×

Hotel Monika Cheb

Rezervace pro skupiny:
  • Pro zobrazení přesné ceny zadejte termín Vašeho příjezdu a odjezdu!
  • Bez stravy
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.

Nejvýhodnější nabídka

Nejlepší směrodatná cena během následujících 90 dní: 650  / os. / noc, bez stravy, 29. - 30. bře

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby Hotel Monika Cheb je ideálním místem pro hosty, kteří hledají ubytování ve vkusně zařízených pokojích ve městě Cheb. Ubytování domácích zvířat v Hotel Monika Cheb je povoleno. Pobyt s domácím zvířetem je za poplatek. V případě pokud jste se rozhodli že se budete stravovat v místě, je pro ubytované hosty je k dispozici restaurace přímo v objektu každý den. Ubytovaní hosté mohou parkovat na parkovišti u objektu zdarma. Vybavení pokojů a podrobný seznam poskytovaných služeb (včetně služeb za příplatek) v Hotel Monika Cheb najdete v podrobnostech zvoleného pokoje níže ve formuláři.

Umístění a okolí Vzdálenosti od ubytovacího zařízení: Salingburg ve Františkových Lázních 3.8 km , Kostel sv. Mikuláše v Chebu 400 m, Kostel sv. Mikuláše v Chebu 400 mVodní nádrž Jesenice - pláž Všeboř 4 km, Kostel sv. Mikuláše v Chebu 400 mVodní nádrž Jesenice - pláž Všeboř 4 kmHrad Cheb 400 m, Kostel sv. Mikuláše v Chebu 400 mVodní nádrž Jesenice - pláž Všeboř 4 kmHrad Cheb 400 mWebkamera - Cheb 400 m, Kostel sv. Mikuláše v Chebu 400 mVodní nádrž Jesenice - pláž Všeboř 4 kmHrad Cheb 400 mWebkamera - Cheb 400 mChebský špalíček 400 m, Kostel sv. Mikuláše v Chebu 400 mVodní nádrž Jesenice - pláž Všeboř 4 kmHrad Cheb 400 mWebkamera - Cheb 400 mChebský špalíček 400 mAquaforum Františkovy Lázně 4.9 km, Kostel sv. Mikuláše v Chebu 400 mVodní nádrž Jesenice - pláž Všeboř 4 kmHrad Cheb 400 mWebkamera - Cheb 400 mChebský špalíček 400 mAquaforum Františkovy Lázně 4.9 kmVodní nádrž Skalka 4 km.

Stravování Stravování není zahrnuto v ceně ubytování.

Platba Platbu za pobyt můžete uhradit následujícími způsoby: hotovost, bankovní převod. Podmínkou potvrzení závazné rezervace ze strany Hotel Monika Cheb je zaplacení zálohy ve výši 100.

Příjezd, otevírací doba Ubytovat se v den příjezdu je možné od 14:00, pokoj je třeba opustit v den odjezdu nejpozději do 11:00. Vícejazyčný personál hovoří těmito jazyky: Anglicky, Německy, Rusky, Česky.

Svobody 9, 35002, Cheb (Česko)

Mé jméno je Jitka. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: info@hotely.cz

- přehled pokojů

  • Bez stravy
Třílůžko se sprchou a WC na pokoji Třílůžko se sprchou a WC na pokoji
může se zde ubytovat maximálně 3 osoby

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 3 osoby.

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou  pro 4 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 4 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 5 osob

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 5 osob.

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Dvoulůžko se soc. na chodbě Dvoulůžko se soc. na chodbě
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
  • 12 m2
  • WIFI
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 2 osoby.

  • 1 ks Ložnice
Zobrazit volné termíny a ceny
Dvoulůžko se sprchou a WC na pokoji Dvoulůžko se sprchou a WC na pokoji
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
  • 12 m2
  • WIFI
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 2 osoby.

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
7.2
Dobré
(Na základě 134 hodnocení)
  • Personál:
    7.9
  • Čistota:
    7.4
  • Cena/Výkon:
    7.3
  • Komfort:
    6.4
  • Služby:
    7.2
  • Restaurace:
    7.5
  • Přístupnost:
    8.5
Hodnocení 9.4
"Možnost ubytování i na jednu noc. Bezplatné parkování."
"Absence WC na pokoji."
Individuální host
na základě 2 denního pobytu
před 3 lety
Plzeň
Hodnocení 8
"Hotel jsme využili jen na nocleh, ale přístup kohokoliv z personálu byl vždy vstřícný. Dobré je, že hotel zajišťuje parkování přímo u budovy hotelu a že poloha hotelu umožňuje dojít po pěší zóně až do centra města."
- starší pár
před 4 lety
Hodnocení 8.7
"Příjemný hotel i personál byl vstřícný, doporučuji všem, jen škoda, že nebyl jiný pokoj, sprcha byla přímo na pokoji, ale bohužel jiný pokoj volný nebyl, ale nevadí. Tesime se na další návštěvu, určitě nebyla poslední."
- mladý pár
před 4 lety
Parkování, doprava
  • Vlastní parkoviště

Volný čas
  • Darts na blízku, Střelnice na blízku, Bazén vnitřní na blízku, Tělocvična/sportovní hala na blízku, Golfový trenažér na blízku, Tenisový kurt vnitřní na blízku, Lázně na blízku, Aerobik na blízku, Disco na blízku, Kino na blízku, Přírodní koupání na blízku, Aquapark na blízku, Divadlo na blízku

    Odpočinek: Golfové hřiště (ve vzdálenosti 15200 m), Biliárd (ve vzdálenosti 580 m), Stolní tenis (ve vzdálenosti 4600 m), Plážový volejbal (ve vzdálenosti 1100 m), Minigolf (ve vzdálenosti 1400 m), Squash (ve vzdálenosti 1600 m), Jóga (ve vzdálenosti 300 m), Fitness (ve vzdálenosti 300 m), Bowling (ve vzdálenosti 4200 m), Turistické možnosti (na blízku), Casino (ve vzdálenosti 100 m), Rybolov (na blízku), Nightclub (ve vzdálenosti 500 m)

Wellness, relax
  • Wellness/spa na blízku
  • Masáž
Další informace a okolí
  • Tenisový kurt venkovní na blízku, Kadeřnictví/salón krásy, Lyžařský vlek na blízku, Bazén venkovní na blízku, Hotel - Perličková vana na blízku, Letiště na blízku, Dětské hřiště na blízku, Zdravotní středisko na blízku, Bar na blízku, Obchodní centrum na blízku, Vinárna na blízku, Cukrárna na blízku, Park na blízku, Pivnice na blízku, Autobusová zastávka na blízku, Nekuřácké prostředí, Vlaková zastávka na blízku, Informační služba, Taxi

    Pokojová služba, Vlastní úschovna kol, Kavárna, Domácí mazlíčci vítáni

Stravování
  • Snack bar na blízku, Pizzéria na blízku

    Stravovací možnosti: Vlastní restaurace

Typy wellness
  • Solná jeskyně na blízku, Solárium na blízku, Sauna na blízku

Čas příjezdu
od 14:00 hod.
Čas odjezdu
do 11:00 hod.
Užívané jazyky
Česky, Rusky, Anglicky, Německy
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Rezervační podmínky ubytování
Obchodní a Storno podmínky1. Smluvní stranyVzájemný smluvní vztah mezi účastníky pobytu (dále jen zákazník) a provozovatelem ubytovacího zařízení Hotel Monika Cheb, kterým je společnost BIMI (dále jen ubytovatel) se řídí ustanoveními Občanského a Obchodního zákoníku a je upraven v těchto všeobecných podmínkách. Ubytovatel si vyhrazuje právo uvést ve svých prodejních materiálech i jiné podmínky a informace, které mají přednost před těmito podmínkami.2. Ceny a jejich změnyOrientační ceny ubytování a případných dalších služeb pro občany České republiky jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.). Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v potvrzení rezervace či emailové nabídce (dále jen voucher).3. Služby, změny sjednaných služeb a cenPro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Údaje v prezentačních materiálech mají informativní charakter a nemají vliv na obsah smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a ubytovatelem. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu. Takovéto změny je ubytovatel povinen oznámit zákazníkovi bez zbytečného odkladu, nejpozději však 7 dní před poskytnutím první služby. Nesouhlasí-li zákazník s těmito změnami, je oprávněn bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit. Zároveň obdrží zpět celou zaplacenou částku za pobyt. Zákazníkovi nevzniká zároveň právo na žádné další náhrady.4. Zrušení pobytu zákazníkem, změna rezervace, náhradníciZákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy s ubytovatelem kdykoliv před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou formu (postačí i forma elektronická s doručenkou). Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas doručení písemného oznámení (přečtení emailu dle doručenky).Stornopoplatky se účtují za každého účastníka při stornu:a) 4 a více dní před poskytnutím první služby cena za první noc b) 72 až 24 hodin před poskytnutím první služby 50% z ceny objednaných služeb nebo cena za první noc (vyšší z obou hodnot) c) při nedojezdu (nenastoupení na pobyt) nebo při stornu v den nástupu 100% z ceny objednaných služeb d) U dlouhodobého pobytu a jeho předčasného ukončení 50% z ceny objednaných služeb nebo cena za první noc (vyšší z obou hodnot) e) U větších skupin (od 6 osob) mohou být sjednány individuální storno poplatky. Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku. Pokud odstoupí zákazník od smlouvy z výše uvedených důvodů, vyúčtuje mu ubytovatel pouze storno poplatek ve výši 10% z ceny objednaných služeb a případně další skutečně vzniklé náklady.Vyúčtování a vrácení uhrazené částky klientem snížené o storno poplatky provede ubytovatel nejpozději do 30 dnů od nahlášení storna.5. Zrušení pobytu ze strany ubytovateleUbytovatel je oprávněn pobyt zrušit, je-li uskutečnění pobytu ztíženo nebo ohroženo, či utrpí-li následkem nepředvídatelných mimořádných okolností, které nebylo možné při uzavírání smlouvy (vytvoření rezervace) předvídat. Zrušení pobytu je ubytovatel povinen oznámit zákazníkovi bez zbytečného odkladu, nejpozději však 7 dní před poskytnutím první služby. V tomto případě obdrží zákazník peníze za sjednané služby neprodleně a bez zbytečného odkladu v plné výši zpět. Zároveň nemá zákazník nárok na žádné další náhrady.6. ReklamaceZákazník je povinen své námitky na kvalitu poskytovaných služeb a požadavky neprodleně oznámit. V případě reklamace je zákazník povinen uplatnit své požadavky na závady bez zbytečného odkladu přímo v průběhu pobytu tak, aby mohly být odstraněny ještě na místě. Pokud nebude reklamace podána okamžitě, zmenšuje se nebo zaniká nárok zákazníka na náhradu později vzniklých škod, kterým by mohl včasným podáním zabránit.7. PlatnostTyto "Všeobecné obchodní podmínky" platí pro účastníky pobytu v:Hotel MONIKASvobody 9Cheb35002Vstupují v platnost dne 1.10.2015 a účinnosti nabývají v okamžiku jejich podpisu zákazníkem či odesláním elektronické rezervace z internetových stránek. AGB und WiderrufsbelehrungErste Die VertragsparteienVertragsverhältnis zwischen den Kunden (der Kunde) und dem Anbieter der Unterkunft Hotel Monika Cheb, Geselschaft BIMI (der Vermieter) ist durch das Zivil-und Handelsgesetzbuch geregelt und wird von diesen Allgemeinen Geschäftsbedingungen geregelt. Der Vermieter behält sich das Recht in ihre Vertriebs-und anderen Bedingungen und Informationen, die Vorrang vor diesen Bedingungen dauert angeben.Zweite Preise und deren ÄnderungenUngefähre Preise der Unterkunft und andere Dienstleistungen für die Bürger der Tschechischen Republik sind in den Präsentationsunterlagen des Vermieters (Website, Broschüren, etc.). Für den Kunden ist Pflicht der Preis, der auf der Buchungsbestätigung oder E-Mail-Angebot (der Gutschein) aufgeführt ist.Dritte Dienstleistungen, Änderungen in der vertraglich vereinbarten Leistungen und PreiseFür den Bereich der vertraglich vereinbarten Leistungen und Preise wird durch die Aufschlüsselung in dem Gutschein gebunden. Die Daten in den Präsentationsunterlagen sind zu Informationszwecken und haben keinen Einfluss auf den Inhalt des Vertrages zwischen dem Kunden und dem Vermieter. Der Vermieter ist in Fällen, die nicht im Einflussbereich berechtigt (z. B. höhere Gewalt), vereinbart, die Bedingungen des Aufenthalts ändern. Solche Änderungen an den Vermieter ist verpflichtet, den Kunden unverzüglich und spätestens 7 Tage vor dem ersten Service zu informieren. Wenn der Kunde nicht mit diesen Änderungen einverstanden sind, ist berechtigt, vom Vertrag zurückzutreten. Er empfängt auch wieder den gesamten Betrag für den Aufenthalt bezahlt. Der Kunde ist zu keiner weiteren Anspruch auf Entschädigung.4. Kunde storniert, Reservierungen ändern, WartelisteDer Kunde ist berechtigt, vom Vertrag mit dem Besitzer zu jeder Zeit, vor der Anreise zurücktreten. Stornierung des Aufenthalts muss schriftlich erfolgen (E-Mail ist ausreichend als eine Form der Anerkennung). Die Verrechnung der zum Zeitpunkt der Stornierung ist das Datum und die Uhrzeit des Eingangs der schriftlichen Mitteilung (E-Mail-Bestätigung).Stornogebühren werden für jeden Teilnehmer in der Show geladen:a) 4 oder mehr Tage vor dem ersten Service-Preis für die erste Nachtb) 72 bis 24 Stunden vor dem ersten Service 50% dieser Dienstleistungen oder der Preis für die erste Nacht (je nachdem, was höher ist)c) keine Show (Abwesenheit des Aufenthaltes) oder Stornierung am Tag der Anreise 100% des Preises dieser Diensted) für den längerfristigen Aufenthalt und vorzeitige Beendigung des 50% dieser Dienste oder den Preis für die erste Nacht (je nachdem, was höher ist)e) Für größere Gruppen (6 Personen) können individuell ausgehandelt werden Stornogebühren.Der Vermieter kann nicht aufgeladen werden die Stornokosten, wenn er nicht zeichnen konnte vertraglich vereinbarten Leistungen aus den folgenden Gründen: Tod in der Familie, Hospitalisierung des Kunden oder ein Familienmitglied, schwere Krankheit, militärische Befehle, Katastrophe. Demnach ist der Kunde Beweis Vermieter innerhalb von 3 Tagen nach ihrem Auftreten bieten. Storniert der Kunde den Vertrag aus den vorgenannten Gründen wird die Inhaberin berechnen nur eine Stornogebühr von 10% des Preises für diese Services und alle anderen tatsächlich entstandenen Kosten.Rechnungs-und Erstattungsbeträge durch den Kunden abzüglich etwaiger Stornokosten Vermieter müssen innerhalb von 30 Tagen nach Mitteilung der Kündigung zu zahlen.5. Stornierung des Aufenthalts vom VermieterDer Vermieter ist berechtigt, den Aufenthalt zu stornieren, wenn der Aufenthalt von Schwierigkeiten bei der Umsetzung oder Drohungen, oder die Folge von unerwarteten Umständen, die nicht in einem Vertrag (eine Reserve) vorhergesagt eingeben können darunter leiden. Storniert der Vermieter verpflichtet ist, den Kunden unverzüglich und spätestens 7 Tage vor dem ersten Service zu informieren. In diesem Fall wird der Kunde die vereinbarte Leistung erhalten sofort und unverzüglich eine volle Rückerstattung. Der Kunde ist zum Schadensersatz berechtigt.6. BeschwerdeDer Kunde ist an seine Einwände gegen die Qualität der Dienstleistung verpflichtet und ohne Verzögerung. Im Falle einer Reklamation ist der Kunde verpflichtet, den Mangel unverzüglich mitteilen während seines Aufenthaltes, um die Probleme zu lösen. Wird der Anspruch nicht vorgenommen wird sofort, reduziert den Kunden oder den Anspruch auf Schadensersatz später, die verzögern könnte.7. ZwingenDiese "Allgemeinen Geschäftsbedingungen" zu den Kunden in Anwendung:Hotel MonikaSvobody 9Cheb35002Sie tritt am 1. Oktober 2015 treten in Kraft treten und zum Zeitpunkt der Unterschrift des Kunden oder das Versenden eines elektronischen Reservierungs-Anfrage.Wir IHNEN Bei uns bedanken für Ihr interesse Dienste für Unsere.Mit freundlichen GrüssenHotel und Portal Buchungssystem Previo CZeCOT