Největší výběr ubytování v ČR rezervace ubytování Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 7 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 8 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Monika
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Monika
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Monika
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Monika
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Monika
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Monika
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Monika
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Monika
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Monika
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Monika
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Monika
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Monika
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Monika

Hotel Monika

* * *
Svobody 9, Cheb
Zobrazit na mapě
Popis hotelu více

200 metrů od historického centra Chebu a v obchodním centru města je situován levný a přitom kvalitní Hotel Monika. V nově zrekonstruovaném podkroví se nacházejí hotelové pokoje (apartmány), které jsou obzvláště vhodné pro dlouhodobější rekreační pobyt. Služby Hotelu Monika doplňuje restaurace, kde si můžete dopřát některou z kulinářských specialit. Svůj pobyt v Chebu si v levném Hotelu Monika zajisté užijete!

  • typ

    Prijemny a cisty hotel v centru Chebu. V mem pokoji chybelo socialni zarizeni,ktere ale vzhledem k prostoru ani neni mozne kam umistim. Jiste se ubytuji znova ...

    Jaroslav P.
  • typ

    Příjemný hotel i personál, velmi výhodné umístění hotelu hned v centru města. Klidná lokalita a blízkost turistických památek....

    Karel K.
  • typ

    Vyhovující velikost pokoje, čistá koupelna. Hotel je situován přímo v centru města, bála jsem se hluku, ale kvalitní okna zajistí i tak klid. Trošku mě překvapilo množství schodů, myslím, že s kočárkem bych byla v hotelu bez výtah...

    Martin K.
  • typ

    Pobyt se nám vydařil, vše bylo OK. Služby na dobré úrovni. Můžeme doporučit!...

    D.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Jede vás víc? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
dvoulůžko se sprchou a WC na pokoji
1 000 Kč
800 Kč
Dvoulůžkový pokoj
dvoulůžko s vlastní sprchou, WC na chodbě
900 Kč
650 Kč
Dvoulůžkový pokoj
dvoulůžko se soc. na chodbě
700 Kč
450 Kč
Třílůžkový pokoj
třílůžko se sprchou a WC na pokoji
1 500 Kč
1 200 Kč
800 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
čtyřlůžko se sprchou a WC na pokoji
2 000 Kč
1 500 Kč
1 200 Kč
900 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
čtyřlůžko s vlastní sprchou, WC na chodbě
1 800 Kč
1 350 Kč
1 000 Kč
900 Kč
Šestilůžkový pokoj
šestilůžko se sprchou na pokoji, wc na chodbě
2 500 Kč
2 250 Kč
1 900 Kč
1 500 Kč
1 100 Kč
900 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB

Služby hotelu

Recepce má nonstop provoz.

jazyková vybavenost personálu:  Angličtina, němčina

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • parkoviště
  • nekuřácký hotel
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • služba praní prádla

Gastronomické služby

Restaurant je otevřen denně 8.00 - 22.00, nabízí teplá jídla po celý den.

  • pizzerie 200 m
  • pivnice 200 m
  • kavárna
  • restaurace

Doplňkové služby

  • hotelové taxi
  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

V okolí hotelu se nachází turistické a cykloturistické trasy. Volné chvíle je možné také trávit i výlety do okolních lázeňských měst jako jsou Karlovy Vary, Františkovy Lázně, Mariánské Lázně nebo návštěvou Chebského Špalíčku.

  • lázeňské služby 2.0 km
  • možnost rybolovu

Služby pro motoristy

U hotelu se nachází parkoviště.

Dvoulůžkový pokoj pro jednu osobu dvoulůžko se sprchou a WC na pokoji pro jednu osobu
Dvoulůžkový pokoj pro jednu osobu dvoulůžko s vlastní sprchou, WC na chodbě pro jednu osobu
Dvoulůžkový pokoj pro jednu osobu dvoulůžko se soc. na chodbě pro jednu osobu
Dvoulůžkový pokoj dvoulůžko se sprchou a WC na pokoji
Dvoulůžkový pokoj dvoulůžko s vlastní sprchou, WC na chodbě
Dvoulůžkový pokoj dvoulůžko se soc. na chodbě
Třílůžkový pokoj třílůžko se sprchou a WC na pokoji
Čtyřlůžkový pokoj čtyřlůžko se sprchou a WC na pokoji
Čtyřlůžkový pokoj čtyřlůžko s vlastní sprchou, WC na chodbě
Šestilůžkový pokoj šestilůžko se sprchou na pokoji, wc na chodbě
od 9.12.2016
do 29.11.2017
800 Kč
650 Kč
450 Kč
1 000 Kč
900 Kč
700 Kč
1 500 Kč
2 000 Kč
1 800 Kč
2 500 Kč

Hotel se nachází v obchodním centru města Chebu na pěší zóně 200 m od historického centra.

  • diskotéka: 200 m
  • divadlo: 200 m
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 50 m
  • centrum města: 0,2 km
  • autobusové nádraží: 1.0 km
  • půjčovna DVD:
  • vlakové nádraží: 2.0 km
  • noční klub: 500 m
  • 50°4'36.76"
  • 12°22'20.81"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Kašna rytíře Rolanda Kašna stojí uprostřed náměstí a do roku 1591 je ozdobena sochou Rytíře Rolanda, který symbolizoval trhová práva říšských měst. Chebský lid mu říkal "Wastl". Originál sochy je v mázhauzu Chebského muzea, zatímco kašnu zdobí pískovcová kopie od akademického sochaře Živného z roku 1985.
  • Nová radnice Dominantou východní strany náměstí je nová barokní Radnice postavená v letech 1723 - 1728 podle návrhu pražského dvorního architekta Giovanniho Battisty Alliprandiho. Budova, přestože zůstala torzem, je svou palácovou dispozicí a štukovou i sochařskou výzdobou interiéru jednou z nejzdařilejších barokních architektur ve...
  • Hřbitov válečných zajatců,Podhrad u Chebu V letech 2009-2010 město Cheb revitalizovalo a pietně upravilo v Podhradu vojenský válečný hřbitov z 1.světové války,který byl po desetiletí téměř zapomenut. Hřbitov vznikl v průběhu 1.světové války při místním zajateckém táboře.Bylo zde pohřbeno mnoho vojáků různých národností.Leží zde 420 Rusů,46...
  • Cheb Chebský hrad stojí na ostrohu nad řekou Ohří v Karlovarském kraji. Rozsáhlý románský hrad je jednou z nejcennějších památek svého druhu u nás. Chebský hrad je jediným reprezentantem stavebního typu císařských falcí v České republice. Hrad je otevřen denně kromě pondělí od dubna do října. Dominantou hradu je dnes...
  • Kašna se sochou Divého muže Před Špalíčkem je situována kašna se sochou Divého muže, třímajícího zlacený kyj, jímž od roku 1728 chrání městský znak. Barokní podstavec kašny pochází ze stejné doby.

Celkové hodnocení Hotel Monika od ubytovaných zákazníků

Ubytování
70%
Stravování
80%
Přístup personálu
77%
Okolí
82%
Služby
73%
Celková spokojenost
76%
76%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze

Hotel Monika hodnotilo 12 zákazníků, 75% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Jaroslav P.

9.11.2016

Celkové hodnocení
96%

Prijemny a cisty hotel v centru Chebu. V mem pokoji chybelo socialni zarizeni,ktere ale vzhledem k prostoru ani neni mozne kam umistim. Jiste se ubytuji znova

Reakce hotelu:

Dobrý den Chtěli by jsme tímto poděkovat za dobré hodnocení. A budeme se těšít na příští návštěvu pana Jaroslava P.

typ

Klient Karel K.

26.5.2016

Celkové hodnocení
84%

Příjemný hotel i personál, velmi výhodné umístění hotelu hned v centru města. Klidná lokalita a blízkost turistických památek.

Reakce hotelu:

Dobrý den. Děkujeme vám za vaše ohodnocení našeho hotelu. Hotel Monika Cheb.

typ

Klient Romana Tomášová T.

15.9.2015

Celkové hodnocení
45%

Zmatené chování personálu, změna hotelových pokojů i ceny, ubytování skromné, ale postačující.

typ

Klient Martin K.

11.11.2014

Celkové hodnocení
68%

Vyhovující velikost pokoje, čistá koupelna. Hotel je situován přímo v centru města, bála jsem se hluku, ale kvalitní okna zajistí i tak klid. Trošku mě překvapilo množství schodů, myslím, že s kočárkem bych byla v hotelu bez výtahu asi dost nespokojená. Hotelová restaurace je trochu zakouřená, hlučná a nepříliš útulná, ovšem kvalita kuchyně nás příjemně překvapila. Personál ochotný, jen po příchodu nás recepční oslovila nejdříve německy, což se nás maličko dotklo. No, horší by bylo, kdyby nás považovala za bezdomovce. Uvítala jsem možnost parkování přímo před hotelem u klidného zadního vchodu, navíc v prostoru hlídaným kamerami. Celkový dojem - příjemný pobyt za solidní cenu :-)

typ

Klientka D.

6.11.2009

Celkové hodnocení
90%

Pobyt se nám vydařil, vše bylo OK. Služby na dobré úrovni. Můžeme doporučit!

typ

Klient Petr Č.

22.5.2015

Celkové hodnocení
40%

typ

Klientka K.

7.6.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient P.

1.3.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Antonín S.

6.12.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Robert M.

8.10.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Petra Š.

17.8.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Monika B.

7.6.2008

Celkové hodnocení
53%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Kašna rytíře Rolanda

typ

Karel K.

26.5.2016

V okolí do 5 km krásná příroda a zajímavé vyhlídky.

Nová radnice

typ

Karel K.

26.5.2016

Muzeum se zajímavým okruhem o rodu Valdštejnů.

Hřbitov válečných zajatců,Podhrad u Chebu

typ

Karel K.

26.5.2016

V centru města kostel sv. Mikuláše s rozhlednou.

Cheb

typ

Karel K.

26.5.2016

Zajímavý je i Chebský hrad a Klášterní zahrada.

Obchodní a Storno podmínky
1. Smluvní strany
Vzájemný smluvní vztah mezi účastníky pobytu (dále jen zákazník) a provozovatelem ubytovacího zařízení Hotel Monika Cheb, kterým je Lukáš Gonos (dále jen ubytovatel) se řídí ustanoveními Občanského a Obchodního zákoníku a je upraven v těchto všeobecných podmínkách. Ubytovatel si vyhrazuje právo uvést ve svých prodejních materiálech i jiné podmínky a informace, které mají přednost před těmito podmínkami.

2. Ceny a jejich změny
Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb pro občany České republiky jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.). Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v potvrzení rezervace či emailové nabídce (dále jen voucher).

3. Služby, změny sjednaných služeb a cen
Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Údaje v prezentačních materiálech mají informativní charakter a nemají vliv na obsah smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a ubytovatelem. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu. Takovéto změny je ubytovatel povinen oznámit zákazníkovi bez zbytečného odkladu, nejpozději však 7 dní před poskytnutím první služby. Nesouhlasí-li zákazník s těmito změnami, je oprávněn bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit. Zároveň obdrží zpět celou zaplacenou částku za pobyt. Zákazníkovi nevzniká zároveň právo na žádné další náhrady.

4. Zrušení pobytu zákazníkem, změna rezervace, náhradníci
Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy s ubytovatelem kdykoliv před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou formu (postačí i forma elektronická s doručenkou). Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas doručení písemného oznámení (přečtení emailu dle doručenky).

Stornopoplatky se účtují za každého účastníka při stornu:
a) 4 a více dní před poskytnutím první služby cena za první noc
b) 72 až 24 hodin před poskytnutím první služby 50% z ceny objednaných služeb nebo cena za první noc (vyšší z obou hodnot)
c) při nedojezdu (nenastoupení na pobyt) nebo při stornu v den nástupu 100% z ceny objednaných služeb
d) U dlouhodobého pobytu a jeho předčasného ukončení 50% z ceny objednaných služeb nebo cena za první noc (vyšší z obou hodnot)
e) U větších skupin (od 6 osob) mohou být sjednány individuální storno poplatky.

Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku. Pokud odstoupí zákazník od smlouvy z výše uvedených důvodů, vyúčtuje mu ubytovatel pouze storno poplatek ve výši 10% z ceny objednaných služeb a případně další skutečně vzniklé náklady.
Vyúčtování a vrácení uhrazené částky klientem snížené o storno poplatky provede ubytovatel nejpozději do 30 dnů od nahlášení storna.

5. Zrušení pobytu ze strany ubytovatele
Ubytovatel je oprávněn pobyt zrušit, je-li uskutečnění pobytu ztíženo nebo ohroženo, či utrpí-li následkem nepředvídatelných mimořádných okolností, které nebylo možné při uzavírání smlouvy (vytvoření rezervace) předvídat. Zrušení pobytu je ubytovatel povinen oznámit zákazníkovi bez zbytečného odkladu, nejpozději však 7 dní před poskytnutím první služby. V tomto případě obdrží zákazník peníze za sjednané služby neprodleně a bez zbytečného odkladu v plné výši zpět. Zároveň nemá zákazník nárok na žádné další náhrady.

6. Reklamace
Zákazník je povinen své námitky na kvalitu poskytovaných služeb a požadavky neprodleně oznámit. V případě reklamace je zákazník povinen uplatnit své požadavky na závady bez zbytečného odkladu přímo v průběhu pobytu tak, aby mohly být odstraněny ještě na místě. Pokud nebude reklamace podána okamžitě, zmenšuje se nebo zaniká nárok zákazníka na náhradu později vzniklých škod, kterým by mohl včasným podáním zabránit.

7. Platnost
Tyto "Všeobecné obchodní podmínky" platí pro účastníky pobytu v:

Hotel MONIKA
Svobody 9
Cheb
35002

Vstupují v platnost dne 1.10.2015 a účinnosti nabývají v okamžiku jejich podpisu zákazníkem či odesláním elektronické rezervace z internetových stránek.
AGB und Widerrufsbelehrung
Erste Die Vertragsparteien
Vertragsverhältnis zwischen den Kunden (der Kunde) und dem Anbieter der Unterkunft Hotel Monika Cheb, Miroslav Hanták (der Vermieter) ist durch das Zivil-und Handelsgesetzbuch geregelt und wird von diesen Allgemeinen Geschäftsbedingungen geregelt. Der Vermieter behält sich das Recht in ihre Vertriebs-und anderen Bedingungen und Informationen, die Vorrang vor diesen Bedingungen dauert angeben.

Zweite Preise und deren Änderungen
Ungefähre Preise der Unterkunft und andere Dienstleistungen für die Bürger der Tschechischen Republik sind in den Präsentationsunterlagen des Vermieters (Website, Broschüren, etc.). Für den Kunden ist Pflicht der Preis, der auf der Buchungsbestätigung oder E-Mail-Angebot (der Gutschein) aufgeführt ist.

Dritte Dienstleistungen, Änderungen in der vertraglich vereinbarten Leistungen und Preise
Für den Bereich der vertraglich vereinbarten Leistungen und Preise wird durch die Aufschlüsselung in dem Gutschein gebunden. Die Daten in den Präsentationsunterlagen sind zu Informationszwecken und haben keinen Einfluss auf den Inhalt des Vertrages zwischen dem Kunden und dem Vermieter. Der Vermieter ist in Fällen, die nicht im Einflussbereich berechtigt (z. B. höhere Gewalt), vereinbart, die Bedingungen des Aufenthalts ändern. Solche Änderungen an den Vermieter ist verpflichtet, den Kunden unverzüglich und spätestens 7 Tage vor dem ersten Service zu informieren. Wenn der Kunde nicht mit diesen Änderungen einverstanden sind, ist berechtigt, vom Vertrag zurückzutreten. Er empfängt auch wieder den gesamten Betrag für den Aufenthalt bezahlt. Der Kunde ist zu keiner weiteren Anspruch auf Entschädigung.

4. Kunde storniert, Reservierungen ändern, Warteliste
Der Kunde ist berechtigt, vom Vertrag mit dem Besitzer zu jeder Zeit, vor der Anreise zurücktreten. Stornierung des Aufenthalts muss schriftlich erfolgen (E-Mail ist ausreichend als eine Form der Anerkennung). Die Verrechnung der zum Zeitpunkt der Stornierung ist das Datum und die Uhrzeit des Eingangs der schriftlichen Mitteilung (E-Mail-Bestätigung).

Stornogebühren werden für jeden Teilnehmer in der Show geladen:
a) 4 oder mehr Tage vor dem ersten Service-Preis für die erste Nacht
b) 72 bis 24 Stunden vor dem ersten Service 50% dieser Dienstleistungen oder der Preis für die erste Nacht (je nachdem, was höher ist)
c) keine Show (Abwesenheit des Aufenthaltes) oder Stornierung am Tag der Anreise 100% des Preises dieser Dienste
d) für den längerfristigen Aufenthalt und vorzeitige Beendigung des 50% dieser Dienste oder den Preis für die erste Nacht (je nachdem, was höher ist)
e) Für größere Gruppen (6 Personen) können individuell ausgehandelt werden Stornogebühren.

Der Vermieter kann nicht aufgeladen werden die Stornokosten, wenn er nicht zeichnen konnte vertraglich vereinbarten Leistungen aus den folgenden Gründen: Tod in der Familie, Hospitalisierung des Kunden oder ein Familienmitglied, schwere Krankheit, militärische Befehle, Katastrophe. Demnach ist der Kunde Beweis Vermieter innerhalb von 3 Tagen nach ihrem Auftreten bieten. Storniert der Kunde den Vertrag aus den vorgenannten Gründen wird die Inhaberin berechnen nur eine Stornogebühr von 10% des Preises für diese Services und alle anderen tatsächlich entstandenen Kosten.
Rechnungs-und Erstattungsbeträge durch den Kunden abzüglich etwaiger Stornokosten Vermieter müssen innerhalb von 30 Tagen nach Mitteilung der Kündigung zu zahlen.

5. Stornierung des Aufenthalts vom Vermieter
Der Vermieter ist berechtigt, den Aufenthalt zu stornieren, wenn der Aufenthalt von Schwierigkeiten bei der Umsetzung oder Drohungen, oder die Folge von unerwarteten Umständen, die nicht in einem Vertrag (eine Reserve) vorhergesagt eingeben können darunter leiden. Storniert der Vermieter verpflichtet ist, den Kunden unverzüglich und spätestens 7 Tage vor dem ersten Service zu informieren. In diesem Fall wird der Kunde die vereinbarte Leistung erhalten sofort und unverzüglich eine volle Rückerstattung. Der Kunde ist zum Schadensersatz berechtigt.

6. Beschwerde
Der Kunde ist an seine Einwände gegen die Qualität der Dienstleistung verpflichtet und ohne Verzögerung. Im Falle einer Reklamation ist der Kunde verpflichtet, den Mangel unverzüglich mitteilen während seines Aufenthaltes, um die Probleme zu lösen. Wird der Anspruch nicht vorgenommen wird sofort, reduziert den Kunden oder den Anspruch auf Schadensersatz später, die verzögern könnte.

7. Zwingen
Diese "Allgemeinen Geschäftsbedingungen" zu den Kunden in Anwendung:

Hotel Monika
Svobody 9
Cheb
35002

Sie tritt am 1. Oktober 2015 treten in Kraft treten und zum Zeitpunkt der Unterschrift des Kunden oder das Versenden eines elektronischen Reservierungs-Anfrage.


Wir IHNEN Bei uns bedanken für Ihr interesse Dienste für Unsere.

Mit freundlichen Grüssen
Hotel und Portal Buchungssystem Previo CZeCOT

Hotel Monika 0 Hotel Monika 1 Hotel Monika 2 Hotel Monika 3 Hotel Monika 4 Hotel Monika 5 Hotel Monika 6 Hotel Monika 7 Hotel Monika 8 Hotel Monika 9 Hotel Monika 10 Hotel Monika 11 Hotel Monika 12

Rezervovat
TOPlist