Největší výběr ubytování v ČR rezervace ubytování Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 7 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 8 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion NOVA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion NOVA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion NOVA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion NOVA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion NOVA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion NOVA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion NOVA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion NOVA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion NOVA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion NOVA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion NOVA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion NOVA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion NOVA

Penzion NOVA

* * *
Chvalatice 57, Chvalatice
Zobrazit na mapě
Popis hotelu

Penzion Nova je situován v jihomoravské vesničce Šumná, která se nachází nedaleko Vranovské přehrady. Pokoje jsou příjemně zařízeny a mají televizi i WiFi připojení. Pro příznivce sportu je zde připraveno venkovní hřiště nebo bazén. Na přilehlé zahradě můžete posedět a opéct si něco na ohništi, pro malé děti je k dispozici pískoviště. Součástí Penzionu Nova je restaurace, kde vyzkoušejte výborné speciality z grilu nebo udírny.

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Jede vás víc? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
dvoulůžkový pokoj
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj
třílůžkový pokoj
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Čtyřlůžkový pokoj
čtyřlůžkový pokoj
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • v tomto hotelu nelze platit platební kartou

Služby hotelu

  • parkoviště
  • nekuřácký hotel
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • úschovna jízdních kol a koloběžek

Gastronomické služby

  • restaurace

Doplňkové služby

  • vyhlídkové lety

Sportovní možnosti

  • hřiště pro děti
  • venkovní bazén
  • jízda na koni
  • možnost rybolovu
Dvoulůžkový pokoj dvoulůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj třílůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj čtyřlůžkový pokoj
od 10.12.2016
do 30.4.2017
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání

Penzion stojí v obci Chvalatice.

  • diskotéka: 5.0 km
  • houbaření
  • 48°56'45.108"N
  • 15°45'25.114"E

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Cornštejn Zřícenina gotického hradu Cornštejn stojí na skalnatém ostrohu nad jezerem Vranovské přehrady v nadmořské výšce cca 440 metrů nad mořem. Cornštejn patřil k nejlépe opevněným moravským hradům. Cornštejn se nachází na Znojemsku v Jihomoravském kraji. Z hradu se dochovaly rozsáhlé zříceniny, nejlépe se zachovala bašta...
  • Lančov - kostel sv. Máří Magdalény Jednolodní obdélníková stavba s půlkruhovým závěrem a valenou klenbou v presbytáři má svůj původ zřejmě v první polovině 13. století. Ačkoliv první písemná zmínka o obci pochází až z r. 1323, je možné že právě půlkruhový presbytář ukrývá ve svých stěnách románské zdivo. Kostel byl pobořen v r. 1657,...
  • Vranovská přehrada Vranovská přehrada a její okolí tvoří jedno z nejkrásnějších rekreačních míst u nás. Vybudována byla v letech 1930-33 a sloužila jako zábrana proti záplavám a k získání elektrické energie. Vzniklo tedy Přehradní jezero dlouhé přes dvacet metrů a v dnešní době už slouží pouze jako rekreační centrum....
  • Turistická známka č. 1688 - Rozhledna Rumburak Rozhledna Rumburak byla slavnostně otevřena 4. července 2009 a nachází se nad Bítovskou zátokou. Je to 30 metrů vysoká kamenná věž, z které je vidět okolí Vranovské přehrady a za hezkého počasí i Alpy.
  • Největší Pták na Moravě - socha    Motorizovaní návštěvníci nádherného hradu Bítova si určitě před odstavením svého "motorového oře" na parkovišti asi 1 km před hradem povšimnou vysoké sochy s nezvyklou siluetou, kolem které před chvílí projeli. Pokud se vrátí několik set metrů po silnici zpět k penzionu, před nímž se tento výtvor...

VŠEOBECNÉ SMLUVNÍ PODMÍNKY ÚČASTI NA ZÁJEZDU

CESTOVNÍ KANCELÁŘE NOVA (DÁLE JEN CK)

 

  1. 1.        Úvodní ustanovení

Tyto podmínky upravují vzájemné vztahy mezi CK a jednotlivými fyzickými nebo právnickými osobami – zákazníky CK (dále jen zákazníky). Všechny CK nabízejí zájezdy či jednotlivé služby obsažené v katalogu za stejné ceny, zachovávají stejná pravidla a postupy.

  1. 2.        Vznik smluvního vztahu

Smluvní vztah mezi CK a zákazníkem (příp. jeho pravomocným zástupcem) vzniká na základě zákazníkem podepsané písemné cestovní smlouvy, potvrzené CK, případně jejím zplnomocněným zástupcem.

Obsah smlouvy se určuje podle katalogu, dodatečných nabídek, potvrzeného knihování, těmito podmínkami a reklamačním řádem.

  1. 3.        Ceny zájezdu

Ceny zájezdu byly na jsou kalkulovány na základě směnných kurzů k 1.lednu. V případě že dojde ke zvýšení

a)        ceny za dopravu včetně pohonných hmot

b)       plateb spojených s dopravou, které jsou zahrnuty v ceně zájezdu

c)        směnného kurzu české koruny, použitého pro stanovení ceny zájezdu o více než 10% je CK oprávněna do 21. dne před zahájením zájezdu zvýšit cenu zájezdu. O navýšení ceny zájezdu je CK povinna informovat zákazníka písemně nejpozději 21dnů před zahájením zájezdu.

  1. 4.        Platební podmínky

CK má právo na zaplacení objednaných služeb před jejich poskytnutím. CK je oprávněna požadovat zálohu ve výši min. 50 % z celkové ceny zájezdu (včetně fakultativních služeb). Tato záloha je splatná při podpisu cestovní smlouvy. Doplatek musí být uhrazen tak, aby nejpozději 30 dní před započetím zájezdu byl připsán na účet CK. Při uzavření cestovní smlouvy u provizního prodejce složí zákazník platbu za zájezd u provizního prodejce, pokud není ve Smlouvě o obchodním zastoupení dohodnuto jinak. Provizní prodejce je inkasním místem CK na základě udělené plné moci.

Poplatky za změny v knihování a odstoupení od smlouvy (odstupné) jsou splatné ihned. V případě nedodržení termínu úhrady ceny zájezdu zákazníkem je CK oprávněna zájezd zrušit. Zákazník uhradí náklady spojené se zrušením cesty. Zákazník má nárok na poskytnutí služeb jen při zaplacení plné ceny zájezdu.

  1. 5.        Povinnosti CK při uzavření cestovní smlouvy

-          CK předkládá zákazníkovi návrh smlouvy a po jeho vyplnění obdrží každá ze smluvních stran po jednom exempláři se stejnou platností. Zákazník svým podpisem pod touto cestovní smlouvou stvrzuje, že dále převzal katalog CK, který obsahuje bližší údaje o zájezdu a doklad o pojištění CK ve smyslu zák. č. 159/1999 Sb. a seznámil se způsobem, jakým má uplatnit své nároky plynoucí z porušení právní povinnosti CK.

-          CK je povinna nejpozději  do 7 dnů/* před zahájením zájezdu poskytnout zákazníkovi písemně další podrobné informace o všech skutečnostech, které jsou pro zákazníka důležité a které jsou jí známy, pokud nejsou obsaženy již v cestovní smlouvě nebo v katalogu, který byl zákazníkovi předán, zejména:

a)        upřesnění údajů, které se týkají dalších plateb za služby, jejichž cena není zahrnuta v ceně zájezdu, údaje k ubytování, dopravě, stravování

b)       podrobnosti o možnosti kontaktu s nezletilou osobou nebo zástupcem CK v místě pobytu nezletilé osoby, jde-li o zájezd, jehož účastníkem je nezletilá osoba

c)        jméno, adresu a telefonní číslo osoby, na kterou se zákazník v nesnázích v průběhu zájezdu může obrátit o pomoc, zejména místního zástupce CK a adresu a telefonní číslo zastupitelského úřadu

d)       informace o možnosti uzavřít pojištění pro případ, že zákazníkovi vzniknou náklady v souvislosti s jeho odstoupením od cestovní smlouvy, pokud toto pojištění není zahrnuto v ceně zájezdu

/* je-li smlouvy uzavřena v době kratší než 7 dnů před zahájením zájezdu, musí CK svoje povinnosti a-d) splnit již při uzavření cestovní smlouvy.

  1. 6.        Práva a povinnosti zákazníka

K základním právům zákazníka patří:

-          právo na řádné poskytnutí potvrzených služeb. Pokud bez  zavinění CK dohodnuté služby nevyčerpá, nemá právo na jejich náhradu.

-          právo na dodatečné informace

-          právo být seznámen se změnami zájezdu, rozsahu služeb a ceny

-          právo zrušit svoji účast na zájezdu kdykoliv před jeho zahájením odstoupení od smlouvy za podmínek uvedených v článku 8 těchto podmínek

-          právo na reklamaci při poskytnutí nižšího rozsahu nebo kvality služeb oproti cestovní smlouvě

-          právo na ochranu dat, která uvádí v cestovní smlouvě a dalších dokumentech

K základním povinnostem zákazníka patří:

-          poskytnout CK patřičnou součinnost a uvádět pravdivé údaje

-          zajistit doprovod a dohled dospělého účastníka v průběhu zájezdu u osob mladších 15 let a u osob, jejichž zdravotní stav to vyžaduje.

-          zaplatit cenu zájezdu

-          převzít od CK doklady potřebné pro čerpání služeb, překontrolovat je a řídit se jimi

-          dostavit se včas na místo srazu

-          dodržovat pasové, celní, zdravotní a další předpisy země, do které cestuje

-          zdržet se jednání, které by mohlo ohrozit, omezit nebo poškodit ostatní účastníky zájezdu

  1. 7.        Změna podmínek cestovní smlouvy

a)        ze strany cestovní kanceláře

-          je-li cestovní kancelář nucena z objektivních důvodů před zahájením zájezdu změnit podmínky smlouvy, může navrhnout zákazníkovi změnu cestovní smlouvy.  Pokud navrhovaná změna cestovní smlouvy vede i ke změně ceny zájezdu, musí být v návrhu nová cena uvedena.

-          navrhne-li cestovní kancelář změnu cestovní smlouvy podle předchozího odstavce, má zákazník právo se rozhodnout, zda bude se změnou cestovní smlouvy souhlasit nebo zda od cestovní smlouvy odstoupí. Pokud zákazník ve lhůtě určené cestovní kanceláří, která nesmí být kratší než 5 dnů od doručené návrhu na změnu cestovní smlouvy zákazníkovi, od smlouvy neodstoupí, má se za to, že s její změnou souhlasí.

-          cestovní kancelář je oprávněna provést účelné programové změny, zejména z důvodů organizačních či klimatických (např. jiná časová posloupnost navštívených míst, změna trasy z časových důvodů). Tyto programové změny činí cestovní kancelář zásadně s cílem zajistit bezproblémový průběh zájezdu. Rozsah a kvalita poskytovaných služeb musí být v úhrnu zachována a cena zájezdu se z důvodu

-2-

-          provedení uvedených změn nemění. Tyto změny oznamuje cestovní kancelář bez zbytečného odkladu. Zákazník nemá  v těchto případech právo odstoupit od smlouvy bez povinnosti uhradit odstupné, ledaže jde o změny podstatné. Podstatnými změnami se rozumí: posunutí začátku nebo ukončení akce o více než 24 hodin, zásadní změna místa ubytování, významná úprava programu či trasy zájezdu (týká-li se více než 20% doby jeho trvání).

-          v případě, že bude na základě překnihování hotelu nutné ubytovat zákazníka v jiném hotelu, uskuteční se ubytování v hotelu stejné nebo vyšší kategorie. Překnihování může být i na část pobytu. Další nároky vůči CK jsou vyloučeny.

b)       ze strany zákazníka:

-          před zahájením zájezdu může zákazník písemně oznámit cestovní kanceláři, že se zájezdu místo něho zúčastní jiná osoba v oznámení uvedená. Dnem doručení tohoto oznámení se osoba v něm uvedená stává zákazníkem. Oznámení musí obsahovat prohlášení nového zákazníka, že souhlasí s uzavřenou cestovní smlouvou. V případě, že cestovní smlouva stanoví zvláštní podmínky, které musí splňovat zákazník pro daný typ zájezdu, může tak zákazník učinit jen ve výše stanovené lhůtě a oznámení musí obsahovat i prohlášení nového zákazníka, že splňuje veškeré podmínky stanovené pro poskytnutí zájezdu.

-          původní a nový zákazník společně a nerozdílně odpovídají za zaplacení ceny zájezdu a úhradu manipulačního poplatku podle této smlouvy, popřípadě nákladů spojených s překnihováním.

  1. 8.        Odstoupení od cestovní smlouvy

a)        ze strany cestovní kanceláře

-          CK může před zahájením zájezdu od cestovní smlouvy odstoupit jen z důvodů zrušení zájezdu nebo z důvodů porušení  smluvní povinnosti zákazníkem.

-          CK je povinna oznámit zákazníkovi nejpozději 21 dnů před odjezdem zájezdu, že nebylo dosaženo minimálního počtu obsazenosti  a zároveň zájezd zrušit

-          odstoupí-li CK od smlouvy před zahájením zájezdu z důvodu porušení povinnosti zákazníkem, je zákazník povinen zaplatit CK níže stanovené odstupné a CK je povinna vrátit zákazníkovi vše, co od něj obdržela na úhradu ceny zájezdu podle zrušené cestovní smlouvy.

-          odstoupila-li CK od cestovní smlouvy z důvodů zrušení zájezdu před jeho zahájením, má zákazník právo požadovat, aby mu CK na základě nové cestovní smlouvy poskytla jiný zájezd nejméně v kvalitě odpovídající  původní cestovní smlouvě, může-li CK takový zájezd nabídnout.

-          zruší-li CK zájezd ve lhůtě kratší než 20 dnů před termínem jeho zahájení, je povinna uhradit zákazníkovi pokutu ve výši 10% z ceny zájezdu. Právo zákazníka na náhradu škody tím není dotčeno.

-          CK se může zprostit odpovědnosti za škodu podle předchozího odstavce nebo povinnosti zaplatit pokutu jen tehdy, prokáže-li, že ke zrušení zájezdu došlo v souladu s ustanovením o nedosažení minimálního počtu osob potřebných pro jeho realizaci nebo v důsledku neodvratitelné události, které nemohla cestovní kancelář zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze na ní spravedlivě požadovat.

b)       ze strany zákazníka

-          zákazník může odstoupit od smlouvy, kdykoli před zahájením zájezdu za podmínek stanovených touto smlouvou.

-          odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a je účinné dnem doručení do prodejního místa.

-          odstoupí-li zákazník od cestovní smlouvy na základě nesouhlasu se změnou cestovní smlouvy, kterou navrhla CK z objektivních důvodů, má zákazník právo požadovat, aby mu CK na základě nové cestovní smlouvy poskytla jiný zájezd nejméně v kvalitě odpovídající původní cestovní smlouvě, může-li CK takový zájezd nabídnout.

-          odstoupí-li zákazník od smlouvy svévolně, je povinen zaplatit CK níže stanovené odstupné a CK je povinna vrátit zákazníkovi vše, co od něj obdržela na úhradu ceny zájezdu podle zrušené cestovní smlouvy.

-          je-li důvodem odstoupení zákazníka od cestovní smlouvy porušení povinnosti CK stanovené cestovní smlouvou nebo tímto zákonem, nebo nedojde-li k uzavření nové cestovní smlouvy v případě, že zákazník nepřistoupil na změnu původně sjednané smlouvy, je CK povinna bez zbytečného odkladu vrátit zákazníkovi vše, co od něho obdržela na úhradu ceny zájezdu podle zrušené cestovní smlouvy, aniž  by byl zákazník povinen platit CK odstupné. Právo zákazníka na náhradu škody tím není dotčeno.

c)        společná ustanovení

-          při uzavření nové cestovní smlouvy se v uvedených případech platby uskutečněné na základě původní cestovní smlouvy považují za platby podle nové cestovní smlouvy. Je-li cena nového zájezdu nižší, než již uskutečněné platby podle předchozí věty, je CK povinna tento rozdíl bez zbytečného odkladu zákazníkovi vrátit.

Odstupné/stornopoplatky

-          v případech, kdy se touto smlouvou sjednává povinnost zákazníka uhradit CK odstupné, se jeho výše určuje podle počtu dnů od rozhodné skutečnosti, která zakládá povinnost k jeho úhradě, do počátku zájezdu (poskytnutí první služby).

Výše odstupného za každou osobu činí:

Počet dní před rozhodnou skutečností:

 45 dní a více          10%         z ceny zájezdu, min. 500,- Kč/osobu

44 dní až 30 dní      30%         z celkové ceny objednaných služeb

       29 dní až 15 dní                    50%       z celkové ceny objednaných služeb !!!!!

14 dní až 5 dní        80%         z celkové ceny objednaných služeb

4 dny a méně          100%       z celkové ceny objednaných služeb

-          v případě změny jména cestujícího nebo hotelu v téže destinaci (je-li to možné) na přání zákazníka, účtuje CK poplatek:

-          od potvrzení cestovní smlouvy do 10. Dne před jeho začátkem 500,- Kč/osobu

-          od 9. dne se změna knihování posuzuje jako změna zájezdu a postupuje se dle uvedeného odstupného.

Změny termínu odjezdu a destinace jsou posuzovány jako zrušení původní objednávky a nové zaknihování.

  1. 9.        Reklamace a odpovědnost za škody

V případě, že rozsah nebo kvalita poskytnutých služeb je nižší než bylo předem potvrzeno v cestovní smlouvě, vzniká zákazníkovi právo na reklamaci.

Své nároky z reklamace musí zákazník uplatnit u CK v souladu s platnými právními předpisy.

 

 

 

-3-

  1. 10.     Povinné smluvní pojištění

Cestovní kancelář je povinna po celou dobu své činnosti mít ve smyslu příslušných ustanovení zákona č. 159/1999 Sb. uzavřenou pojistnou smlouvu, na jejímž základě vzniká zákazníkovi právo na plnění v případech, kdy CK z důvodu svého úpadku nesplní své závazky vyplývající z citovaného zákona.

 

  1. 11.     Cestovní pojištění

V cenách zájezdů není zahrnuto cestovní pojištění (pokud není uvedeno jinak). Každý zákazník je povinen zajistit si odpovídající pojištění individuelně nebo využít pojištění, které mu nabídne CK při objednání zájezdu. Informace o cenách pojistného a o výši náhrad obdrží zákazník v CK.

V případě, že se zákazník odmítne pojistit, bere na vědomí, že nese plnou odpovědnost za případné finanční náhrady, které vzniknou neočekávanými událostmi ve vztahu k jeho osobě během zájezdu i před jeho zahájením.

  1. 12.     Závěrečná ustanovení

-          úroveň a rychlost služeb poskytovaných personálem hotelů a ostatních ubytovacích kapacit odpovídá místním zvyklostem a mentalitě obyvatelstva.

-          kulturní hygienické zvyklosti jsou zejména v jižních zemích odlišné od tuzemských, mnohdy jsou tamní předpisy mnohem tolerantnější.

-          v mimosezonním období může docházet ke skutečnosti, že některá místní zařízení (např. bary a diskotéky) nejsou v provozu.

-          Pokud se týká kategorizace hotelů, rozdíly jsou i mezi jednotlivými destinacemi. Vybavení, velikost a poloha pokojů nejsou vždy stejné. Rozdělování pokojů probíhá vždy ze strany hotelu a CK na něj nemá vliv. V některých hotelích je za třílůžkový pokoj považován i dvoulůžkový pokoj s přistýlkou. Přistýlkou může být pohovka, rozkládací gauč, palanda nebo lehátko.

-          Rychle se rozvíjející cestovní ruch s sebou přináší zvýšenou stavební činnost, na kterou nemá CK vliv.

-          ve většině turistických míst najdete diskotéky, noční bary a restaurace, které mohou působit hluk. Také stavební styl umožňuje zvukovou prostupnost mezi jednotlivými místnostmi.

-          v některých hotelích se podává kontinentální snídaně, která obsahuje čaj nebo kávu, pečivo, máslo a marmeládu.

-          nápoje k jídlu nejsou zahrnuty v ceně zájezdu, není-li výslovně uvedeno jinak.

-          lehátka a slunečníky jsou k pronajmutí za poplatek, není-li uvedeno jinak.

-          údaje o vzdálenosti  pláže od hotelu jsou orientační. Většina pláží je veřejná a přístupná  i místnímu, pro nás často hlučnému obyvatelstvu.

-          pokud je součástí hotelu i bazén, je nutno se informovat na dobu jeho provozu (před a po sezóně může být mimo provoz). Počet lehátek a slunečníků u bazénu neodpovídá vždy kapacitě hotelu.

-          v jižních zemích nedoporučujeme používat vodu z vodovodu k pití. Doporučujeme zakoupit balenou vodu.

-          v souvislosti s jiným klimatem, než je středoevropské, můžeme se v jižních zemích setkat s větším výskytem hmyzu, než na jaký jsme zvyklí. Nedoporučujeme ponechávat v pokojích volně ležet potraviny.

-          zákazník souhlasí s použitím jeho osobních údajů, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., uvedených v této smlouvě, pro potřeby cestovní kanceláře a to výhradně za účelem zasílání nabídek služeb v cestovním ruchu zákazníkovi. Dále prohlašuje, že je zmocněn a tímto uděluje souhlas ve smyslu § 5 odst. 2 zák. č. 101/2000 Sb. i jménem dalších osob uvedených na této cestovní smlouvě.

-          termín „katalog“ zahrnuje veškerý písemný nabídkový materiál cestovní kanceláře, který byl klientovi prokazatelně předán.

-          odlišuje-li se vymezení zájezdu uvedené v katalogů od této smlouvy – má vždy přednost cestovní smlouva.

Všeobecné smluvní podmínky účasti na zájezdu platí pro všechny služby a zájezdy organizované CK a nabývají účinnosti od 01.4.2009

Tímto dnem pozbývají rovněž platnost všechna předchozí ujednání.

 

Ve Znojmě 1.1.2012

 

Penzion NOVA 0 Penzion NOVA 1 Penzion NOVA 2 Penzion NOVA 3 Penzion NOVA 4 Penzion NOVA 5 Penzion NOVA 6 Penzion NOVA 7 Penzion NOVA 8 Penzion NOVA 9 Penzion NOVA 10 Penzion NOVA 11 Penzion NOVA 12

Rezervovat
TOPlist