelné události, které nemohl zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze na něm rozumně požadovat (např.sněhová kalamita).

2. Změny dohodnutých ubytovacích služeb a čerpání ubytovacích služeb

Nastanou-li okolnosti, které společnosti brání poskytnout ubytovací služby dle stanovených a smluvně dohodnutých podmínek a je-li tak nucena z objektivních důvodů před zahájením čerpání služeb změnit podmínky smlouvy, je společnost povinna takové změny oznámit zákazníkovi bez zbytečného odkladu a navrhnout mu změnu smlouvy. Pokud navrhovaná změna smlouvy vede i ke změně ceny ubytování, je povinen v návrhu změny smlouvy novou cenu uvést. Zákazník má právo se rozhodnout, zda se změnou smlouvy bude souhlasit či zda od smlouvy odstoupí.

a) Pokud zákazník ve lhůtě do 5 dnů od doručení návrhu na změnu smlouvy od smlouvy neodstoupí, má se za to, že s její změnou souhlasí. Jestliže změna smlouvy vede i ke zvýšení ceny ubytovacích služeb, je zákazník povinen uhradit společnosti rozdíl v ceně ubytovacích služeb do 5 dnů od doručení návrhu na změnu smlouvy. Při porušení tohoto závazku zákazníka uhradit společnosti rozdíl v ceně ubytovacích služeb má společnost právo od smlouvy odstoupit, čímž není dotčeno právo společnosti na náhradu škody. Jestliže změna smlouvy vede i ke snížení ceny pobytu, je společnost povinna buď snížit doplatek celkové ceny ubytovacích služeb, pokud nebyl zákazníkem dosud uhrazen, nebo vrátit rozdíl v ceně ubytovacích služeb v případě, že zákazník již uhradil částku K ÚHRADĚ předepsanou na zálohové faktuře.

b) Jestliže zákazník nesouhlasí se změnou smlouvy a ve lhůtě do 5 dnů od doručení návrhu na změnu smlouvy od smlouvy odstoupí, má právo požadovat, aby mu společnost na základě nové smlouvy poskytla jiný termín ubytování, může-li společnost takové ubytování nabídnout. Nedojde-li v takovém případě k uzavření nové smlouvy, je společnost povinna bez zbytečného odkladu vrátit zákazníkovi vše, co od něho obdržela na úhradu ceny ubytovacích služeb podle zrušené smlouvy, aniž by byl zákazník povinen platit společnosti odstupné. Jestliže dojde k uzavření nové smlouvy, platby uskutečněné na základě původní smlouvy se považují za platby podle nové smlouvy. Je-li cena nových ubytovacích služeb nižší než již uskutečněné platby, je společnost povinna takto vzniklý rozdíl zákazníkovi bez zbytečného odkladu vrátit.

3. Změny dohodnutých ubytovacích služeb v průběhu ubytování a čerpání ubytovacích služeb

a) Jestliže po zahájení ubytování, které je předmětem smluvního vztahu se zákazníkem, nebo v jeho průběhu, společnost neposkytne ubytovací služby nebo jejich podstatnou část řádně a včas nebo zjistí, že mu ubytování nebo jeho podstatnou část nebude moci řádně a včas poskytnout, třebaže se k tomu smlouvou zavázala, je společnost povinna bez zbytečného odkladu a bezplatně provést taková opatření, aby zákazník mohl ubytovací služby čerpat, zejména je povinna zabezpečit náhradní ubytování v rozsahu a kvalitě shodné nebo se přibližující původně dohodnutým podmínkám.

b) Pokud nelze čerpání ubytovacích služeb zajistit jinak než prostřednictvím ubytovacích služeb nižší kvality než uvedené ve smlouvě, je společnost povinna vrátit zákazníkovi rozdíl v ceně. 3

c) Pokud nelze čerpání ubytovacích služeb zajistit ani prostřednictvím ubytovacích služeb nižší kvality než uvedené ve smlouvě nebo zákazník toto náhradní řešení nepřijme, je společnost povinna bez zbytečného odkladu vrátit zákazníkovi rozdíl v ceně.

VIII. Odstoupení od smlouvy

1. Společnost je oprávněna před zahájením čerpání ubytovacích služeb, které jsou předmětem smluvního vztahu dle článku II, od smlouvy odstoupit z důvodu:

a) porušení povinností zákazníkem, nebo

b) z důvodu zrušení ubytování Písemné oznámení o odstoupení od smlouvy s uvedením důvodů zasílá společnost do bydliště/sídla zákazníka uvedeného ve smlouvě a účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem doručení oznámení.

2. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy kdykoli před zahájením čerpání ubytovacích služeb

a) bez udání důvodu,

b) jestliže nedojde k uzavření nové smlouvy dle ustanovení článku VII odst. 1, písm. b) nebo ustanovení článku VII odst. 2, písm. b),

c) z důvodů porušení povinností společnosti vyplývajících ze smlouvy Oznámení o odstoupení od smlouvy a v případě odstoupení od smlouvy dle písm. b) tohoto odstavce s uvedením důvodů zákazník buď sepíše formou záznamu v sídle společnosti nebo do sídla společnosti zasílá doporučenou poštou, příp. jiným prokazatelným způsobem. V oznámení zákazník uvede základní údaje důležité k identifikaci smlouvy, tj. číslo smlouvy, od které odstupuje (osobní údaje zákazníka, č. rezervace, objednávky, popř. č. apartmánu ap.) Účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem sepsání záznamu v sídle společnosti, příp. dnem doručení písemného oznámení do sídla společnosti.

3. Není-li důvodem odstoupení zákazníka od smlouvy porušení povinnosti společnosti stanovené smlouvou nebo odstoupí-li společnost od smlouvy před zahájením čerpání služeb z důvodu porušení povinnosti zákazníkem, je zákazník povinen zaplatit společnosti odstupné ve výši stanovené v článku IX a společnost vrátit zákazníkovi vše, co od něho obdržel na úhradu ceny služeb podle zrušené smlouvy.

4. Je-li důvodem odstoupení zákazníka od smlouvy porušení povinností společnosti stanovené smlouvou, nebo nedojde-li k uzavření nové smlouvy dle odst. 2 písm. b) tohoto článku, je společnost povinna bez zbytečného odkladu vrátit zákazníkovi vše, co od něho obdržela na úhradu ceny služeb podle zrušené smlouvy, aniž by byl zákazník povinen platit společnosti odstupné.

IX. Odstupné

1. Odstoupí-li společnost od smlouvy uzavřené se zákazníkem dle článku III odst. 1 nebo 2 před zahájením čerpání ubytovacích služeb z důvodu porušení povinností zákazníkem, je společnost oprávněna požadovat a zákazník povinen uhradit společnosti odstupné. Výše odstupného je shodná s výší odstupného stanovenou pevnou částkou, resp. procentní sazbou z předem stanovené ceny dle odst. 2,3,4,5 tohoto článku podle předmětu smluvního vztahu.

2. Odstoupí-li zákazník od smlouvy s předmětem smluvního vztahu dle článku II těchto podmínek, je zákazník povinen zaplatit odstupné. Při odstoupení od smlouvy před zahájením čerpání ubytovacích služeb:

a) 40 a více dní .......... 20 % z předem stanovené ceny apartmánu, nejméně však 1000,- Kč za apartmán,

b) 39 až 30 dní ........... skutečně vzniklé náklady nejméně však 40% z předem stanovené ceny ubytování celkem,

c) 29 až 14 dní ........... skutečně vzniklé náklady, nejméně však 60 % z předem stanovené ceny ubytování celkem,

d) 13 až 7 dní ............. skutečně vzniklé náklady, nejméně však 80 % z předem stanovené ceny ubytování celkem,

e) 6 a méně dnů .............. 100 % předem stanovené ceny ubytování celkem.

3. Nenastoupí-li zákazník na pobyt bez předchozího odstoupení od smlouvy nebo z důvodu, že nesplnil povinnost dle čl. V, odst. 2, písm. g) a h), hradí 100 % předem stanovené ceny.

4. Předem stanovenou cenou se rozumí prodejní cena za ubytování specifikovanou ve smlouvě o ubytování na základě zálohové faktury, která je nedílnou součástí smlouvy o ubytování. 4

5. Společnost má právo odečíst odstupné od složené zálohy nebo zaplacené ceny.

6. Při určení počtu dnů pro výpočet odstupného se do stanoveného počtu dnů započítává i den, kdy nastaly účinky odstoupení od smlouvy. Do počtu dnů se nezapočítává den nástupu na příslušný pobyt apod.

X. Reklamace

1. V případě vadně poskytnutých nebo neposkytnutých ubytovacích služeb, jež byly sjednány v platné smlouvě s společností, vzniká zákazníkovi právo na reklamaci. Způsob uplatnění reklamace, postup vyřizování reklamace jakož i rozhodnutí o reklamaci upravuje Reklamační řád společnosti, který je zákazníkům k dispozici na webových stránkách: www.penzionvincent.cz nebo v místě ubytování.

2. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci včas bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava pokud možno v místě poskytované služby, u společnosti přímo v jejím sídle nebo jiného společností pověřeného zástupce. Uplatnění reklamace může zákazník provést buď ústně nebo písemně. V případě ústního reklamačního podání, není-li reklamaci v plném rozsahu vyhověno ihned, je povinen pověřený zástupce společnosti sepsat se zákazníkem reklamační protokol s uvedením data, předmětu reklamace a popř. stanoviska příslušné osoby apod. Zákazník je povinen poskytnout potřebnou součinnost k řešení reklamace. V případech, kdy zákazník čerpá služby bez přítomnosti společností pověřeného pracovníka a poskytnutá ubytovací služba má vady, je zákazník povinen dbát též o včasné a řádné uplatnění nároků předem telefonicky informovat společností pověřeného pracovníka (mobil: +420 733 125 216) a poté osobně nebo písmeně nárok uplatnil v sídle společnosti.

3. Nastanou-li okolnosti, jejichž vznik, průběh a příp. následek není závislý na vůli, činnosti a postupu společnosti nebo okolnosti, které jsou na straně zákazníka, na jejichž základě zákazník zcela nebo zčásti nevyužije objednané, zaplacené a společností zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi nárok na vrácení zaplacené ceny nebo na slevu z ceny.

XI. Pojištění

1. Není-li ve smlouvě uvedeno jinak, nezahrnují ceny ubytovacích služeb společnosti pojištění zákazníka pro cesty a pobyt, zejména pro případ úrazu.

2. Zákazník má možnost uzavřít individuální pojištění pro cesty a pobyt včetně pojištění pro případ, že zákazníkovi vzniknou náklady v souvislosti s odstoupením od smlouvy.

3. V jednání o odškodnění pojistné události je pojišťovna v přímém vztahu k zákazníkovi a společnosti nepřísluší posuzovat existenci, případně výši uplatňovaných nároků z tohoto vztahu.

XII. Zvláštní ustanovení

1. Předáním, popř. doručením podepsané smlouvy o ubytování společnosti dle článku III odst. 1 zákazník vyslovuje souhlas s tím, aby v souladu s ustanovením § 5 odst. 2 a násl. Zákona č. 101/2000 Sb. společnost zpracovávala a shromažďovala osobní údaje zákazníka v tomto rozsahu: jméno, příjmení, datum narození, bydliště, číslo občanského průkazu popř. číslo pasu.

2. Poskytnuté osobní údaje zákazníka je společnost oprávněna zpracovávat a shromažďovat za účelem nabízení ubytovacích služeb poskytovaných nebo zprostředkovaných společností, pro tento účel lze použít jméno, příjmení a adresu zákazníka.

3. Poskytnuté osobní údaje zákazníka budou zpracovávány společností i zpracovatelem automatizovaně i manuálně a v elektronické i tištěné formě.

4. Poskytnuté osobní údaje zákazníka v rozsahu dle odst. 1 tohoto článku mohou být zpřístupněny zaměstnancům společnosti, zaměstnancům pověřeného zpracovatele a dále těm, kteří jsou oprávněni ubytovací služby poskytovat nebo nabízet a prodávat služby poskytované nebo zprostředkované společností.

5. Při zpracovávání osobních údajů zákazníka je společnost povinna dbát, aby zákazník neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti a dbát na ochranu před neoprávněným zasahováním do jeho soukromého a osobního života.

6. Zákazník má právo souhlas se zpracováním jeho osobních dat dle tohoto článku kdykoli písemně odvolat.

7. Zákazník má právo přístupu k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů jakož i další práva dle § 21 citovaného zákona. XIII.

Závěrečná ustanovení 5 Tyto PODMÍNKY vstupují v platnost a účinnost dne 1.7.2008

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

I. Předmět

1.1. Tento reklamační řád upravuje způsob uplatňování nároků zákazníka vyplývajících z odpovědnosti QT Technik spol. s r.o. (dále jen „společnost“) za vady poskytnuté služby nebo zboží a jejich vyřizování.

1.2. Tento reklamační řád se vztahuje na služby poskytované společností.

II. Uplatňování reklamací

2.1. Práva z odpovědnosti za vady služeb poskytovaných společností zákazník uplatňuje v sídle společnosti.

2.2. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci včas bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava pokud možno na místě samém. Uplatnění reklamce na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a tím i možnost řádného vyřízení reklamace. Uplatnění reklamace může zákazník provést buď ústně nebo písemně. 2.3. Práva z odpovědnosti za vady poskytnutých služeb na základě ubytovací smlouvy o ubytování zaniknou, nebyla-li uplatněna do 7 kalendářních dní od skončení pobytu.

2.4. Práva z odpovědnosti za vady poskytnutých jiných služeb než je uvedeno v odst.

2.3. zaniknou, nebyla-li uplatněna do 6-ti měsíců od poskytnutí služby, není-li pro jejich uplatnění stanovena v právních předpisech lhůta jiná.

2.5. Zákazník je při uplatňování reklamce povinen svou reklamaci řádně zdůvodnit a podle možnosti i průkazně skutkově podložit, současně je povinen předložit doklad o poskytnuté službě, stejnopis objednávky, fakturu apod., případně rovněž věc, jejíž vadu reklamuje.

III. Vyřizování reklamací

3.1. Uplatní-li zákazník právo z odpovědnosti za vady služeb, které mu jsou poskytovány nebo které mu již byly poskytnuty, je vedení společnosti nebo pověřený pracovník společnosti povinen po potřebném prozkoumání skutkových a právních okolností rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří dnů. Do této doby se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Vyřízení reklamace musí být provedeno nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace zákazníkem, pokud se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě.

3.2. V případě ústního reklamačního podání, není-li reklamaci v plném rozsahu vyhověno ihned, je povinno vedení společnosti nebo pověřený pracovník společnosti sepsat se zákazníkem reklamační protokol. V tomto protokolu uvede osobní údaje zákazníka, předmět reklamace a požadavek na způsob jejího vyřízení. Jestliže zákazník zároveň předává písemnosti, popř. jiné podklady týkající se reklamace, musí být tato skutečnost v reklamačním protokolu výslovně uvedena. Reklamační protokol podepíše vedení společnosti nebo pověřený pracovník společnosti i zákazník. Zákazník obdrží jedno vyhotovení tohoto reklamačního protokolu.

3.3. V případě písemných reklamačních podání platí pro jejich obsah přiměřeně ustanovení odstavce 4.2.

IV. Součinnost zákazníka při vyřizování reklamací

4.1. Zákazník je povinen poskytnout součinnost potřebnou k vyřízení reklamace, zejména podat informace, předložit doklady prokazující skutkový stav, specifikovat své požadavky, co do důvodu a výše apod. Vyžaduje-li to povaha věci, musí zákazník umožnit vedení společnosti nebo pověřenému pracovníkovi společnosti a pracovníkům dodavatele služby přístup do prostoru, který mu byl pronajat k ubytování, aby se mohli přesvědčit o oprávněnosti reklamace.

4.2. V případech, kdy zákazník čerpá služby bez přítomnosti vedení společnosti nebo pověřeného pracovníka společnosti a poskytnutá služba má vady, je zákazník povinen dbát též o včasné a řádné uplatnění nároků vůči dodavatelům služeb v tuzemsku.

V. Způsoby vyřízení reklamace

5.1. V případech, kdy je reklamace posouzena jako zcela nebo z části důvodná, spočívá vyřízení reklamace v bezplatném odstranění vady služby nebo v případech, kdy je to možné, i v poskytnutí náhradní služby. Jinak ubytovatel poskytne přiměřenou slevu z ceny vadně poskytnuté služby. Tím není dotčeno právo zákazníka, v případech stanovených v právních předpisech či v případech výslovně sjednaných se společností, od smlouvy odstoupit. Musí však společnosti nahradit účelně vynaložené náklady a jinou újmu, která mu tím vznikne, pokud jí nemohl zabránit.

5.2. Nepovažuje-li zákazník vyřízení reklamace ze strany pověřeného pracovníka společnosti za uspokojující, je oprávněn požádat o přezkoumání správnosti postupu, popř.o přehodnocení věcného vyřízení reklamace funkčně nadřízeného pracovníka. Tento rozhodne o námitkách zákazníka nejpozději v termínu do 30ti dnů od jejich obdržení. VI. Ostatní ustanovení V ostatním platí ustanovení obecně závazných právních předpisů, zejména občanského zákoníku, obchodního zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.

VII. Závěrečná ustanovení

Tento Reklamační řád vstupuje v platnost a účinnost dnem 1.7.2008.

Penzion MIA 0 Penzion MIA 1 Penzion MIA 2 Penzion MIA 3 Penzion MIA 4 Penzion MIA 5 Penzion MIA 6 Penzion MIA 7 Penzion MIA 8 Penzion MIA 9 Penzion MIA 10 Penzion MIA 11 Penzion MIA 12 Penzion MIA 13

Zaslat poptávku
TOPlist