Největší výběr ubytování v ČR rezervace ubytování Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 7 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 8 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL SLOVAN

HOTEL SLOVAN

* * *
Lidická 23, Brno
Zobrazit na mapě
Popis hotelu více

Hotel Slovan v Brně naleznete v samém historickém centru metropole. Hotel Slovan nabízí komfortní ubytování v Brně, profesionální hotelové služby a řadu společenských středisek pro Vaše pohodlné ubytování. Brněnský Hotel Slovan pro Vás bude správnou volbou během pořádání kongresů či firemních školení.

  • typ

    Ubytování bylo pro nás zklamání na plné čáře. Pokoje mají papírové zdi, takže od sousedních pokojů jsme se dovídali i věci o které jsme vážně nestáli. Nejen z pokojů, ale především z koupelen. Dalším zklamáním pak byla snídaně. Ja...

    Tereza K.
  • typ

    Příjemný klidný hotel s odpovídajícím přístupem personálu. Vstřícná recepční, bohaté snídaně v klidném prostředí, přiměřeně zařízený pokoj. Celkově jsme byli velmi spokojeni....

    František B.
  • typ

    Manželka ztratila v hotelu kabelku s veškerými doklady, klíči a větší částkou peněz. Po našem odjezdu byla kabelka personálem hotelu nalezena, o nálezu jsme byli telefonicky informováni a kabelka nám byla poštou v naprostém pořádk...

    Daniel M.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Jede vás víc? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj Economy
1 090 Kč
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj
1 290 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj Economy
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
1 690 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
2 490 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Rodinný pokoj
2 990 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Akceptujeme platbu kreditními kartami.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • GWCGWC
  • CCSCCS
  • CSCS

Služby hotelu

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, němčina, ruština, francouzština

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00
  • kanceláře k pronájmu
  • parkoviště - 220 Kč
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna
  • kadeřnictví
  • služba praní prádla

Gastronomické služby

Restaurace Bugatti je pojmenována po slavném Bugatti stepu Jaroslava Ježka.

  • pivnice
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

Hotel má vhodné prostory pro uspořádání soukromých oslav a různých společenských akcí. Zajistíme moderátory, modelky, hudební a uměleckou produkci. Samozřejmostí je zajištění výzdoby, tisku pozvánek a doprava. Recepce nabízí prodej občerstvení, hygienických potřeb a suvenýrů.

  • hotelové taxi
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 400 Kč

Sportovní možnosti

V hotelu je spinning centrum.

  • solárium
  • lázeňské služby
  • hřiště pro děti 300 m
  • fitness
  • turistika
  • kulečník

Služby pro motoristy

Kongresové a školící služby

Vybavení kongresových prostor lze doplnit po dohodě a upřesnění požadavků.

  • přednáškový sál
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj Economy
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj Economy
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj Rodinný pokoj
od 10.12.2016
do 17.12.2016
od 18.12.2016
do 27.12.2016
od 28.12.2016
do 31.12.2016
od 1.1.2017
do 31.3.2017
1 090 Kč ceny na vyžádání 1 090 Kč ceny na vyžádání
1 290 Kč ceny na vyžádání 1 290 Kč ceny na vyžádání
ceny na vyžádání ceny na vyžádání ceny na vyžádání ceny na vyžádání
1 690 Kč ceny na vyžádání 1 690 Kč ceny na vyžádání
2 490 Kč ceny na vyžádání 2 490 Kč ceny na vyžádání
2 990 Kč ceny na vyžádání 2 990 Kč ceny na vyžádání

Hotel Slovan se nachází na ulici Lidická, poblíž centra Brna.

  • diskotéka: 1.0 km
  • divadlo: 50 m
  • informační služba: 40.0 km
  • autobusové nádraží: UAN Zvonařka - 2,3 km
  • vlakové nádraží: Brno hlavní nádraží - 1,7 km
  • noční klub: 1.0 km
  • 49°12'10.537
  • 16°36'25.372"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Brno - Berglerova vila Berglerova vila na rohu Lidické ulici v Brně je vyhlášena „kulturní památkou“. Jde o neogotickou budovu z roku 1863 podle projektu architekta Heinricha Ferstla. Roku 1888 byla částečně přestavěna na kavárnu podle projektu architekta Augusta Prokopa. Kavárna s Malými přestávkami funguje dodnes.
  • Brno - Městské divadlo - Činoherní scéna Městské divadlo najdete na ulici Lidická v Brně. Má dvě budovy - starší, která hraje pod názvem Činoherní scéna a novoá budova z roku 2005 Hudební divadlo. Tendence založit v Brně druhou činoherní scénu existovaly ještě za první republiky, ale až po válce, hned koncem května 1945 se podařilo skupině mladých...
  • Brno - Švédský dům Tento významný nájemní dům stojící na rohu ulic Botanické a Smetanovy byl postaven v roce 1898. Do každé ulice má jiný typ fasády. Svůj název dostal podle výrazného sgrafita, představující obléhání města Brna Švédy v roce 1645.
  • Brno - park Lužánky - plastiky Obchod a Tolerance Hlavní trasu od vstupu do centra parku dnes zdobí dvě bronzové plastiky Obchod a Tolerance. Původně byly koncipovány jako součást pomníku císaře Josefa II. Habsburského, který byl umístěn na dnešním Moravském náměstí. Po roce 1918 byl však odstraněn a plastiky přemístěny do Denisových sadů. Po jejich rekonstrukci...
  • Dub na Moravském náměstí Tento památný strom roste kousek od kašny na Moravském náměstí v Brně. Za památný strom byl tento dub letní vyhlášen 27. 6. 1985 Národním výborem města Brna spolu s dalšími dvěma stromy. Důvodem jeho vyhlášení byla skutečnost, že to je nejsilnější strom v parku a jde o významný solitér. Již tehdy byla jeho...

Celkové hodnocení HOTEL SLOVAN od ubytovaných zákazníků

Ubytování
84%
Stravování
82%
Přístup personálu
89%
Okolí
73%
Služby
74%
Celková spokojenost
80%
80%

Fotografie od ubytovaných klientů

HOTEL SLOVAN hodnotilo 27 zákazníků, 89% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Libor P.

19.12.2015

Celkové hodnocení
76%

Hotel je to příjemný, místo je skvělé - zvláště pokoje do dvora, mimo hlavní ulici. Všechno bylo v pořádku, snad jen snídaně byla trochu užší a jakoby "postarší". Jediná drobnost: lžíci na boty jsem našel až při odchodu...

Reakce hotelu:

Vážený pane, děkuji Vám za návštěvu hotelu Slovan a hezké hodnocení. V současné době na bufetové snídani podáváme řadu jídel, například míchaná vejce nebo sázená vejce, párky, šunku, salámy, různé druhy tvrdých i měkkých sýrů, sami si pečeme koláče a jablečné záviny atd. Aby si hosté nemuseli vybírat jen z jídel na bufetovém stole, mají možnost si vybrat i z jídelního lístku, takže jim kuchař může například připravit čerstvou omeletu. Prosím, pokud budete mít chuť i na jiné jídlo, řekněte nám to a my se budeme snažit připravit na snídani i Váš oblíbený pokrm. Prosím, pokud nebudete s něčím spokojený, hned nám to řekněte a my se budeme snažit Vám vždy vyhovět. S přátelským pozdravem, ing. Ivo Skalický – obchodní náměstek

typ

Klient Tereza K.

4.9.2015

Celkové hodnocení
52%

Ubytování bylo pro nás zklamání na plné čáře. Pokoje mají papírové zdi, takže od sousedních pokojů jsme se dovídali i věci o které jsme vážně nestáli. Nejen z pokojů, ale především z koupelen. Dalším zklamáním pak byla snídaně. Jak jsme v předchozích komentářích četli, a podle čeho jsme také vybírali, mělo to vypadat asi trošku jinak. Smutný byl pak především sobotní a nedělní přístup - kdy tedy já jsem se už v neděli ani snídaně neúčastnila. Výběr sice ano, ale "zeleninová obloha" k vaječné omeletě ve skutečnosti obnášelo rozkrojená půlka ovadlého rajčete a petržel. To jen pro příklad. Ovoce, zelenina všeho všudy nakrájené kiwi a pomeranč. Co bych ale chtěla pochválit byly velice milé a ochotné slečny recepční. Dále pak úklid pokojů a koupelen každý den bylo velmi milé. Zároveň pak velkou výhodou je vzdálenost od centra, v pohodě na procházku pár minut. Celkově nás Brno nadchlo, hotel bychom ale spíše nedoporučili.

Reakce hotelu:

Vážená paní Terezo, děkuji Vám za návštěvu hotelu. Prosím, pokud jste rušena hlukem ze sousedního pokoje, tak to sdělte hotelové recepci a my Vám vyměníme pokoj za jiný. V případě, že během víkendu je v hotelu méně hostů, tak připravuje kuchař snídaně na základě individuálních požadavků našich hostů. V podstatě si mohou hosté objednat cokoliv, na co máme suroviny. Vy jste si vybrala omeletu, a pokud jste chtěla více zeleniny, tak bychom Vám připravili například míchaný salát. Prosím, v případě, že nejste spokojena s čímkoliv v rámci našich služeb, sdělte nám to a my se pokusíme případné nedostatky napravit. Vše se dá vyřešit, ale musíte nám to říct. S přátelským pozdravem, ing. Ivo Skalický – obchodní náměstek.

typ

Klient František B.

21.4.2014

Celkové hodnocení
72%

Příjemný klidný hotel s odpovídajícím přístupem personálu. Vstřícná recepční, bohaté snídaně v klidném prostředí, přiměřeně zařízený pokoj. Celkově jsme byli velmi spokojeni.

typ

Klientka Dana M.

8.2.2012

Celkové hodnocení
84%

Služby hotelu Slovan jsme sice využili pouze na jedno přenocování, přesto ho rádi doporučíme. Ceny jsou odpovídající poloze hotelu (blízko centra) a kvalitě služeb. Jediné, k čemu bychom měli drobné výhrady, jsou snídaně: malý výběr sýrů a uzenin (zvláště ty byly průměrné kvality) a minimální výběr ovoce a zeleniny (pouze rajčata bez chuti a mini mandarinky).

Reakce hotelu:

Vážená paní, děkuji Vám za návštěvu a hezké hodnocení. Přestože se snažíme, aby na snídani měli naši hosté k dispozici vše, na co jsou zvyklí z domu, například domácí koláčky, buchtičky, záviny, míchaná vejce, sázená vejce, snídaňové polévky, teplé a studené uzeniny, různé výrobky teplé kuchyně, nářezy, tvrdé a tavené sýry, různé druhy "zdravé" výživy, ovocné saláty atd., tak se může stát, že na rautovém stole nenajdete něco, na co máte chuť. Prosím, řekněte to číšníkům a my se budeme Vám snažit vyjít vstříc. Například Vám můžeme dát ovoce, které jsme v únoru běžně na snídaně nedávali, ale máme jej ve skladu. V únorových mrazech nebyla poptávka po ovoci, ale především byly požadovány teplé, kaloricky vydatné, snídaně a tomu jsme přizpůsobili naši nabídku. Děkuji za pochopení. S přátelským pozdravem, ing. Ivo skalický - obchodní náměstek

typ

Klientka Jindřiška Z.

3.2.2012

Celkové hodnocení
84%

Jedinou výhradu bych měla - byla jsem ubytovaná v prvním patře a silně mě rušil hluk z baru - hudba v jednu ráno...

Reakce hotelu:

Vážená paní, děkuji Vám za návštěvu a dobré hodnocení. Je mi líto, že jste byla rušena. Omlouvám se. Prosím, pokud na Vašem pokoji nebude cokoliv v pořádku, hned se spojte s hotelovou recepcí a my se vždy pokusíme problém vyřešit. Ve Vašem případě například tím, že Vám nabídneme jiný pokoj, kde nebudete rušena. Děkuji a těším se na další Vaši návštěvu. S přátelským pozdravem, ing. Ivo Skalický - obchodní náměstek

typ

Klient Jiří B.

5.12.2011

Celkové hodnocení
92%

Výborná možnost garážování s přístupem z podzemí přímo do hotelu. Pohled z okna (některého) hotelového pokoje do dvora rozhodně nenadchne, ale žaluzie fungují spolehlivě.

Reakce hotelu:

Vážený pane, děkuji Vám návštěvu hotelu Slovan a milé hodnocení. Prosím, pokud nebudete spokojený s čímkoliv na pokoji, tak nám dejte vědět a my se pokusíme problém vyřešit. Například Vám můžeme nabídnout pokoj s výhledem na město. Pokoje s výhledem do pasáže jsou však oblíbené, protože sem neproniká prakticky žádný hluk a to je u hotelu v centru města velmi ceněné. Těším se na další Vaši návštěvu. S přátelským pozdravem, ing. Ivo Skalický - obchodní náměstek

typ

Klient Jan V.

4.12.2011

Celkové hodnocení
60%

Parkování je přinejmenším složité.

Reakce hotelu:

Vážený pane, děkuji Vám za návštěvu. Nemohu s Vámi souhlasit, protože parkování v hotelu Slovan je jedno z nejsnadnějších v Evropě (a to jsem parkoval v dobré stovce evropských parkovacích domů). Hlavním důvodem je velikost parkovacích míst, které jsou mnohem větší, než předepisují normy. Na parkovací místa se zajíždí převážně šikmo a to je o hodně jednodušší, než parkovat kolmo ke stěně. Přitomnost lidské obsluhy je dnes výjimečná a i její přítomnost výrazně usnadňuje využití našich služeb. Příchod k hotelové recepci (cca. 20 metrů) je značený. Prosím, pokud budete mít problémy s parkováním, obraťte se obsluhu garáží a ta se Vám bude snažit pomoci. Přeji Vám hodně ujetých kilometrů bez nehod. S přátelským pozdravem, ing. Ivo Skalický - obchodní náměstek.

typ

Klient Janusz K.

5.11.2011

Celkové hodnocení
84%

Z kvalitou ubytování jsem spokojen. Zároveň oceňuji i systém rezervace.

Reakce hotelu:

Vážený pane Januszi, děkuji Vám za návštěvu a těším se na další setkání s Vámi, ing. Ivo Skalický - obchodní náměstek

typ

Klientka Božena M.

15.6.2011

Celkové hodnocení
96%

Označit vchod (vstupní dveře)do jídelny. Na uzamčené dát tabulku "vchod vedle"

Reakce hotelu:

Vážená paní, děkuji Vám za připomínku a výborné hodnocení. Máte pravdu, hlavní vchod do restaurace Bugatti je výrazně označený, ale boční vchod pro hosty není. Vycházeli jsme z předpokladu, že host vídí restauraci přes skleněné dveře, takže není na pochybách. Omlouvám se a děkuji za pochopení. Se srdečným pozdravem, Ivo Skalický - obchodní náměstek

typ

Klient Roman M.

4.2.2011

Celkové hodnocení
75%

Na pokoji chyběla lednice, úklid byl dobrý.

Reakce hotelu:

Vážený pane, děkuji Vám za připomínku a výborné hodnocení. Prosím, pokud budete potřebovat ledničku na pokoji, dejte nám vědět a my Vám připravíme pokoj s ledničkou. Děkuji. Pro tříhvězdičkové hotely není lednice na pokoji předepsaná a není ani obvyklá, protože se předpokládá, že hosté se stravují v restauraci. Pro dlouhodobé pobyty však máme připravené i pokoje s ledničkou, takže Vám můžeme vyjít vstříc. S přátelským pozdravem, Ivo Skalický - obchodní náměstek

typ

Klientka Milena S.

7.1.2011

Celkové hodnocení
67%

Dobrý den, byla jsem požádána o zpětnou vazbu na ubytování v hotelu Slovan. Personál by se mohl usmívat, bylo by to pro návštěvníky příjemnější a vraceli by se. Tento business není jen o ubytování a vydání klíčů od pokoje, ale i o emocích, o vazbách. Lidé se nevrací na místa kvůli místům samotným, ale kvůli příjemným lidem kolem, a podle toho, jak příjemně se tam cítili. Pokoj byl dobře vybavený, ubytování bylo příjemné, pouze jsou velice tenké stěny a je slyšet i tichý rozhovor z vedlejšího pokoje, natož zapnutá televize a když se oddávají jiným radovánkám. Nevyspala jsem se. Tenké stěny omezují obyvatelé okolních pokojů. A kdyby klienti z onoho pokoje věděli, jak moc je to slyšet, tak nejspíš i je. Což pro nikoho příjemné není a dá se říci, že není zachováno soukromí klientů. To je asi vše. Berte to ne jako kritiku, ale jako jako podnět. :-) Děkuji a přeji krásný nový rok. MS

Reakce hotelu:

Vážená paní, děkuji Vám za zprávu. Jsem smutný, protože jste u nás nebyla plně spokojená. Prosím, dejte mi vědět, pokud se na Vás nebude některý z mých kolegů usmívat a já mu domluvím. Prosím, pokud Vás budou rušit hosté z vedlejšího pokoje, tak nám dejte vědět a my se pokusíme najít řešení Vašeho problému. Například Vás přestěhujeme do jiného pokoje. Omlouvám se a děkuji Vám za pochopení. Se srdečným pozdravem, Ivo Skalický - obchodní náměstek.

typ

Klientka Ing. Renata K.

6.12.2009

Celkové hodnocení
95%

Parkovaní v blízkosti hotelu je poněkud problém..

Reakce hotelu:

Vážená paní, děkuji Vám za výborné hodnocení. Víme, že parkování v okolí hotelu je problém a z tohoto důvodu jsme postavili velkokapacitní garáže, které jsou součástí hotelu. Prosím, vyzkoušejte je, protože jsou asi nejlepší v Brně. Máme nejširší místo pro vůz, protože jsme předpokládali, že hoteloví hosté budou přijíždět většími, než normovanými vozy. Aby Vaše auto bylo v bezpečí, tak jsou garáže (i hotel) hlídané bezpečnostní agenturou. Jako snad jediní v Brně máte neustále k dispozici dozorce garáží, který Vám může kdykoliv pomoci a pokud Vám nepomáhá, tak kamerovým systémem hlídá Váš vůz. Prosím, vyzkoušejte garáže Slovan a určitě ani nepomyslíte na parkování v blízkosti hotelu. Děkuji Vám a těším se na další Vaši návštěvu. Se srdečným pozdravem, Ivo Skalický - obchodní náměstek

typ

Klient Jiří R.

3.12.2008

Celkové hodnocení
100%

Ubytování v Hotelu Slovan mohu všem doporučit. Byli jsme spokojeni po všech stránkách. Kousek od hotelu je útulná restaurace s vynikající českou kuchyní.

Reakce hotelu:

Vážený pane, děkuji Vám za milé hodnocení a jsem moc rád, že jste byli spokojeni. Děkuji a těším se na další Vaši návštěvu. S přátelským pozdravem, Ivo Skalický - obchodní náměstek.

typ

Klientka K.

3.10.2008

Celkové hodnocení
95%

Bez připomínek. Vše bylo moc fajn.

Reakce hotelu:

Vážená paní, děkuji Vám za milou zprávu a budeme snažit, abyste i nadále měla u nás fajnové pocity. Děkuji. Se srdečným pozdavem, Ivo Skalický - obchodní náměstek

typ

Klient Daniel M.

14.7.2008

Celkové hodnocení
95%

Manželka ztratila v hotelu kabelku s veškerými doklady, klíči a větší částkou peněz. Po našem odjezdu byla kabelka personálem hotelu nalezena, o nálezu jsme byli telefonicky informováni a kabelka nám byla poštou v naprostém pořádku vrácena. Velmi oceňuji poctivost a korektnost hotelového personálu, který se podílel na nálezu a vrácení ztracené kabelky. S ubytováním a veškerými hotelovými službami jsme byli naprosto spokojeni. Do hotelu Slovan se budeme rádi vracet a doporučovat jej našim přátelům a kolegům.

Reakce hotelu:

Vážený pane, děkuji Vám za milé hodnocení a jsem rád, že vše dobře dopadlo. Moje manželka, v podobné situaci v jedné zahraniční restauraci, takové štěstí neměla. Děkuji Vám a těšíme se na další setkání s Vámi. S přátelským pozdravem, Ivo Skalický - obchodní náměstek

typ

Klientka Bohdana Ž.

7.1.2008

Celkové hodnocení
85%

V hotelu byla nekvalitní mýdla.

typ

Klient Martin Š.

22.10.2007

Celkové hodnocení
100%

Byl jsem opravdu spokojen a při příští cestě do Brna jej vyhledám opět.

Reakce hotelu:

Vážený pane, děkuji Vám a budeme se snažit, abyste byl i při další návštěvě hotelu Slovan spokojený. S přátelským pozdravem, Ivo Skalický - obchodní náměstek

typ

Klient Ladislav K.

15.6.2007

Celkové hodnocení
90%

V uvedeném hotelu jsem bydlel před několika lety služebně a pokud si pamatuji prošel zřejmě rekonstrukcí. Hotel je blízko centra, snadno dostupný a sociální zařízeni je na velmi slušné úrovni.

Reakce hotelu:

Vážený pane, děkuji Vám za milou zprávu. Hotel Slovan se snažíme neustále vylepšovat, aby se Vám líbil. Děkuji za hezké hodnocení a těším se na další setkání s Vámi, Ivo Skalický - obchodní náměstek.

typ

Klient Hary P.

4.5.2012

Celkové hodnocení
52%

typ

Klientka Jana Z.

21.11.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Jaroslav P.

6.1.2011

Celkové hodnocení
56%

typ

Klient Michal B.

6.5.2010

Celkové hodnocení
93%

typ

Klientka Z.

4.6.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Martin O. Pavel K. L.

3.12.2008

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Ľuboš P.

11.11.2008

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka Květoslava Z.

4.7.2008

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Jan Č.

11.6.2008

Celkové hodnocení
70%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

HOTEL SLOVAN 0 HOTEL SLOVAN 1 HOTEL SLOVAN 2 HOTEL SLOVAN 3 HOTEL SLOVAN 4 HOTEL SLOVAN 5 HOTEL SLOVAN 6 HOTEL SLOVAN 7 HOTEL SLOVAN 8 HOTEL SLOVAN 9 HOTEL SLOVAN 10 HOTEL SLOVAN 11 HOTEL SLOVAN 12 HOTEL SLOVAN 13 HOTEL SLOVAN 14 HOTEL SLOVAN 15 HOTEL SLOVAN 16 HOTEL SLOVAN 17

Rezervovat
TOPlist